Bogatyr Geplaatst 16 november 2022 Share Geplaatst 16 november 2022 Het blijft enorm goed gaan. Ben benieuwd of je dit kan gaan volhouden, maar ik denk het wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 16 november 2022 Share Geplaatst 16 november 2022 Blijft er goed gaan! Hopelijk kan je dit blijven volhouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 16 november 2022 Share Geplaatst 16 november 2022 Volgens mij was de spelers iets te veel beloofd aan Bollekes en andere snuisterijen, want Antwerp zal balen dat het geen drie punten pakte . Verder natuurlijk weer uitstekend., alleen wat pech bij Mechelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 november 2022 Auteur Share Geplaatst 16 november 2022 De supporters van Eupen beginnen al te dromen over Europa. En het moet ook gek lopen willen we niet bij de 1e vier eindigen. En dat mag al een stunt van jewelste worden genoemd. In welke competitie we dan gaan uitkomen is nog de vraag. Maar goed dromen is leuk maar eerst zorgen dat we daar ook komen. In maart stonden er vier wedstrijden op het programma. De return in de halve finale van de beker tegen Anderlecht. En in de competie wedstrijden tegen Union , Oostende en Gent. We hadden tegen Anderlecht een mooi voorzetje gegeven kunnen we het in eigen huis afmaken en voor het eerst in het bestaan de bekerfinale mogen spelen? De topclub van België liet zien dat het nog niet gespeeld was. En waren iets beter. Wij zetten er veel inzet tegenover. Sprankelijk was het niet spannend des te meer. Met een 0-0 ruststand was er weinig aan de hand. Met nog een half uur te spelen maakte Anderlecht de 0-1 via Silva op aangeven van Verscharen. Nog geen 10 minuten later speelden wij met 10 man toen Finnsson een directe rode kaart kreeg. Ondanks dat we ruim twintig minuten met een man minder speelden werd Anderlecht niet echt gevaarlijk. En hielden wij stand. We zijn dus door maar wel met de nodige gevolgen. Met Westerlo hebben wij op papier gunstig geloot. Hoewel zij natuurlijk ook niet voor niks in de finale staan. Wij missen iig een hoop namen waarvan de meeste basisspeler zijn. Risico van het vak maar wel ff balen. Aan de andere kant een mooie manier voor de reserves om te laten zien dat ze in de basis horen. Hierna mochten wij opzoek bij de vice kampioen van vorig seizoen. Union. De verrassing van vorig seizoen tegen de verrassing van dit seizoen. De stunt derby volgens bepaalde dagbladen. Union doet aardig mee boven in dus een lastige wedstrijd zou het zeker worden. Al in de tweede minuut kwamen wij op 0-1. N'Dri stak Keirrison op het juiste moment weg en afmaken kan hij wel. Al snel was de gelijkmaker daar maar de VAR keurde het doelpunt af wegens buitenspel. Twee minuten later was het dan toch raak. In de 21e minuut komen wij wederom op voorsprong. Moya kaatst met Keirrison en zijn schot eindigt in de linker bovenhoek. Even later lopen wij uit naar 1-3 . Jeggo ziet de loopactie van Wakaso en zijn pass is subliem. Waar ik eerder wel eens baalde dat we te weinig scoorden met de aantal kansen waren wij vandaag zeer effectief. Drie punten mee naar Eupen en dus een tevreden trainer. Ook het bestuur is tevreden want we lopen nu al 3 jaar voor op schema Thuis tegen Oostende moeten we de goede vorm door trekken en na ongeveer een kwartier kunnen de supporters juichen maar helaas wordt de treffer van Keirrison afgekeurd wegens buitenspel. In de 25e minuut is het dan wel raak. Vanhoutte krijgt de goal op de naam maar het leek toch aardig op een eigen goal van Katelaris. Vier minuten voor rust scoort Keirrison wederom ditmaal op aangeven van Jeggo. Weer is er overleg met de VAR maar ditmaal telt hij wel. Prima moment voor de 2-0. Negen minuten voor tijd doet Oostende wat terug ( wat overig prima mee balde. Terwijl het in de 68e minuut nog een penalty had gemist. Zes minuten voor tijd leek Oostende dan de gelijkmaker te maken maar ditmaal ging het feest niet door door de VAR , buitenspel. Diep in blessuretijd schiet Vanhoutte een afgeslagen corner binnen en bezorgt ons dus de drie punten. Tot slot gaan wij op bezoek bij Gent. Volgens trouwe supporter @Aaron21 een must do. Volgens groundhopper en halve pool @Zawisza een saaie bedoening. Ik moet toegeven dat ik het met laatst genoemde het eens was. Sfeer kennen ze daar niet maar goed kan ook aan de uitslag hebben gelegen. Heel af en toe kunnen wij zeer efficiënt zijn en vandaag was zo'n dag. Vier schoten op doel , vier treffers. Keirrison scoorde op aangeven van Peeters. Kral kopte via de de paal binnen na een vrije trap van El Azrak. El Azrak was lekker op dreef doordat hij even later de assist gaf op N'Dri. De laatste goal was de mooiste. Magee speelt Nemeth in die zich uit de 16 liet zakken voor de pass en de bal in de ruimte speelde waar Magee goed op doorliep die vervolgens keurig wist af te ronden. Ineens is het gat zeven punten en is Luik de eerste uitdager. Een slechte maand van Genk dus. Met nog vier wedstrijden is dit wel het ideale moment om een gaatje te slaan. Echter hebben we nog een zware maand in het verschiet. Seraing verloor alles en lijkt de aansluiting weer kwijt. Ook hebben wij al een nieuwe speler vast gelegd die pas komend seizoen speel gerechtigd is. Echter sluit hij deze maand al wel aan en zal als proefspelers zijn minuten in ons 2e maken. Het contract van Paxton Pomykal werd niet verlengd bij FC Dallas. Deze 23 jarige Amerikaanse middenvelder was een buitenkansje die ik niet kon laten lopen. Spoiler Tijdens de interland periode werd Nemeth voor het eerst opgeroepen en mocht ook zijn debuut maken voor de Hongaarse nationale ploeg. Helaas telde deze wedstrijd niet mee voor pokeplayer challenge snif. Welke spelers inmiddels wel voldoen zie je in onderstaande spoiler. Spoiler Konan N'Dri Ivoorkust James Jeggo Australië/Engeland geboren in Wenen en dan niet de Oostenrijkse nationaliteit hebben grr Rayan El Azrak Nederland/Marokko Kolbeinn Birgir Finnsson Ijsland Jan Kral Tsjechië Stef Peeters België Abdul Manef Nurudeen Jan Gorenc Slovenië Neraysho Kasanwirjo Suriname/Nederland Keirrison Brazilië @MNie We mogen zeker niet klagen en voorlopig blijven we goed presteren @chrisje1993 Dat doen we zeker @Tim' Tja laat ik mij maar niet uitlaten over hoe ik er over denk maar hebben er mee te dealen. Het elftal draait iig lekker. Soms wat geluk maar goed geluk is met de dommen niet waar @19CH98 We kunnen de kampioenspoule nu wel als zeker beschouwen. Theoretisch nog niet maar als we dit nog weggeven dan verdienen we dat ook niet. Welk van de drie toernooien het dan wordt is nog de vraag. @jefri Inderdaad maar daarvoor haal je toch ook versterkingen? @delichris ik blijf mijzelf ook verbazen hoor. Soms hebben we het nodige geluk mee. Ik speel FM23 momenteel. Jaja heb een nieuwe laptop dus een nieuw deel @Marius We hebben het gaatje kunnen vergroten. Nu nog hopen op een goede laatste maand in de competitie die vrij zwaar is @ElMarcos Hebben het gaatje kunnen vergroten. Nu nog een laatste beslissende maand voordat we de play off in gaan @Bogatyr Ik blijf het verbazend vinden hoewel ik in de fantasy competitie natuurlijk direct riep Eupen Kampioen. Dat we in FM nu er serieus kans op hebben versterkt mijn gevoel haha. Hoewel realistisch gezien het een wonder zou zijn @DGremlin Dat hoop ik ook @Titan Geen idee wat Joyce de spelers in de rust heeft beloofd maar het werkte wel. De Bollekes smaakten wel. @keano77 @glennix @Satioz @Glenn08 thnx @Kyrill @Mansveld @Tim Windt @MarcFM1 @KayDeManaager @Netzwerk @Thomassje123 @DavyPeeters @Mordurette @Svenpunt @FlyD @mannie510 @Vreven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 16 november 2022 Share Geplaatst 16 november 2022 Onverdiend gewonnen op Gent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 16 november 2022 Share Geplaatst 16 november 2022 Drie overwinningen en een nederlaag die niet echt uitmaakt. Volgens mij kunnen we dit een prima periode noemen. Hou je ook daadwerkelijk de poképlayer bij? Ik vind dat wel leuk om nu ook naast een game te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 november 2022 Share Geplaatst 17 november 2022 Weer verrassend goede uitslagen neergezet. In de beker heb je een serieuze kans op winst. En wie weet komt er nog iets moois. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 17 november 2022 Share Geplaatst 17 november 2022 Verrassende uitslagen en je staat mooi aan kop. Ga zo door Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 17 november 2022 Share Geplaatst 17 november 2022 Je blijft maar winnen en weet het gaatje inderdaad te vergroten. Zeer knap! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 17 november 2022 Share Geplaatst 17 november 2022 Opmerkelijk hoe goed het blijft gaan! Je weet er vooral goed voor te zorgen dat ze hun koppies erbij houden, los van dat het tactisch gewoon goed in elkaar steekt. Keirrison lijkt na al die jaren zijn belofte ook eens in te gaan lossen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 17 november 2022 Share Geplaatst 17 november 2022 Met het behalen van de bekerfinale heb je nu nog een extra troef in handen. Met Westel als tegenstander zou je eigenlijk die prijs ook moeten binnen halen. De competitie blijft natuurlijk ook een speerpunt en het moet al slecht lopen om niet als koploper aan de play-offs te mogen beginnen. Gezien de puntendeling blijft dat natuurlijk nog steeds een apart verhaal en afwachten hoe de kaarten precies zullen liggen wanneer de kaarten van de reguliere competitie definitief geschud zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 17 november 2022 Share Geplaatst 17 november 2022 Je hebt het heel erg goed voor elkaar. In de competitie ziet het er goed uit ook al is het gat kleiner dan je zou denken door die play-offs. In de bekerfinale heb je een hele grote kans op zilverwerk. Zeker omdat Westerlo drukker moet zijn met de degradatiestrijd dan de bekerfinale lijkt mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 17 november 2022 Share Geplaatst 17 november 2022 Heerlijk slot van de reguliere competitie! Nu de titel grijpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 november 2022 Auteur Share Geplaatst 18 november 2022 April doet wat hij wil. Een uitspraak die je vaak hoort over het weer in April. Maar ook de maand met de laatste normale competitie wedstrijden. Wij mochten er vier spelen. Thuis tegen Anderlecht , uit naar Kortrijk , thuis tegen Zulte Waregem en uit naar Club Brugge. Ook is april de maand van de jeugdinstroom. Dirk Deckelmann is een doelman waar ik veel van ga verwachten de komende jaren , Nico Eberle is verdedigende middenvelder die ik ga omtrainen naar centrale middenvelder. Zal vooral fysiek erg moeten groeien, Filip Milosavljevic is een linker flank speler met Servische roots. Ook van Filip verwacht ik veel , Omar Celic is een spits met de nodige potentie en Friedrich Hoffmann is een speler die zowel verdedigend als aanvallende middenvelder kan spelen. Zeker fysiek al een aardige speler. Behalve deze vijf elite jeugd spelers waren en nog diverse spelers die een contract aangeboden kregen. Waren aardig wat spelers met geboorteplaats Eupen dus dat is altijd mooi. Als eerste kwam Anderlecht op bezoek. Op papier meteen een lastige tegenstander. Verloren uit in de competitie al kansloos. In de beker zorgden wij voor een stunt natuurlijk. We hadden niet de beste start want al in de 2e minuut stonden wij al achter door Raman. Op slag van rust zorgde Silva voor de 0-2. In de rust maar wat harde woorden laten vallen en dat effect. In de 54e minuut maakte Vanhoutte op aangeven van de ingevallen Nemeth de aansluitingstreffer. Twaalf minuten voor tijd kopte Kral de gelijkmaker binnen. De hoekschop kwam van Peeters. Toch nog een puntje. De blessure van Finnsson valt wel tegen helaas. In de voorbereiding voor de wedstrijd tegen Kortrijk kon de club al een feestje bouwen want ons U21 is kampioen geworden. Tegen Kortrijk lieten wij weer zien hoe dodelijk effectief wij kunnen zijn. Peeters zag N'Dri ontsnappen van zijn directe tegenstander en de pass was op maat. Mister 1-0 maakte de 0-1. Vlak na rust maakte Bozorov de 0-2 op aangeven van N'Dri. Keirrison maakte drie minuten later de 0-3 met een mooie kopbal op aangeven van Lasure. Dit waren ook onze drie kansen die op doel waren. Keita deed nog wat tegen maar verder dan 1 tegentreffer lieten we het niet komen. Hierdoor zijn we nu definitief zeker van de play-off. Onze laatste regulaire thuiswedstrijd was tegen Zulte en ik wou de fans graag trakteren op een mooie wedstrijd. Het begon goed want Nemeth zette ons in de 19e minuut op voorsprong op aangeven van Peeters. Helaas waren wij vandaag niet efficiënt. En dan voel je het natuurlijk aankomen.. In de 90e minuut viel de onverdiende 1-1 door Gano. Thuis verloren we redelijk onverdiend van Club. Konden we het in de laatste wedstrijd van het gewone seizoen het beter doen? Wij waren in ieder geval zeker niet minder vandaag en gingen met de brilstand rusten. Mats Rits zorgde voor de 1-0 in de 55e minuut. Zijn vrije trap was van grote klasse. Even later kwam Wakaso goed door en zijn voorzet werd door Vanhoutte raak gekopt en zo stonden de bordjes weer snel in evenwicht. Helaas zijn we vandaag wederom niet al te scherp voor het doel. En vijf minuten voor tijd maakt Jutgla de 2-1. We zetten nog alles op alles maar daardoor geven we ook meer ruimte weg. Jutgla lijkt nog de 3-1 de maken maar zijn 2e treffer wordt afgekeurd wegens buitenspel. Ai ai ai ai ai niet de beste maand qua resultaten en gezien het spelbeeld had het ook zeker niet gehoeven. Heeft dit nog invloed op de stand. Wat denken jullie vast wel he Als dit de eindstand was geweest was ik zeer tevreden geweest. Want we sluiten het normale seizoen als koploper af. Echter is de voorsprong flink geslonken. Verder opvallend dat Club Brugge en Anderlecht beide niet in de champions groep zitten. Is dat ooit eerder gebeurd? Onderin is het klaar voor Seraing , Kortrijk en Zulte Waregem. Keirrison is uitgeroepen tot topscoorder van de huidige competitie. Met de halvering van de punten kunnen de play-off alle kanten op. Want het gat met de nummer 4 is maar vier punten. De tegenstanders zullen gezien onze huidige vorm zeker kansen ruiken. Ook is er deze maand nog een transfervrije speler naar de club gekomen. Kan hem echter niet in inschrijven voor de play-off en zal dus tot volgend seizoen moeten wachter. De 26 jarige Thiago was transfervrij en wederom een buitenkansje die ik niet kon laten lopen Spoiler Voordat wij aan de play-off gaan beginnen spelen wij eerst nog de bekerfinale! @Aaron21 Haha sorry @Tim' De vorige was beter dan deze maand. Ja ik hou de pokeplayer bij via Excel. Niet dat het echt een doel is om hem bij Eupen compleet te krijgen maar wel leuk om bij te houden. @delichris het gaat allemaal zeer spannend worden in het slot @r4vje We staan nog aan kop maar het gat is flink geslonken @ElMarcos Behalve deze maand die misschien wel zeer cruciaal kon zijn @Titan Thnx. Resultaten zijn wat minder maar gelukkig het spel niet. Benieuwd of de spelers rustig blijven in hun kopjes @Marius Gezien de stand zou Westerlo te doen moeten zijn maar missen wel veel spelers. We zijn inderdaad de koploper maar het gat is zeer minimaal. Als dat maar goed komt. @19CH98 Westerlo heeft het net gered dus kan volledig vrij spelen maar normaal gesproken zouden we moeten winnen. De play-off gaat absoluut spannend worden want het gat is zeer klein. @DGremlin Dat zal nog een hels karwei worden door de afgelopen maand. @glennix @MNie @Zawisza @Satioz @keano77 thnx @chrisje1993 @jefri @Bogatyr @Titan @Glenn08 @Kyrill @Mansveld @Tim Windt @MarcFM1 @KayDeManaager @Netzwerk @Thomassje123 @DavyPeeters @Mordurette @Svenpunt @FlyD @mannie510 @Vreven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 november 2022 Share Geplaatst 18 november 2022 Dit wordt een spannend slot, maar dat je er al staat is al gewoon knap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 18 november 2022 Share Geplaatst 18 november 2022 Niet de gelukkigste maand qua resultaten, maar die jeugdlichting is natuurlijk wel de moeite. Door de halvering van de punten staat nu alles op een hoopje. In principe ben je verre van de grote favoriet, maar ook de andere clubs waren vooraf misschien niet de belangrijkste titelkandidaten. Maar op zich kan je natuurlijk ook zonder druk spelen, want zelfs een vierde plaats zou veel beter zijn dan vooraf verhoopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 18 november 2022 Share Geplaatst 18 november 2022 Hallo jeugdspelers! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 18 november 2022 Share Geplaatst 18 november 2022 Dat lijkt me een leuke jeugdlichting. Eens zien hoe die spelers zich weten te ontwikkelen. Het was wat je zegt geen fantastische maand, waardoor alles naar strak op elkaar staat bij aanvang van de play-offs. Om kampioen te worden zal elke wedstrijd een topprestatie moeten worden geleverd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 18 november 2022 Share Geplaatst 18 november 2022 De verschillen zijn door een combinatie van iets mindere resultaten en de halvering van de punten erg klein geworden. Desondanks ga je nog steeds als koploper de play-offs in en dus ben je in mijn ogen favoriet. Ga zo door want het is echt een bizar goed seizoen tot nu toe! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 19 november 2022 Share Geplaatst 19 november 2022 Citaat Als ik Europees haal is het al meer dan waar ik op het gerekend. Voorlopig zet ik ook nog geen doel betreft positie. Zolang we er maar in blijven en alles daarboven is mee genomen. 1-0 wedstrijden vind ik verschrikkelijk. Altijd bang bij zo'n highlight op het einde dat de 1-1 valt. Niet goed voor het hart. Ik heb een aantal updates gemist maar hier wil ik toch op reageren. Daarom is het juist goed om een sterke verdediging te hebben, dan hoef je niet bang te zijn voor die 1-1 On-topic; Je gaat als een raket met de eerste plaats tot gevolg. Maar het belangrijkste gedeelte van het seizoen komt er natuurlijk nog aan. Hopelijk kun je ook pieken als het echt wordt gevraagd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 19 november 2022 Share Geplaatst 19 november 2022 De spanning is onverminderd groot, sterker nog: helaas iets groter geworden. Je hebt een voorsprong, maar die is zo minimaal dat het nog flink billenknijpen zal worden in de play-offs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 19 november 2022 Share Geplaatst 19 november 2022 Je hebt een mooie jeugdinstroom lijkt het. Al is dat soms relatief, omdat je spelers mogelijk nooit het niveau halen waar je naar toe groeit. Door een mindere maand in de competitie beloofd het een heel spannend slot te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 19 november 2022 Share Geplaatst 19 november 2022 Iets mindere resultaten in vergelijking met de de rest van het seizoen tot nu toe. Alles terug bij mekaar nu; hopelijk kan je de leidersplek vasthouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 november 2022 Auteur Share Geplaatst 20 november 2022 Voordat wij beginnen aan de play-off spelen we dus de bekerfinale tegen Westerlo. Voor Eupen de eerste finale ooit. De media waren er in het algemeen mee eens dat wanneer iemand vooraf het seizoen deze finale had voorspeld. Dat deze persoon dan in de Belgische versie van het Pieter Baan Centrum toehoorde. Gezien de stand zou Eupen de favoriet zijn. Maar is wat inder vorm en heeft natuurlijk de play-off nog in het verschiet. Westerlo speelde zich op het laatst veilig en kan dus volledig vrij uit spelen. Ik moest even googelen in welk stadion we de finale speelden maar het is de Franse versie van het Koning Boudewijn stadion in Brussel. The road to the final Eupen Met hangen en wurgen overleefde Eupen de 1e 2 rondes waarin de club actief was. Het jeugdteam van Luik en Beerschot zorgde voor meer tegenstand dan verwacht. Sint Truiden werd wel zonder veel problemen verslagen. Uit bij Anderlecht zette de ploeg een goede wedstrijd neer en uiteindelijk was de winst daar zeer belangrijk. Thuis werd er nog verloren daar had Anderlecht niets meer aan. The road to the final Westerlo Westerlo begon een ronde eerder maar had minder moeite met de mindere goden. Had daarna niet de zwaarste tegenstanders maar wel allemaal ploegen van het hoogste niveau. De wedstrijd wordt dus gespeeld in het Koning Boudewijnstadion. Het grootste stadion van België met plek voor meer dan 50000 toeschouwers. En is zeer bekend door het Heizeldrama. Een vaste bespeler ( op de Rode Duivels na ) heeft het stadion niet. Al speelde Union hier 1 seizoen hun thuiswedstrijden toen het eigen stadion gerenoveerd werd. De wedstrijd zelf was redelijk aan elkaar gewaagd en voor rust krijgen beide ploegen wat kleine kansen. Een topfinale werd het niet. Maar goed dat hadden ook weinigen verwacht gok ik. In de 50e minuut gaat Vanhoutte onderuit en de bal gaat op de stip. Keirrison benut dit buitenkansje. Een kwartier later wordt Nuhu onderuit gehaald. Niets aan de hand volgens de scheids maar de VAR grijpt in. Echter mist Keirrison de kans op 2-0. En dan voel je het zeker gezien onze huidige vorm dat ons dat duur kan komen te staan. Vetokele zorgt twee minuten voor tijd voor de gelijkmaker. Verlengen dus. En daar gebeurd nu net niets. Penalty's moeten de beslissing brengen. Kasanwirjo loopt aan maar de keeper red! Reynolds schiet de bal in de andere hoek 0-1 Jeggo schiet de bal hard in de bovenhoek , Yow maakt geen fout en stuurt de keeper de andere hoek in 1-2 Vanhoutte wacht lang en schiet de bal dan de andere hoek in , Vetokele schiet hem wat zwak in en Nurudeen kan redden 2-2. Nemeth blijft rustig en schiet de bal rustig binnen, Van Eenoo schiet de bal onder kant lat binnen 3-3. Papadodouplos doet een Panenka je moet het maar durven op zo'n moment maar de bal valt wel binnen. Lucas Mineiro moet dat scoren om Westerlo er in te houden maar zijn inzet wordt gepakt door Nurudeen. Hiermee pakken we de eerste grote prijs in het bestaan van Eupen. En dat maakt de fans uitzinnig van blijdschap. Geen finale die vaak zal worden herhaald of waar de neutrale supporter over 10 jaar nog over praten maar he wie boeit dat wat. Ons in Eupen niemand in ieder geval. @delichris Absoluut had nooit verwacht om direct bij de 1e vier te spelen. @Marius Benieuwd hoe de spelers omgaan met deze "druk" het zijn inderdaad niet direct de namen die je er verwacht ( Hoewel Luik wel vind ik ) Mag zeker niet klagen over de jeugdlichting @MNie Hallo MNie zeggen ze in koor. Hopelijk weten ze zich goed te ontwikkelen @Titan Daar ben ik ook zeer benieuwd na. Het gaan zes spannende wedstrijden worden gok ik. @19CH98 je zet er wel druk op hoor. Het is zeker een zeer goed seizoen ongeacht waar ik eindig @Thomassje123 Een sterke verdediging is altijd goed maar het is niet snel mijn stijl om te veel te verdedigen. Laten we hopen dat de ploeg er klaar voor is om te pieken wanneer het moet. @Tim' Zullen maar zeggen dat dat de charme is van de play-off. Had liever met een grotere voorsprong erin gegaan @ElMarcos Klopt het is de vraag of deze spelers het niveau halen waar ik hopelijk Eupen heb over 2-3 jaar. Spannend zal het waarschijnlijk zeker worden. @DGremlin Zou heel mooi zijn maar hier zijn is al een zeer knappe prestatie. @glennix @Satioz @Zawisza @keano77 thnx @r4vje @DavyPeeters @Mordurette @Svenpunt @FlyD @mannie510 @Vreven @Glenn08 @Kyrill @Mansveld @Tim Windt @MarcFM1 @KayDeManaager @Netzwerk@chrisje1993 @jefri @Bogatyr Liever geen tag meer let me know of juist wel 1 natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 20 november 2022 Share Geplaatst 20 november 2022 Gefeliciteerd met de bekerwinst. Spannender dan je had gehoopt denk ik maar dat maakt voor de grootte van de prijs niet uit. Op naar de dubbel zou ik zeggen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten