Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvisionsongfestival #28

007mark

Aanbevolen berichten

image.png.7aca7ca3924e23073a7416410c5f0346.png

Stemronde 4/26: Denemarken

image.png.48a3b939f0584a785d7e7fc3fbc8fe13.png

De reis van Worldvision #28 vervolgt zich in Denemarken, waar Zeus klaar staat om de punten uit te delen. Over deze editie was hij alles behalve positief, gezien de cijfers die hij uitdeelde. Zijn 12 punten gaan namelijk naar een land dat een 6,5 kreeg. Sowieso werden er maar 4 voldoendes gegeven en waren er zelfs meerdere landen die lager kregen dan een 3. Zelfs wanneer je dus nu een klein aantal punten krijgt is het niet direct een compliment...

Punten van Denemarken: Klikken om te zien!

https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/333437/4/4/g0oda0ytrj

Spoiler

image.thumb.png.4d48f5287fd43c5ced676e7e3bf9cfde.png

@Titan @Jeroen. @Zeus @Christian. @Chiemel @Kelvin @komodo25 @Platina32 @Chimpa @Juca @himan @bas2204 @hjs @Rogier. @Satyr @Roprop @ivago @Stefanos @Erwin. @Lazvic @nasje92 @chrisje1993 @Vilhena @Fabian. @Grote Ree

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om welke 'ongein' gaat het hier dan? Wat lage cijfertjes? Cijfers geven is de manier waarop ik rank en makkelijk tot die top-10 kom. Vaak vind ik het merendeel inderdaad niet best hier. Volgens mij nooit een probleem, ik doe alsnog vaak wel mee en accepteer ook gewoon dat het zo is. Dat Mark nu wat zegt over die cijfers is zijn keuze, meestal deden organisatoren dat niet. Interesseert mij verder ook niet zo. Snap niet helemaal wat er mis is aan een mening of een eigen, kritische smaak hebben. Soms vind ik ook best wel een keer iets goed, nu was mijn nummer uno inderdaad maar gewoon voldoende wat mij betreft. Lekker boeiend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom op zeg. Hoe oud ben je? Het is maar een spelletje :cab: Je blijft dus gewoon lekker in de lijst staan.

Dat ik wat zeg over de cijfers: heb sinds vorige editie aangegeven dat deelnemers ook commentaar kunnen meesturen met de punten, zodat ik ook een klein beetje kan vernieuwen en niet elke editie dezelfde tekst hoef neer te zetten. Net zoals ik nu bijvoorbeeld ervoor heb gekozen om die grafieken op een andere manier weer te geven. 

Oh en vind de frustratie eerlijk gezegd een beetje vreemd. Zie net je PM met punten met bijschrift: 'wat een grafeditie, zit niks voor mij tussen'. Niet helemaal eerlijk om Zeus dan af te rekenen op diezelfde mening.

Link naar opmerking
Deel via andere websites