Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

24 minuten geleden zei Arezo:

ik ben niet zo van de tatoeages maar dat is toch best gek? Lichaam heeft wel wat hersteltijd nodig? Doe dat lekker in je vakantie in de zomer? Kenners hier. 

Gekke naam trouwens Resilience.. Maar goed, het zal ware liefde zijn.

Je tattoo mag na het zetten volgens mij zes weken niet in de zon. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Arezo:

ik ben niet zo van de tatoeages maar dat is toch best gek? Lichaam heeft wel wat hersteltijd nodig? Doe dat lekker in je vakantie in de zomer? Kenners hier. 

Gekke naam trouwens Resilience.. Maar goed, het zal ware liefde zijn.

Klopt, volgens mij heeft Dijks (correct me If I am wrong) hierdoor ooit een wedstrijd gemist. Die vond het slim om voor een wedstrijd een tattoo te zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het niet zo erg dat er niets meer is gebeurd op deadline day. 

Een extra middenvelder was prettig geweest, maar gevoelsmatig ben ik wel blij dat er geen 8-10 miljoen is neergelegd voor Zerrouki. Dat het met vd Belt niet gelukt is, is wel jammer. Hopelijk zetten Dermane Karim en/of Mike Kleijn nog wat stappen, maar dat is wel echt wensdenken. Met Kasanwirjo erbij heb je wel een extra optie om Geertruida op 6 te zetten, maar daar ben ik niet kapot van.

Verder ben ik benieuwd wat we de rest van het seizoen van Wålemark en Bullaude gaan zien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Feyenoord kan de komende tijd niet beschikken over Sebastian Szymanski, zo meldt de Rotterdamse club via de officiële kanalen. De 23-jarige Pool zal naar verwachting meerdere weken moeten herstellen van een knieblessure. Szymanski werd afgelopen zondag tijdens de rust van het uitduel met FC Twente (1-1) vervangen door Quinten Timber, die pas net weer terug is van een blessure aan zijn middenvoetsbeentje."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei timpy00:

Is niet te hopen voor hem. Maar het bericht dat Bijlow geblesseerd raakt en tijdje niet kan keepen is volgens mij al jaren een herhaling.

Klopt, maar een gebroken pols als blessuregevoelig benoemen is je reinste onzin. Een terugkerende lies-/ knie- / spierblessure oid ok, maar een polsbreuk is gewoon pech.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei MetalMichael:

Klopt, maar een gebroken pols als blessuregevoelig benoemen is je reinste onzin. Een terugkerende lies-/ knie- / spierblessure oid ok, maar een polsbreuk is gewoon pech.

Heeft hij vaak pech met blessures? Of is het normaliter wel meer in het rijtje pech?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei timpy00:

Heeft hij vaak pech met blessures? Of is het normaliter wel meer in het rijtje pech?

Oordeel zelf: https://www.transfermarkt.nl/justin-bijlow/verletzungen/spieler/315121

Blessures in het begin van zijn carrière waren veelal contactblessures door zijn manier van uitkomen. Zijn stijl heeft hij aangepast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je vergeet Gorter ;)

Nee maar Bijlow is idd een goede keeper. Hij wordt wel erg snel groot gemaakt door jullie maar hij heeft iig de potentie idd. Wel jammer van zijn blessures, het geleuter over contact blessures vind ik dan onzin. Op een gegeven moment had Robben ook last van zijn rug, tja..

Link naar opmerking
Deel via andere websites