Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei Thierryvane:

Volgens mij deed Stengs 't op het middenveld erg goed bij Antwerp. @Michiel RAFC Ueda ken ik niet. Maakte wel veel goals vorig seizoen.

Stengs deed het erg goed inderdaad. Stond de eerste weken op de flank en dat verliep niet echt goed. Leek alsof hij geen snelheid meer had ofzo. Daarna op het middenveld geposteerd als 8, in een driehoek met de punt naar achter, waar beide '8' veel vrijheid in hadden. Ik vind het enorm zonde dat ze hem niet definitief hebben kunnen vastleggen, want hij bracht wel de creativiteit op het middenveld, maar tegelijk ook loopvermogen (hoog druk zetten) en werkracht. Echte cijfers ontbreken inderdaad wel. 

Ueda leuke aankoop hoor. Werd zwaar onderschat omdat hij 'maar' bij Cercle Brugge speelde. Doorgaans is NL iets makkelijker om te scoren, dus dat komt wel goed ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sluit ik mij bij aan. Ook de combi tussen Stengs en Gimenez lijkt mij echt een goede. Heb alleen geen idee wat ik moet gaan verwachten als die op 8 gaat spelen. Lijkt mij (op basis van zijn AZ tijd) niet echt een speler die ook voor de controle kan zorgen zoals Kokcu dat wel altijd deed. Laat me graag verassen. Wel een puntje dat het direct weer een contract voor 4 jaar moet zijn. Stel het valt tegen of de opvolger van Slot (ga er namelijk wel vanuit dat dit zijn laatste seizoen is) ziet het niet in hem zitten, dan zitten wij er weer mee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei 007mark:

Krijgt rugnummer 10, dus zal vervanger van Szymanski zijn.

Zerrouki en Stengs voor Kokcu en Szymanski dus. Ga je er op achteruit qua kwaliteit en omhoog in leeftijd.

Gebeurd niet vaak dat Eredivisie clubs vervangers kunnen halen die al beter zijn, hè. 

Stengs was altijd maar slappe hap, maar blijkbaar zich goed ontwikkeld in België. Met zo'n goede trainer en team kunnen dit soort spelers vaak verder groeien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat betere defensieve arbeid, wat in het spel van Slot eventueel wel kan werken. Dat was inderdaad wel het punt waar ik bij Szymanski wel kritisch op was.

Goals en direct gevaar voor de goal lever je wel op in. Dat is zonde, want je gaat ook al Kökcü en Danilo missen. Moet voorin dus echt nog wel iets bij, anders moet Gimenez er 45 gaan maken in een seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei 007mark:
Goals en direct gevaar voor de goal lever je wel op in. Dat is zonde, want je gaat ook al Kökcü en Danilo missen. Moet voorin dus echt nog wel iets bij, anders moet Gimenez er 45 gaan maken in een seizoen.

Heeft natuurlijk ook wel te maken met de rol waarin Stengs afgelopen jaar speelde; dynamische 8 is wat anders dan een aanvallende middenvelder op 10.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei 007mark:

Goals en direct gevaar voor de goal lever je wel op in. Dat is zonde, want je gaat ook al Kökcü en Danilo missen.

Szymanski maakte ook weinig goals voordat die dit seizoen bij Feyenoord kwam dus in dat opzicht zegt het nog niet zo heel veel. Stengs moet denk ik meer de creativiteit die je gaat missen van Kokcu gaan opvangen. Paixao en hopelijk Ivanusec (vorig seizoen 12 goals) moeten denk ik voor de goals gaan zorgen die je gaat missen. Plus als de verhalen kloppen dat gaat er ook een vervanger voor Danilo komen mocht die vertrekken (laten we hopen dat het niet Van Hooijdonk wordt) dus dat gaat ook opgevangen worden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verwacht dat Ueda echt wel goed moet komen, maar vraag me - zeker na gisteravond - af hoe haalbaar Ivanusec nog is. Het is zeer prettig dat beide spelers graag willen komen, maar ik zie Dinamo Zagreb haar poot wel stijf houden eerlijk gezegd. Verder ben ik benieuwd wat er nu daadwerkelijk voor Ueda neergelegd zal worden. 

Aan de Belgische voetbalvolgers; 10 miljoen is echt wel aan de hoge kant, toch? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Urbeto:

Verwacht dat Ueda echt wel goed moet komen, maar vraag me - zeker na gisteravond - af hoe haalbaar Ivanusec nog is. Het is zeer prettig dat beide spelers graag willen komen, maar ik zie Dinamo Zagreb haar poot wel stijf houden eerlijk gezegd. Verder ben ik benieuwd wat er nu daadwerkelijk voor Ueda neergelegd zal worden. 

Aan de Belgische voetbalvolgers; 10 miljoen is echt wel aan de hoge kant, toch? 

Je vergeet alleen even dat Dinamo de opvolger van Ivanusec al in huis hebben gehaald. Ik verwacht dat Ivanusec niet lang meer op zich zal laten wachten. Lees ook geruchten over Pizarro (18-jarige spits) om als project signing te gaan halen mocht er nog budget over zijn. Heeft heel veel weg van Santi maar dan een rechtspoot. Kantoona heeft hem ook al eerder genoemd en zou voor zo'n 5 miljoen de oversteek moeten gaan maken. Verder denk ik ook dat je met Ueda er op vooruit gaat tov Danilo en is Ivanusec echt een monster. :< Als Geert dan ook nog eens blijft, heb je gewoon echt een leipe ploeg. Er zijn tijden dat je geen Kroatisch en Japans international haalt in een transferperiode. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ueda Champions League ;c

Leuke naam wel en commercieel misschien ook interessant. Prima deal ook dat je voor Danilo 6 miljoen krijgt, nadat je hem een jaar eerder transfervrij haalt. Misschien geen heel hoog bedrag, kijkende naar het aantal goals wat hij heeft gemaakt, maar denk dat we tevreden mogen zijn. Ook geen enorme hoogvlieger qua kwaliteit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites