Lenstra Geplaatst 21 augustus Share Geplaatst 21 augustus Drukke dagen qua geruchten van uitgaande transfers. Als je het zo op een rijtje zet: Bijlow > Southampton - ??? Pedersen > Torino - 4,5 miljoen (1 miljoen huur + 3,5 miljoen verplichte koop) Wålemark > Lech Poznan - 2,5 miljoen Lopez > FC Kopenhagen - huur met optie tot koop (???) Hancko > Atlético - 30 miljoen Ik denk dat je Bijlow bij een goed bod moet laten gaan. Zelf geen flauw idee wat er wordt verstaan onder een 'goed bod'. Ik zit niet zo in de keepers, maar zoals we hier al vaker hebben gezegd: je kunt Bijlow niet als tweede keeper houden. Hier wordt Olij al genoemd, maar vraag me af of dit echt gaat gebeuren. Of is Mikki van Sas eraan toe om als tweede keeper te fungeren? Het zou mooi zijn als je rond de 35 miljoen voor Hancko weet te krijgen. Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat DTK meteen weet door te schakelen als Hancko verkocht is. Wie dat moet zijn, geen idee, maar daar moet direct een vervanger voor komen. Verder lijken het mij allemaal prima deals. Als je rond de 8 miljoen weet te vangen voor Pedersen, Wålemark en Lopez dan maak je op deze gasten zelfs nog een kleine winst. De enige uitgaande transfer waar ik dan (heel stiekem) nog op hoop is dat we Zerrouki weten te slijten aan Fener, maar dat is denk ik ijdele hoop. Daar moet nog wel echt iets bij. El Azzouzi wordt nog steeds genoemd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 21 augustus Share Geplaatst 21 augustus Laten we Loris Karius halen als tweede keeper. Diletta Leotta naar de Kuip! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 21 augustus Share Geplaatst 21 augustus 11 minuten geleden zei Lenstra: Drukke dagen qua geruchten van uitgaande transfers. Als je het zo op een rijtje zet: Bijlow > Southampton - ??? Pedersen > Torino - 4,5 miljoen (1 miljoen huur + 3,5 miljoen verplichte koop) Wålemark > Lech Poznan - 2,5 miljoen Lopez > FC Kopenhagen - huur met optie tot koop (???) Hancko > Atlético - 30 miljoen Ik denk dat je Bijlow bij een goed bod moet laten gaan. Zelf geen flauw idee wat er wordt verstaan onder een 'goed bod'. Ik zit niet zo in de keepers, maar zoals we hier al vaker hebben gezegd: je kunt Bijlow niet als tweede keeper houden. Hier wordt Olij al genoemd, maar vraag me af of dit echt gaat gebeuren. Of is Mikki van Sas eraan toe om als tweede keeper te fungeren? Het zou mooi zijn als je rond de 35 miljoen voor Hancko weet te krijgen. Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat DTK meteen weet door te schakelen als Hancko verkocht is. Wie dat moet zijn, geen idee, maar daar moet direct een vervanger voor komen. Verder lijken het mij allemaal prima deals. Als je rond de 8 miljoen weet te vangen voor Pedersen, Wålemark en Lopez dan maak je op deze gasten zelfs nog een kleine winst. De enige uitgaande transfer waar ik dan (heel stiekem) nog op hoop is dat we Zerrouki weten te slijten aan Fener, maar dat is denk ik ijdele hoop. Daar moet nog wel echt iets bij. El Azzouzi wordt nog steeds genoemd. Misschien naïef maar ik denk dat Hancko blijft en dat Bijlow de enige uitgaande grote transfer gaat zijn (los van die mannetjes die weg moeten) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 22 augustus Share Geplaatst 22 augustus Zerrouki en Ueda nog zien te verkopen zou geweldig zijn. En dan eindelijk eens een waardige vervanger voor Wieffer halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 22 augustus Share Geplaatst 22 augustus 12 uur geleden zei Renato: Wieffer weg en dan Zerrouki op zijn plaats vind ik wel een stuk zwakker Wieffer gaat dan ook nog wel vervangen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 augustus Share Geplaatst 22 augustus 9 uur geleden zei Lenstra: Drukke dagen qua geruchten van uitgaande transfers. Als je het zo op een rijtje zet: Bijlow > Southampton - ??? Pedersen > Torino - 4,5 miljoen (1 miljoen huur + 3,5 miljoen verplichte koop) Wålemark > Lech Poznan - 2,5 miljoen Lopez > FC Kopenhagen - huur met optie tot koop (???) Hancko > Atlético - 30 miljoen Ik denk dat je Bijlow bij een goed bod moet laten gaan. Zelf geen flauw idee wat er wordt verstaan onder een 'goed bod'. Ik zit niet zo in de keepers, maar zoals we hier al vaker hebben gezegd: je kunt Bijlow niet als tweede keeper houden. Hier wordt Olij al genoemd, maar vraag me af of dit echt gaat gebeuren. Of is Mikki van Sas eraan toe om als tweede keeper te fungeren? Het zou mooi zijn als je rond de 35 miljoen voor Hancko weet te krijgen. Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat DTK meteen weet door te schakelen als Hancko verkocht is. Wie dat moet zijn, geen idee, maar daar moet direct een vervanger voor komen. Verder lijken het mij allemaal prima deals. Als je rond de 8 miljoen weet te vangen voor Pedersen, Wålemark en Lopez dan maak je op deze gasten zelfs nog een kleine winst. De enige uitgaande transfer waar ik dan (heel stiekem) nog op hoop is dat we Zerrouki weten te slijten aan Fener, maar dat is denk ik ijdele hoop. Daar moet nog wel echt iets bij. El Azzouzi wordt nog steeds genoemd. Je moet toch wel meer kunnen vangen voor Hancko dan 30 millie? De hele hype om El Azzouzi snap ik trouwens totaal niet. Die jongen kan ook niet 100% wedstrijdfit zijn gezien zijn stats van vorig seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 augustus Share Geplaatst 22 augustus 3 minuten geleden zei Thierryvane: Je moet toch wel meer kunnen vangen voor Hancko dan 30 millie? De hele hype om El Azzouzi snap ik trouwens totaal niet. Die jongen kan ook niet 100% wedstrijdfit zijn gezien zijn stats van vorig seizoen. Er is een club met concrete interesse dan gaat de prijs meestal niet ineens 10-15 miljoen omhoog ineens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 22 augustus Share Geplaatst 22 augustus Atletico wil 30 miljoen betalen, DTK wil 40 miljoen hebben. Het zal ongetwijfeld in het midden komen te liggen door bonussen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 augustus Share Geplaatst 22 augustus (bewerkt) Op 28-5-2024 om 21:42 zei Urbeto: Is het al tijd voor een transfersuggestie? Kan wel toch? Sebastian Nanasi (Malmö FF): Vanaf het moment dat ik naar Zweden kwam heb ik Nanasi zitten volgen. Hij viel me namelijk in mijn eerste wedstrijd hier (IK Sirius - Malmö FF 1-3) afgelopen zomer op. Een lichtvoetige en beweeglijke speler die over het hele veld actief kan zijn. Dit waren alle posities waar hij vorig jaar in actie kwam: Toon verborgen inhoud Vorig jaar eindigde hij zoals te zien is op 11 goals en 7 assists. Dit seizoen staat hij na 11 wedstrijden op 5 goals en 7 assists. Het zijn indrukwekkende cijfers voor iemand die vooral hangend op links in de aanvallende 4-4-2 van Malmö speelt, maar als je beelden van Malmö bekijkt zie je dat hij duidelijk niet aan de zijlijn vastgeplakt zit. Integendeel. Een linksbuiten is nu misschien niet direct iemand die we nodig hebben bij Feyenoord, maar een speler die vanaf beide flanken én de as gevaar kan stichten is dat wel. Nanasi is erg veelzijdig, heeft een redelijke trap maar bovenal een bijzonder goed spelinzicht. Je ziet hem constant scannen waar de ruimtes liggen. Transfermarkt schat zijn waarde momenteel op 5 miljoen, maar de verwachting is dat hij deze zomer wel een transfer kan gaan maken. Ik denk dat Feyenoord een goede kans op zijn handtekening kan hebben, al moet men door de sluimerende interesse van Sporting niet al te lang wachten. Tijd voor wat beelden: Op 28-5-2024 om 23:23 zei 007mark: De hele Europese top zat achter hem aan he, en wij hebben hem gewoon Leuke suggestie, Urbeto. Zelf helaas nog geen tijd en motivatie gehad om een wat langere post te maken over de selectie van volgend seizoen. Met eventueel wat transfersuggesties. Zou best kunnen dat ik ook bij Nanasi terecht was gekomen, want heb zijn naam en daarbij horende, lovende reacties wel voorbij zien komen op Twitter. We gaan het in de gaten houden Helaas, gaat niet komen. Maar had ook te duur geweest op dit moment, want dan had het inkomende transferrecord gebroken moeten worden. 22 augustus bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 22 augustus Share Geplaatst 22 augustus 8 minuten geleden zei 007mark: Helaas, gaat niet komen. Maar had ook te duur geweest op dit moment, want dan had het inkomende transferrecord gebroken moeten worden. Joh als clubs als Strasbourg in de race zijn kan je het vergeten joh. Zijn ook onderdeel van een van die debiele organisaties. Buiten dat is Osman voor die positie al erbij gehaald. @Thierryvane ja die El Azzouzi hype probeer ik ook nog te begrijpen. Gaat allemaal weer op data en een goede wedstrijd tegen AS Roma. Nu hoeven we ons niet meer in te dekken tegen AS Roma omdat we die niet tegen kunnen komen dus daarvoor hoef je m ook niet te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 22 augustus Share Geplaatst 22 augustus 8 minuten geleden zei 007mark: Helaas, gaat niet komen. Maar had ook te duur geweest op dit moment, want dan had het inkomende transferrecord gebroken moeten worden. Had het gezien inderdaad. Hele gare transfer, want op deze manier wordt je veredeld Chelsea handelswaar. Doodzonde wel, want dit is echt een hele leuke speler. Denk ook dat hij financieel zeker niet onhaalbaar was geweest wanneer je eerder concreet was geworden. Ik las in Zweedse media namelijk eerder nog bedragen die een stukje onder de 10 miljoen lagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 22 augustus Share Geplaatst 22 augustus Operatie groteschoonmaak gaat verder. Petersen en Lopez exit. Alleen Kasanwirdjo en Bullaude nog weg. Zouden Hadj Musa, Mitchell en Nadje nog verhuurd worden? Olij voor Bijlow. Saillant natuurlijk dat ze zondag tegen elkaar moeten. Verwacht niet bepaald medewerking van Sparta.. en anders een type als Padt of Bizot? De rest mot blijven! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus 7 uur geleden zei Arezo: Operatie groteschoonmaak gaat verder. Petersen en Lopez exit. Alleen Kasanwirdjo en Bullaude nog weg. Zouden Hadj Musa, Mitchell en Nadje nog verhuurd worden? Olij voor Bijlow. Saillant natuurlijk dat ze zondag tegen elkaar moeten. Verwacht niet bepaald medewerking van Sparta.. en anders een type als Padt of Bizot? De rest mot blijven! Sparta heeft geen waardige vervanger in huis voor Olij. Dus die zullen niet heel makkelijk meewerken lijkt me (hoop ik). Zou het ook een vreemde keuze vinden in deze fase van zijn carrière. Die moet gewoon ergens zeker zijn van zijn plek onder de lat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus 8 uur geleden zei Arezo: Operatie groteschoonmaak gaat verder. Petersen en Lopez exit. Alleen Kasanwirdjo en Bullaude nog weg. Zouden Hadj Musa, Mitchell en Nadje nog verhuurd worden? Olij voor Bijlow. Saillant natuurlijk dat ze zondag tegen elkaar moeten. Verwacht niet bepaald medewerking van Sparta.. en anders een type als Padt of Bizot? De rest mot blijven! Volgens mij lopen we binnenkort wel tegen de maximale verhuurspelers aan. Volgens mij zijn er nog twee spots open en Kasanwirjo en Bullaude moeten wel echt weg. Met vertrek Bijlow gaat er trouwens wel veel salarisruimte vrij komen. 2,9 miljoen. El Azzouzi lijkt overigens van de baan want die is de aankomende twee maanden er uit met een blessure. Ben dus wel benieuwd met welke middenvelder ze op de proppen gaan komen. LCV en CVM er nog bij en we zijn er wel. Hoop overigens zelf nog wel op een rechtsbuiten maar die verwacht ik niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus Walemark zal waarschijnlijk ook nog verhuurd worden (of dat is toch de bedoeling). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus Volgens mij mikken ze op verkoop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus Justin zal een dezer dagen natuurlijk wel vertrekken, verwacht hem eigenlijk niet meer op de bank tegen Sparta. Je moet hem eigenlijk ook wel verkopen want hij staat dit jaar volgens mij 10 jaar onder contract bij Feyenoord? Anders krijg je zo'n situatie zoals die bij Heracles dat die anders een onbepaald contract krijgt. Tuurlijk zou je daar nog wel uit kunnen komen maar toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus Wat dachten ze eigenlijk toen Hadj Moussa gehaald werd? Nog ff dansen naar de pijpen van GKL2 in de hoop dat 'ie niet naar Liverpool zou gaan ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus GKL2? Grote Kale Leider? Geen idee waar je anders op uit komt. Vind Hadj niet eens zo'n slechte voetballer hoor. Kan wel echt iets brengen gezien hij zo sterk in de 1 v 1 is, alleen vraag ik me wel af of hij de juiste mentaliteit heeft. Dat is denk ik zijn grootste manco in combinatie met zijn transfersom. En dat dit een aankoop van Slot was moge duidelijk zijn, zo zijn daar wel meer jongens onder te schrijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus 9 minuten geleden zei ReneLeBlanc: GKL2? Grote Kale Leider? Geen idee waar je anders op uit komt. Vind Hadj niet eens zo'n slechte voetballer hoor. Kan wel echt iets brengen gezien hij zo sterk in de 1 v 1 is, alleen vraag ik me wel af of hij de juiste mentaliteit heeft. Dat is denk ik zijn grootste manco in combinatie met zijn transfersom. En dat dit een aankoop van Slot was moge duidelijk zijn, zo zijn daar wel meer jongens onder te schrijven. Grote Kale Leider 2 inderdaad. Vond dat Slot af en toe (regelmatig) doordraafde met z'n aankopen. Die dacht van elke dwaas iets te kunnen maken. Als je weet dat Slot weggaat moet je ook gewoon ff 3x nadenken voor je heel opportunistisch zo een Hadj Moussa gaat halen imo, maargoed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus 7 uur geleden zei Lenstra: Volgens mij mikken ze op verkoop Ja, of verhuur met optie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 augustus Share Geplaatst 24 augustus (bewerkt) https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1221122/feyenoord-hoopt-sterkhouder-te-verleiden-transfersom-slechts-twintig-miljoen.html Dus ze willen Geertruida verleiden door hem de best verdienende Feyenoord-speler te maken, wat ze ook gewoon kunnen doen door Bijlow te verkopen? 24 augustus bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 24 augustus Share Geplaatst 24 augustus 15 minuten geleden zei Chiemel: https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1221122/feyenoord-hoopt-sterkhouder-te-verleiden-transfersom-slechts-twintig-miljoen.html Dus ze willen Geertruida verleiden door hem de best verdienende Feyenoord-speler te maken, wat ze ook gewoon kunnen doen door Bijlow te verkopen? Maar dan voetbalt die nog niet met nummer 7 he. Dat moet ook in het contract komen te staan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus Sausempton en Feyenoord dus akkoord volgens ESPN. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus Hij pakt ze helemaal in, die kale. Als Feyenoord en Liverpool tegelijkertijd spelen dit seizoen, kijken jullie Feyenoord dan terug op Studio Sport of de ESPN samenvatting? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten