Arezo Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 7 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Niet nodig. Misschien kunnen we afspreken dat we vandaag iets coulanter zijn en ietsje meer mogen provoceren? Omdat dit zo teringtriest is dat het gewoon lachwekkend wordt? Tis maar een idee hoor, ik ga er helemaal niet over maar ik heb vandaag al 3x in mijn broek gezeken van het lachen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 2 minuten geleden zei Arezo: Misschien kunnen we afspreken dat we vandaag iets coulanter zijn en ietsje meer mogen provoceren? Omdat dit zo teringtriest is dat het gewoon lachwekkend wordt? Tis maar een idee hoor, ik ga er helemaal niet over maar ik heb vandaag al 3x in mijn broek gezeken van het lachen. Bescherming van Kareltje zelf. Hij is nou niet bepaald het persoon wat ook goed kan incasseren, maar ik onttrek me verder uit deze discussie want ik vind het lezen van alle reacties etc al mooi genoeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april "Hollywood aan het IJ" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Ajax wou het Bayern Munchen van Nederland worden. Tot nu toe lukt dat aardig op bestuurlijk vlak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Nog stellen dat je pas na een gesprek met jouw advocaat begreep dat het een slecht idee was. Ongelofelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Wat moeten we als ajacieden hier nog op zeggen. Wat een ongekende madness. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Ik zit eigenlijk te wachten op putdus die dit debacle afschuift op de arbitrage in de Kuip. Worden ook altijd in het zadel geholpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 2 minuten geleden zei Urbeto: Ik zit eigenlijk te wachten op putdus die dit debacle afschuift op de arbitrage in de Kuip. Worden ook altijd in het zadel geholpen. Stiekem hebben alle 17 clubs een verdrag getekend om Ajax van binnenuit kapot te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Ook mooi om je verklaring op LinkedIn te doen trouwens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Zojuist zei Beppu: Ook mooi om je verklaring op LinkedIn te doen trouwens Hij kan nu wel een motiverende speech van Lesley gebruiken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 2 minuten geleden zei Beppu: Ook mooi om je verklaring op LinkedIn te doen trouwens Kan hij er direct ff een #OpenToWork bij zetten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Menno de Galan kan ook wat hoofdstukjes gaan bijtikken. Al zou ik nog even wachten tot na komende zondag en eventuele playoffs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april The gift that keeps on giving. Zo'n RvC mag langzaamaan ook wel eens aan opstappen gaan denken trouwens, het loopt niet over daar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Ik vermoed dat ze het gisteren al wisten, maar een dag moesten wachten omdat anders niemand het zou geloven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Had een meeting van half 9 tot half 12. Doe mijn iPhone aan en bingo: wat een tering bende. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Gister Future Cup gewonnen, jeugd heeft de toekomst. We hebben geen bestuur nodig, gewoon lekker voetballen. #freesocrates zodat hij hier even zijn mening kan verkondigen over datgene wat er allemaal gaande is trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Zojuist zei La Pulga: Gister Future Cup gewonnen, jeugd heeft de toekomst. We hebben geen bestuur nodig, gewoon lekker voetballen. #freesocrates zodat hij hier even zijn mening kan verkondigen over datgene wat er allemaal gaande is trouwens. FreePino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april The gift that keeps on giving. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 2 uur geleden zei Kyrill: @Thierryvane gaat het beetje, leef je nog? Die Kroes control gaat niet zo lekker he.... Tja, dit is #KroesControl met 120 kilometer per uur op de trajectcontrole A2 richting Amsterdam waar je maar 100 mag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Bescherming van Kareltje zelf. Hij is nou niet bepaald het persoon wat ook goed kan incasseren, maar ik onttrek me verder uit deze discussie want ik vind het lezen van alle reacties etc al mooi genoeg. Hahahaha Renetje love you ❤️🩵 maar ben hier niet mee eens. Ik kan wel degelijk incasseren en maak dit vaker hiermee dan 60-80% van alle users hier 😉 Ja soms gaat wel eens mis, klopt. Maar dat leverde heerlijk muziek nummer op en zomerhit. Over algemeen in ieder geval voor mijn mening is 50-60% beter geworden dit jaar en vorig jaar, tov 3-5 jaar daarvoor. En kan je nagaan, ging en is mijn moeder dit jaar ook gestorven. Ik snap meeste van jullie allicht niet mee eens zijn, als je op z'n minst niet vindt laatste jaren, ik iig voorzichtig 20-25% beter kan incasseren, lieg je of kan ik je niet serieus nemen 🫠👀😍 En ik first en foremost vooral oprecht Benieuwd hoe met Thierry gaat, ik vind voor hem dit series sneu iig. Kijk alleen al hoevaak ik goed reageer op jouw plaag stootjes laatste 3 maanden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 4 minuten geleden zei Kyrill: Hahahaha Renetje love you ❤️🩵 maar ben hier niet mee eens. Ik kan wel degelijk incasseren en maak dit vaker hiermee dan 60-80% van alle users hier 😉 Ja soms gaat wel eens mis, klopt. Maar dat leverde heerlijk muziek nummer op en zomerhit. Over algemeen in ieder geval voor mijn mening is 50-60% beter geworden dit jaar en vorig jaar, tov 3-5 jaar daarvoor. En kan je nagaan, ging en is mijn moeder dit jaar ook gestorven. Ik snap meeste van jullie allicht niet mee eens zijn, als je op z'n minst niet vindt laatste jaren, ik iig voorzichtig 20-25% beter kan incasseren, lieg je of kan ik je niet serieus nemen 🫠👀😍 En ik first en foremost vooral oprecht Benieuwd hoe met Thierry gaat, ik vind voor hem dit series sneu iig. Kijk alleen al hoevaak ik goed reageer op jouw plaag stootjes laatste 3 maanden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april (bewerkt) 7 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Veel simpelere en korter dan ; de mand methode; Ik kan heel wat beter incasseren hier, dan jij denkt dat ik kan 😉😉 Genoeg over mij. Meer over Ajax. @La Pulgaheb je genoten van de Future Cup, en hoop je dat deze regels ook op hoger niveau gaan worden toegepast? Zoals bijvoorbeeld gele kaart tijdelijk het veld uit? 2 april bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 1 minuut geleden zei Kyrill: Veel simpelere en korter dan ; de mand methode; Ik kan heel wat beter incasseren hier, dan jij denkt dat ik kan 😉😉 Genoeg over mij. Meer over Ajax. @La Pulgaheb je genoten van de Future Cup, en hoop je dat deze regels ook op hoger niveau gaan worden toegepast? Zoals bijvoorbeeld gele kaart tijdelijk het veld uit? Ik ben blij dat je daar zelf zo over denkt kerel, zolang je er zelf maar in gelooft komt alles goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Wat een circus weer zeg, kan wel huilen jongens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Vriendje van de T en contacten bij wat mensen die prominent op TV komen. Ik verwacht dat aan het einde van de dag allerlei tv programma's en columns, podcast enzo van wat prominenten de schuld nu bij de RvC of andere organen leggen maar zeker niet bij Kroes. Zeg maar precies andersom als bij Mislintat. Hoe dom is dat statement van die Kroes ook. Ik wist niet of het mocht maar kocht toch maar aandelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten