Beppu Geplaatst 11 april 2021 Share Geplaatst 11 april 2021 Na een jaar lang wedstrijden bekijken en analyseren ben ik tot de conclusie gekomen dat Marc Diemers geen hele goede speler is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cairo Geplaatst 11 april 2021 Share Geplaatst 11 april 2021 3 minuten geleden zei Beppu: Na een jaar lang wedstrijden bekijken en analyseren ben ik tot de conclusie gekomen dat Marc Diemers geen hele goede speler is. Eens bij Feyenoord speelt hij toch vaker in de kleine ruimte dan bij Fortuna komt daar handelingssnelheid voor te kort. Komt daardoor vaak in de duels en ligt dan op de grond. Heeft ook weinig diepgang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 11 april 2021 Share Geplaatst 11 april 2021 1 uur geleden zei Beppu: Na een jaar lang wedstrijden bekijken en analyseren ben ik tot de conclusie gekomen dat Marc Diemers geen hele goede speler is. Dat je daar een jaar voor nodig had ?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 11 april 2021 Share Geplaatst 11 april 2021 (bewerkt) Bijlow gelukkig niet geblesseerd. Oogde een beetje vreemd hoe hij naar de bal ging voor mij als niet-keeper. Maar na onderstaande stil denk ik het wat beter te begrijpen. Ik denk dat hij het grootste gevaar van een chip of een bal in de lange hoek verwacht en daar z'n armen voor wil gebruiken. Maar goed, wellicht roept iemand met keeperservaring straks dat dit grote onzin is. 11 april 2021 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goatruida Geplaatst 14 april 2021 Share Geplaatst 14 april 2021 Tijdje afwezig geweest in dit topic. Maar we hebben weer scouts!! Eentje waar ik wel lichtelijk gek van wordt, de oud Feyenoorder, andere ken ik te weinig. Staat er 1 in verband met de Balde transfers, verder is me niks bekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 15 april 2021 Share Geplaatst 15 april 2021 Hopen dat die Griek Koutsias aanbeveelt bij Arnesen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 15 april 2021 Share Geplaatst 15 april 2021 Nee, sorry. Wel Mitroglou. In de Van Beukering/Pratto-traditie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 16 april 2021 Share Geplaatst 16 april 2021 (bewerkt) Oud-leerling Ben benieuwd of hij inmiddels al tegen z'n verlies kan. 16 april 2021 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 april 2021 Share Geplaatst 16 april 2021 5 minuten geleden zei MetalMichael: Oud-leerling Ben benieuwd of hij inmiddels al tegen z'n verlies kan. Leuk man! Zie je hem ooit het 1e halen al is het maar voor een beker duel? Wat voor karakter heeft ie nog meer, behalve niet tegen zn verlies kunnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 16 april 2021 Share Geplaatst 16 april 2021 1 uur geleden zei Kyrill: Leuk man! Zie je hem ooit het 1e halen al is het maar voor een beker duel? Wat voor karakter heeft ie nog meer, behalve niet tegen zn verlies kunnen? 1 uur geleden zei Kyrill: Leuk man! Zie je hem ooit het 1e halen al is het maar voor een beker duel? Wat voor karakter heeft ie nog meer, behalve niet tegen zn verlies kunnen? Geen idee joh, kan ik toch helemaal niet beoordelen. Speelde toen ter tijd nog bij Sparta. Ernstig perfectionistisch aangelegd, wellicht wel een goede eigenschap om te slagen als het talent in voldoende mate aanwezig is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 25 april 2021 Share Geplaatst 25 april 2021 Goh Berghuis. Echte captain, (y). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 25 april 2021 Share Geplaatst 25 april 2021 Wat heeft 'ie nu weer gedaan? Die man gaan ze niet eens voor 4 miljoen kwijtraken zo.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 25 april 2021 Share Geplaatst 25 april 2021 Die heeft natuurlijk gewoon geen zin om over 2 weken een erehaag voor de kampioen te gaan vormen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 25 april 2021 Share Geplaatst 25 april 2021 Dat moet je überhaupt weigeren als Feyenoord zijnde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 25 april 2021 Share Geplaatst 25 april 2021 Je hij is bij heel veel doelpunten betrokken, maar ik zou er echt niet rouwig om zijn als Berghuis zijn laatste wedstrijd in Feyenoordshirt zou hebben gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 april 2021 Share Geplaatst 25 april 2021 Berghuis Vraag mij af wanneer de club Feyenoord tegen dit soort idioten optreedt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 25 april 2021 Share Geplaatst 25 april 2021 23 minuten geleden zei Rogier.: Wat heeft 'ie nu weer gedaan? Die man gaan ze niet eens voor 4 miljoen kwijtraken zo.. Tackle van achter op Wittek. Hij raakte de bal kwijt, raakte gefrustreerd denk ik en tackelt hem van achter. Oliedom. Vitesse of Feyenoord 4e, het maakt kwalitatief weinig uit volgens mij. Beide iig niks te zoeken in de top3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 25 april 2021 Share Geplaatst 25 april 2021 Dit was 100% frustatie, ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 25 april 2021 Share Geplaatst 25 april 2021 6 minuten geleden zei cimbomcu: Berghuis Vraag mij af wanneer de club Feyenoord tegen dit soort idioten optreedt. Omdat hij 1x een directe rode kaart pakt? Aparte reactie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 25 april 2021 Share Geplaatst 25 april 2021 13 minuten geleden zei Urbeto: Omdat hij 1x een directe rode kaart pakt? Aparte reactie. Nouja zo'n tackle is natuurlijk niet de eerste keer. Heeft hij al veel vaker gedaan en kwam toen eigenlijk steeds heel goed weg met een gele of geen kaart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 april 2021 Share Geplaatst 25 april 2021 Omdat hij zich keer op keer misdraagt. Kan nu al tegen Heerenveen, AZ, RKC en Porto herinneren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 25 april 2021 Share Geplaatst 25 april 2021 (bewerkt) Wat stellen jullie voor dan? En dan graag realistisch, iets wat zowel FC Bal op dak 3 t/m Barcelona zou moeten doen. 25 april 2021 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 25 april 2021 Share Geplaatst 25 april 2021 1 uur geleden zei Vitesse88: Tackle van achter op Wittek. Hij raakte de bal kwijt, raakte gefrustreerd denk ik en tackelt hem van achter. Oliedom. Vitesse of Feyenoord 4e, het maakt kwalitatief weinig uit volgens mij. Beide iig niks te zoeken in de top3. Zojuist terug gezien, debiele overtreding inderdaad. Kan misschien de laatste wedstrijd nog meepakken, maar dit zijn wel 3 wedstrijden schorsing. Waar doel je op @MetalMichael? Wat te doen met Berghuis? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 april 2021 Share Geplaatst 25 april 2021 45 minuten geleden zei MetalMichael: Wat stellen jullie voor dan? En dan graag realistisch, iets wat zowel FC Bal op dak 3 t/m Barcelona zou moeten doen. Minimum: aanvoerdersband afnemen. Maximum (en m.i. gezien zijn geschiedenis terecht) dit seizoen niet meer laten spelen. Wil toch al vertrekken, laat dan Baldé maar lekker spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 25 april 2021 Share Geplaatst 25 april 2021 Realistisch? Je kent mijn mening over Berghuis, ben het niet met je oneens, maar dit zou bij geen enkele club gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten