Dansmeister Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april 25 minuten geleden zei Arezo: Nee die is de cultuurbewaker. Sipke, die knappe hersteltrainer en waarschijnlijk nog een gast we. Wie zou de nieuwe trainer worden? Ik hoop op zo'n hippe Data Scandinaviër of van Persie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april De clowntjes zijn weer geweest, iemand nog een interessante naam gelezen ergens? Tot dusver qua serieuze namen: Pascal Jansen Dick Schreuder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april 6 minuten geleden zei MetalMichael: De clowntjes zijn weer geweest, iemand nog een interessante naam gelezen ergens? Tot dusver qua serieuze namen: Pascal Jansen Dick Schreuder Pusic wellicht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april 1 uur geleden zei cimbomcu: Chelsea en Spurs afgewezen. Spurs verhaal is bekend, maar Van der Vaart gaf laatst bij Rondo naast Slot aan dat Spurs had gekozen voor Postecoglu en de reactie van Slot was daarop "daar wil ik niet op ingaan" ipv te ontkennen of te vertellen hoe het zat. Daarnaast neem ik Vdv niet zo serieus meestal, maar ik geloof toch wel dat hij als oud speler beter geïnformeerd is dan wat lukraak NL pers. Slot sprak met Chelsea voordat ze met Pochettino in zee gingen. Ik formuleer het misschien niet goed als ik zeg dat hij Chelsea afwees, maar hij sprak in ieder geval met de club. Wie vervolgens wie afwees is daar lastig te zeggen, maar met het afwijzen doelde ik vooral op de drie andere clubs die ik noemde. Dat is namelijk wel bekend. Daarnaast zou ik vooral doorgaan met Van der Vaart niet serieus nemen, want daar komt nimmer iets zinnigs uit. Het is allemaal heel leuk en aardig dat hij dat zegt, maar Slot was daar gewoon de topkandidaat toen bleek dat Nagelsmann niet zou komen. Slot heeft zelf die deur dichtgetrokken. Dat werd niet enkel door 'wat lukraak NL pers' genoemd, maar ook door internationale media zoals The Athletic. De gedachte bij Spurs was vooral dat Slot hun interesse had gebruikt om er een beter nieuw contract uit te slepen in Rotterdam. Dat Slot er bij Rondo niet op in wilt gaan hoeft inhoudelijk natuurlijk ook niet direct iets te betekenen. Ieder woord over die kwestie is er één teveel want je veroorzaakt media-aandacht die Slot niet nodig heeft. Dan is het verstandiger om Van der Vaart lekker te laten lullen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Oke de serieuze jongens zijn weer geweest. Nu de beurt weer aan de clowntjes. Lijkt me dat we een persoon moeten hebben die de club kent, gepaard met een ongekend voetbalverstand en tactisch inzicht. Een persoon met over(ge)wicht in de kleedkamer en de bestuurskamer als dat nodig is. Een persoon die op veel vertrouwen en krediet van het legioen kan rekenen als het onverhoopt wat minder gaat. Ik kom op de volgende kandidaat: Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Jansen Schreuder, D. Pusic Thorup Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april 21 minuten geleden zei MetalMichael: Jansen Schreuder, D. Pusic Thorup Zet Knudsen ook maar in t rijtje. Die gaat sowieso nog een keer voorbij komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Ik zal ook een aantal namen opperen die ik interessant vind. Jindřich Trpišovský (Slavia Praag): Ik begin met mijn absolute droomkandidaat. Trpišovský is sinds januari 2018 de eindverantwoordelijke bij de mooiste club van Praag en dat heeft de club diverse successen gebracht: 3 landstitels en 4 bekers. De afgelopen seizoenen is het in de titelstrijd wat minder fortuinlijk, maar Slavia blijft indruk maken met aanvallend pressingvoetbal. Het bijzondere aan Trpišovský vind ik hoe hij dit ook in Europees voetbal door heeft weten te trekken. De eerste keer dat het mijn aandacht trok was in 2019-2020 toen Slavia in de CL poule des doods terechtkwam met Inter, Dortmund en Barcelona. Ze vlogen er uiteraard wel uit, maar maakten toch indruk met hun verfrissende spel. Ik heb Slavia in 2021-2022 zelf driemaal live aan het werk gezien en verbaasde me toen ook over hoe dynamisch het spel was. Qua speelstijl heeft het wel wat weg van wat Slot met Feyenoord voor ogen had, al denk ik dat Trpišovský aanvallend meer voor de dag brengt. Hij heeft nog een contract tot de zomer van 2025, maar ik zou hem heel graag in Rotterdam zien. Henrik Rydström (Malmö FF): We vervolgen met een trainer die iets pragmatischer is. Rydström speelde bijna zijn hele loopbaan bij Kalmar FF en liet hier later als trainer nog leukere dingen zien door ze als degradatiekandidaat in 2021 naar de zesde plaats te loodsen. Een jaar later verbeterde hij dat kunstje door zelfs vierde te worden. Sinds vorig seizoen is hij trainer van Malmö FF. Hiermee werd hij op de laatste speeldag van het afgelopen seizoen kampioen door van directe concurrent Elfsborg te winnen. Inmiddels is het nieuwe seizoen vier wedstrijden onderweg en staat Rydström met een maximale score bovenaan. Ik ben van mening dat Malmö voor Zweedse begrippen momenteel ook gewoon de beste selectie heeft, maar dan nóg moet je dat ook naar de resultaten kunnen vertalen. Qua tactiek is het niet het flitsende pressingvoetbal van Slot. Voor wat ik van Malmö heb gezien is het meer tiki-taka driehoekjes maken om zo een opening te vinden. Daar zit ook direct mijn lichte twijfel wat betreft de job bij Feyenoord. Feyenoord heeft onder Slot een nieuwe weg ingeslagen qua speelstijl en ik verwacht dat Te Kloese daar - mocht Slot inderdaad weggaan - niet al te ver van af zal willen wijken. Mocht hij wel bereid zijn dat te doen is Rydström een interessante optie. Zijn contract loopt eind dit jaar af. Kjetil Knutsen (Bodø/Glimt): Hij wordt hierboven al even aangehaald en ik begrijp wel waarom: op het eerste oog is Knutsen dé ideale kandidaat om Slot op te volgen. Knutsen hanteert een vergelijkbare speelstijl qua pressing en formatie en is al jarenlang succesvol in Noorwegen waar hij met het kleine Bodø/Glimt eigenlijk al jarenlang boven de verwachtingen presteert. In 2020 haalde hij de eerste landstitel ooit van de club binnen en dat kunstje heeft hij sindsdien nog tweemaal weten te herhalen. Toch denk ik dat Knutsen niet bereid zal zijn om te komen. Hij heeft in het verleden al diverse clubs de deur gewezen en het is bekend dat hij het eigenlijk niet ziet zitten om halverwege het seizoen - hetgeen in Noorwegen dus de zomermaanden betreft - uit het hoge noorden te vertrekken. Ook schijnt het dat Knutsen in Noorwegen een clausule heeft waardoor hij meedeelt in de opbrengsten van uitgaande transfers, waardoor hij voor het geld de stap ook niet zou hoeven maken. Die twee factoren tezamen maken dat ik niet verwacht dat Knutsen een serieuze kandidaat wordt. Heb nog wel meer namen in gedachten, maar denk dat dit voor nu even de erg interessante opties zijn en het het hoeft ook geen boekwerk te worden natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Ik denk Dick Schreuder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Ik wilde Thomas Frank noemen, maar die man verdient ook bijna 5 miljoen pj bij Brentford. Had dat dus nooit verwacht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april (bewerkt) 45 minuten geleden zei Urbeto: Ik zal ook een aantal namen opperen die ik interessant vind. Jindřich Trpišovský (Slavia Praag): Ik begin met mijn absolute droomkandidaat. Trpišovský is sinds januari 2018 de eindverantwoordelijke bij de mooiste club van Praag en dat heeft de club diverse successen gebracht: 3 landstitels en 4 bekers. De afgelopen seizoenen is het in de titelstrijd wat minder fortuinlijk, maar Slavia blijft indruk maken met aanvallend pressingvoetbal. Het bijzondere aan Trpišovský vind ik hoe hij dit ook in Europees voetbal door heeft weten te trekken. De eerste keer dat het mijn aandacht trok was in 2019-2020 toen Slavia in de CL poule des doods terechtkwam met Inter, Dortmund en Barcelona. Ze vlogen er uiteraard wel uit, maar maakten toch indruk met hun verfrissende spel. Ik heb Slavia in 2021-2022 zelf driemaal live aan het werk gezien en verbaasde me toen ook over hoe dynamisch het spel was. Qua speelstijl heeft het wel wat weg van wat Slot met Feyenoord voor ogen had, al denk ik dat Trpišovský aanvallend meer voor de dag brengt. Hij heeft nog een contract tot de zomer van 2025, maar ik zou hem heel graag in Rotterdam zien. Henrik Rydström (Malmö FF): We vervolgen met een trainer die iets pragmatischer is. Rydström speelde bijna zijn hele loopbaan bij Kalmar FF en liet hier later als trainer nog leukere dingen zien door ze als degradatiekandidaat in 2021 naar de zesde plaats te loodsen. Een jaar later verbeterde hij dat kunstje door zelfs vierde te worden. Sinds vorig seizoen is hij trainer van Malmö FF. Hiermee werd hij op de laatste speeldag van het afgelopen seizoen kampioen door van directe concurrent Elfsborg te winnen. Inmiddels is het nieuwe seizoen vier wedstrijden onderweg en staat Rydström met een maximale score bovenaan. Ik ben van mening dat Malmö voor Zweedse begrippen momenteel ook gewoon de beste selectie heeft, maar dan nóg moet je dat ook naar de resultaten kunnen vertalen. Qua tactiek is het niet het flitsende pressingvoetbal van Slot. Voor wat ik van Malmö heb gezien is het meer tiki-taka driehoekjes maken om zo een opening te vinden. Daar zit ook direct mijn lichte twijfel wat betreft de job bij Feyenoord. Feyenoord heeft onder Slot een nieuwe weg ingeslagen qua speelstijl en ik verwacht dat Te Kloese daar - mocht Slot inderdaad weggaan - niet al te ver van af zal willen wijken. Mocht hij wel bereid zijn dat te doen is Rydström een interessante optie. Zijn contract loopt eind dit jaar af. Kjetil Knutsen (Bodø/Glimt): Hij wordt hierboven al even aangehaald en ik begrijp wel waarom: op het eerste oog is Knutsen dé ideale kandidaat om Slot op te volgen. Knutsen hanteert een vergelijkbare speelstijl qua pressing en formatie en is al jarenlang succesvol in Noorwegen waar hij met het kleine Bodø/Glimt eigenlijk al jarenlang boven de verwachtingen presteert. In 2020 haalde hij de eerste landstitel ooit van de club binnen en dat kunstje heeft hij sindsdien nog tweemaal weten te herhalen. Toch denk ik dat Knutsen niet bereid zal zijn om te komen. Hij heeft in het verleden al diverse clubs de deur gewezen en het is bekend dat hij het eigenlijk niet ziet zitten om halverwege het seizoen - hetgeen in Noorwegen dus de zomermaanden betreft - uit het hoge noorden te vertrekken. Ook schijnt het dat Knutsen in Noorwegen een clausule heeft waardoor hij meedeelt in de opbrengsten van uitgaande transfers, waardoor hij voor het geld de stap ook niet zou hoeven maken. Die twee factoren tezamen maken dat ik niet verwacht dat Knutsen een serieuze kandidaat wordt. Heb nog wel meer namen in gedachten, maar denk dat dit voor nu even de erg interessante opties zijn en het het hoeft ook geen boekwerk te worden natuurlijk Morgen weer 3 kandidaten? Want dit zijn wel prima naampjes. 23 april bewerkt door Arezo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april 8 minuten geleden zei Acquafresca: Ik wilde Thomas Frank noemen, maar die man verdient ook bijna 5 miljoen pj bij Brentford. Had dat dus nooit verwacht Overigens schijnt Arne Slot ook op 'een Premier League achtig salaris te zitten'. Zou daar geen grootverdiener zijn, maar denk dat hij niet ver van zo'n Frank af zal zitten. Maakt niet direct dat Frank haalbaar is, maar toch. Heb nog wel iemand die beschikbaar is. Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april @Urbetovoor zover ik weet heb je nog nooit geantwoord, maar als je als Feyenoord 2x kampioen wordt in 7 jaar tijd, terwijl je daarvoor 0x kampioen wordt, in 18 jaar tijd... Dan is het toch niet zo gek dat je ''fans''/''fanbase'' denken dat je in iedergeval mee kan gaan doen om de titel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april 3 minuten geleden zei Kyrill: @Urbetovoor zover ik weet heb je nog nooit geantwoord, maar als je als Feyenoord 2x kampioen wordt in 7 jaar tijd, terwijl je daarvoor 0x kampioen wordt, in 18 jaar tijd... Dan is het toch niet zo gek dat je ''fans''/''fanbase'' denken dat je in iedergeval mee kan gaan doen om de titel? 5 uur geleden zei Kyrill: Zucht 2 landstitels in laatste 7 jaar... daarvoor in 18 jaar tijd 0 titels... Dus wie leest er nou wiens tekst niet? Als je in 7 jaar tijd 28% van alle landstitels pakt(dat is 2 van 7 immers) en daarvoor 0 in 18 jaar tijd, is toch niet zo gek dat je fans denken dat je om de titel mee kan doen? Ik heb niet meer geantwoord omdat ik hoopte dat je zelf ook wel doorhad dat je een onzinnig punt maakte nadat meerdere mensen dat aan gaven. Maargoed, omdat je zo hardleers bent dan alsnog: Ik heb het erover gehad dat Feyenoord eigenlijk al dertig jaar lang vrijwel uitsluitend wanbeleid heeft gevoerd. Dat heeft tot gevolg gehad dat er vanwege financiële problemen nooit de financiële mogelijkheden lagen die je bij Ajax en PSV wel hebt. Het is niet voor niets dat Feyenoord met Koevermans in de coronaperiode een tenenkrommend jankfilmpje de wereld inslingerde of seizoenkaarthouders 'alsjeblieft niet hun restitutie terug wilden eisen omdat Feyenoord simpelweg geen rooie cent had'. Pas sinds de komst van Slot zijn er stappen gezet. Spelers worden eindelijk met winst verkocht en op die manier wordt er vermogen gekweekt. Wanneer ik spreek over een scheef verwachtingspatroon bij Feyenoord heb ik het dus duidelijk over de periode vóór Slot. Er was nooit geld (dat is eigenlijk pas de afgelopen anderhalf/twee jaar aan het veranderen), maar er waren wél torenhoge verwachtingen. Dan is het heel fijn dat Feyenoord vorig jaar de titel heeft gepakt, maar dat heeft niets te maken met de periode vóór Slot waarin de torenhoge verwachtingen, op een unieke uitschieter in 2017 na, nooit waargemaakt werden. Jij komt vervolgens met de uitspraak dat het niet zo gek is dat het Legioen denkt om de titel mee te kunnen doen omdat je twee titels hebt gepakt in de laatste zeven jaar en 0 in de 18 jaar daarvoor, maar dat slaat nergens op. Het hele punt is dat Feyenoordsupporters niet pas de afgelopen 7 jaar op succes rekenen; het is een structureel iets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april 7 minuten geleden zei Urbeto: Ik heb niet meer geantwoord omdat ik hoopte dat je zelf ook wel doorhad dat je een onzinnig punt maakte nadat meerdere mensen dat aan gaven. Maargoed, omdat je zo hardleers bent dan alsnog: Ik heb het erover gehad dat Feyenoord eigenlijk al dertig jaar lang vrijwel uitsluitend wanbeleid heeft gevoerd. Dat heeft tot gevolg gehad dat er vanwege financiële problemen nooit de financiële mogelijkheden lagen die je bij Ajax en PSV wel hebt. Het is niet voor niets dat Feyenoord met Koevermans in de coronaperiode een tenenkrommend jankfilmpje de wereld inslingerde of seizoenkaarthouders 'alsjeblieft niet hun restitutie terug wilden eisen omdat Feyenoord simpelweg geen rooie cent had'. Pas sinds de komst van Slot zijn er stappen gezet. Spelers worden eindelijk met winst verkocht en op die manier wordt er vermogen gekweekt. Wanneer ik spreek over een scheef verwachtingspatroon bij Feyenoord heb ik het dus duidelijk over de periode vóór Slot. Er was nooit geld (dat is eigenlijk pas de afgelopen anderhalf/twee jaar aan het veranderen), maar er waren wél torenhoge verwachtingen. Dan is het heel fijn dat Feyenoord vorig jaar de titel heeft gepakt, maar dat heeft niets te maken met de periode vóór Slot waarin de torenhoge verwachtingen, op een unieke uitschieter in 2017 na, nooit waargemaakt werden. Jij komt vervolgens met de uitspraak dat het niet zo gek is dat het Legioen denkt om de titel mee te kunnen doen omdat je twee titels hebt gepakt in de laatste zeven jaar en 0 in de 18 jaar daarvoor, maar dat slaat nergens op. Het hele punt is dat Feyenoordsupporters niet pas de afgelopen 7 jaar op succes rekenen; het is een structureel iets. weltrusten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Ik zie geen enkele geschikte Nederlandse naam. Pascal Jansen, alsjeblieft niet zeg. Oosting vind ik ook net niet. Dick Schreuder zit nu derde divisie Spanje geloof ik? Dan is Feyenoord wel even wat anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Hoeveel miljoen zou Slot opbrengen bij een overstap? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 1 minuut geleden zei rich ruzzian: Hoeveel miljoen zou Slot opbrengen bij een overstap? Las gisteren ergens een bericht op X dat het zou gaan om een 10+ miljoen afkoopsom voor Slot (+ assistenten) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 3 minuten geleden zei Fantasy: Las gisteren ergens een bericht op X dat het zou gaan om een 10+ miljoen afkoopsom voor Slot (+ assistenten) Volgens mij lopen er een aantal uit contract na dit seizoen dus het bedrag zal m vooral zitten in Slot. Lees net een bericht dat Oosting wordt genoemd. Vind het overigens een leuke coach die een vergelijkbaar systeem probeert te spelen (maar wel naar de mogelijkheden van Twente). Zolang die Propper maar niet mee neemt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april "De topmannen bij Feyenoord wilden hem niet voor vijf of tien miljoen euro kwijt aan een Premier League-club. Leeds United werd weggestuurd met hun afkoopsom van vijf miljoen euro en Tottenham hoefde niet te komen praten als er minder dan vijftien miljoen euro op tafel kwam", schrijft De Telegraaf. 2 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Volgens mij lopen er een aantal uit contract na dit seizoen dus het bedrag zal m vooral zitten in Slot. Lees net een bericht dat Oosting wordt genoemd. Vind het overigens een leuke coach die een vergelijkbaar systeem probeert te spelen (maar wel naar de mogelijkheden van Twente). Zolang die Propper maar niet mee neemt. Heb best wat potjes van Twente gezien dit seizoen. Het materiaal zal ook meespelen maar ik vind het qua voetbal niet geweldig. Ajax uit een paar weken was helemaal poep in de broek voetbal. Dat vond ik echt ongelooflijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Maar Oosting blijft gewoon in Twente mannen, dat is helemaal geen optie. Denk dat Te Kloese voor een buitenlandse naam zal gaan. Die zal dat vast niet schuwen. Zit nog wel een risico in gegeven dat ze samen eigenlijk de transfers deden, dus ben ook vooral benieuwd hoe ze dat gaan oplossen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Is Gio niet iets voor Feyenoord? Hij is vrij en een kind van de club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Jacob Neestrup 36-jarige Deense coach bij FC Kopenhagen. Speelt over het algemeen attractief voetbal in een soortgelijk systeem als Feyenoord (weliswaar met de punt naar achter dan de punt naar voren). Heeft in Europa ook zeker weten te verrassen met het doorkomen van de groepsfase. Ligt wel tot 2026 vast wat een probleem kan zijn. Kasper Hjulmand werd vorig jaar al genoemd in een rijtje met mogelijke opvolgers. Zit ook alweer vier jaar bij Denemarken en zou eventueel na het EK meteen aan kunnen schuiven. 10 minuten geleden zei delichris: Is Gio niet iets voor Feyenoord? Hij is vrij en een kind van de club. Nee. Een held moet een held blijven en Gio kan het tactisch niet bolwerken hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 1 uur geleden zei MarcFR: Ik zie geen enkele geschikte Nederlandse naam. Pascal Jansen, alsjeblieft niet zeg. Oosting vind ik ook net niet. Dick Schreuder zit nu derde divisie Spanje geloof ik? Dan is Feyenoord wel even wat anders. Ik denk ook dat Schreuder wel bewust voor het project daar bij Castellon heeft gekozen. Zit een rijke gast achter en hij gaat zeer waarschijnlijk kampioen worden en dus promoveren. Dan is het natuurlijk wel dat hij van PEC die stap zette en áls Feyenoord komt dat dat nog wel wat anders is dan PEC, maar ben wel benieuwd of hij wel wil 8 minuten geleden zei delichris: Is Gio niet iets voor Feyenoord? Hij is vrij en een kind van de club. Laten we dit alsjeblieft niet weer doen. Gio is gewoon een beetje hetzelfde als De Boer bij Ajax was. De resultaten waren goed, maar het voetbal leek nergens op. Gio heeft het verder ook nergens goed gedaan dus ik hoop dat 'we' als Feyenoord zijnde wel een stapje hebben gemaakt sinds toen. In dat op zicht heb ik wel vertrouwen in Te Kloese. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten