ivago Geplaatst 1 maart 2020 Share Geplaatst 1 maart 2020 Mijn twaalf punten waren direct een uitgemaakte zaak. Behalve een top zangeres voor mij ook nog één van de meest aantrekkelijke vrouwen in de muziekwereld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 1 maart 2020 Share Geplaatst 1 maart 2020 Spanning blijft bovenin, sterker het wordt alleen maar spannender. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 1 maart 2020 Share Geplaatst 1 maart 2020 Dank voor de 12 punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 1 maart 2020 Share Geplaatst 1 maart 2020 Toch keihard weggezakt na de winterstop, dat is wel zonde. Toch dankzij Laki en de VS weer een kleine kans op het Podium. Zou enorm tevreden zijn als dat nog gaat lukken. Come on! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 maart 2020 Auteur Share Geplaatst 2 maart 2020 Stemronde 24/26: WalesInzending: Jeroen. Langzaam maar zeker komen we tot de ontknoping van editie 26, waar nu nog maar 3 landen hun punten bekend moeten maken. Deze keer is het Wales van Jeroen. aan de beurt. De coach wist een vliegende start te maken, en mocht op de helft van dit evenement nog dromen van zijn eerste overwinning of podiumplek. Echter is het daarna een kwestie geweest van punten sprokkelen, en is Wales inmiddels een stuk weggezakt. Laten we eens kijken of Jeroen de strijd bovenin nog spannender weet te maken. Punten Wales: https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/295212/24/24/m0ytjjyti2 Spoiler @hjs @komodo25 @Roprop @Zeus @Grote Ree @Fabian. @Satyr @Platina32 @Dysproz @Juca @Chiemel @chrisje1993 @himan @nasje92 @Vilhena @Lazvic @Kelvin @Christian. @Laki @bas2204 @ivago @Jeroen. @Chimpa @Stefanos @Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 maart 2020 Share Geplaatst 2 maart 2020 Ah, dubbele cijfers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 2 maart 2020 Share Geplaatst 2 maart 2020 Helaas, geen punten. Hopelijk in de laatste twee stemrondes nog kans op het linkerrijtje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 2 maart 2020 Share Geplaatst 2 maart 2020 (bewerkt) Op 1-3-2020 om 11:07 zei ivago: Mijn twaalf punten waren direct een uitgemaakte zaak. Behalve een top zangeres voor mij ook nog één van de meest aantrekkelijke vrouwen in de muziekwereld Tenk joe! Spannend bovenin! 2 maart 2020 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 2 maart 2020 Share Geplaatst 2 maart 2020 Weer 12,toch iets goed gedaan stiekem. Als we alleen 12's hadden uitgedeeld had het nummer waarschijnlijk gewoon top 5 gestaan... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 2 maart 2020 Share Geplaatst 2 maart 2020 Echt hoog eindig ik nooit, maar deze was allesbehalve een voltreffer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 2 maart 2020 Share Geplaatst 2 maart 2020 (bewerkt) We zakken wat weg. Virtueel 17e. Niet slecht, maar hopelijk doen we beter volgende keer. Volgende keer wordt het Honduras, nadien terug Azie met Zuid-Korea. Als ik er snel bij, ga ik wel eens VK of VS claimen. En ook voor Canada en Frankrijk heb ik iets moois klaar staan. 2 maart 2020 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 maart 2020 Share Geplaatst 2 maart 2020 Weer eens één puntje. Kansloos. Volgende editie maar ff meer m'n best doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 2 maart 2020 Share Geplaatst 2 maart 2020 Weer wat toegevoegd aan't voorlopige totaal. Bedankt voor de punten. Met nog 2 rondes te gaan ben ik benieuwd of ik deze plaats kan vasthouden. Denk dat ik nog iets zal wegzakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 2 maart 2020 Share Geplaatst 2 maart 2020 Weer niets, grijs in de middenmoot is waar we gaan eindigen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 maart 2020 Share Geplaatst 2 maart 2020 Elke keer als Engeland punten krijgt heb ik een beetje hoop . Echter gezien de overige punten kon ik al gokken op valse hoop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 2 maart 2020 Share Geplaatst 2 maart 2020 2 puntjes uitgelopen maar blijft spannend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 2 maart 2020 Share Geplaatst 2 maart 2020 Ik dacht even net als AZ gelijk te komen, maar helaas de koploper loopt 2 punten uit. Wat een spanning richting het einde! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 maart 2020 Auteur Share Geplaatst 4 maart 2020 Stemronde 25/26: ZwedenInzending: Chimpa Met nog twee rondes te gaan maken maarliefst vijf landen nog een theoretische kans op de eindoverwinning. Als 25e land is het Zweden van Chimpa aan de beurt om de punten uit te delen. Eerder had hij al eens succes met dit land, door de 18e editie te winnen. Ook met Australië en Japan wist hij al eens de beker op te halen. Een echte vedette dus in dit evenement. Deze keer heeft Chimpa gekozen voor Janice, een zangeres met een Ugandese vader en Finse moeder. Er zit zelfs een stukje Nederlandse roots in haar familie. In 2017 mocht ze al eens de volksliederen van de V.S. en Canada zingen, voorafgaand aan een ijshockeywedstrijd van de NHL die in Stockholm werd gespeeld. Punten Zweden: https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/295212/25/25/mxytbinzzj Spoiler @hjs @komodo25 @Roprop @Zeus @Grote Ree @Fabian. @Satyr @Platina32 @Dysproz @Juca @Chiemel @chrisje1993 @himan @nasje92 @Vilhena @Lazvic @Kelvin @Christian. @Laki @bas2204 @ivago @Jeroen. @Chimpa @Stefanos @Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 4 maart 2020 Share Geplaatst 4 maart 2020 Danku voor de 12 weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 4 maart 2020 Share Geplaatst 4 maart 2020 Dankjewel voor de 7 punten. Hopelijk kan ik de plek oo het podium vast houden de laatste ronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 4 maart 2020 Share Geplaatst 4 maart 2020 Grimes in de top 5. Dat had ik nu nooit verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 4 maart 2020 Share Geplaatst 4 maart 2020 Op 2-3-2020 om 16:15 zei ivago: Echt hoog eindig ik nooit, maar deze was allesbehalve een voltreffer Het was een niet zo goed nummer van Panda Bear. En ja, volgende keer beter. Ik blijf Lakiliedjes inzenden. Honduras is coming! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 4 maart 2020 Share Geplaatst 4 maart 2020 Toch een paar puntjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 4 maart 2020 Share Geplaatst 4 maart 2020 5 puntjes erbij, zou genoeg moeten zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 4 maart 2020 Share Geplaatst 4 maart 2020 (bewerkt) 1 uur geleden zei Laki: Het was een niet zo goed nummer van Panda Bear. En ja, volgende keer beter. Ik blijf Lakiliedjes inzenden. Honduras is coming! Dat is zo persoonlijk, voor mij zonder meer het beste nummer ervan. Jouw inzending deze keer lag meij ook veel minder, waar je anders doorgaans hoge scores van me krijgt. Maar idd, ik doe hier niet aan mee om mij te conformeren en zo voor de winst te gaan, ik hou er meer van gwn de songs in te sturen die ik zelf lekker vind, ongeacht waar het mij ook brengt 4 maart 2020 bewerkt door ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten