Thierryvane Geplaatst 11 april 2023 Share Geplaatst 11 april 2023 Wat vonden jullie van Grillitsch? @Dansmeister @Rogier. @Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 11 april 2023 Share Geplaatst 11 april 2023 Zit zonder ESPN 2, dus heb het niet gekeken helaas (en P-R + de zon). Van de delen die ik wel heb gezien konden we eindelijk voetballen op het middenveld, maar dat ligt vast ergens ook aan dat je Alvarez op de CV-plek had (dat dit ooit uit mijn mond zou komen..). Moeilijk te beoordelen tegen een zwak Fortuna. Viel me wel op dat ze geregeld met 2 spitsen op de 2 CV's stonden, en er geen verdedigende middenvelder in het midden stond om die hele zone af te dekken. Normaal staat Alvarez daar regelmatig om de ruimte weg te nemen, maar dat was met Grillitsch (zo op het oog) een stuk minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 april 2023 Share Geplaatst 11 april 2023 Ik hoor zowel hele positieve als hele negatieve opmerkingen over Grillitsch na afgelopen wedstrijd. Zelf niet gezien. Maar was het heel wisselend of gevalletje Ziyech (meer risico dus meer balverlies)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 11 april 2023 Share Geplaatst 11 april 2023 Hij heeft echt wel de intentie om veel ballen vooruit te spelen en je ziet dat hij ook wel een goede pass heeft. Echter gaf die ook soms, terwijl niemand druk zette op hem, rare en onnauwkeurige ballen. Denk echter wel dat dit puur te maken heeft met z'n wedstrijdritme. Gewoon die jongen een paar wedstrijden laten staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 april 2023 Share Geplaatst 11 april 2023 Vond hem prima maar inderdaad redelijk wat balverlies. Heeft natuurlijk amper speelminuten gehad, kan het ook aan liggen. Meer minuten moet uitwijzen of hij daadwerkelijk genoeg kwaliteit heeft. In ieder geval weer iemand die aanspeelbaar is en niet (te) lang met een bal loopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 11 april 2023 Share Geplaatst 11 april 2023 Zag vooral iemand die de blik naar voren had en het ook durfde om gewaagde ballen te geven en linies of posities over durfde te slaan. Ging nog wel veel fout, maar dat zou best aan het missen van ritme kunnen liggen. Vooral dat onnodige balverlies bij ballen over 3-4m in de breedte leken mij gebrek aan of overkill aan concentratie door het ontbreken van ritme. Vond overigens wel - en dat viel me eerder ook op - dat hij positioneel bij balverlies niet heel goed is. Hij is met name bezig met de bal hebben en daardoor viel er dikwijls een gat als die verloren werd. Denk dat als je hem samen met een stofzuiger (type Alvarez) zou gebruiken die de gaten voor hem dichtloopt dat al beter zou zijn. Denk alleen niet of dat bij de Ajax speelstijl in het algemeen en bij dit Ajax past. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 11 april 2023 Share Geplaatst 11 april 2023 3 uur geleden zei Thierryvane: Wat vonden jullie van Grillitsch? @Dansmeister @Rogier. @Hwb Heb Grillitsch zijn wedstrijd eens herbekeken. Paar slordigheden inderdaad, maar valt wel mee (3-tal). Ook een paar mooie openingen op Berghuis. Verder voetballend simpel, sober en rustig. Moeilijk te beoordelen verder, want denk dat hij maar 2x een pass onder druk heeft moeten spelen. Beweegt wel heel weinig zonder bal, misschien ook een opdracht. Verdedigend vond ik hem minder. Paar keer verkeerd doorjagen, weinig snelheid (lijkt het) en te slap in de duels. Zou hem graag nog een paar keer aan het werk zien voor een echt oordeel te vellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 11 april 2023 Share Geplaatst 11 april 2023 Lekker door met Johnny volgend jaar. Zin in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 11 april 2023 Share Geplaatst 11 april 2023 20 uur geleden zei cimbomcu: Gisteren Future cup bezocht en Ajax - Fortuna. Prima dagje, Ajax 017 speelde heel toernooi gewoon vrij matig en won op basis van kwaliteit. Nordsjaelland won nog van PSG, vond het toernooi over het algemeen teleurstellend. Weinig voetbal, veel fysiek. Nog wel het broertje van Mbappe zien voetballen, dat was wel lachen. Sjaak Swart zei dat ie had genoten van North Zealand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 11 april 2023 Share Geplaatst 11 april 2023 (bewerkt) 22 uur geleden zei cimbomcu: Bij Twente zijn ze dolblij met Salah-Edinne hoor. Ze hebben alleen met Smal gewoon een uitstekende linksback, die speel je als KKD junior er niet zomaar uit. Zeg toch ook niet dat dat niet zo is. Denk alleen niet dat we wonderen moeten verwachten van een speler die bij Twente als back-up door het halve elftal wordt gebruikt. En @Thierryvane, heb de wedstrijd niet gezien, dus kan niets zeggen over Grillitsch. 11 april 2023 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 april 2023 Share Geplaatst 11 april 2023 Sven Mislintat heeft Bosz benadert voor Stuttgart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 12 april 2023 Share Geplaatst 12 april 2023 Henk Veldmate vertrekt ook bij Ajax. Waren al wat struggles volgens mij tussen hem/de scouts en het bestuur begreep ik. Was volgens mij wel een kundige man, dus zal wel weer een jaar duren voor er een nieuwe (hoofd)scout is aangesteld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 april 2023 Share Geplaatst 12 april 2023 54 minuten geleden zei Maurice': Henk Veldmate vertrekt ook bij Ajax. Waren al wat struggles volgens mij tussen hem/de scouts en het bestuur begreep ik. Was volgens mij wel een kundige man, dus zal wel weer een jaar duren voor er een nieuwe (hoofd)scout is aangesteld. Gaat terug naar FC Groningen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 12 april 2023 Share Geplaatst 12 april 2023 2 uur geleden zei Maurice': Was volgens mij wel een kundige man, dus zal wel weer een jaar duren voor er een nieuwe (hoofd)scout is aangesteld. Over of under 428 dagen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 12 april 2023 Share Geplaatst 12 april 2023 7 uur geleden zei Maurice': Henk Veldmate vertrekt ook bij Ajax. Waren al wat struggles volgens mij tussen hem/de scouts en het bestuur begreep ik. Was volgens mij wel een kundige man, dus zal wel weer een jaar duren voor er een nieuwe (hoofd)scout is aangesteld. Ben benieuwd of Ajax de link met Zuid & Midden Amerika levendig gaat of kan houden nu Veldmate weg is. We kunnen toch niet ontkennen dat daar de laatste jaren paar mooie parels vandaan zijn gekomen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 12 april 2023 Share Geplaatst 12 april 2023 Sanchez, Cassierra en Orejuela is wel mijn top 3 van de laatste jaren eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 april 2023 Share Geplaatst 13 april 2023 Edson Alvarez, Neres, Antony, Nico, L. Martínez en D. Sanchez die van mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 13 april 2023 Share Geplaatst 13 april 2023 12 uur geleden zei Arezo: Sanchez, Cassierra en Orejuela is wel mijn top 3 van de laatste jaren eigenlijk. Je vergeet die andere niksnut nog, Mallejan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 13 april 2023 Share Geplaatst 13 april 2023 (bewerkt) Ook het HJO vertrekt. Contract wordt niet verlengd van zijn kant. 13 april 2023 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 13 april 2023 Share Geplaatst 13 april 2023 Zou het er iets mee te maken hebben dat er naast Ouaali nog een Hoofd ontwikkeling moet komen op voorsprong van Maurits Hendriks? Misschien voelt hij zich daarin gepasseerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 14 april 2023 Share Geplaatst 14 april 2023 Gelet op iedereen die vertrekt heb ik toch de indruk dat het een beetje rommelt binnen de burelen in de ArenA. Meer dan er tot nu toe naar buiten kwam. Maar onze nieuwe TD kan meteen lekker aan de slag! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 april 2023 Share Geplaatst 14 april 2023 Bekerfinale, ik ben erbij! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 april 2023 Share Geplaatst 14 april 2023 Kon er ook heen maar zit in München. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 15 april 2023 Share Geplaatst 15 april 2023 Mag hopen dat het niet waar is dat Heitinga contractueel heeft vastgelegd dat hij sowieso aanblijft bij bekerwinst? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 15 april 2023 Share Geplaatst 15 april 2023 Je zou haast voorkeur krijgen deze bekerfinale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten