nasje92 Geplaatst 2 juli 2020 Share Geplaatst 2 juli 2020 Bedankt voor de 10 punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 juli 2020 Share Geplaatst 2 juli 2020 Weer ff niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 2 juli 2020 Share Geplaatst 2 juli 2020 Punten Een bandje inzenden levert wel snel pluspunten op, he? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 2 juli 2020 Share Geplaatst 2 juli 2020 Ja een middelmatig bandje insturen zonder enig spektakel. Dan heb ik liever maar geen punten zoals nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 2 juli 2020 Share Geplaatst 2 juli 2020 Eens wel, al vind ik dat je verder wel wat overdrijft. Dat vintage elektropop nummertje uit Italië vond ik nou niet per definitie overlopen van aantoonbare muzikale kwaliteit. Mijn smaak is het ook niet. Maar er zijn absoluut slechtere inzendingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 2 juli 2020 Share Geplaatst 2 juli 2020 Soit. Ik zoek wat meer de variatie op in elk geval door geen standaard inzendingen in te sturen. Verder is het wel kwaliteit natuurlijk, maar is je niet kwalijk te nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 juli 2020 Share Geplaatst 2 juli 2020 Dat Engelse nummer is toch gewoon nummer 30 in de top 40 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 juli 2020 Auteur Share Geplaatst 3 juli 2020 Stemronde 4/26: Denemarken De reis van Worldvision #28 vervolgt zich in Denemarken, waar Zeus klaar staat om de punten uit te delen. Over deze editie was hij alles behalve positief, gezien de cijfers die hij uitdeelde. Zijn 12 punten gaan namelijk naar een land dat een 6,5 kreeg. Sowieso werden er maar 4 voldoendes gegeven en waren er zelfs meerdere landen die lager kregen dan een 3. Zelfs wanneer je dus nu een klein aantal punten krijgt is het niet direct een compliment... Punten van Denemarken: Klikken om te zien! https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/333437/4/4/g0oda0ytrj Spoiler @Titan @Jeroen. @Zeus @Christian. @Chiemel @Kelvin @komodo25 @Platina32 @Chimpa @Juca @himan @bas2204 @hjs @Rogier. @Satyr @Roprop @ivago @Stefanos @Erwin. @Lazvic @nasje92 @chrisje1993 @Vilhena @Fabian. @Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 juli 2020 Share Geplaatst 3 juli 2020 Dat de almachtige geen punten geeft was wel ingecalculeerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 3 juli 2020 Share Geplaatst 3 juli 2020 Dat zijn 8 hele mooie punten, zeker gezien mijn inzendingen niet altijd worden gewaardeerd door Zeus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 3 juli 2020 Share Geplaatst 3 juli 2020 Niets verwacht, niets gekregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 3 juli 2020 Share Geplaatst 3 juli 2020 Niets verwacht, 2 punten gekregen! Thanks, koning der goden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 juli 2020 Share Geplaatst 3 juli 2020 Misschien wat verwacht, inderdaad 1 puntje. Zit sowieso redelijk in dezelfde hoek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 3 juli 2020 Share Geplaatst 3 juli 2020 10 punten, ik gok dat dat gelijk staat aan een zesje, Zeus? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 3 juli 2020 Share Geplaatst 3 juli 2020 4e 'plek', toch maar mooi een voldoende gescoord! Merci! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 3 juli 2020 Share Geplaatst 3 juli 2020 Ik vermoed een 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 3 juli 2020 Share Geplaatst 3 juli 2020 Van de landen die nog altijd geen punten hebben ontvangen zouden Italië en Zuid-Afrika wmb nog wel recht hebben op iets meer punten in dit deelnemersveld. De rest mag met 0 al heel blij zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 3 juli 2020 Share Geplaatst 3 juli 2020 Ondanks de onvoldoende, toch bedankt voor de drie punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 3 juli 2020 Share Geplaatst 3 juli 2020 Smaak is subjectief. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 3 juli 2020 Share Geplaatst 3 juli 2020 Dank aan de Deense Oppergod @Zeus voor de volle pot. Zo komt een mens nog eens graag van die nul af Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 juli 2020 Share Geplaatst 4 juli 2020 We lachen er om, maar dit soort ongein maakt dat het voor mij per direct de laatste deelname is. Arrogante zeikstraal dat 'ie is. @007mark ik trek me terug, haal mijn gegeven punten maar uit de lijst aub. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 juli 2020 Share Geplaatst 4 juli 2020 Blijf er gewoon in. Sommige mensen hebben wel smaak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 4 juli 2020 Share Geplaatst 4 juli 2020 Om welke 'ongein' gaat het hier dan? Wat lage cijfertjes? Cijfers geven is de manier waarop ik rank en makkelijk tot die top-10 kom. Vaak vind ik het merendeel inderdaad niet best hier. Volgens mij nooit een probleem, ik doe alsnog vaak wel mee en accepteer ook gewoon dat het zo is. Dat Mark nu wat zegt over die cijfers is zijn keuze, meestal deden organisatoren dat niet. Interesseert mij verder ook niet zo. Snap niet helemaal wat er mis is aan een mening of een eigen, kritische smaak hebben. Soms vind ik ook best wel een keer iets goed, nu was mijn nummer uno inderdaad maar gewoon voldoende wat mij betreft. Lekker boeiend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 juli 2020 Share Geplaatst 4 juli 2020 (bewerkt) Gelukkig verblijd jij ons met geweldige nummers... oh nee toch niet. Smaken verschillen en dat is maar goed ook 4 juli 2020 bewerkt door komodo25 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 juli 2020 Auteur Share Geplaatst 4 juli 2020 Kom op zeg. Hoe oud ben je? Het is maar een spelletje Je blijft dus gewoon lekker in de lijst staan. Dat ik wat zeg over de cijfers: heb sinds vorige editie aangegeven dat deelnemers ook commentaar kunnen meesturen met de punten, zodat ik ook een klein beetje kan vernieuwen en niet elke editie dezelfde tekst hoef neer te zetten. Net zoals ik nu bijvoorbeeld ervoor heb gekozen om die grafieken op een andere manier weer te geven. Oh en vind de frustratie eerlijk gezegd een beetje vreemd. Zie net je PM met punten met bijschrift: 'wat een grafeditie, zit niks voor mij tussen'. Niet helemaal eerlijk om Zeus dan af te rekenen op diezelfde mening. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten