Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

MU Worldvision Song Contest #40

Urbeto

Aanbevolen berichten

Op 3-12-2022 om 04:26 zei Laki:

Ik begrijp de smaak van dit forum niet. 

Tja, beetje oppervlakkige tienersmaak, wel vaker gezien. Het aantal wat meer ontwikkelde fijnbesnaarde gehoortjes valt op één hand te tellen. 'T blijft ook gewoon een voetbalgame forum vol heel gewone witte mannetjes hè, daar moet je ook niet te hoge verwachtingen van hebben. Maar me dunkt dat Cyprus en Estland in een normale situatie aan de andere kant van het uitslagenvodje hadden gestaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei Socrates:

Tja, beetje oppervlakkige tienersmaak, wel vaker gezien. Het aantal wat meer ontwikkelde fijnbesnaarde gehoortjes valt op één hand te tellen. 'T blijft ook gewoon een voetbalgame forum vol heel gewone witte mannetjes hè, daar moet je ook niet te hoge verwachtingen van hebben. Maar me dunkt dat Cyprus en Estland in een normale situatie aan de andere kant van het uitslagenvodje hadden gestaan.

Ik vind het toch typerend dat uitgerekend jij weer commentaar moet hebben over de mening/smaak van bepaalde forumleden. En dan in zo "duur" mogelijk taalgebruik proberen om ergens toch een klein steekje uit te willen delen. Mijn complimenten, Socrates!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Zawisza:

Ik vind het toch typerend dat uitgerekend jij weer commentaar moet hebben over de mening/smaak van bepaalde forumleden. En dan in zo "duur" mogelijk taalgebruik proberen om ergens toch een klein steekje uit te willen delen. Mijn complimenten, Socrates!

I love the guy though :classic_love:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei ivago:

I love the guy though :classic_love:

Ach ik heb niks tegen dat ventje, maar ergens blijft het triggerend dat iemand zoveel negativiteit uitstraalt tegenover een deel van de vaste forumleden. Gaat verder 2 kanten op, maar kan me niet voorstellen dat dit bevorderlijk werkt elke keer die discussies

Link naar opmerking
Deel via andere websites

H4pggIq.png

Wat krijg je wanneer je Tom Walker en Lewis Capaldi zou laten samensmelten tot één artiest? Het is waarschijnlijk dat je er met Shaun Farrugia niet ver vandaan zal zitten. Met zijn aangezette semirauwe stem produceert deze Maltese zanger namelijk emotroep die we de afgelopen 10 jaar al talloze malen hebben gehoord. Toch heeft @aron24 besloten dat het een goed idee was om I Don’t Wanna Fall Asleep Yet in te sturen. Tot dusverre met succes, want door de hierboven in dit topic al aangestipte wansmaak van de gemiddelde deelnemer vinden we dit nummer momenteel terug op de koppositie. Best opvallend, zeker gezien hoe contradictoir de titel van deze track in de ogen van de organisatie is. Hoe dan ook, voor wie zich na de penaltyreeks tussen Japan en Kroatië met een nóg slappere drie minuten wenst te pijnigen, is hier de inzending van Malta.

De stemmen van Malta (7/24) zie je hier

Mentions: 

@Laki@Gert @Djurovski@Tim' @Grote Ree @Socrates @chrisje1993 @timpy00 @Fabian. @Erwin. @Bogatyr @nasje92 @aron24 @Chiemel @007mark @Keko @Platina32 @ivago @Kyrill @Titan @bas2204 @Satyr @Bolderbast@Urbeto

bewerkt door Urbeto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei aron24:

Qua stem sws één van de betere inzendingen, al zeg ik het zelf. Niet verwacht dat ik zo hoog zou staan en ik verwacht nog steeds niet te winnen. Maar goed, ik klaag niet

In mijn opinie is er is werkelijk niets uniek aan deze stem of het nummer. Die aangezette rauwe stem is een foefje waar direct doorheen te prikken valt én waarvan we veel authentieker exemplaren gehoord hebben de afgelopen jaren. Maargoed, blijkbaar scoort het toch goed hier. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het dedain van sommige mensen... 

"Iemand vind muziek mooi die ik ruk vind... Ik voel mij hierdoor zodanig aangesproken, dat ik er een punt van ga maken om hun smaak te bekritiseren zodat ik aan de rest kan laten blijken dat mijn smaak belangrijker is door rationele argumenten aan te dragen die mijn volledig irrationele smaak beïnvloeden, waardoor ik interessanter lijk dan ik ben."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Platina32:

Het dedain van sommige mensen... 

"Iemand vind muziek mooi die ik ruk vind... Ik voel mij hierdoor zodanig aangesproken, dat ik er een punt van ga maken om hun smaak te bekritiseren zodat ik aan de rest kan laten blijken dat mijn smaak belangrijker is door rationele argumenten aan te dragen die mijn volledig irrationele smaak beïnvloeden, waardoor ik interessanter lijk dan ik ben."

Goh, wat een dedain moet je toch hebben om in zo'n klein stukje zoveel conclusies neer te smijten. Ook wel heel ironisch overigens om over 'aangesproken' te spreken als je kijkt wat hier werkelijk gebeurd. Ik reageer vrij lichtzinnig op Laki en spreek vrij direct tot hem en allerlei gevalletjes vallen van hun stoeltje af. Stel je niet aan joh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die samensmeltopmerking van onze organisator is echt spot on! Ik hoorde al wel Lewis Capaldi erin, maar Tom Walker klopt ook zeker als je het refrein beluistert. 

Is het emotroep? Zeker een vast. Ga ik er goed op? Hell yeah! Voor mij is dit liedje een oorwurm en dat zal ongetwijfeld met dat eentonige lijntje uit het refrein te maken hebben. Het koortje wat erachter zit maakt het krachtiger en de herhaling maakt het ronduit catchy, slim bedacht door de producer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Grote Ree:

Die samensmeltopmerking van onze organisator is echt spot on! Ik hoorde al wel Lewis Capaldi erin, maar Tom Walker klopt ook zeker als je het refrein beluistert. 

Is het emotroep? Zeker een vast. Ga ik er goed op? Hell yeah! Voor mij is dit liedje een oorwurm en dat zal ongetwijfeld met dat eentonige lijntje uit het refrein te maken hebben. Het koortje wat erachter zit maakt het krachtiger en de herhaling maakt het ronduit catchy, slim bedacht door de producer. 

Ik dacht eigenlijk dat het jouw inzending was. Maakt dit het toch nog een beetje goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites