cimbomcu Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 Bij Marseille ja, nooit bij PSG gespeeld. En meerendeel als breker/verdedigende middenvelder, een totaal andere speler dan Klaassen. Dan kunnen we hem beter vergelijken met een jongen als Verratti. Die is fysiek nog minder dan Klaassen denk ik, maar er zit zo'n ontzettende drive in die jongen ondamks dat. Dat is ook het niveau waar Klaassen naar toe moet, en imo kan hij qua drive dat halen Weet ik hoor :) Ik benoemde ook bewust Marseille omdat Gijp het daar hoofdzakelijk het over had, dat de spelers van PSG beter zijn dan Klaassen is gewoon logisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 Uiteindelijk is ook Gijp maar een mannetje met een meninkje he... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 Uiteindelijk is ook Gijp maar een mannetje met een meninkje he... Waar wij ook weer een mening over geven. Maar mijn mening wordt niet door half Nederland overgenomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 Uiteindelijk is ook Gijp maar een mannetje met een meninkje he... Hij maakt anderen belachelijk dat vind ik niet kunnen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mido Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 Hij zegt letterlijk elke keer: Fysiek(hij bedoelt kracht/lengte) is een vereiste voor de top. Behalve wanneer je het talent van een Messi hebt. Ben ik het niet mee eens en geloof er ook niet in dat hij het conditioneel bedoelt. Dan moet hij dat bovendien zeggen. Mja, mensen gaan je niet meer serieus nemen wanneer je constant de clown uithangt. Bovendien kan hij gewoon niks goeds over de eredivisie zeggen.Dat doet hij ook, hij heeft 't altijd over ''90 minuten lang 't gas open draaien'' maar als 'ie over lengte gaat beginnen word ik altijd een beetje gek, ik herinner me nog dattie over Alexander en Maxima zei dat ze beiden 2 meter zijn. Nou als die Alexander de 1.85 haalt is 't veel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 (bewerkt) Dat doet hij ook, hij heeft 't altijd over ''90 minuten lang 't gas open draaien'' maar als 'ie over lengte gaat beginnen word ik altijd een beetje gek, ik herinner me nog dattie over Alexander en Maxima zei dat ze beiden 2 meter zijn. Nou als die Alexander de 1.85 haalt is 't veel. Het ging me in dit geval meer om de opmerking: Serero komt tot de ballen van Ibrahimovic. Ja dus? Serero mist gewoon het talent, ligt niet aan zijn fysiek. Dat over conditie vind ik ook een beetje onzinnig. Ook clubs als PSG geven niet 90 minuten gas. Maar op dat vlak zouden we ons nog wel kunnen ontwikkelen. Ben het wat dat betreft gedeeltelijk eens met Gijp. 11 november 2014 bewerkt door Marc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 Uiteindelijk is ook Gijp maar een mannetje met een meninkje he... Een mening gebaseerd op wedstrijden die 9 vd 10 keer niet bekeken zijn (ook het geval bij Johan Derksen). Daarnaast zijn alle 'feiten' die hij dan als argument gebruikt, ook 9 vd 10 keer fout. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 12 november 2014 Share Geplaatst 12 november 2014 http://www.nu.nl/media/3927113/johan-derksen-gaat-stoppen-met-voetbal-international.html Wat een kut kop van NU zeg ;e Was ook al lang bekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 12 november 2014 Share Geplaatst 12 november 2014 Oud nieuws inderdaad, hopelijk gaat VI als concept wel door. Een Boskamp of Kieft mag wat mij betreft iedere week aanschuiven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 12 november 2014 Share Geplaatst 12 november 2014 Als ze maar niet dan met Hugo Borst komen aankakken, dat vind ik vaak maar een bijzonder eng ventje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 13 november 2014 Share Geplaatst 13 november 2014 Wel met een bijzonder fijne schrijfstijl. Ik mag Borst wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 november 2014 Share Geplaatst 13 november 2014 Ik ook Hugo :< Rene mag ook wel een keer weg, kun je die gelijk vervangen met Koert ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 13 november 2014 Share Geplaatst 13 november 2014 Ik weet niet of hij het zou redden qua tijd, maar ik denk dat Valentijn Driessen wel een kandidaat zou zijn voor RTL7. Hij is op de hoogte van het nieuws (wat Derksen vroeger ook was) en hij neemt meestal ook niet bepaald een blad voor de mond. Maar goed, het is allemaal pas over anderhalf jaar natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 13 november 2014 Share Geplaatst 13 november 2014 Hahahaha alsjeblieft niet zeg. Alles behalve die smerige engnek van een Driessen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 14 november 2014 Share Geplaatst 14 november 2014 Gewoon Sierd _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 14 november 2014 Share Geplaatst 14 november 2014 Haha Sierd, dan zit je elke maandag- en vrijdagavond naar een monoloog te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 14 november 2014 Share Geplaatst 14 november 2014 Hie doont! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 november 2014 Share Geplaatst 14 november 2014 Brazil heeft een aantal nieuwe spelers onder andere Willian. Rene :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 14 november 2014 Share Geplaatst 14 november 2014 Brazil heeft een aantal nieuwe spelers onder andere Willian. Rene :( Speelde die dan al vaker voor Brazilië afgelopen jaren? Volgens mij altijd bank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 november 2014 Share Geplaatst 14 november 2014 Hij speelde er wel voor (Afgelopen WK nog) niet altijd basis maar soms ook wel ;c Maar goed herinner mij nog dat die Wilian een kuitenbijtertje vond en nu is die weer fenomenaal :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 november 2014 Share Geplaatst 17 november 2014 Maar ehh wat zat die Aad nou dom te lullen gisteren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 november 2014 Share Geplaatst 17 november 2014 Ik vond het gisteren een uitermate slechte editie, er werd nauwelijks wat gezegd en vervolgens werd dat alleen maar herhaald Maar Cim, vond Aad nog best een punt over de opstelling; dat het vooral over het centrale duo gaat (niet dat ik het met de invulling helemaal eens ben hoor) Cillessen Wiel - - Willems De Jong Strootman Van Persie Robben Huntelaar Sneijder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 november 2014 Share Geplaatst 17 november 2014 Vond hem over Van Basten, Rijkaard, Blind en Hiddink dom lullen ;c En over Veltman hij MOET van Ajax zo voetballen :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 17 november 2014 Share Geplaatst 17 november 2014 Goh Johan zit weer eens iemand af te branden zonder hem ooit gesproken te hebben. Hans wil dat even zeggen maar krijgt er de kans niet eens voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 17 november 2014 Share Geplaatst 17 november 2014 Die Thijs Slegers geniet echt van zijn zendtijd hé :D wat een stakker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten