cimbomcu Geplaatst 17 februari 2022 Share Geplaatst 17 februari 2022 2 uur geleden zei PJHoutman: Het is ethisch gezien toch niet de juiste beslissing geweest? "We hebben signalen gekregen dat hij collega's lastigviel en wilden eerst onderzoeken of dat klopte" blijft juridisch gezien 100% overeind waardoor je dus prima gegronde redenen hebt om die contractverlenging nog even niet te doen. Daarbij hoef je die daarnaast ook niet met veel bombarie wereldkundig te maken. Als er controverse is ontstaan, dan heeft Ajax die echt volledig aan haarzelf te danken. Als je dat moment gaat uitstellen komt er speculatie en gedoe waarom het contract van Overmars wat al verlengd is niet bevestigd wordt op een vergadering waar het op de agenda stond. Wat ga je dan zeggen? Toen was het onderzoek nog in volle gang. Uiteindelijk klopten de geruchten en heeft Overmars zich schandalig gedragen en is terecht weggestuurd. Maar voor hetzelfde geldt had je het uitgesteld, was het hele gebeuren uitgelekt en bleek het allemaal niet waar en ongefundeerd. Dan is dit de makkelijkste weg, want voor het hele proces maakt die ene bevestiging van het contract gewoon niks uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 februari 2022 Share Geplaatst 17 februari 2022 2 uur geleden zei cimbomcu: Als je dat moment gaat uitstellen komt er speculatie en gedoe waarom het contract van Overmars wat al verlengd is niet bevestigd wordt op een vergadering waar het op de agenda stond. Wat ga je dan zeggen? Toen was het onderzoek nog in volle gang. Uiteindelijk klopten de geruchten en heeft Overmars zich schandalig gedragen en is terecht weggestuurd. Maar voor hetzelfde geldt had je het uitgesteld, was het hele gebeuren uitgelekt en bleek het allemaal niet waar en ongefundeerd. Dan is dit de makkelijkste weg, want voor het hele proces maakt die ene bevestiging van het contract gewoon niks uit. Dat ie zijn Werkzaamheden neerlegt terwijl onderzoek bezig is? Zoals nu ook gebeurd met Politie Vakbond Chef? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 februari 2022 Share Geplaatst 18 februari 2022 Ja waarvan we niet weten wat die chef nou precies heeft gedaan, of terwijl speculatie. Wacht ik liever 10 dagen met duidelijk bewijs en definitief afscheid nemen van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 februari 2022 Share Geplaatst 18 februari 2022 Wel chill voor Mootje trouwens dit allemaal met Overmars. Nu hoeft hij niet dagelijks te lezen in de kranten dat iedereen zich afvraagt wat zijn vetpercentage is. Iemand al een mooi fotootje gezien van Mo in Ajax pak? Dat die op de tribune bij Jong Ajax zat heb ik wel gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 18 februari 2022 Share Geplaatst 18 februari 2022 6 uur geleden zei cimbomcu: Ja waarvan we niet weten wat die chef nou precies heeft gedaan, Daarom een onderzoek. 6 uur geleden zei cimbomcu: of terwijl speculatie. Dat ga je onherroepelijk krijgen, wat je ook doet. Maar je houdt wel regie en geeft het signaal af dat je proactief handelt en de situatie serieus neemt. Je neemt zelf met een onderzoek geen ander standpunt in dan dat. 6 uur geleden zei cimbomcu: Wacht ik liever 10 dagen met duidelijk bewijs en definitief afscheid nemen van. Dat kan, maar niet als er een contractverlenging bekrachtigt moet worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 februari 2022 Share Geplaatst 19 februari 2022 17 minuten geleden zei Kyrill: Is dit serieus op een grap? En het is je ontgaan dat ik door iedereen werd uitgelachen hier toen ik deze naam begin deze week zei? Dat is denk ik ook de grap inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 19 februari 2022 Share Geplaatst 19 februari 2022 4 minuten geleden zei La Pulga: Dat is denk ik ook de grap inderdaad. Prachtig, dit maakt hem nog mooier! Hopen op Florentino Perez. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 februari 2022 Share Geplaatst 19 februari 2022 11 minuten geleden zei ElPrincipito: Prachtig, dit maakt hem nog mooier! Hopen op Florentino Perez. Lekker met Laporta aan zijn zij. Ik las vanochtend ook de naam van Raiola voorbij komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 19 februari 2022 Share Geplaatst 19 februari 2022 5 uur geleden zei E2E: Hans van Breukelen. Hardop lachen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 19 februari 2022 Share Geplaatst 19 februari 2022 Het houdt nog niet over tegen Willem II. Moet zeggen dat die het ook prima aanpakken. Daley Blind wordt steeds vrij gelaten, maar die doet er voorlopig weinig mee. De rest wordt goed vast gezet en ze komen er snel uit met oa Jizz Hornkamp en Che Nunnely. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 21 februari 2022 Share Geplaatst 21 februari 2022 Op 19-2-2022 om 19:38 zei FlyD: Het houdt nog niet over tegen Willem II. Moet zeggen dat die het ook prima aanpakken. Daley Blind wordt steeds vrij gelaten, maar die doet er voorlopig weinig mee. De rest wordt goed vast gezet en ze komen er snel uit met oa Jizz Hornkamp en Che Nunnely. Lelijke wedstrijd op een lelijke dag op een lelijk veld winnend afsluiten. Prima toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 21 februari 2022 Share Geplaatst 21 februari 2022 Ja dikke prima. En zo ontzettend slecht vond ik het persoonlijk ook weer niet. Vooral zonde hoe matig en snel er vanaf rand 16 werd geschoten. Maar vond het geen ondergrens pot zoals uit bij Twente. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 21 februari 2022 Share Geplaatst 21 februari 2022 34 minuten geleden zei NicoHaak: Ja dikke prima. En zo ontzettend slecht vond ik het persoonlijk ook weer niet. Vooral zonde hoe matig en snel er vanaf rand 16 werd geschoten. Maar vond het geen ondergrens pot zoals uit bij Twente. Eerste helft was slordig en niet heel best, maar tweede helft best aardig herstelt. Dus ik sluit mij hier wel bij aan. Uiteindelijk ook gewoon een terechte overwinning. En voor de weet ik hoeveelste keer weer de nul. Bizar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 februari 2022 Share Geplaatst 21 februari 2022 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1019001/ajax-en-familie-nouri-treffen-schikking-7-850-000-euro-netto.html Fijn dat er nu schikking is. Veel geld en terecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 februari 2022 Share Geplaatst 22 februari 2022 Ik weet niet of het al gepost is, maar ook Winston Bogarde heeft grensoverschrijdend gedrag vertoond. Dit was al in 2019 aangekaart bij het bestuur en ....... Marc Overmars. Het betreft een privékwestie volgens Ajax. Maar de vrouw kwam met Bogarde in aanraking vanwege zijn functie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 februari 2022 Share Geplaatst 22 februari 2022 Een partij zin in morgen jongens! En helemaal lekker dat de return in een volle Arena is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 22 februari 2022 Share Geplaatst 22 februari 2022 2 uur geleden zei delichris: Ik weet niet of het al gepost is, maar ook Winston Bogarde heeft grensoverschrijdend gedrag vertoond. Dit was al in 2019 aangekaart bij het bestuur en ....... Marc Overmars. Het betreft een privékwestie volgens Ajax. Maar de vrouw kwam met Bogarde in aanraking vanwege zijn functie. De conclusie is getrokken door Ajax nadat in overleg met de advocaat van de vrouw onderzoek is gedaan door een extern bureau. Daar komt bij dat, in tegenstelling tot Overmars, het ISR hier heeft geconstateerd dat het geen sport gerelateerd incident betrof. 6 minuten geleden zei Thierryvane: Een partij zin in morgen jongens! En helemaal lekker dat de return in een volle Arena is. Absoluut! Lekker weer Champions League! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 februari 2022 Share Geplaatst 22 februari 2022 Weet je waar ik ook heel goed op ga en opgewonden van raak. Dit soort interviews Wat zijn het toch klasbakken en ook allemaal sympathieke mooie figuren. Gravenberch: Het Algemeen Dagblad schrijft dat de onderhandelingen met Ajax ook vertraagd zijn door de gezondheidssituatie van Mino Raiola, de zaakwaarnemer van Gravenberch. “Het ligt bij mijn zaakwaarnemer en mijn vader. Ik weet niet of ik komende zomer al vertrek. Wat ik wel zeker weet, is dat ik niet vertrek als Ajax niets aan mij verdient. Ik heb hier de hele jeugd gespeeld. Ajax is altijd goed voor me geweest. Ik heb veel aan de club te danken”, benadrukt Gravenberch. “Dan kan ik het niet maken transfervrij weg te gaan. Dat zal ook niet gebeuren.” ‘Wat ik wel zeker weet, is dat ik niet vertrek als Ajax niets aan mij verdient’ (voetbalzone.nl) Antony: “Het team is het allerbelangrijkste, maar iedere speler wordt onder zijn leiding een betere voetballer door zijn trainingen. Sinds mijn komst heeft hij me veel vertrouwen gegeven en geloofd in wat ik kan. Daar ben ik hem dankbaar voor. Ik respecteer hem zeer”, stelt Antony. Hij zou alle Braziliaanse talenten aanraden om zijn pad richting Ajax te volgen, in zijn woorden voor jonge spelers ‘een geweldige club’. “Bij Ajax kun je in de relatieve luwte de laatste stappen naar de top zetten. Ajax heeft me laten groeien en via deze club ben ik in het nationale elftal gekomen.” Antony noemt ‘eisende’ ploeggenoot van wie hij bij Ajax het meest leert (voetbalzone.nl) Tadic: Elke dag bij het ontwaken denk ik: ik speel bij mijn droomclub en doe wat velen zouden willen.’ Dusan Tadic geniet elke dag van het spelen bij zijn droomclub: ‘We moeten geloven in grote dingen’ | De Volkskrant Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 februari 2022 Share Geplaatst 22 februari 2022 Dit is toch gewoon een standaard praatje van Gravenberch? 'Kan het niet maken om transfervrij weg te gaan' > maar ik ga lekker wel weg!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 februari 2022 Share Geplaatst 22 februari 2022 (bewerkt) Hij mag ook best weg voor 30 miljoen hoor. 22 februari 2022 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 22 februari 2022 Share Geplaatst 22 februari 2022 Gravenberch en Anthony neem ik in deze niet zo serieus. Als je een goed bod krijgt moet je die allebei gewoon verkopen. De een loopt anders gratis de deur uit (net zoals Nous en Brobbey) en de ander ga je gezeur krijgen gok ik. Anthony lijkt mij niet iemand die zo'n drol kan slikken. In tegenstelling tot Nico. Bij Tadic heb ik wel het gevoel dat hij echt op zijn plek is bij Ajax. Die heeft al wat clubs gezien en weet wat hij hier heeft. Teksten zijn wellicht overdreven, maar vooruit. Aangezien ik als Ajacied gek ben op Dusan doe ik net alsof dat niet zo is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 februari 2022 Share Geplaatst 22 februari 2022 Ik denk dat het allemaal gewoon oprecht is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 februari 2022 Share Geplaatst 22 februari 2022 Wtf niemand heir die wat te zeggen heeft over miljoenen schikking met familie Nouri? Nu eindelijk rond is? Ben echt hoogst verbaasd.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 22 februari 2022 Share Geplaatst 22 februari 2022 Denk dat er niet veel over valt te zeggen. Ja het is een fijne gedachte dat hij nu de zorg kan krijgen die zijn familie hem wil bieden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 22 februari 2022 Share Geplaatst 22 februari 2022 39 minuten geleden zei Kyrill: Wtf niemand heir die wat te zeggen heeft over miljoenen schikking met familie Nouri? Nu eindelijk rond is? Ben echt hoogst verbaasd.... Wat wil je er over horen dan? Er is geen euro op de wereld die het verdriet weg neemt die die ouders hebben met het "verlies" van hun kind. Wat niet weg neemt dat ik het hele idee van een gigantische schadevergoeding an sich wel een beetje luguber vind. Maar dat is een persoonlijke, vaak on-populaire, mening. Ook vind ik het een vrij stevig bedrag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten