Socrates Geplaatst 9 februari 2022 Share Geplaatst 9 februari 2022 Klopt, Tagliafico kan gewoon prima. Kleine aanpassing in hoe de poppetjes staan. Je verliest er wat kwaliteiten mee en wint er wat kwaliteiten mee. Maar voor zijn moraal en ritme is het gewoon belangrijk dat hij wat vaker minuten maakt, want hij kan nog weleens belangrijk worden in de CL. Daarnaast ook nog wel een kwestie van respect, maar goed. Heb over Taylor niet gezegd dat 'ie moet spelen overigens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 9 februari 2022 Share Geplaatst 9 februari 2022 1 uur geleden zei Socrates: Beetje zielig dat je Tagliafico weer op het bankje laat. Alvarez & Klaassen doet normaliter ook pijn aan de ogen. Kennelijk is die Taylor ook niet zo bijzonder in de ogen van Ten Hag, die mag nu toch al vrij lang vooral kwartiertjes invallen. Jammer dat je niet gewoon een aardige voetballer voor de 6/8 achter de hand hebt. Ik denk/vrees dat het er ook mee te maken heeft dat de keuze voor Klaassen 'makkelijker' is voor de kleedkamer. Volgens mij kan Taylor een aardige voetballende 6 zijn, maar dan moeten ze hem wel een paar wedstrijden geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 februari 2022 Share Geplaatst 9 februari 2022 14 minuten geleden zei MetalMichael: Tagliafigo heeft toch gewoon halve finale CL gespeeld? Alsof die ineens een risico zou zijn in een bekerpot. Zeker als de rest van het elftal is zoals het nu is. Oh begrijp mij niet verkeerd, ik heb juist graag een Nico er een keer in en zeker een Taylor. Maar zo werkt Ten Hag niet, nooit. Dus ben hier gewoon niet verrast over. Kwartfinale tegen Vitesse > Ten Hag gaat dan gewoon voor zijn beste elftal. En dat is volgens hem zonder Nico. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 februari 2022 Share Geplaatst 9 februari 2022 Berghuis op 8 is genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 9 februari 2022 Share Geplaatst 9 februari 2022 2 minuten geleden zei FlyD: Ik denk/vrees dat het er ook mee te maken heeft dat de keuze voor Klaassen 'makkelijker' is voor de kleedkamer. Volgens mij kan Taylor een aardige voetballende 6 zijn, maar dan moeten ze hem wel een paar wedstrijden geven. Ten Hag kiest sowieso heel veilig, ja. Weinig experimenteren, vasthouden aan hetzelfde spelletje, dezelfde veldbezettingen.. Niet per sé verkeerd, maar het gebrek aan voetballend vermogen en handelingssnelheid op het middenveld is bijvoorbeeld zo'n aspect waar hij imo best al eens wat had mogen proberen. Maar misschien zijn er in zijn ogen daar de spelers helemaal niet voor, hoor, daarom hield ik ook een slag om de arm wat bijvoorbeeld een Taylor betreft. Misschien is Ten Hag daar helemaal niet zo van onder de indruk. Zou wel goed zijn om Kudus nog een ruime invalbeurt te geven op het middenveld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 februari 2022 Share Geplaatst 9 februari 2022 Een directe vrije trap die erin gaat. Dat is lang geleden zeg bij Ajax. Heerlijke pot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 februari 2022 Share Geplaatst 9 februari 2022 Die Alvarez speelt ook fantastisch zeg Zowel verdedigend als aan de bal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 februari 2022 Share Geplaatst 9 februari 2022 (bewerkt) Zo Antony man.. Het is één grote rondo geworden dit. 9 februari 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 februari 2022 Share Geplaatst 9 februari 2022 Kudus aub Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 9 februari 2022 Share Geplaatst 9 februari 2022 Fantastische pot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 9 februari 2022 Share Geplaatst 9 februari 2022 Was een fijn avondje voetbal 🙂 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 9 februari 2022 Share Geplaatst 9 februari 2022 Ajax absoluut klasse weer vanavond zeg. Vitesse eigenlijk nooit echt in de wedstrijd voortgekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 februari 2022 Share Geplaatst 9 februari 2022 Die keeper van Vitesse heeft z'n week ook niet echt he. Na z'n blunder afgelopen weekend lijkt hij niks meer te durven, zelfs niet te duiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 februari 2022 Share Geplaatst 10 februari 2022 Ook een kleine S/O naar die Houwen hoor. Wat een verschrikkelijk slechte keeper is dat. Ben heel benieuwd hoe Wittek vanochtend is wakker geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 10 februari 2022 Share Geplaatst 10 februari 2022 Wittek is wel 1 van mijn favo niet ajacieden in de eredivisie. Mooie speler. Maar tegen Anthony is wordt hij altijd t bos ingespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 februari 2022 Share Geplaatst 10 februari 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 februari 2022 Share Geplaatst 12 februari 2022 Wat een pannenkoek is die perschef van Ajax. Hij is teleurgesteld in de vrouwen die naar de pers zijn gegaan. Ze hadden eerst naar hem moeten gaan. Ik ben ervoor dat die vrouwen naar de pers zijn gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 februari 2022 Share Geplaatst 13 februari 2022 Die snapt het inderdaad niet. "Laat ik even bij een goede relatie/vriend/afhankelijke van Overmars aankloppen, dan kan ik gewoon vrijuit doen". Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 13 februari 2022 Share Geplaatst 13 februari 2022 (bewerkt) Maar even iets op een rij zetten: - Ajax krijgt signalen van vrouwen omtrent Overmars - Ajax besluit niet onderzoek af te wachten en zet contractverlenging van Overmars door. - Ajax rond onderzoek af en ontslaat Overmars. - Ondertussen hebben de vrouwen al contact gehad met het NRC - Directeur communicatie schoffeert de vrouwen die zich gemeld hebben. Nou vond ik het statement van de perschef al een grote farce, maar met deze wetenschap zou die kerel eigenlijk als eerste op straat moeten staan nu. 13 februari 2022 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 13 februari 2022 Share Geplaatst 13 februari 2022 Berghuis biedt zoveel meer variatie en gevaar op de '8' ipv Gracenberch, heerlijk om te zien. Unnerstal staat trouwens wel prima te keepen. Mister 1-0 kopt hem goed binnen. Hopelijk snel een tweede in de 2e helft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 februari 2022 Share Geplaatst 13 februari 2022 Wat vonden we van Van der Sar? ESPN maakte hem helemaal af, maar naar mijn idee onterecht. Dat het geen geweldig spreker is, weten we nu wel. Maar ik vond hem bij de NOS al een stuk beter. Ik geloof hem wel. Daar gaat hij ook in op wat @Kelvin zegt. Dat ligt dus ook wel anders. https://nos.nl/artikel/2417152-leiding-ajax-hoorde-voor-herbenoeming-al-geluiden-over-gedrag-overmars Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 februari 2022 Share Geplaatst 13 februari 2022 34 minuten geleden zei cimbomcu: Wat vonden we van Van der Sar? ESPN maakte hem helemaal af, maar naar mijn idee onterecht. Dat het geen geweldig spreker is, weten we nu wel. Maar ik vond hem bij de NOS al een stuk beter. Ik geloof hem wel. Daar gaat hij ook in op wat @Kelvin zegt. Dat ligt dus ook wel anders. https://nos.nl/artikel/2417152-leiding-ajax-hoorde-voor-herbenoeming-al-geluiden-over-gedrag-overmars Ik vind het ook niet zo erg dat ie niet uit zijn woorden kan komen. Toch wel zijn beste maatje nu kwijt in de bestuurskamer en ze hebben samen afgelopen jaren fantastisch werk geleverd. Lijkt mij ook niet makkelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 13 februari 2022 Share Geplaatst 13 februari 2022 53 minuten geleden zei cimbomcu: Wat vonden we van Van der Sar? ESPN maakte hem helemaal af, maar naar mijn idee onterecht. Dat het geen geweldig spreker is, weten we nu wel. Maar ik vond hem bij de NOS al een stuk beter. Ik geloof hem wel. Daar gaat hij ook in op wat @Kelvin zegt. Dat ligt dus ook wel anders. https://nos.nl/artikel/2417152-leiding-ajax-hoorde-voor-herbenoeming-al-geluiden-over-gedrag-overmars Volgens mij vindt niemand het erg dat het geen goede spreker is. Dat weten we inderdaad wel. Dat vinden ze bij ESPN geen reden om dingen te zeggen die niet (lijken te) kloppen, zoals sinds wanneer hij er van weet, etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 14 februari 2022 Share Geplaatst 14 februari 2022 Was op momenten gisteren wel weer echt genieten hoor. Als ze er een beetje zin in hebben dan spelen ze iedereen van de mat. Ben wel benieuwd hoe ze nu omgaan met Gravenberch. Klaassen speelde verdienstelijk de laatste twee duels en Berghuis was vanaf de 8 positie nóg beter dan hij heeft laten zien op 10. Als je 2x erg sterk voor de dag komt en subtoppers oprolt met 5-0 valt er wat voor te zeggen om richting Benfica zo te blijven spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 februari 2022 Share Geplaatst 14 februari 2022 Berghuis was wederom genieten. En dat voor 5 miljoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten