Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

Praatprogramma's

Mvdv

Recommended Posts

Maxim had ook eerst zo'n show op internet op vrijdag. Dan werd er gefilmd hoe hij ging chillen met vrienden, FIFA spelen, bier drinken, kut roepen. Riep 'ie ineens ten tijden van het begin van Expeditie Robinson dat hij wist dat Geraldine ging winnen, komt ze ook nog in de finale :mrgy:

Maxim had ook eerst zo'n show op internet op vrijdag. Dan werd er gefilmd hoe hij ging chillen met vrienden, FIFA spelen, bier drinken, kut roepen. Riep 'ie ineens ten tijden van het begin van Expeditie Robinson dat hij wist dat Geraldine ging winnen, komt ze ook nog in de finale :mrgy:

Bij GeenStijl was dat, wel eens wat gezien, maar was ook wel soms heel slecht hoor :cab:

Vroeger met rambo en rambo was hij pas echt goed. gouden televisie.

"SJONGEJONGEJONGEJONGEJONGEEUUUHHHHHH!!! Wat is dit een goed programma zeg!"

Vorig jaar deden ze als duo mee aan zo'n versusprogramma van bnn, gewoon de hele aflevering valsspelen

Vorig jaar deden ze als duo mee aan zo'n versusprogramma van bnn, gewoon de hele aflevering valsspelen

Dat was al uit 2011 of zo, ja. Daar ken ik hem ook van. In tegenstelling tot vele hier vind ik het echt een sukkel, nog nooit om moeten lachen :cab:

Haha SV gisteren teruggekeken gingen ze een jonge spits opnemen die zich goed ontwikkelt. Iemand komt met Kramer, Arno met Perica en dan komt Bert met Lewandowski :r:r

Edit : Oh dubbel.

Lewandowski was het antwoord op een andere vraag. Bert kwam met één of andere derdeklasser die hij ooit getraind heeft en waarvan hij dacht wel de hoofdklasse te kunnen halen of iets dergelijks.

Van die derdeklasser heb ik ook gehoord ja, toch wel jammer dat hij dan geen naam noemt hoor, geloof er niks van dat die niemand kent in het profvoetbal die tegengevallen is.

Van zijn tijd bij Feyenoord herinner ik mij alleen al Leonardo, in het begin van zijn carriere een geweldig talent en later steeds meer teruggezakt.