Azpi Geplaatst 14 september 2021 Share Geplaatst 14 september 2021 (bewerkt) Wat een wissels van Ole wanhopig voor een puntje tegen Young Boys 14 september 2021 bewerkt door oblomov Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 september 2021 Share Geplaatst 14 september 2021 Het is gewoon drama. Eerst een domme rode kaart en dan een domme goal tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 14 september 2021 Share Geplaatst 14 september 2021 (bewerkt) 11 minutes ago, delichris said: Het is gewoon drama. Eerst een domme rode kaart en dan een domme goal tegen. gewoon een domme coach dat is het probleem. Zodra er wat gevraagd word van Ole zie je dat die niet competent is. Tegen Newcastle United had die net zo goed thuis kunnen blijven en was het resultaat hetzelfde geweest als ik dan iets positiefs moet zeggen zou ik zeggen dat ze niet zoveel kansen hebben weggegeven ook al domineerde young boys. Dat is wel al beter dan het geweest is 14 september 2021 bewerkt door oblomov Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 14 september 2021 Share Geplaatst 14 september 2021 2-1 lol Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiW. Geplaatst 14 september 2021 Share Geplaatst 14 september 2021 13 minuten geleden zei delichris: Het is gewoon drama. Eerst een domme rode kaart en dan een domme goal tegen. Drama is compleet nu.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 14 september 2021 Share Geplaatst 14 september 2021 Lingard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 september 2021 Share Geplaatst 14 september 2021 Lingard wil wel heel graag weg. Man wat een domme terugspeelbal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 14 september 2021 Share Geplaatst 14 september 2021 Zul je zien dat Luuk er vandaag drie maakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 14 september 2021 Share Geplaatst 14 september 2021 On 9/11/2021 at 5:44 PM, oblomov said: ik wil united eerst eens zien tegen de moeilijkere tegenstanders zoals Young Boys uit. called it Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 september 2021 Share Geplaatst 14 september 2021 Iemand Sevilla Szburg gekeken? Met 11 gele kaarten en 4 penalties ben ik erg benieuwd naar de onkunde van de scheids. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 14 september 2021 Share Geplaatst 14 september 2021 Holy shit ik schakel net pas ik maar Luuk speelt gewoon Dat gaat het wervelende combinatiespel vast ten goede komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 14 september 2021 Share Geplaatst 14 september 2021 Troosteloos dat Barcelona zeg. Pijnlijk om te zien waar Koeman mee moet werken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 september 2021 Share Geplaatst 14 september 2021 Wat een ongelukkige tegendoelpunten. Wel verdiend natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 september 2021 Share Geplaatst 14 september 2021 14 minuten geleden zei Vitesse88: Troosteloos dat Barcelona zeg. Pijnlijk om te zien waar Koeman mee moet werken. Pijnlijk om te zien wat Koeman de club in heeft gebracht. Pijnlijk om te zien hoelang Koeman is blijven vasthouden aan spelers die al drie jaar lang klaar zijn. Pijnlijk om te zien met wat voor boutopstelling en dito speelstijl hij is gekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 14 september 2021 Share Geplaatst 14 september 2021 Voelde beetje als een kijkersfile dit. Snel maar weer doorgezapt. Verdrietig om barca zo machteloos in europa te zien acteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 september 2021 Share Geplaatst 14 september 2021 Ik ben ook echt bang dat Barcelona maximaal 6 punten gaat punten in de champions League en dat Benfica lekker doorgaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 september 2021 Share Geplaatst 14 september 2021 Danjuma geprikt. Benieuwd of hij eindelijk een echte gooi gaat doen naar Oranje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 14 september 2021 Share Geplaatst 14 september 2021 5 minuten geleden zei PJHoutman: Danjuma geprikt. Benieuwd of hij eindelijk een echte gooi gaat doen naar Oranje. Zoals je het nu zegt lijkt het alsof hij is neergestoken? Of ben ik van de straat als ik dit denk? Anyway. Lijkt me een prima linksbuiten optie als ie een beetje presteert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 september 2021 Share Geplaatst 14 september 2021 Nee, hij heeft net zijn tweede vaccin gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 september 2021 Share Geplaatst 15 september 2021 De wissels bij Barca deden echt pijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 15 september 2021 Auteur Share Geplaatst 15 september 2021 Ach ja, er kwamen iig jeugdspelers in. Ik had ze laten starten, maar goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 15 september 2021 Share Geplaatst 15 september 2021 Ik vind Dortmund echt een fan-tas-tische club maar mijn god, wat hoop ik dat ze snel een andere shirtsponsor dan Puma krijgen. Dit CL tenue is echt niet om aan te gluren, nog erger dan dat pokemon shirt van afgelopen seizoen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 15 september 2021 Share Geplaatst 15 september 2021 Club Brugge gaat stunten vanavond. Ik denk dat PSG super overrated is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 september 2021 Share Geplaatst 15 september 2021 24 minuten geleden zei Jotew: Ik vind Dortmund echt een fan-tas-tische club maar mijn god, wat hoop ik dat ze snel een andere shirtsponsor dan Puma krijgen. Dit CL tenue is echt niet om aan te gluren, nog erger dan dat pokemon shirt van afgelopen seizoen! Ik dacht eerst inderdaad dat de kleuren van mijn tv kapot waren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 15 september 2021 Share Geplaatst 15 september 2021 26 minuten geleden zei Jotew: Ik vind Dortmund echt een fan-tas-tische club maar mijn god, wat hoop ik dat ze snel een andere shirtsponsor dan Puma krijgen. Dit CL tenue is echt niet om aan te gluren, nog erger dan dat pokemon shirt van afgelopen seizoen! Ja dit is echt verschrikkelijk.. Die designer bij Puma heeft echt een één of andere toeval gehad toen dit ontworpen werd. Groot deel van PUMA clubs hebben zo'n foeilelijk shirt als dit (PSV bijv. ook). Echt niet om aan te gluren. Wel op 0-2 voor gelukkig, dus de 1e drie punten zijn normaal gesproken in de tas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten