Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Zojuist zei TomFsoccer:

Bedankt man! Is aan het downloaden as we speak :D 

Welcome back vriend ;)

Sinds een paar weken ook de smaak weer te pakken. Corona en de koude winter doet wat met een mens.

• Antwoorden 5,4k
  • Weergaven 160,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Zo, Pentagon Challenge voltooid.  

• -Zoenen? -Nee -Ik kan niet genoeg benadrukken hoe belangrijk dit is! -Oké   -Ga je meer naar mijn huis? -Nee -Als je mijn verzoek niet inwilligt, wordt ik voorbij ge

• Hyped voor deze jeugdinstroom   

Geplaatst
33 minuten geleden zei Rossini':

Welcome back vriend ;)

Sinds een paar weken ook de smaak weer te pakken. Corona en de koude winter doet wat met een mens.

Haha inderdaad! Waar ben jij mee bezig momenteel?

1 uur geleden zei van der Water:

super! wat word de eerste save?

Zoals altijd eerst starten met de Spurs, om dan al snel door te hebben dat ik het spel onder de knie heb en een interessantere optie wil :-D

Geplaatst
3 minuten geleden zei TomFsoccer:

Haha inderdaad! Waar ben jij mee bezig momenteel?

Zoals altijd eerst starten met de Spurs, om dan al snel door te hebben dat ik het spel onder de knie heb en een interessantere optie wil :-D

Met de Malinwa!

Zelfs gestart met een novelle, een paar weken terug. Eerste seizoen is daar net afgerond. Een update of 7 gedaan ondertussen.

Merkte dat het toch wel fijner was om over je save wat te kunnen schrijven. Hou je ook langer vol dan vind ik :D

Hier staat die trouwens:

Geplaatst
  • Auteur
10 uur geleden zei TomFsoccer:

Ja daar werkt enkel de link voor Game Billet bij mij en dan krijg je hem niet voor de prijs die er op dit forum staat jammer genoeg.

@Lazy kan jij hier eens naar kijken?

Geplaatst
2 uur geleden zei Fantasy:

@Lazy kan jij hier eens naar kijken?

yes. 

@TomFsoccer helaas passen die webshops hun prijzen dagelijks aan waardoor het voor ons niet bij te houden is. ?

Geplaatst

Heeft iemand nog een leuke variant om corners/ vrije trappen te verdedigen?

Hoeveel goals ik daar mee tegen krijg.. :cab:

Geplaatst

cf2ce647cf09e9e4151c4d60f14abd36.png

De eerste treffer in Bokungu's professionele carrière (na 3 basisplekken en 5 invalbeurten) is meteen eentje voor de geschiedenisboeken. Was ook een heel erg belangrijke, want het verzekerde de zege tegen subtopper AS Nancy. Broodnodig puntjes om niet op de derde laatste plaats te komen:

Spoiler

9755458e51ffbbbe518c315cc1491918.png

Wordt nog een ongeziene strijd voor het behoud in de Ligue 2, één goede of slechte reeks maakt het verschil tussen plek 10 en 19...

bewerkt door Bingbangboem

Geplaatst

Ik mis zo bizar veel penals. Nog meer mensen last van? Almada heeft 16 voor strafschoppen, maar de helft gaat mis... ;e

bewerkt door Thierryvane

Geplaatst
Zojuist zei Thierryvane:

Ik mis zo bizar veel penals. Nog meer mensen last van? Heeft 16 voor strafschoppen, maar de helft gaat mis... ;e

Ook last van inderdaad.

Geplaatst
2 uur geleden zei MarcFR:

Heeft iemand nog een leuke variant om corners/ vrije trappen te verdedigen?

Hoeveel goals ik daar mee tegen krijg.. :cab:

Ik heb beide palen bezet, eentje op de rand zestien, drie zonally marking & vier man-marking. Dat gaat meer dan prima. 

Geplaatst
44 minuten geleden zei Thierryvane:

Ik mis zo bizar veel penals. Nog meer mensen last van? Almada heeft 16 voor strafschoppen, maar de helft gaat mis... ;e

Mijn spits ondertussen 7 uit 7 gescoord, andere spits ook 2 uit 2.

Geplaatst
2 uur geleden zei Thierryvane:

Heb deze FM carrières gehad waar dit inderdaad gebeurde, maar nu bij Gent gaan ze er allemaal in tot nu toe. En heb al zeker vier verschillende nemers gehad.

Geplaatst
21 uur geleden zei bingo11:

Dat Belgische competitiesysteem is ook wel de grootste grap ooit hoor. Sta met Gent na de reguliere competitie bovenaan met een marge van liefst 16 punten. Voor de play-offs wordt het puntenaantal gehalveerd dus blijft een gat van 8 punten over. Verlies de eerste wedstrijd daarin dus is het gat 5 en als ik nu van concurrent Genk verlies blijven er 2 schamele puntjes over 4 wedstrijden voor het eind...

image.thumb.png.b0d7cbef9c2d2bd6de451fe7be0da9cc.pngGenk, Genk, Genk, hoe onwaarschijnlijk veel geluk kun je hebben. Gaat toch niet menen dat we het nog gaan weggeven hè.

Geplaatst

image.thumb.png.65f85cc39b9c029e1f4ac34fab2ea0c4.pngWerkelijk bijna alles zat tegen in de play-offs. Arbitrale dwalingen, een achterlijk druk programma, gemiste kansen en ga nog maar even door. Op de slotdag bij Standard verloren, maar gelukkig zat er één ding wél mee; Genk won niet en dus toch kampioen. Nu nog de EL-finale als toetje. Tegen Chelsea...

EDIT: finale EL helaas met 0-1 verloren terwijl we beter waren. Scoren bleek in de slotfase van het seizoen echter enorm moeilijk voor ons.

bewerkt door bingo11

Geplaatst

Ben weer terug in Spanje na uitstapje van 1,5 jaar in Frankrijk. Kom binnen bij de nummer 16 van La Liga Real Betis Sevilla. Begonnen met prima 1-1 thuis tegen de nummer 6 Bilbao. Mijn 1e linksback liep te janken en te zeuren Mohammed Fares dat ie per se naar Inter wou. Eerst had ik ze op zijn clausule van 44,5 miljoen gewezen daar hapte Inter helaas niet naar. Werd uiteindelijk 23 miljoen oplopend eventueel tot 30,5, Mo wordt over 10 dagen alweer 28, dikke doei. Alleen jammer dat Odriozola op linksback met een 6,2 debuteert maar het is niet anders. Die komt voor 37 miljoen er kan nog 20 bijkomen als ie 20 goals scoort maar dat gaat ie nooit doen, dus daar kan Bayern Munchen lekker naar fluiten.

20210104202255_1.thumb.jpg.9b794910bdf2792086ce8a8ca3bf5649.jpg

Geplaatst
10 minuten geleden zei RubenS2:

Geen beschrijving beschikbaar.

Geen beschrijving beschikbaar.

Los van de sterren: wie zouden jullie laten spelen?

Beller. Is iets beter en vooral jonger, waardoor hij je meer kan opleveren. Die ander in de beker laten keepen.