007mark Geplaatst 27 juni 2020 Auteur Share Geplaatst 27 juni 2020 Forum was inderdaad down, dus verleng de deadline met 2 dagen tm a.s. maandag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 juni 2020 Share Geplaatst 27 juni 2020 Top, zelfde probleem hier namelijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 27 juni 2020 Share Geplaatst 27 juni 2020 Vond het niveau van de eerste 8 best aardig, daarna ging het snel bergafwaarts in mijn lijstje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 28 juni 2020 Share Geplaatst 28 juni 2020 Na een paar keer luisteren kan ik een handvol nummers prima waarderen. Ik vermoed dat het wel eens een spannende editie kan gaan worden. Ik heb niet echt een grote favoriet ontdekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 juni 2020 Auteur Share Geplaatst 29 juni 2020 Niet vergeten @Chimpa @himan @Stefanos @Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 29 juni 2020 Share Geplaatst 29 juni 2020 Ben er aan bezig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 29 juni 2020 Share Geplaatst 29 juni 2020 Je hebt ze gisteren ontvangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 juni 2020 Auteur Share Geplaatst 29 juni 2020 (bewerkt) 13 minuten geleden zei Chimpa: Je hebt ze gisteren ontvangen. Niks gezien? Zou je nog een keer kunnen sturen dan? 29 juni 2020 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 29 juni 2020 Share Geplaatst 29 juni 2020 5 minuten geleden zei 007mark: Niks gezien? Zou je nog een keer kunnen sturen dan? Pardon, je hebt blijkbaar ons privé gesprek verlaten. Ik wist niet eens dat dat kon Hebt m'n stemmen opnieuw gestuurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 juni 2020 Auteur Share Geplaatst 30 juni 2020 (bewerkt) Stemronde 1/26: Australië Daar zijn we weer! Alle landen hebben inmiddels de 26 optredens van de artiesten in Perth kunnen bekijken en de punten zijn uitgedeeld. De notaris heeft alles goedgekeurd, waardoor de punten van 007mark als eerste bekend gemaakt kunnen worden. Hij heeft ervoor gekozen om het gastland te pakken. Een gewaagde poging, aangezien een land nog nooit tweemaal achtereen wist te winnen op het MU Worldvision. Hij hoopt daar uiteraard verandering in te brengen. De laatste tijd doet Mark het prima, waar hij in zijn laatste 9 deelnames maarliefst 8 keer in de Top-10 wist te eindigen. Enkel Sam Fender in editie 24 was een negatieve uitschieter. Deze keer heeft hij voor een alternatieve rockband gekozen, The Rubens. Deze band bestaat uit drie broers en 2 vrienden en komen uit South New Wales. Voor Mark waren er meerdere nummers die wel het luisteren waard waren, met een duidelijk Top-3. Punten van Australië: Klikken om te zien! https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/333437/1/1/g1mmflnjc2 Spoiler @Titan @Jeroen. @Zeus @Christian. @Chiemel @Kelvin @komodo25 @Platina32 @Chimpa @Juca @himan @bas2204 @hjs @Rogier. @Satyr @Roprop @ivago @Stefanos @Erwin. @Lazvic @nasje92 @chrisje1993 @Vilhena @Fabian. @Grote Ree 30 juni 2020 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 30 juni 2020 Share Geplaatst 30 juni 2020 Mooi dat we weer begonnen zijn! Minder mooi dat ik zonder punten start. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 30 juni 2020 Share Geplaatst 30 juni 2020 Wij staan bovenaan, wij staan bovenaan! Coolsingel, Leidscheplein, alles. Thanks voor de puntjes Mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 30 juni 2020 Share Geplaatst 30 juni 2020 Hardlopers zijn doodlopers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 30 juni 2020 Share Geplaatst 30 juni 2020 Eerste puntje binnen. Bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 30 juni 2020 Share Geplaatst 30 juni 2020 In ieder geval al niet puntloos meer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 30 juni 2020 Share Geplaatst 30 juni 2020 Dat is een goede start met 8 puntjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 30 juni 2020 Share Geplaatst 30 juni 2020 Smakeloos begin, jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 30 juni 2020 Share Geplaatst 30 juni 2020 7 punten off the start is een goed begin. We're off! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 juni 2020 Share Geplaatst 30 juni 2020 En we beginnen weer met 0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 juni 2020 Share Geplaatst 30 juni 2020 Helaas begonnen met 0, heb op zich wel goede hoop nog in het algemeen. @007mark het viel mij op dat alle landen op alfabetische volgorde staan, behalve dat Estland helemaal onderaan staat. Kan het zijn dat dit een foutje is ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 juni 2020 Auteur Share Geplaatst 30 juni 2020 8 minuten geleden zei Chiemel: @007mark het viel mij op dat alle landen op alfabetische volgorde staan, behalve dat Estland helemaal onderaan staat. Kan het zijn dat dit een foutje is ofzo? Met het toevoegen van de landen was ik Estland inderdaad 'vergeten'. Aangezien je in Scorewiz geen regels kunt toevoegen tussen andere regels in, moest ik Estland als laatste erbij zetten. Anders kon ik alle andere regels zegmaar weer verwijderen en opnieuw toevoegen. Maakt overigens voor het uitdelen van de punten niets uit. Ze staan nu alleen op alfabet onderaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 juni 2020 Share Geplaatst 30 juni 2020 1 uur geleden zei komodo25: En we beginnen weer met 0 Ik ook, maar [Zeusmodus] onze smaak ik te verfijnd voor dit gepeupel [modusuit] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 30 juni 2020 Share Geplaatst 30 juni 2020 Tof gedaan dat grafiekje! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 30 juni 2020 Share Geplaatst 30 juni 2020 Gelijk van de 0 af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 30 juni 2020 Share Geplaatst 30 juni 2020 Puntloos begin helaas. Niet zo gek kijkende naar welke landen punten krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten