Jump to content

Feyenoord

Fabian.

Recommended Posts

12 minuten geleden zei Arezo:

Plaaggeest. En ik ga dit rapporteren wegens gebrek aan Bassie en Adriaan kennis

Ah sorry, is echt lang geleden. Ik had alles van Bassie en Adriaan op videoband als kind. :D

Ja en die Rutger post ook altijd dingen als 'de kliks rijzen de pan uit' of 'toch kijk je altijd op mn site', zodra die kritiek krijgt.

Mooiste meltdown was nog toen iemand een bericht van hem had ontdekt waar die zei 'Maakt me niet uit of Slot naar Ajax gaat, zolang ik maar de primeur heb'

Edited by The Kerfts
  • Like 1

Leuk, maar die gozer mag best eens een paar tikken en tot de orde worden geroepen. Zogenaamd doet hij dingen 'in het belang van de club', maar brengt alles naar buiten wat los en vast zit.

Nu ook weer; geruchten dat vandaag gewoon weer 4-3-3 zal zijn.

6 minuten geleden zei The Kerfts:

Bueno valt echt heel positief op. Kan ik van die vreselijke Zerrouki en van het gestuntel van Wellenreuther helaas niet zeggen. Gelukkig kan je dat tweede gewoon intern oplossen. En misschien het eerste ook met Zechiël.

Zeker weten. Zechiël weet op het moment dat hij de bal krijgt in ieder geval al wat zijn opties zijn. Zerrouki begint dan vaak pas met denken. 

Zit hier inderdaad met een kussentje op schoot als die Milambo en Timber aan de bal zijn. Paixao ook lekker (zolang het a. buiten de 16 is en b. hij niet probeert te schieten). 

Vraag je je toch af of Stengs nou de sleutel is.

Edited by Magikarp