Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvisionsongfestival #28

007mark

Aanbevolen berichten

image.png.7aca7ca3924e23073a7416410c5f0346.png

Stemronde 1/26: Australië

image.png.1875e91bc80092164a7826d1d7d5e458.png

Daar zijn we weer! Alle landen hebben inmiddels de 26 optredens van de artiesten in Perth kunnen bekijken en de punten zijn uitgedeeld. De notaris heeft alles goedgekeurd, waardoor de punten van 007mark als eerste bekend gemaakt kunnen worden. Hij heeft ervoor gekozen om het gastland te pakken. Een gewaagde poging, aangezien een land nog nooit tweemaal achtereen wist te winnen op het MU Worldvision. Hij hoopt daar uiteraard verandering in te brengen.

De laatste tijd doet Mark het prima, waar hij in zijn laatste 9 deelnames maarliefst 8 keer in de Top-10 wist te eindigen. Enkel Sam Fender in editie 24 was een negatieve uitschieter. Deze keer heeft hij voor een alternatieve rockband gekozen, The Rubens. Deze band bestaat uit drie broers en 2 vrienden en komen uit South New Wales.  Voor Mark waren er meerdere nummers die wel het luisteren waard waren, met een duidelijk Top-3.

Punten van Australië: Klikken om te zien!

https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/333437/1/1/g1mmflnjc2

Spoiler

image.thumb.png.731a87174171de4fb59c48a0650c9f99.png

@Titan @Jeroen. @Zeus @Christian. @Chiemel @Kelvin @komodo25 @Platina32 @Chimpa @Juca @himan @bas2204 @hjs @Rogier. @Satyr @Roprop @ivago @Stefanos @Erwin. @Lazvic @nasje92 @chrisje1993 @Vilhena @Fabian. @Grote Ree

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Chiemel:

@007mark het viel mij op dat alle landen op alfabetische volgorde staan, behalve dat Estland helemaal onderaan staat. Kan het zijn dat dit een foutje is ofzo? 

Met het toevoegen van de landen was ik Estland inderdaad 'vergeten'. Aangezien je in Scorewiz geen regels kunt toevoegen tussen andere regels in, moest ik Estland als laatste erbij zetten. Anders kon ik alle andere regels zegmaar weer verwijderen en opnieuw toevoegen.

Maakt overigens voor het uitdelen van de punten niets uit. Ze staan nu alleen op alfabet onderaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites