Arezo Geplaatst 31 januari 2023 Share Geplaatst 31 januari 2023 ik ben niet zo van de tatoeages maar dat is toch best gek? Lichaam heeft wel wat hersteltijd nodig? Doe dat lekker in je vakantie in de zomer? Kenners hier. Gekke naam trouwens Resilience.. Maar goed, het zal ware liefde zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 31 januari 2023 Share Geplaatst 31 januari 2023 24 minuten geleden zei Arezo: ik ben niet zo van de tatoeages maar dat is toch best gek? Lichaam heeft wel wat hersteltijd nodig? Doe dat lekker in je vakantie in de zomer? Kenners hier. Gekke naam trouwens Resilience.. Maar goed, het zal ware liefde zijn. Je tattoo mag na het zetten volgens mij zes weken niet in de zon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 januari 2023 Share Geplaatst 31 januari 2023 31 minuten geleden zei Arezo: ik ben niet zo van de tatoeages maar dat is toch best gek? Lichaam heeft wel wat hersteltijd nodig? Doe dat lekker in je vakantie in de zomer? Kenners hier. Gekke naam trouwens Resilience.. Maar goed, het zal ware liefde zijn. Klopt, volgens mij heeft Dijks (correct me If I am wrong) hierdoor ooit een wedstrijd gemist. Die vond het slim om voor een wedstrijd een tattoo te zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 31 januari 2023 Share Geplaatst 31 januari 2023 4 uur geleden zei Thierryvane: Klopt, volgens mij heeft Dijks (correct me If I am wrong) hierdoor ooit een wedstrijd gemist. Die vond het slim om voor een wedstrijd een tattoo te zetten. Inderdaad, dat was volgens mij toen een tattoo op zijn kuit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 31 januari 2023 Share Geplaatst 31 januari 2023 Vershoudfolie erom en gaan met die banaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 31 januari 2023 Share Geplaatst 31 januari 2023 3 uur geleden zei The Saint: Vershoudfolie erom en gaan met die banaan. Ik heb dit net geprobeerd, maar het is niet voor alles te adviseren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 1 februari 2023 Share Geplaatst 1 februari 2023 Ik vind het niet zo erg dat er niets meer is gebeurd op deadline day. Een extra middenvelder was prettig geweest, maar gevoelsmatig ben ik wel blij dat er geen 8-10 miljoen is neergelegd voor Zerrouki. Dat het met vd Belt niet gelukt is, is wel jammer. Hopelijk zetten Dermane Karim en/of Mike Kleijn nog wat stappen, maar dat is wel echt wensdenken. Met Kasanwirjo erbij heb je wel een extra optie om Geertruida op 6 te zetten, maar daar ben ik niet kapot van. Verder ben ik benieuwd wat we de rest van het seizoen van Wålemark en Bullaude gaan zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 1 februari 2023 Share Geplaatst 1 februari 2023 "Feyenoord kan de komende tijd niet beschikken over Sebastian Szymanski, zo meldt de Rotterdamse club via de officiële kanalen. De 23-jarige Pool zal naar verwachting meerdere weken moeten herstellen van een knieblessure. Szymanski werd afgelopen zondag tijdens de rust van het uitduel met FC Twente (1-1) vervangen door Quinten Timber, die pas net weer terug is van een blessure aan zijn middenvoetsbeentje." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 1 februari 2023 Share Geplaatst 1 februari 2023 Bullaude erin? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 1 februari 2023 Share Geplaatst 1 februari 2023 In ieder geval meer speeltijd lijkt me. Zal wel per wedstrijd gekeken worden wat de invulling moet worden. Aanvallender -> Dilrosun, Taabouni of Bullaude, verdedigender -> Timber. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 1 februari 2023 Share Geplaatst 1 februari 2023 Afgelopen invalbeurt viel Timber me op die plek wel mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 4 februari 2023 Share Geplaatst 4 februari 2023 Hij heeft weer wat hoor jongens! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 4 februari 2023 Share Geplaatst 4 februari 2023 Kan toch niet als verrassing genoemd worden. Gebroken pols, gaat wel even duren denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 4 februari 2023 Share Geplaatst 4 februari 2023 Want een gebroken pols valt onder blessuregevoelig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 4 februari 2023 Share Geplaatst 4 februari 2023 1 minuut geleden zei MetalMichael: Want een gebroken pols valt onder blessuregevoelig? Is niet te hopen voor hem. Maar het bericht dat Bijlow geblesseerd raakt en tijdje niet kan keepen is volgens mij al jaren een herhaling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 februari 2023 Share Geplaatst 4 februari 2023 (bewerkt) Godverdomme man. Kun je er niet bij hebben dit. Gaat weer punten kosten. 4 februari 2023 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 4 februari 2023 Share Geplaatst 4 februari 2023 3 minuten geleden zei timpy00: Is niet te hopen voor hem. Maar het bericht dat Bijlow geblesseerd raakt en tijdje niet kan keepen is volgens mij al jaren een herhaling. Klopt, maar een gebroken pols als blessuregevoelig benoemen is je reinste onzin. Een terugkerende lies-/ knie- / spierblessure oid ok, maar een polsbreuk is gewoon pech. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 4 februari 2023 Share Geplaatst 4 februari 2023 2 minuten geleden zei MetalMichael: Klopt, maar een gebroken pols als blessuregevoelig benoemen is je reinste onzin. Een terugkerende lies-/ knie- / spierblessure oid ok, maar een polsbreuk is gewoon pech. Heeft hij vaak pech met blessures? Of is het normaliter wel meer in het rijtje pech? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 4 februari 2023 Share Geplaatst 4 februari 2023 2 minuten geleden zei timpy00: Heeft hij vaak pech met blessures? Of is het normaliter wel meer in het rijtje pech? Oordeel zelf: https://www.transfermarkt.nl/justin-bijlow/verletzungen/spieler/315121 Blessures in het begin van zijn carrière waren veelal contactblessures door zijn manier van uitkomen. Zijn stijl heeft hij aangepast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 februari 2023 Share Geplaatst 4 februari 2023 Zo wordt het nooit een top keeper Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 februari 2023 Share Geplaatst 4 februari 2023 48 minuten geleden zei cimbomcu: Zo wordt het nooit een top keeper Dat kun je ook niet worden als je het al bent. Verder eens met Michael. Altijd contactblessures. Dit is wat anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 4 februari 2023 Share Geplaatst 4 februari 2023 Inb4 Cim die gaat beweren dat Rulli, Pasveer en Stekelenburg stukken beter zijn, omdat ze minder vaak geblesseerd zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 februari 2023 Share Geplaatst 4 februari 2023 Je vergeet Gorter Nee maar Bijlow is idd een goede keeper. Hij wordt wel erg snel groot gemaakt door jullie maar hij heeft iig de potentie idd. Wel jammer van zijn blessures, het geleuter over contact blessures vind ik dan onzin. Op een gegeven moment had Robben ook last van zijn rug, tja.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 5 februari 2023 Share Geplaatst 5 februari 2023 Eens met Cim hoor. Een blessure is een blessure, en hij heeft er helaas veel te veel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 5 februari 2023 Share Geplaatst 5 februari 2023 Wat dat betreft eens, te veel blessure. Al kan hij er niet heel veel aan doen. Die Rulli van jullie ken ik niet goed genoeg. Wel is hij natuurlijk 100x beter dan Sari Pasveer en die andere bejaarde die met een rollator op de bank zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten