Rogier. Geplaatst 11 oktober 2020 Share Geplaatst 11 oktober 2020 (bewerkt) 6 uur geleden zei Michaelinho*: Kans is natuurlijk wel steeds groter dat het Nikkie is. Nou, theoretisch gezien is de kans dat Nikkie het is net zo groot is als 2 afleveringen geleden, namelijk 16%, terwijl Peggy en Jeroen allebei een kans van 33% hebben de mol te zijn (alle factoren weggelaten van wie op wie zit enzo), dus dat is niet helemaal waar 11 oktober 2020 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 11 oktober 2020 Auteur Share Geplaatst 11 oktober 2020 8 minuten geleden zei Rogier.: Nou, theoretisch gezien is de kans dat Nikkie het is net zo groot is als 2 afleveringen geleden, namelijk 16%, terwijl Peggy en Jeroen allebei een kans van 33% hebben de mol te zijn (alle factoren weggelaten van wie op wie zit enzo), dus dat is niet helemaal waar Ik ben toch even benieuwd hoe jij aan deze percentages komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 11 oktober 2020 Share Geplaatst 11 oktober 2020 (bewerkt) 3 uur geleden zei MisterX: Ik ben toch even benieuwd hoe jij aan deze percentages komt. Dit is het klassieke driedeurenprobleem vertaald naar de setting van Wie is de Mol. Zeker jij moet met deze hint de redenatie nu wel op kunnen pakken, toch? 11 oktober 2020 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 14 oktober 2020 Share Geplaatst 14 oktober 2020 Op 12-10-2020 om 00:24 zei Rogier.: Dit is het klassieke driedeurenprobleem vertaald naar de setting van Wie is de Mol. Zeker jij moet met deze hint de redenatie nu wel op kunnen pakken, toch? Ware het niet dat je je kunt afvragen of de redactie zelf kiest wie in welke groep zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 18 oktober 2020 Auteur Share Geplaatst 18 oktober 2020 Nou, dus Jeroen is het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 oktober 2020 Share Geplaatst 18 oktober 2020 46 minuten geleden zei MisterX: Nou, dus Jeroen is het. Dat hoeft niet. Tygo is niet de mol (dus winnaar of verliezer). Nikkie is niet de verliezer (dus de mol of de winnaar) en Jeroen is niet de winnaar (dus de mol of de verliezer). Nikkie zit als enige op Jeroen, dus als Jeroen de mol is dan is zij de winnaar en Tygo de verliezen. Jeroen en Tygo zitten allebei op Nikkie, dus als Nikkie de mol is dan is Jeroen de verliezer en Tygo de winnaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 18 oktober 2020 Auteur Share Geplaatst 18 oktober 2020 Maar Nikkie is naar mijn idee niet de mol. Dus is het Jeroen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 18 oktober 2020 Share Geplaatst 18 oktober 2020 Als Jeroen het niet is, is de hint van het schrijven op de spiegels wel echt een ontzettende anticlimax en zijn ze weer op het pad van de afgelopen seizoenen, waarbij je geen enkele hint die ze geven serieus kan nemen. Ik blijf dan in ieder geval ook op mijn mol Jeroen zitten. Wel props overigens, want lijkt de eerste keer in jaren weer te zijn dat ze niet dusdanig met de montage hebben zitten kloten dat het iedereen kan zijn. ------- Poll geüpdatet. Zeg het maar jongens. Finale. Spoiler @007mark @Christian. @delichris @Elano @ElPrincipito @Erwin. @FlyD @himan @MisterX @Michaelinho* @Nom de Guerre @Pinolero @Rogier. @StanleyW @Tim' @Zeus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 oktober 2020 Share Geplaatst 18 oktober 2020 Waarom denk je dat de spiegels op hem betrekking hebben @Rogier. Ik twijfel al een aantal afleveringen tussen Jeroen en Nikkie. Wel komisch dat ze dan als enige overgebleven kandidaten erin zitten om de mol te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 18 oktober 2020 Share Geplaatst 18 oktober 2020 2 minuten geleden zei 007mark: Waarom denk je dat de spiegels op hem betrekking hebben @Rogier. Even een spoiler voor wie het niet wil lezen. Spoiler De handschriften van Jeroen en Nikkie zijn vergeleken (moet je even op googlen). Het handschrift van Jeroen lijkt dusdanig op die van de spiegels (referentiepunten van veel letters zijn echt hele goede matches), dat als Nikkie de mol is, ze óf hebben gekloot met de beelden, óf net zo lang hun best gedaan hebben om die tekst op de spiegels zo neer te zetten dat Jeroen de mol lijkt. Als het dat laatste is, vind ik dat persoonlijk heel teleurstellend en echt heel wat af doen van de kwaliteit van het seizoen. Dat soort hints moet je er dan namelijk gewoon niet in doen. Omdat ik denk dat ze vanwege kritiek van afgelopen seizoenen over dit soort dingen er ook zo over denken, moet het haast wel gewoon Jeroen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 18 oktober 2020 Auteur Share Geplaatst 18 oktober 2020 (bewerkt) 41 minuten geleden zei Rogier.: Wel props overigens, want lijkt de eerste keer in jaren weer te zijn dat ze niet dusdanig met de montage hebben zitten kloten dat het iedereen kan zijn. Ik weet het niet hoor, maar in de finale heb eigenlijk altijd wel de goede mol. Vaak zelfs een paar afleveringen eerder. N.a.v. vorige week ben ik geswitched naar Jeroen. Dat vond ik zelfs al best laat.. 18 oktober 2020 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 18 oktober 2020 Share Geplaatst 18 oktober 2020 Jeroen ja. Zou wel baas zijn als het alsnog Tygo blijkt te zijn, maar zal wel niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 oktober 2020 Share Geplaatst 18 oktober 2020 Als het Jeroen is dan ben ik weer bezig als vanouds. Die heb ik nog geen seconde verdacht dit seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 18 oktober 2020 Share Geplaatst 18 oktober 2020 Vanaf aflevering 1 op Tygo, toch iig finale. Volgende week puntjes op Jeroen inzetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 19 oktober 2020 Share Geplaatst 19 oktober 2020 Hoop vooral dat het Jeroen is, zou wel een anti-climax zijn indien Nikkie de mol is.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 24 oktober 2020 Auteur Share Geplaatst 24 oktober 2020 (bewerkt) Vanavond krijgen we wel te horen dat Jeroen de mol is 24 oktober 2020 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 24 oktober 2020 Auteur Share Geplaatst 24 oktober 2020 Nikkie had dus Jeroen gezien in de eerste aflevering. Enige die uiteindelijk volgens mij Jeroen als verdachte heeft gehad... Enige die Jeroen uiteindelijk ook heeft verdacht als hoofdverdachte volgens mij. Toch jammer dat de mol zo door de mand is gevallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 24 oktober 2020 Share Geplaatst 24 oktober 2020 17 minuten geleden zei MisterX: Nikkie had dus Jeroen gezien in de eerste aflevering. Enige die uiteindelijk volgens mij Jeroen als verdachte heeft gehad... Enige die Jeroen uiteindelijk ook heeft verdacht als hoofdverdachte volgens mij. Toch jammer dat de mol zo door de mand is gevallen. Ergens met je eens maar tot 2x toe zoveel risico nemen. Erg tof dat hij dat gedaan heeft en niet iemand die achter de schermen werkt. Mooi gebaar van Nikkie. Ik ben geen fan van haar maar dat ze het gewonnen bedrag doneert aan het KWF is groots. Voor haar maakt dat de cirkel denk ik rond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 24 oktober 2020 Auteur Share Geplaatst 24 oktober 2020 Zijn er dit seizoen trouwens geen verborgen aanwijzingen ofzo? Ik heb ze daar totaal niet over gehoord. Vaak zat er wel een hint in de leader ofzo. Titels van de aflevering wijzen op een bepaalde manier naar de mol. Dat soort dingen. Ik heb ze daar geen eens over gehoord? Ik vind Jeroen wel een leuke mol als ik zie wat hij gedaan heeft. Ik vind het alleen jammer dat het seizoen afgeraffeld lijkt te zijn. Het ging opeens zo snel... 1 opdracht die 1,5 aflevering duurde, dubbele executie, daarna opeens na een opdracht alweer een afvaller, om snel tot de finale te komen... Dat vond ik wel een soort van anticlimax van het seizoen. De slotaflevering viel me daarentegen eens niet tegen. Ik vind dit veel beter dan al die hysterische mensen in het Vondelpark... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 oktober 2020 Share Geplaatst 25 oktober 2020 16 uur geleden zei MisterX: Nikkie had dus Jeroen gezien in de eerste aflevering. Enige die uiteindelijk volgens mij Jeroen als verdachte heeft gehad... Enige die Jeroen uiteindelijk ook heeft verdacht als hoofdverdachte volgens mij. Toch jammer dat de mol zo door de mand is gevallen. Doordat ze als enige omkeek had direct in aflevering 1 al het idee dat ze de mol had gezien óf zelf de mol was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 25 oktober 2020 Share Geplaatst 25 oktober 2020 16 uur geleden zei MisterX: Nikkie had dus Jeroen gezien in de eerste aflevering. Enige die uiteindelijk volgens mij Jeroen als verdachte heeft gehad... Enige die Jeroen uiteindelijk ook heeft verdacht als hoofdverdachte volgens mij. Toch jammer dat de mol zo door de mand is gevallen. Nikkie had Jeroen niet gezien. Ze keek alleen om. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 25 oktober 2020 Auteur Share Geplaatst 25 oktober 2020 4 uur geleden zei delichris: Nikkie had Jeroen niet gezien. Ze keek alleen om. https://www.npostart.nl/20-jaar-wie-is-de-mol/24-10-2020/AT_2151152 23:40 Nikkie heeft bevestigd dat ze Jeroen heeft gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 oktober 2020 Share Geplaatst 26 oktober 2020 Op 24-10-2020 om 23:30 zei MisterX: Zijn er dit seizoen trouwens geen verborgen aanwijzingen ofzo? Ik heb ze daar totaal niet over gehoord. Vaak zat er wel een hint in de leader ofzo. Titels van de aflevering wijzen op een bepaalde manier naar de mol. Dat soort dingen. Ik heb ze daar geen eens over gehoord? Ik vind Jeroen wel een leuke mol als ik zie wat hij gedaan heeft. Ik vind het alleen jammer dat het seizoen afgeraffeld lijkt te zijn. Het ging opeens zo snel... 1 opdracht die 1,5 aflevering duurde, dubbele executie, daarna opeens na een opdracht alweer een afvaller, om snel tot de finale te komen... Dat vond ik wel een soort van anticlimax van het seizoen. De slotaflevering viel me daarentegen eens niet tegen. Ik vind dit veel beter dan al die hysterische mensen in het Vondelpark... Ik miste ook inderdaad de aanwijzigingen. Ik denk van niet dan. Jeroen was een leuk mol, tot aan de finale redelijk onzichtbaar. Maar bij de finale zelf kon wat mij betreft Jeroen de enige mol zijn met wat logisch nadenken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 26 oktober 2020 Share Geplaatst 26 oktober 2020 Ik vond het al met al een leuk seizoen. Prima dat al die gekke verborgen hints er niet in lijken te zitten (misschien maken ze zoiets nog bekend?), maakt het seizoen weer eens wat anders. Ook heel blij dat Jeroen gewoon met zijn normale handschrift op de spiegels heeft geschreven. Die opmerking ook op de eerste dag: 'Wanneer zijn jullie begonnen?'; 'Ja, gisteren al' ----- Onze molloot van dit seizoen is bekend, tududududududu, en het is... Christian.! 007mark zat al vroeg op Jeroen, maar zijn switch naar Nikkie zorgde ervoor dat Christian. als enige 3x Jeroen in de poll heeft ingevuld, en ook in de finale nog steeds op Jeroen zat. Dit zorgt voor een gedeelde tweede plaats van Zeus en mijzelf, die Jeroen doorhadden voor de laatste afleveringen. Ook een eervolle vermelding voor Tim', die na aflevering 2 al op Jeroen zat, maar daarna de poll niet meer invulde. Spoiler @007mark @chrisje1993 @Christian. @delichris @Elano @ElPrincipito @Erwin. @FlyD @himan @MisterX @Michaelinho* @Nigel_ @Nom de Guerre @Pinolero @Rogier. @StanleyW @Tim' @Zeus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 28 oktober 2020 Share Geplaatst 28 oktober 2020 Ai, was ik het maar langer blijven invullen. Bij gebrek aan enig idee zat ik op Jeroen, totdat ik Peggy ging verdenken. Na twee afleveringen vloog zij eruit en keerde ik terug bij Jeroen. Maar nu even zonder alle bescheidenheid: ik wist het gewoon al na aflevering twee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten