Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvisionsongfestival #26

007mark

Aanbevolen berichten

image.png.7aca7ca3924e23073a7416410c5f0346.png

Stemronde 24/26: Wales
Inzending: Jeroen.

image.png.ce5ea369d7e05384d27d3fecae4d43c1.png

image.png.167f2843ffd136815ccad7603fc1ed15.png 

Langzaam maar zeker komen we tot de ontknoping van editie 26, waar nu nog maar 3 landen hun punten bekend moeten maken. Deze keer is het Wales van Jeroen. aan de beurt. De coach wist een vliegende start te maken, en mocht op de helft van dit evenement nog dromen van zijn eerste overwinning of podiumplek. Echter is het daarna een kwestie geweest van punten sprokkelen, en is Wales inmiddels een stuk weggezakt. Laten we eens kijken of Jeroen de strijd bovenin nog spannender weet te maken.

Punten Wales: 

https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/295212/24/24/m0ytjjyti2

Spoiler

image.thumb.png.28d3f88cd185229bc5c7e53453dde43d.png

@hjs @komodo25 @Roprop @Zeus @Grote Ree @Fabian. @Satyr @Platina32 @Dysproz @Juca @Chiemel @chrisje1993 @himan @nasje92 @Vilhena @Lazvic @Kelvin @Christian. @Laki @bas2204 @ivago @Jeroen. @Chimpa @Stefanos @Rogier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 1-3-2020 om 11:07 zei ivago:

Mijn twaalf punten waren direct een uitgemaakte zaak. Behalve een top zangeres voor mij ook nog één van de meest aantrekkelijke vrouwen in de muziekwereld 

Tenk joe!

Spannend bovenin!

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zakken wat weg. Virtueel 17e. Niet slecht, maar hopelijk doen we beter volgende keer. Volgende keer wordt het Honduras, nadien terug Azie met Zuid-Korea. Als ik er snel bij, ga ik wel eens VK of VS claimen. En ook voor Canada en Frankrijk heb ik iets moois klaar staan.

bewerkt door Laki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.7aca7ca3924e23073a7416410c5f0346.png

Stemronde 25/26: Zweden
Inzending: Chimpa

image.jpeg.265ccd87567f06fbca06e41495fb5693.jpeg

image.png.c703f81e5c74287ac9919b34229c0c98.png 

Met nog twee rondes te gaan maken maarliefst vijf landen nog een theoretische kans op de eindoverwinning. Als 25e land is het Zweden van Chimpa aan de beurt om de punten uit te delen. Eerder had hij al eens succes met dit land, door de 18e editie te winnen. Ook met Australië en Japan wist hij al eens de beker op te halen. Een echte vedette dus in dit evenement.

Deze keer heeft Chimpa gekozen voor Janice, een zangeres met een Ugandese vader en Finse moeder. Er zit zelfs een stukje Nederlandse roots in haar familie. In 2017 mocht ze al eens de volksliederen van de V.S. en Canada zingen, voorafgaand aan een ijshockeywedstrijd van de NHL die in Stockholm werd gespeeld. 

Punten Zweden: 

https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/295212/25/25/mxytbinzzj

Spoiler

image.thumb.png.252bee31962f0728413dc5f03d7aae89.png

@hjs @komodo25 @Roprop @Zeus @Grote Ree @Fabian. @Satyr @Platina32 @Dysproz @Juca @Chiemel @chrisje1993 @himan @nasje92 @Vilhena @Lazvic @Kelvin @Christian. @Laki @bas2204 @ivago @Jeroen. @Chimpa @Stefanos @Rogier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Laki:

Het was een niet zo goed nummer van Panda Bear. En ja, volgende keer beter. Ik blijf Lakiliedjes inzenden. Honduras is coming!

Dat is zo persoonlijk, voor mij zonder meer het beste nummer ervan.

Jouw inzending deze keer lag meij ook veel minder, waar je anders doorgaans hoge scores van me krijgt.

Maar idd, ik doe hier niet aan mee om mij te conformeren en zo voor de winst te gaan, ik hou er meer van gwn de songs in te sturen die ik zelf lekker vind, ongeacht waar het mij ook brengt

bewerkt door ivago
Link naar opmerking
Deel via andere websites