Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de Mol? 2024

Kelvin

Aanbevolen berichten

Voor het eerst de Belgische variant gekeken. Wat een verademing zeg. Geen BN'ers, leuke opdrachten en veel humor. Enige irritante is dat er bij elke opdracht wel een 'catch' is. Die bom in de finale was tof, die opdracht met dat dansen en drummen duurde wel erg lang. Maar prima vermaak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Bolderbast:

Voor het eerst de Belgische variant gekeken. Wat een verademing zeg. Geen BN'ers, leuke opdrachten en veel humor. Enige irritante is dat er bij elke opdracht wel een 'catch' is. Die bom in de finale was tof, die opdracht met dat dansen en drummen duurde wel erg lang. Maar prima vermaak.

Ik kan je vertellen dat dit veruit het slechtste en saaiste seizoen van de afgelopen jaren is. De finale was overigens tenenkrullend. Doen ze hopelijk nooit meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Miz:

Ik kan je vertellen dat dit veruit het slechtste en saaiste seizoen van de afgelopen jaren is. De finale was overigens tenenkrullend. Doen ze hopelijk nooit meer.

Kreeg al het advies om eerdere srizoenen te kijken. Die eerste mol van dit seizoen die uit zichzelf wegging was ook een kletsnatte vaatdoek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Miz:

Nog steeds beter dan de laatste 22 seizoenen in Nederland :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgelopen weekend voor de 2e keer m'n eigen Wie is de Mol spel georganiseerd onder vrienden (1e keer was half online door corona), en dat ook best serieus genomen. Van vrijdagavond tot zondagmiddag, 16 opdrachten in totaal. Was een heftig weekend voor iedereen haha.

De mol deed bijna een Philipje, die ging er echt wel een beetje aan onder door wegens de stress en het liegen tegen zijn vriendin (waardoor ze er vrij snel uitlag). De uiteindelijke winnaar heeft tot 2u 's nachts in zijn molboekje nog lopen studeren. Ik heb nog iemand aan het huilen gekregen bij een executie door alle opgebouwde spanning. Stond er best van te kijken hoe mensen zo in het spel opgingen. Ook wel een eye opener hoe de mensen in de tv programma's dit moeten beleven.

Ik zie dat het bovenstaande niet heel gezellig klinkt, maar het was uiteindelijk echt heel tof. Leuke opdrachten die bijna allemaal goed liepen, toffe locaties geregeld. Maar tering... wat een werk :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb eigenlijk dezelfde reactie als @Erwin.. Het lijkt mij ook wel leuk, maar ik heb geen idee hoe dat zit met afvallers.

Ik heb ook wel eens gezien dat er wie is de mol spellen georganiseerd worden. Dat is dan een middag en volledig voor je georganiseerd. Ik heb daar ook geen idee hoe ze nu omgaan met afvallers. Of is er uiteindelijk geen afvaller en alleen een test op het einde bij dat soort activiteiten? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Keko:

Ik heb nog iemand aan het huilen gekregen bij een executie door alle opgebouwde spanning.

:-D

Lekker bezig hoor. Ook wel benieuwd naar wat voor type opdrachten je bedacht had. Als je er 16 wil doen in 3 dagen, plus executies houd je niet veel tijd over namelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Rogier.:

:-D

Lekker bezig hoor. Ook wel benieuwd naar wat voor type opdrachten je bedacht had. Als je er 16 wil doen in 3 dagen, plus executies houd je niet veel tijd over namelijk.

Klopt, je moet het er aardig doorheen rammen. Steeds rondes van 3u voor 3 opdrachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Erwin.:

Nice, lijkt me ook nog altijd een keer tof om te doen.

Hoe ga je om met afvallers?

Eerste afvallers waren de tegenstanders met een lasergame opdracht. Verder hebben de meeste afvallers daarna vooral geholpen met de organisatie.

En verder geldt gewoon hetzelfde als bij de normale widm: gewoon pech als je eruit bent. Dat is het spel. Dat maakt de beleving ook extra interessant. Was ook gewoon in de buurt georganiseerd, dus ze konden gewoon naar huis

bewerkt door Keko
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over een maandje alweer het Nederlandse deel van WIDM. Moet zeggen dat ik er vrij weinig herken. Eigenlijk alleen Daniel Verlaan. Verder ook de locatie bekend gemaakt van de Belgische variant, Arizona. Heel vet en iets om naar uit te kijken! 

image.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoewel ik niemand echt ken (behalve die Daniel van der Laan met zijn boek over privacy en die actrice die in comedy's speelt) was het een leuke aflevering. Je zit er meteen weer in.

Zou wel mooi zijn als die vrouw die er nu uit ligt de mol is, en ze iedereen op een verkeerde been zet. Doet me denken aan Ron Boszhard die ook weer terug kon komen nadat hij eruit lag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites