Platina32 Geplaatst 2 december 2022 Share Geplaatst 2 december 2022 12 uur geleden zei Gert: Van je buurlanden moet je het hebben. ik hoop dat jullie morgen van Nederland verliezen. Zelfs ik als halve staat van de VS krijg 0 punten... Hup, Holland, Hup! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 Op 1-12-2022 om 22:46 zei Chiemel: VS als land kiezen is zo'n gebrek aan smaak he En dan nog zo'n suffig wanderlust-clipje ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 Ik begrijp de smaak van dit forum niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 december 2022 Share Geplaatst 5 december 2022 Eens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 5 december 2022 Share Geplaatst 5 december 2022 Op 3-12-2022 om 04:26 zei Laki: Ik begrijp de smaak van dit forum niet. Tja, beetje oppervlakkige tienersmaak, wel vaker gezien. Het aantal wat meer ontwikkelde fijnbesnaarde gehoortjes valt op één hand te tellen. 'T blijft ook gewoon een voetbalgame forum vol heel gewone witte mannetjes hè, daar moet je ook niet te hoge verwachtingen van hebben. Maar me dunkt dat Cyprus en Estland in een normale situatie aan de andere kant van het uitslagenvodje hadden gestaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 5 december 2022 Share Geplaatst 5 december 2022 Ach ja, als je geen hoge verwachtingen hebt, wordt je ook niet teleurgesteld. En volgens mij loopt het gros hier wel lang genoeg rond om te kunnen voorspellen wat de algemene tendens in deze competitie is. Kun je van vinden wat je wil natuurlijk, ik ben in ieder geval niet verrast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 5 december 2022 Share Geplaatst 5 december 2022 52 minuten geleden zei Socrates: Tja, beetje oppervlakkige tienersmaak, wel vaker gezien. Het aantal wat meer ontwikkelde fijnbesnaarde gehoortjes valt op één hand te tellen. 'T blijft ook gewoon een voetbalgame forum vol heel gewone witte mannetjes hè, daar moet je ook niet te hoge verwachtingen van hebben. Maar me dunkt dat Cyprus en Estland in een normale situatie aan de andere kant van het uitslagenvodje hadden gestaan. Ik vind het toch typerend dat uitgerekend jij weer commentaar moet hebben over de mening/smaak van bepaalde forumleden. En dan in zo "duur" mogelijk taalgebruik proberen om ergens toch een klein steekje uit te willen delen. Mijn complimenten, Socrates! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 5 december 2022 Share Geplaatst 5 december 2022 2 minuten geleden zei Zawisza: Ik vind het toch typerend dat uitgerekend jij weer commentaar moet hebben over de mening/smaak van bepaalde forumleden. En dan in zo "duur" mogelijk taalgebruik proberen om ergens toch een klein steekje uit te willen delen. Mijn complimenten, Socrates! I love the guy though Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 5 december 2022 Share Geplaatst 5 december 2022 3 minuten geleden zei ivago: I love the guy though Ach ik heb niks tegen dat ventje, maar ergens blijft het triggerend dat iemand zoveel negativiteit uitstraalt tegenover een deel van de vaste forumleden. Gaat verder 2 kanten op, maar kan me niet voorstellen dat dit bevorderlijk werkt elke keer die discussies Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 5 december 2022 Share Geplaatst 5 december 2022 28 minuten geleden zei ivago: I love the guy though Geheel wederzijds! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 5 december 2022 Auteur Share Geplaatst 5 december 2022 (bewerkt) Wat krijg je wanneer je Tom Walker en Lewis Capaldi zou laten samensmelten tot één artiest? Het is waarschijnlijk dat je er met Shaun Farrugia niet ver vandaan zal zitten. Met zijn aangezette semirauwe stem produceert deze Maltese zanger namelijk emotroep die we de afgelopen 10 jaar al talloze malen hebben gehoord. Toch heeft @aron24 besloten dat het een goed idee was om I Don’t Wanna Fall Asleep Yet in te sturen. Tot dusverre met succes, want door de hierboven in dit topic al aangestipte wansmaak van de gemiddelde deelnemer vinden we dit nummer momenteel terug op de koppositie. Best opvallend, zeker gezien hoe contradictoir de titel van deze track in de ogen van de organisatie is. Hoe dan ook, voor wie zich na de penaltyreeks tussen Japan en Kroatië met een nóg slappere drie minuten wenst te pijnigen, is hier de inzending van Malta. De stemmen van Malta (7/24) zie je hier. Mentions: @Laki@Gert @Djurovski@Tim' @Grote Ree @Socrates @chrisje1993 @timpy00 @Fabian. @Erwin. @Bogatyr @nasje92 @aron24 @Chiemel @007mark @Keko @Platina32 @ivago @Kyrill @Titan @bas2204 @Satyr @Bolderbast@Urbeto 5 december 2022 bewerkt door Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 december 2022 Share Geplaatst 5 december 2022 Ingehaald door iets van 5 landen, geen beste ronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 december 2022 Share Geplaatst 5 december 2022 Teleurstellend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 5 december 2022 Share Geplaatst 5 december 2022 Hier had deze witte wel wat punten verwacht. Thanks dus voor de 4 punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 5 december 2022 Share Geplaatst 5 december 2022 Dankjewel voor de 12 punten!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 5 december 2022 Share Geplaatst 5 december 2022 Qua stem sws één van de betere inzendingen, al zeg ik het zelf. Niet verwacht dat ik zo hoog zou staan en ik verwacht nog steeds niet te winnen. Maar goed, ik klaag niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 5 december 2022 Share Geplaatst 5 december 2022 Had in deze ellende qua inzendingen toch wel wat meer punten verwacht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 5 december 2022 Share Geplaatst 5 december 2022 Besef dat dit slappezakliedje op dit moment koploper is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 5 december 2022 Share Geplaatst 5 december 2022 25 minuten geleden zei Bolderbast: Besef dat dit slappezakliedje op dit moment koploper is. En dan met die nummer twee erbij ook hè Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 5 december 2022 Share Geplaatst 5 december 2022 10 punten, hoera! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 5 december 2022 Auteur Share Geplaatst 5 december 2022 1 uur geleden zei aron24: Qua stem sws één van de betere inzendingen, al zeg ik het zelf. Niet verwacht dat ik zo hoog zou staan en ik verwacht nog steeds niet te winnen. Maar goed, ik klaag niet In mijn opinie is er is werkelijk niets uniek aan deze stem of het nummer. Die aangezette rauwe stem is een foefje waar direct doorheen te prikken valt én waarvan we veel authentieker exemplaren gehoord hebben de afgelopen jaren. Maargoed, blijkbaar scoort het toch goed hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 5 december 2022 Share Geplaatst 5 december 2022 Het dedain van sommige mensen... "Iemand vind muziek mooi die ik ruk vind... Ik voel mij hierdoor zodanig aangesproken, dat ik er een punt van ga maken om hun smaak te bekritiseren zodat ik aan de rest kan laten blijken dat mijn smaak belangrijker is door rationele argumenten aan te dragen die mijn volledig irrationele smaak beïnvloeden, waardoor ik interessanter lijk dan ik ben." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 5 december 2022 Share Geplaatst 5 december 2022 16 minuten geleden zei Platina32: Het dedain van sommige mensen... "Iemand vind muziek mooi die ik ruk vind... Ik voel mij hierdoor zodanig aangesproken, dat ik er een punt van ga maken om hun smaak te bekritiseren zodat ik aan de rest kan laten blijken dat mijn smaak belangrijker is door rationele argumenten aan te dragen die mijn volledig irrationele smaak beïnvloeden, waardoor ik interessanter lijk dan ik ben." Goh, wat een dedain moet je toch hebben om in zo'n klein stukje zoveel conclusies neer te smijten. Ook wel heel ironisch overigens om over 'aangesproken' te spreken als je kijkt wat hier werkelijk gebeurd. Ik reageer vrij lichtzinnig op Laki en spreek vrij direct tot hem en allerlei gevalletjes vallen van hun stoeltje af. Stel je niet aan joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 5 december 2022 Share Geplaatst 5 december 2022 Die samensmeltopmerking van onze organisator is echt spot on! Ik hoorde al wel Lewis Capaldi erin, maar Tom Walker klopt ook zeker als je het refrein beluistert. Is het emotroep? Zeker een vast. Ga ik er goed op? Hell yeah! Voor mij is dit liedje een oorwurm en dat zal ongetwijfeld met dat eentonige lijntje uit het refrein te maken hebben. Het koortje wat erachter zit maakt het krachtiger en de herhaling maakt het ronduit catchy, slim bedacht door de producer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 5 december 2022 Share Geplaatst 5 december 2022 1 minuut geleden zei Grote Ree: Die samensmeltopmerking van onze organisator is echt spot on! Ik hoorde al wel Lewis Capaldi erin, maar Tom Walker klopt ook zeker als je het refrein beluistert. Is het emotroep? Zeker een vast. Ga ik er goed op? Hell yeah! Voor mij is dit liedje een oorwurm en dat zal ongetwijfeld met dat eentonige lijntje uit het refrein te maken hebben. Het koortje wat erachter zit maakt het krachtiger en de herhaling maakt het ronduit catchy, slim bedacht door de producer. Ik dacht eigenlijk dat het jouw inzending was. Maakt dit het toch nog een beetje goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten