nasje92 Geplaatst 26 mei 2020 Share Geplaatst 26 mei 2020 Niets verwacht, niets gekregen. Fair enough Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 mei 2020 Share Geplaatst 26 mei 2020 Tja dat ik nog altijd niet laatste sta vind ik best een wonder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 mei 2020 Auteur Share Geplaatst 27 mei 2020 Stemronde 23/27: NoorwegenInzending: Zeus Met nog 5 rondes te gaan zijn we aanbeland bij Zeus. Deze muziekliefhebber is ook als coach actief bij The Voice, maar heeft ook tijd gevonden om hier zijn mening te geven en de punten te verdelen. Vorige editie was geen voltreffer met het tekstloze nummer uit Colombia. Deze keer heeft hij het in Noorwegen gezocht. Voor een top-10 notering moeten er in de laatste rondes echter wel nog wat punten vergaard worden. Punten van Noorwegen: Klikken om te zien! https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/307412/23/23/a3mwi5ngq1 Spoiler @Chimpa @Erwin. @himan @Lazvic @Kelvin @nasje92 @hjs @Titan @Grote Ree @Stefanos @Roprop @Jeroen. @Dysproz @bas2204 @Juca @Vilhena @komodo25 @Chiemel @Platina32 @chrisje1993 @Fabian. @ivago @Zeus @Rogier. @Christian. @Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 27 mei 2020 Share Geplaatst 27 mei 2020 Geen punten deze ronde. Met mijn inzending eigenlijk ook niet verwacht van Zeus. Acht mijn inzending nog de laagst geklasseerde podiumkanshebber, al zullen de laatste 4 stemrondes dan wel gunstig uit moeten pakken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 27 mei 2020 Share Geplaatst 27 mei 2020 Tja, een Griekse oppergod die zich gaat bemoeien met transcendent Scandinavië: dan kunnen de Germanen het wel schudden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 27 mei 2020 Share Geplaatst 27 mei 2020 Het aalmoesje van 2 punten kost me een plaats Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 mei 2020 Share Geplaatst 27 mei 2020 Had wel punten verwacht van Noorwegen, fijn dat het er meteen 8 zijn! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 27 mei 2020 Share Geplaatst 27 mei 2020 Noorwegen geeft 12 punten aan Zweden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 mei 2020 Share Geplaatst 27 mei 2020 Omkoping. Niets verwacht niets gekregen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 27 mei 2020 Share Geplaatst 27 mei 2020 Ik dacht dat ik van een collegacoach nog wel wat puntjes zou ontvangen. Kom ik even mooi bedrogen gedegen uit... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 mei 2020 Share Geplaatst 27 mei 2020 1 uur geleden zei Platina32: Noorwegen geeft 12 punten aan Zweden... Ik had ook niks anders verwacht. Nu nog andersom... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 27 mei 2020 Share Geplaatst 27 mei 2020 Nigeria en Noorwegen, dank dank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 28 mei 2020 Share Geplaatst 28 mei 2020 Helaas! Weer 0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 mei 2020 Auteur Share Geplaatst 28 mei 2020 Stemronde 24/27: SchotlandInzending: 007mark In een vliegend tempo gaan we door met de stemmen vanuit Schotland, waarmee 007mark voorlopig een podiumplaats in handen heeft. De Schotse broers Stevie en Alan Jukes stonden afgelopen februari nog in Paradiso, en staan voor aanstaande september nog gepland in de Melkweg. Mocht dit doorgang kunnen vinden, zijn er dus blijkbaar users die hier wel interesse in hebben. Overall vond Mark dat deze editie een prima niveau kende. Het hoogste aantal punten gaat naar een fijn, stevig rocknummer van hoge kwaliteit. Deze inzending wordt gevolgd door een wat vrolijker nummer die ook de persoonlijke afspeellijst heeft gehaald. De top-3 wordt vervolledigd door een land dichtbij huis. Ook de rest van de landen die punten kregen hebben dat op verschillende vlakken meer dan verdiend. Punten van Schotland: Klikken om te zien! https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/307412/24/24/dknji5m2m5 Spoiler Om de winst officieel te pakken heeft Australië nog slechts 6 punten nodig. @Chimpa @Erwin. @himan @Lazvic @Kelvin @nasje92 @hjs @Titan @Grote Ree @Stefanos @Roprop @Jeroen. @Dysproz @bas2204 @Juca @Vilhena @komodo25 @Chiemel @Platina32 @chrisje1993 @Fabian. @ivago @Zeus @Rogier. @Christian. @Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 28 mei 2020 Share Geplaatst 28 mei 2020 Weer niets. Wordt langzaam een teleurstellend einde voor mij. Australië kunnen we in ieder geval nu wel alvast feliciteren. Dat kan nu echt niet meer mis of Bulgarije moet in de laatste drie rondes met het volle pond er vandoor gaan en Australië moet niets meer krijgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 28 mei 2020 Share Geplaatst 28 mei 2020 Wat een mooi land is Schotland toch Ik roep alle Duitsers op om daar de zomervakantie door te brengen aan de zonnige stranden. De winnaar lijkt me inderdaad wel duidelijk nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 28 mei 2020 Share Geplaatst 28 mei 2020 Dit moet toch wel héél raar lopen om nog mis te gaan. Bedankt Nieuw-Zeeland en Schotland voor de 10 en 12 punten! Leuk om te lezen dat m'n 'stevige' inzending ook door anderen gewaardeerd wordt (en Noorwegen niet te vergeten met een puntje). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 28 mei 2020 Share Geplaatst 28 mei 2020 Hier moeten we even een goed gesprek over gaan voeren bij de eerstvolgende reünie van de MU Allstars. Van je teamgenoten moet je het maar hebben zeg, poh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 28 mei 2020 Share Geplaatst 28 mei 2020 Persoonlijke afspeellijst gehaald Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 mei 2020 Share Geplaatst 28 mei 2020 Weer niets Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 28 mei 2020 Share Geplaatst 28 mei 2020 49 minuten geleden zei Rogier.: Persoonlijke afspeellijst gehaald Twee zelfs! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 28 mei 2020 Share Geplaatst 28 mei 2020 1 uur geleden zei Christian.: Hier moeten we even een goed gesprek over gaan voeren bij de eerstvolgende reünie van de MU Allstars. Van je teamgenoten moet je het maar hebben zeg, poh. Zijn directe tegenstander krijgt maar een punt. Ik heb nu bepaalde vermoedens, maar ik heb geen bewijzen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 28 mei 2020 Share Geplaatst 28 mei 2020 Walk in the park voor de Aussies Niks voor mijn Nigeria, maar status quo op 12 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 29 mei 2020 Share Geplaatst 29 mei 2020 Oei, volgens mij de eerste editie zonder punten van Mark. Hier had ik wel op iets gerekend. Zonde! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 mei 2020 Auteur Share Geplaatst 29 mei 2020 Stemronde 25/27: SyriëInzending: Rogier. Aangezien de spanning om te snijden is in de strijd om de podiumplaatsen gaan we weer snel verder. Ook Australië kan de winst voor zich opeisen in deze ronde. Daarvoor moeten er minimaal 6 punten gepakt worden, mits Bulgarije het volle pond pakt. Rogier. gaat vanuit Syrië zijn punten verdelen. Vanuit Australië kreeg zijn inzending al eens 12 punten, terwijl de Filippijnen, Hong Kong en Schotland 10 punten naar het Midden Oosten stuurden. Voor deze coaches wellicht interessant dat de zangeres Wafia begin deze maand een nieuwe single heeft uitgebracht: Pick Me. Voor Rogier was er een duidelijk nummer 1 in deze editie, die hij overigens wel al kende. Ergens anders was er ook een goede tweede, maar de tekst wist niet dusdanig te overtuigen. Daardoor kon deze inzending het doen met slechts 6 punten. De lijst van Rogier is verder erg verdeeld tussen landen hoog en laag op de ranglijst. Punten van Syrië: Klikken om te zien! https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/307412/25/25/eyy2viywjh Spoiler Bij deze kunnen we Chimpa dus al feliciteren met de overwinning! Een duidelijke winnaar deze editie. Desondanks zijn er nog 2 stemronden om te bepalen wie er naast Australië op het podium terecht komen. @Chimpa @Erwin. @himan @Lazvic @Kelvin @nasje92 @hjs @Titan @Grote Ree @Stefanos @Roprop @Jeroen. @Dysproz @bas2204 @Juca @Vilhena @komodo25 @Chiemel @Platina32 @chrisje1993 @Fabian. @ivago @Zeus @Rogier. @Christian. @Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten