Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Praatprogramma's

Mvdv

Aanbevolen berichten

Maxim had ook eerst zo'n show op internet op vrijdag. Dan werd er gefilmd hoe hij ging chillen met vrienden, FIFA spelen, bier drinken, kut roepen. Riep 'ie ineens ten tijden van het begin van Expeditie Robinson dat hij wist dat Geraldine ging winnen, komt ze ook nog in de finale :mrgy:

Bij GeenStijl was dat, wel eens wat gezien, maar was ook wel soms heel slecht hoor :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha SV gisteren teruggekeken gingen ze een jonge spits opnemen die zich goed ontwikkelt. Iemand komt met Kramer, Arno met Perica en dan komt Bert met Lewandowski :r:r

Edit : Oh dubbel.

Lewandowski was het antwoord op een andere vraag. Bert kwam met één of andere derdeklasser die hij ooit getraind heeft en waarvan hij dacht wel de hoofdklasse te kunnen halen of iets dergelijks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van die derdeklasser heb ik ook gehoord ja, toch wel jammer dat hij dan geen naam noemt hoor, geloof er niks van dat die niemand kent in het profvoetbal die tegengevallen is.

Van zijn tijd bij Feyenoord herinner ik mij alleen al Leonardo, in het begin van zijn carriere een geweldig talent en later steeds meer teruggezakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites