Kavinos Geplaatst 17 maart 2019 Share Geplaatst 17 maart 2019 Verliezen bij AZ uit kan toch gebeuren? Dat het een kut moment is, eens, maar goed. Nou niet dat we veel aanspraak maakten op drie punten. Still all to play for. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 17 maart 2019 Share Geplaatst 17 maart 2019 Bij AZ wel ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 maart 2019 Share Geplaatst 17 maart 2019 Prima resultaat. de haat aan 010 is groter dan liefde voor de eigen club Mogen die nog tot juli door play-offs spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 maart 2019 Share Geplaatst 17 maart 2019 2 minuten geleden zei cimbomcu: Prima resultaat. de haat aan 010 is groter dan liefde voor de eigen club Mogen die nog tot juli door play-offs spelen. Verliezen jullie ook de beker dan even opzettelijk? Want als je wint heeft de nummer 4 ook geen play-offs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 17 maart 2019 Share Geplaatst 17 maart 2019 1 minuut geleden zei Kavinos: Verliezen bij AZ uit kan toch gebeuren? Dat het een kut moment is, eens, maar goed. Nou niet dat we veel aanspraak maakten op drie punten. Still all to play for. Klopt. Kan gebeuren. Het kan ook zomaar gebeuren dat we ons weer af laten troeven door PSV. Gaat om het groter geheel jongen. Het was wéér niet om aan te gluren. Slappe hap. Overigens ben ik ook heel bang voor PSV-thuis. Ik heb het gevoel dat we daar iets te makkelijk over denken. Gevaarlijk kutploegje, met name op de counter. Die hebben we echt nog niet gewonnen hoor. Dan moet je met de CL-instelling het veld op (moet eigenlijk elke week maarja), anders komt de schaal weer niet naar Amsterdam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 17 maart 2019 Share Geplaatst 17 maart 2019 2 minuten geleden zei JanVertonghen: Klopt. Kan gebeuren. Het kan ook zomaar gebeuren dat we ons weer af laten troeven door PSV. Gaat om het groter geheel jongen. Het was wéér niet om aan te gluren. Slappe hap. Dat snap ik, jongen. Het was verschrikkelijk, maar dat hoeft toch niet altijd aan jezelf te liggen? Het was niet dat AZ zo heel slecht speelden. Ergens nog geluk dat het maar 1-0 wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 17 maart 2019 Share Geplaatst 17 maart 2019 (bewerkt) 8 minuten geleden zei cimbomcu: Prima resultaat. de haat aan 010 is groter dan liefde voor de eigen club Mogen die nog tot juli door play-offs spelen. 010? Dat is een niet toegestane term, toch cimpelbomcu? 17 maart 2019 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 17 maart 2019 Share Geplaatst 17 maart 2019 4 minuten geleden zei JanVertonghen: Klopt. Kan gebeuren. Het kan ook zomaar gebeuren dat we ons weer af laten troeven door PSV. Gaat om het groter geheel jongen. Het was wéér niet om aan te gluren. Slappe hap. Overigens ben ik ook heel bang voor PSV-thuis. Ik heb het gevoel dat we daar iets te makkelijk over denken. Gevaarlijk kutploegje, met name op de counter. Die hebben we echt nog niet gewonnen hoor. Dan moet je met de CL-instelling het veld op (moet eigenlijk elke week maarja), anders komt de schaal weer niet naar Amsterdam. Voel nu juist aan alles dat we van PSV gaan winnen, maar die gaan verder natuurlijk ook geen punten meer verspelen dus aan die overwinning gaan we buiten het goede gevoel weinig aan hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 17 maart 2019 Share Geplaatst 17 maart 2019 4 minuten geleden zei Kavinos: Dat snap ik, jongen. Het was verschrikkelijk, maar dat hoeft toch niet altijd aan jezelf te liggen? Het was niet dat AZ zo heel slecht speelden. Ergens nog geluk dat het maar 1-0 wordt. Jaaa. Heracles speelde ook goed tegen Ajax. Tweemaal zelfs. Één punt tegen gepakt. Moeten we dat dan allemaal maar accepteren? Ze spelen in de Eredivisie vaak zo slecht. Slaapverwekkend. Ook regelmatig als we winnen. Dat moet niet kunnen met dit elftal. Al is het voor mij wel duidelijk dat ze goed kunnen voetballen, maar dat ze mentaal (nog) niet op hetzelfde niveau zitten. Enorm frustrerend om te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 17 maart 2019 Share Geplaatst 17 maart 2019 https://www.foxsports.nl/video/3039575/jong-hebben-ver-onder-ons-niveau-gespeeld/ Word dus echt boos van dit soort interviews na zo'n lachwekkende pot he. Beetje nog lopen te geinen ook met als we de CL winnen ben ik ook niet ontevreden. Zegt wel genoeg waar het binnen deze ploeg omdraait. Onana liep tijd geleden ook al bij Ajax Inside te verkondigen liever de CL te winnen dan kampioen te worden. Donderstraal toch op man met je kut mentaliteit. Zijn allemaal weer met hun eigen BV'tje bezig. Echt niet normaal hoeveel frusterend vandaag was. Nog 1 zo'n pot en de nieuwe tv vliegt echt door de vooruit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 17 maart 2019 Share Geplaatst 17 maart 2019 Het bleef nog lang onrustig in de provincie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 maart 2019 Share Geplaatst 17 maart 2019 3 uur geleden zei Regis: Wat een verschrikkelijk k***** elftal is dit toch. Compleet gebrek aan inzet, motivatie in de nationale competitie. Die mazraoui moeten we wel echt snel meestoppen he zo verschrikkelijk slecht als die gozer is. Loopt bij VV Schubbekutteveen toch wel een betere rond. Maar lekker weer in cruise control naar plek 2. Top man. Weer 35 schijt voorrondes van de zomer. Je bent toch ook een idioot he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 17 maart 2019 Share Geplaatst 17 maart 2019 42 minuten geleden zei Beppu: Het bleef nog lang onrustig in de provincie Uhuhu. Maar ff opzoek naar wat az'ers... 12 minuten geleden zei Pino: Je bent toch ook een idioot he. Ach ben supporter en vol frustratie na zo'n pot. Kan ik het beter op een schijt forumpie lekker anoniem van mij afschrijven ipv dat ik mijn hand kapot sla of een laptop oid door de kamer flikker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 maart 2019 Share Geplaatst 17 maart 2019 2 minuten geleden zei Regis: Uhuhu. Maar ff opzoek naar wat az'ers... Ach ben supporter en vol frustratie na zo'n pot. Kan ik het beter op een schijt forumpie lekker anoniem van mij afschrijven ipv dat ik mijn hand kapot sla of een laptop oid door de kamer flikker. Misschien eens naar FR12 gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 17 maart 2019 Share Geplaatst 17 maart 2019 30 minuten geleden zei Regis: Kan ik het beter op een schijt forumpie lekker anoniem van mij afschrijven ipv dat ik mijn hand kapot sla Sla hem de volgende keer wel op jouw neus kapot dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 maart 2019 Share Geplaatst 17 maart 2019 Wel vermaak iig die reacties van ze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 18 maart 2019 Share Geplaatst 18 maart 2019 3 uur geleden zei cimbomcu: Wel vermaak iig die reacties van ze. Kunnen we van Ajax niet zeggen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 18 maart 2019 Share Geplaatst 18 maart 2019 16 uur geleden zei JanVertonghen: Jaaa. Heracles speelde ook goed tegen Ajax. Tweemaal zelfs. Één punt tegen gepakt. Moeten we dat dan allemaal maar accepteren? Ze spelen in de Eredivisie vaak zo slecht. Slaapverwekkend. Ook regelmatig als we winnen. Dat moet niet kunnen met dit elftal. Al is het voor mij wel duidelijk dat ze goed kunnen voetballen, maar dat ze mentaal (nog) niet op hetzelfde niveau zitten. Enorm frustrerend om te zien. Ik vind dat eerlijk gezegd wel meevallen. Maar kan de frustratie omdat het in de Champions League telkens wel lukt en bijv. gisteren niet wel van je begrijpen Jan. Jammer van het verlies van gisteren, maar wel terecht verloren. Ajax oogt net als in het seizoen van Bosz mentaal op. Niet gek als je vijftig potjes in de benen hebt zitten. Wat dat betreft komt voor sommige spelers de interlandbreak wel goed uit. Hoop dat de blessure van Ziyech meevalt, je beste speler op helft tegenstander kun je simpelweg als Ajax niet opvangen. Ben wel benieuwd hoe er intern wordt omgegaan met Dolberg. Die jongen is het na zijn blessureleed echt helemaal kwijt. Stiekem wel benieuwd of zo'n jongen hulp zoekt bij een sportpsycholoog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 18 maart 2019 Share Geplaatst 18 maart 2019 1 minuut geleden zei Dansmeister: Ik vind dat eerlijk gezegd wel meevallen. Maar kan de frustratie omdat het in de Champions League telkens wel lukt en bijv. gisteren niet wel van je begrijpen Jan. Jammer van het verlies van gisteren, maar wel terecht verloren. Ajax oogt net als in het seizoen van Bosz mentaal op. Niet gek als je vijftig potjes in de benen hebt zitten. Wat dat betreft komt voor sommige spelers de interlandbreak wel goed uit. Hoop dat de blessure van Ziyech meevalt, je beste speler op helft tegenstander kun je simpelweg als Ajax niet opvangen. Ben wel benieuwd hoe er intern wordt omgegaan met Dolberg. Die jongen is het na zijn blessureleed echt helemaal kwijt. Stiekem wel benieuwd of zo'n jongen hulp zoekt bij een sportpsycholoog. Dat is één van mijn frustraties inderdaad. Vind het spel in de Eredivisie de laatste maanden gewoon niet al te best. AZ-uit, Zwolle-thuis, Heracles-uit, Feyenoord-uit, Heerenveen-thuis. Vijf van de negen potten dus. Alleen thuis tegen de nummers elf, achttien, dertien en uit tegen de nummer veertien was het nog redelijk tot goed. Voor de winterstop was het beter. Ook niet altijd heel goed, maar beter dan nu en we verloren maar één keer (Heracles-thuis) onnodig punten. Nu snap ik best dat dat drukke programma uiteindelijk voel- en merkbaar is, maar dan had je vaker moeten rouleren. Je hebt genoeg potjes in een seizoen waar dat mogelijk is. En zeker terecht verloren, het was echt heel slecht. En tja, de interlandbreak. Bijna iedereen speelt basis bij hun land toch? Dan spelen veel spelers alsnog drie potjes in twee weken. Ziyech werd weer overduidelijk gemist inderdaad, maar dan snap ik één ding niet. Je begint met Tadic in de spits, je CL-plan. Waarom zet je Dolberg er dan na twintig minuten in? Dan gooi je je voorhoede grotendeels om. Had Labyad, Lang of desnoods Sinkgraven logischer gevonden. Komen we meteen bij Dolberg uit. Volledig met je eens; hij bakt er echt geen klote meer van. Ik zie op dit moment nog liever Huntelaar. Blijf er overigens ook bij dat Mazraoui pure middelmaat is. Wisselt goede potten af met hele slechte. Is en blijft een kwetsbare speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 18 maart 2019 Share Geplaatst 18 maart 2019 @JanVertonghen Heb echt een beetje het gevoel dat het bregen/laten spelen van Dolberg een klein beetje wanhoop is. Dat ze hopen dat hij nog iets laat zien zodat ze er nog wat geld voor kunnen vangen. Wat speelt die jongen matig zeg. Zou dat ene jaar dan incidenteel goed zijn geweest, of heeft hij gewoon een mega vormdip? Mazraoui vind ik ook gewoon heel matig; kan helemaal niet verdedigen. Hou m'n hart vast tegen Ronaldo met die jongen. Kun je serieus nog beter Veltman opstellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 18 maart 2019 Share Geplaatst 18 maart 2019 Dolberg de laatste 2 wedstrijden heel slecht. Ervoor wel een voldoende. Geen idee wat zijn echte niveau uiteindelijk is. Maar het bashen op doelberg op bijv Twitter is wel wat overdreven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 18 maart 2019 Share Geplaatst 18 maart 2019 39 minuten geleden zei Jespresso: @JanVertonghen Heb echt een beetje het gevoel dat het bregen/laten spelen van Dolberg een klein beetje wanhoop is. Dat ze hopen dat hij nog iets laat zien zodat ze er nog wat geld voor kunnen vangen. Wat speelt die jongen matig zeg. Zou dat ene jaar dan incidenteel goed zijn geweest, of heeft hij gewoon een mega vormdip? Mazraoui vind ik ook gewoon heel matig; kan helemaal niet verdedigen. Hou m'n hart vast tegen Ronaldo met die jongen. Kun je serieus nog beter Veltman opstellen. Het is bij die jongen vooral een mentale kwestie, want voetballen kan die zeker wel. Heel soms zie je hem een bal aannemen of wegspelen en dan zie je wat voor talent hij heeft. Nadeel ervan is; je ziet het verdomde weinig omdat die 9 van de 10 keer staat te slapen. Kan me nog een interview met Bosz herinneren dat hij terugkeek op zijn eerste weken met Dolberg. Dat die jongen standaard achteraan liep bij de loopoefeningen en slechte scores haalde. Is toen het gesprek met hem aangegaan en gaf aan dat hij enorm boos is geworden op hem, hem vervolgens continu op zijn flikker gaf en achter ze reet aan zat op de trainingen. Gevolg; hij liep ineens vooraan, haalde de beste scores, was ook in de wedstrijden veel meer aanwezig en kende een top seizoen. Als je hem nu zo ziet lopen denk ik dat dit laatste tegenwoordig een beetje ontbreekt. Hij is overal een seconde tot 2 seconden te laat wakker, alsof die tijdens wedstrijden bezig is met zijn boodschappenlijstje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 maart 2019 Share Geplaatst 18 maart 2019 UEFA stelt een onderzoek in naar Ronaldo..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 18 maart 2019 Share Geplaatst 18 maart 2019 Ze weten het wel spannend te houden zo hoor, die titelrace Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 18 maart 2019 Share Geplaatst 18 maart 2019 10 minuten geleden zei Pino: UEFA stelt een onderzoek in naar Ronaldo..... Doen er alles aan om die Joden de CL te laten winnen!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten