Hwb Geplaatst 15 mei 2019 Share Geplaatst 15 mei 2019 Heeft het gehad over kijken naar de selectie van Oranje, dus denk dat hij ook ergens anders op mikt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 mei 2019 Share Geplaatst 15 mei 2019 (bewerkt) 27 minuten geleden zei Karlo: Bedoelt-ie dat niet met de komst van Scherpen en Pierie? Zolang ze op die toer blijven gaan, vind ik het prima. Liever niet teveel uit het buitenland "terug" halen, dat is meestal een grote gok. Ik kan me de laatste jaren maar weinig spelers heugen die door de top-3 zijn gehaald en waar dat bij fout is gegaan. El Ahmadi, Kuijt, Van Persie, Elia, Berghuis bij Feyenoord. Rekik, Bruma, Luuk de Jong, Van Ginkel bij PSV. Blind, (Tadic, geen Nederlander, maar wel oud-Eredivisie), Huntelaar bij Ajax. Allemaal succesvol. Clasie en Martina bij Feyenoord zijn ook geen gigantische flop, maar ook zeker niet geweldig. Zelfs als je Clasie en Martina aan de negatieve kant wil zetten, weegt het nog ruim in het voordeel van de 'terugkomers'. 15 mei 2019 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 15 mei 2019 Share Geplaatst 15 mei 2019 6 minuten geleden zei PJHoutman: Ik kan me de laatste jaren maar weinig spelers heugen die door de top-3 zijn gehaald en waar dat bij fout is gegaan. El Ahmadi, Kuijt, Van Persie, Elia, Berghuis bij Feyenoord. Rekik, Bruma, Luuk de Jong, Van Ginkel bij PSV. Blind, (Tadic, geen Nederlander, maar wel oud-Eredivisie), Huntelaar bij Ajax. Allemaal succesvol. Clasie en Martina bij Feyenoord zijn ook geen gigantische flop, maar ook zeker niet geweldig. Zelfs als je Clasie en Martina aan de negatieve kant wil zetten, weegt het nog ruim in het voordeel van de 'terugkomers'. Ja, je hebt gelijk hoor. Dat zijn gewoon allemaal prima 'terugkomers' geweest. Zat meer in mijn hoofd met verhalen die altijd de ronde deden over Chivu, N. de Jong, Sneijder, V/d Vaart en nu bijv. Vermaelen, Vertonghen en consorten. Daar ben ik geen voorstander van. Ging bij Davids en Stam maar net aan goed, Siem de Jong en Heitinga mwa, Babel te kort om te kunnen oordelen, Mido was niks meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 mei 2019 Share Geplaatst 15 mei 2019 Davids, Stam en Mido waren dan ook vér op hun retour op het moment dat ze kwamen. Vind dat nog iets anders dan spelers die nu bij het NL-elftal zitten. Vertonghen zou nog wel van waarde kunnen zijn (niet voor niets basisspeler bij Tottenham en België), Vermaelen is al jaren niet fit. Het lijkt mij best een slimme zet om spelers die nu tegen het NL-elftal aan zitten maar niet bij een grote club zitten (denk idd aan Hateboer, De Roon, Pröpper) gewoon binnen te halen, mits de kosten (ook qua salaris) te overzien zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 15 mei 2019 Share Geplaatst 15 mei 2019 Stam was echt nog wel goed toen hij terugkwam hoor. Stopte toen vrij onverwachts maar dat eerste seizoen was het echt meer dan prima wat hij liet zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 15 mei 2019 Share Geplaatst 15 mei 2019 (bewerkt) 11 minuten geleden zei PJHoutman: Davids, Stam en Mido waren dan ook vér op hun retour op het moment dat ze kwamen. Vind dat nog iets anders dan spelers die nu bij het NL-elftal zitten. Vertonghen zou nog wel van waarde kunnen zijn (niet voor niets basisspeler bij Tottenham en België), Vermaelen is al jaren niet fit. Het lijkt mij best een slimme zet om spelers die nu tegen het NL-elftal aan zitten maar niet bij een grote club zitten (denk idd aan Hateboer, De Roon, Pröpper) gewoon binnen te halen, mits de kosten (ook qua salaris) te overzien zijn. Vertonghen inderdaad dan nog de enige, maar ook nu en niet over drie of vier jaar. Hateboer, de Roon en Pröpper hoef ik echt niet bij Ajax te zien, maar dat is mijn mening. 15 mei 2019 bewerkt door Karlo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 15 mei 2019 Share Geplaatst 15 mei 2019 Hateboer kan ik niet goed genoeg beoordelen, maar de andere twee lijken me goed genoeg. Moeten dan alleen wel gehaald worden obv een degelijke analyse: wat hebben we al en wat hebben we daarnaast nog nodig. Je moet ze dan alleen halen als ze iets kunnen toevoegen aan je selectie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 15 mei 2019 Share Geplaatst 15 mei 2019 Zou het wel een stunt vinden als Robben komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 mei 2019 Share Geplaatst 15 mei 2019 1 uur geleden zei Hwb: Hateboer kan ik niet goed genoeg beoordelen, maar de andere twee lijken me goed genoeg. Moeten dan alleen wel gehaald worden obv een degelijke analyse: wat hebben we al en wat hebben we daarnaast nog nodig. Je moet ze dan alleen halen als ze iets kunnen toevoegen aan je selectie. Hateboer is het type die de hele rechter kant bestrijkt. Kan zowel aanvallend en verdedigend iets, maar twijfel over zijn kwaliteiten. Is technisch geen wonder en volgens mij ook niet heel stabiel. Zal tov Mazraoui minder rustig aan de bal zijn en tov Veltman verdedigend minder denk ik. Kan van hem dan wel meer acties over de flank verwachten, dus het is de vraag of Ten Hag dat wil. Maar denk dat het qua niveau niet eens zoveel verschilt van Kristensen. Dus beter van niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 mei 2019 Share Geplaatst 15 mei 2019 Hateboer en De Roon kunnen er niet veel van. Die hoef ik niet. Niveau hoger leggen, Jan en Toby Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 15 mei 2019 Share Geplaatst 15 mei 2019 15 minuten geleden zei cimbomcu: Hateboer en De Roon kunnen er niet veel van. Die hoef ik niet. Niveau hoger leggen, Jan en Toby Zal iets vaker Serie A kijken. Hateboer is een stuk beter als die goochems bij jullie op de back. Al speelt hij bij Atalanta meestal als wingback en dat lijkt hem zeer goed te passen. Rechterverdediger in een 3 verdedigersformatie lijkt hem wat minder goed te passen. Ook ex-Heraclied Gosens doet het daar prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 mei 2019 Share Geplaatst 15 mei 2019 11 minuten geleden zei Rossi: Zal iets vaker Serie A kijken. Hateboer is een stuk beter als die goochems bij jullie op de back. Al speelt hij bij Atalanta meestal als wingback en dat lijkt hem zeer goed te passen. Rechterverdediger in een 3 verdedigersformatie lijkt hem wat minder goed te passen. Ook ex-Heraclied Gosens doet het daar prima. Ja wingback is ook totaal anders dan normale back, ik heb niet zoveel met Hateboer. Vaak zat zien spelen in de EL of bij NL maar nee viel altijd tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 15 mei 2019 Share Geplaatst 15 mei 2019 Ja wingback is ook totaal anders dan normale back, ik heb niet zoveel met Hateboer. Vaak zat zien spelen in de EL of bij NL maar nee viel altijd tegen.Een paar wedstrijdjes EL... In de competitie is hij gewoon een gewaardeerde kracht en scoort altijd een (ruime) voldoende en ze spelen mee voor CL. In het Nederlands elftal zijn er ook wereldspelers geweest die niet uit de verf kwamen. Hoe een speler bij zijn club presteert vind ik toch wat belangrijker. De Roon heb je gelijk in trouwens. Niks mis met zijn spelniveau maar is geen type die bij Ajax iets zal toevoegen. Daarvoor is hij teveel een onzichtbare kracht. Zou als Ajax zijnde vol voor Pröpper gaan. Edit: Als je Mazraoui ziet spelen, das ook een verkapte wingback, Hateboer is drie klasses beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 15 mei 2019 Share Geplaatst 15 mei 2019 Lekker boysss. Nu rest van de week compleet eraf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 16 mei 2019 Share Geplaatst 16 mei 2019 Kampioenen ? Wordt een spannende zomer! Ben erg benieuwd wat ons allemaal staat te wachten en wie er daadwerkelijk echt gaan vertrekken. Misschien nog wel meer benieuwd wie er dan gaan komen als opvolgers. Hans Kraay gisteren wel weer bloed irritant he. Zijn die jongens kampioen geworden, fantastisch seizoen gedraaid en gelijk dat geneuk over transfers. Die vent moeten ze echt zo snel mogelijk van de tv halen. Wat een bloedzuiger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 16 mei 2019 Share Geplaatst 16 mei 2019 Ja vervelend he. En weer de hele tijd met zijn eigen hoofd in beeld door dat knikken. Maargoed, hij is binnennnnnn yesssssss Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 mei 2019 Share Geplaatst 16 mei 2019 Wat had die Ali B nou eigenlijk weer te zoeken op dat kampioensfeest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 16 mei 2019 Share Geplaatst 16 mei 2019 14 uur geleden zei cimbomcu: Hateboer en De Roon kunnen er niet veel van. Die hoef ik niet. Niveau hoger leggen, Jan en Toby Ahhh, iemand met kijk op het spelletje zie ik alweer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 mei 2019 Share Geplaatst 16 mei 2019 17 uur geleden zei Karlo: Vertonghen inderdaad dan nog de enige, maar ook nu en niet over drie of vier jaar. Hateboer, de Roon en Pröpper hoef ik echt niet bij Ajax te zien, maar dat is mijn mening. Waarom Pröpper niet? Lijkt mij een uitstekende vervanger voor De Jong. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 16 mei 2019 Share Geplaatst 16 mei 2019 Ik verwacht nog steeds heel veel van Eiting. Begon dit seizoen uitstekend en zou zichzelf meer dan prima kunnen ontpoppen tot een fantastische opvolger van De Jong of op de positie van Schone. Heel veel gaat ook afhangen van de prestaties van die Marin denk ik. We hoeven in ieder geval niet meteen nog een fantastische middenvelder te kopen, want daar is al deels op ingespeeld. Verwacht dan ook dat er eerder ingespeeld gaat worden op het mogelijke vertrek van Ziyech, Neres en Van de Beek. Daar gaat er toch wel zeker minstens eentje van weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 mei 2019 Share Geplaatst 16 mei 2019 1 uur geleden zei Kavinos: Kampioenen ? Wordt een spannende zomer! Ben erg benieuwd wat ons allemaal staat te wachten en wie er daadwerkelijk echt gaan vertrekken. Misschien nog wel meer benieuwd wie er dan gaan komen als opvolgers. Hans Kraay gisteren wel weer bloed irritant he. Zijn die jongens kampioen geworden, fantastisch seizoen gedraaid en gelijk dat geneuk over transfers. Die vent moeten ze echt zo snel mogelijk van de tv halen. Wat een bloedzuiger. Haha die Hans Kraay, daar word ik zo moe van. Ook dat die gaat vragen aan Ten Hag of het niet het beste is om weg te gaan. Want junior heeft al toch inmiddels 5 keer geroepen bij Voetbalpraat, Veronica Inside en Tafel van Kees dat Ten Haag weg moet want volgend jaar gaat het minder. En dan toch nog even zijn eigen mening in zijn eigen vraag verkondigen en dan haast teleurgesteld zijn als die geen antwoord krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 mei 2019 Share Geplaatst 16 mei 2019 Hey boys, ik wil heel graag de huldiging zien. En ik ben dan ook echt zo'n iemand die het vanaf minuut 1 tot minuut laatst wilt bekijken maar heb ik het weer eens achterlijk druk waardoor ik bang ben dat ik het moet missen. Is er ergens een kans dat ik de gehele huldiging terug kan kijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 16 mei 2019 Share Geplaatst 16 mei 2019 46 minuten geleden zei cimbomcu: Hey boys, ik wil heel graag de huldiging zien. En ik ben dan ook echt zo'n iemand die het vanaf minuut 1 tot minuut laatst wilt bekijken maar heb ik het weer eens achterlijk druk waardoor ik bang ben dat ik het moet missen. Is er ergens een kans dat ik de gehele huldiging terug kan kijken? Huldiging Ajax komt volledig op Fox Sports 1 zie ik. Heb zelf kpn met opname functie. Dus ga deze straks instellen voor opname. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 16 mei 2019 Share Geplaatst 16 mei 2019 45 minuten geleden zei cimbomcu: Hey boys, ik wil heel graag de huldiging zien. En ik ben dan ook echt zo'n iemand die het vanaf minuut 1 tot minuut laatst wilt bekijken maar heb ik het weer eens achterlijk druk waardoor ik bang ben dat ik het moet missen. Is er ergens een kans dat ik de gehele huldiging terug kan kijken? Het wordt uitgezonden op de NPO vanmiddag. Dus dat zal vast wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 16 mei 2019 Share Geplaatst 16 mei 2019 2 uur geleden zei Kavinos: Hans Kraay gisteren wel weer bloed irritant he. Zijn die jongens kampioen geworden, fantastisch seizoen gedraaid en gelijk dat geneuk over transfers. Die vent moeten ze echt zo snel mogelijk van de tv halen. Wat een bloedzuiger. Stel je eens voor dat een journalist iets journalistieks doet ipv aan 28 spelers "Ben je blij met het kampioenschap" vraagt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten