Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Praatprogramma's

Mvdv

Aanbevolen berichten

Bij Marseille ja, nooit bij PSG gespeeld. En meerendeel als breker/verdedigende middenvelder, een totaal andere speler dan Klaassen. Dan kunnen we hem beter vergelijken met een jongen als Verratti. Die is fysiek nog minder dan Klaassen denk ik, maar er zit zo'n ontzettende drive in die jongen ondamks dat. Dat is ook het niveau waar Klaassen naar toe moet, en imo kan hij qua drive dat halen

Weet ik hoor :) Ik benoemde ook bewust Marseille omdat Gijp het daar hoofdzakelijk het over had, dat de spelers van PSG beter zijn dan Klaassen is gewoon logisch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij zegt letterlijk elke keer: Fysiek(hij bedoelt kracht/lengte) is een vereiste voor de top. Behalve wanneer je het talent van een Messi hebt. Ben ik het niet mee eens en geloof er ook niet in dat hij het conditioneel bedoelt. Dan moet hij dat bovendien zeggen. Mja, mensen gaan je niet meer serieus nemen wanneer je constant de clown uithangt. Bovendien kan hij gewoon niks goeds over de eredivisie zeggen.
Dat doet hij ook, hij heeft 't altijd over ''90 minuten lang 't gas open draaien'' maar als 'ie over lengte gaat beginnen word ik altijd een beetje gek, ik herinner me nog dattie over Alexander en Maxima zei dat ze beiden 2 meter zijn. Nou als die Alexander de 1.85 haalt is 't veel.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat doet hij ook, hij heeft 't altijd over ''90 minuten lang 't gas open draaien'' maar als 'ie over lengte gaat beginnen word ik altijd een beetje gek, ik herinner me nog dattie over Alexander en Maxima zei dat ze beiden 2 meter zijn. Nou als die Alexander de 1.85 haalt is 't veel.

Het ging me in dit geval meer om de opmerking: Serero komt tot de ballen van Ibrahimovic. Ja dus? Serero mist gewoon het talent, ligt niet aan zijn fysiek. Dat over conditie vind ik ook een beetje onzinnig. Ook clubs als PSG geven niet 90 minuten gas. Maar op dat vlak zouden we ons nog wel kunnen ontwikkelen. Ben het wat dat betreft gedeeltelijk eens met Gijp.

bewerkt door Marc.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet of hij het zou redden qua tijd, maar ik denk dat Valentijn Driessen wel een kandidaat zou zijn voor RTL7. Hij is op de hoogte van het nieuws (wat Derksen vroeger ook was) en hij neemt meestal ook niet bepaald een blad voor de mond. Maar goed, het is allemaal pas over anderhalf jaar natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond het gisteren een uitermate slechte editie, er werd nauwelijks wat gezegd en vervolgens werd dat alleen maar herhaald

Maar Cim, vond Aad nog best een punt over de opstelling; dat het vooral over het centrale duo gaat (niet dat ik het met de invulling helemaal eens ben hoor)

Cillessen

Wiel - - Willems

De Jong Strootman

Van Persie

Robben Huntelaar Sneijder

Link naar opmerking
Deel via andere websites