Dysproz Geplaatst 8 mei 2019 Share Geplaatst 8 mei 2019 Jammer mannen. Niettemin een geweldige Europese prestatie geleverd dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 mei 2019 Share Geplaatst 8 mei 2019 (bewerkt) Al die kansen van Ziyech ook nog joh. Echt alles zat tegen tweede helft. Een kutgoal tegen, gigantische kansen mis, sjongejongejonge. Schone echt bij die 2-1 en 2-2.. Aii 8 mei 2019 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 mei 2019 Share Geplaatst 8 mei 2019 Denk oprecht dat je uiteindelijk verliest door de verdedigende wissels van Ten Hag. Vond Veltman wel goed invallen, daar gaat het niet om. Had meer het gevoel dat Tadic voorin op een eiland kwam te staan en dat je daardoor de bal voorin niet meer vast kon houden. Tottenham kon daardoor blijven komen met 3 goals als resultaat. Overigens wel verdiende overwinning, vond Ajax bijzonder matig 2e helft. Denk zelfs slechtste helft van dit CL seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 8 mei 2019 Share Geplaatst 8 mei 2019 (bewerkt) Nouja, tegenover 4 aanvallers en Dele en Eriksen moet je iets natuurlijk. Magallan had misschien niet gehoeven, maar dat is ook makkelijk praten achteraf. Iemand trouwens een idee waar 5 minuten blessuretijd vandaan kwam? 8 mei 2019 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 8 mei 2019 Share Geplaatst 8 mei 2019 6 minuten geleden zei 007mark: Denk oprecht dat je uiteindelijk verliest door de verdedigende wissels van Ten Hag. Vond Veltman wel goed invallen, daar gaat het niet om. Had meer het gevoel dat Tadic voorin op een eiland kwam te staan en dat je daardoor de bal voorin niet meer vast kon houden. Tottenham kon daardoor blijven komen met 3 goals als resultaat. Overigens wel verdiende overwinning, vond Ajax bijzonder matig 2e helft. Denk zelfs slechtste helft van dit CL seizoen. Verdiende overwinning zegt die.... de 3 opgelegde kansen van Ziyech gemist? Of de kans van tadic? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 mei 2019 Share Geplaatst 8 mei 2019 10 minuten geleden zei Elsjorro1990: Verdiende overwinning zegt die.... de 3 opgelegde kansen van Ziyech gemist? Of de kans van tadic? Nou moet de statistieken er morgenn nog maar even op naslaan denk ik. Had het idee dat Tottenham toch hele 2r helft wel aan het drukken was en dat Onana een paar keer de ploeg op de been hield. Ook nog een bal van de lijn gehaald daarbij. Voor Ajax wel ongelofelijk zuur natuurlijk. Gaat wel weer een paar jaar duren voordat dit nog eens gebeurt. Owja Tadic....hoe haalt die het in zijn hoofd omin extra tijd te gaan schieten. Loop dan lekker naar cornervlag toe joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 8 mei 2019 Share Geplaatst 8 mei 2019 Dader gevonden, zieke jinx van Valentijn Driessen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 7 uur geleden zei 007mark: Nou moet de statistieken er morgenn nog maar even op naslaan denk ik. Had het idee dat Tottenham toch hele 2r helft wel aan het drukken was en dat Onana een paar keer de ploeg op de been hield. Ook nog een bal van de lijn gehaald daarbij. Voor Ajax wel ongelofelijk zuur natuurlijk. Gaat wel weer een paar jaar duren voordat dit nog eens gebeurt. Owja Tadic....hoe haalt die het in zijn hoofd omin extra tijd te gaan schieten. Loop dan lekker naar cornervlag toe joh. Statistieken zeggen niet alles he, spurs heeft heel veel pisballetjes op doel gehad. Ajax levensgrote kansen waar je er gewoon 1/2 van moet maken. Hebben zichzelf vreselijk tekort gedaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 8 uur geleden zei Hwb: Nouja, tegenover 4 aanvallers en Dele en Eriksen moet je iets natuurlijk. Magallan had misschien niet gehoeven, maar dat is ook makkelijk praten achteraf. Iemand trouwens een idee waar 5 minuten blessuretijd vandaan kwam? Wissels en het tijdrekken van Onana vooral. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 Tsjongejonge, wat een deceptie en ik ben niet eens Ajax fan. Het is vooral zo verschrikkelijk zonde. Dit lukt nooit meer natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 Man, ben er zo enorm ziek van. Vanaf dat ik wakker werd de pest in m'n lijf. En dan moet je ook nog oppassen dat deze klap je niet de titel kost. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 9 uur geleden zei Elsjorro1990: Echt om te janken dit. Zie je natuurlijk alweer van ver aankomen dit. De ligt en blind die bij die 1e goal nog op de 16 van de tegenstander staan, Onana die na een wereldredding alles verprutst wat die kan verprutsen en de topwissel van ten hag glijd lekker even uit bij die 3e goal. om nog maar te zwijgen over alle kansen die Ajax gemist heeft. Trots op onze jongens hoor, maar om op deze manier die finale mis te lopen, om van te kotsen. Hoe kan je Onana de schuld geven? Schöne moet gewoon optyfen bij die bal, wat een debiel. Verder was de keuze voor Dolberg gewoon waanzinnig slecht, die jongen is echt een mentaal wrak en dat kan je in zo'n pot echt niet gebruiken. Ajax pakte het na de 2-2 op zoals ze de tweede helft hadden moeten beginnen. Achteruit lopen vanaf minuut 45 hou je gewoon niet vol en als je dan al twee goals om je oren hebt na een kwartier wordt het paniek, maak je je eigen kansen niet en voel je gewoon dat die bal nog gaat vallen in de laatste seconde. Heb trouwens nog niemand zien zeggen dat het schandalig is dat Tagliafico én De Ligt gewoon geen tackle maken, daar moet je toch met heel je leven voor glijden? Denk dat iedereen gewoon trots mag zijn op deze prestatie, simpele Feyenoord fans zullen erom lachen waarschijnlijk, maar ik heb wel genoten. Wat een heerlijke prestaties en dat het dan zo moet eindigen is eeuwig zonde en ontiegelijk zuur. Ik zou willen dat we zoiets binnenkort nog mee mogen maken in de Kuip. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 Dit is als enorme liefdesverdriet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 Jezus Christus ik heb echt 15 min in een hoekje keihard zitten janken na die goal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 10 minuten geleden zei Pino: Jezus Christus ik heb echt 15 min in een hoekje keihard zitten janken na die goal. Ja hier zijn ook tranen gevloeid. Op deze manier nog verliezen. Kan geen wredere situatie bedenken. Voelt ook echt 100x kutter dan die WK finale verliezen. Omdat het je favoriete club is en omdat we deze CL ook goed en gedurfd aanvallend voetbal hebben gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 Zit er nog steeds helemaal doorheen. Wat een klap zeg. Zo verschrikkelijk pijnlijk. Besef is er nog steeds niet helemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 Nog steeds niet echt woorden voor en een ongelofelijk kut gevoel.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 (bewerkt) Ik ben hier echt zo kapot van.... Ongelofelijk. Gewoon zitten janken na de wedstrijd, toen ik thuis kwam, vanmorgen. Soort liefdesverdriet. 9 mei 2019 bewerkt door Kavinos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 Ik ben niet specifiek een Ajax fan, maar toch wel een beetje verliefd geworden op het Ajax van dit seizoen. Wat een prachtig avontuur, met een ontzettend grote anticlimax. Qua gevoel is dit te vergelijken met de wk finale van ´10 en de Europese avonturen van AZ en PSV deze eeuw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 Het is pas half 11. Heb het gevoel dat ik al een uur of 6 zuur naar mijn beeldscherm zit te kijken vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 14 minuten geleden zei Gert: Het is pas half 11. Heb het gevoel dat ik al een uur of 6 zuur naar mijn beeldscherm zit te kijken vandaag. Lief dagboek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 Ja voel me wel een beetje hello kitty atm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 48 minuten geleden zei Chimpa: en de Europese avonturen van AZ en PSV deze eeuw. Ja, AZ - Lissabon. Dat was voor mijn gevoel nog erger, omdat het zo ontstellend onverdiend was. Gisteren was het ergens diep van binnen niet helemaal onverwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 Lees trouwens veel gezeik op Schöne, maar wat moet hij doen bij die 2e goal? Poef, in het niets verdwijnen? Weglopen van de bal ipv zich tussen bal en goal opstellen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 5 minuten geleden zei Hwb: Lees trouwens veel gezeik op Schöne, maar wat moet hij doen bij die 2e goal? Poef, in het niets verdwijnen? Weglopen van de bal ipv zich tussen bal en goal opstellen? Was gewoon ongelukkig idd. Heb me persoonlijk als ik toch moet zeiken om een speler het meeste geërgerd aan Dolberg. Vooral dat druk zetten op 20%. Dolberg in goede doen deed dit toch veel beter en fanatieker. Verder ongelukkig in de balbehandelingen, maargoed dat is vorm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten