PJHoutman Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 Wiedemeijer: "Het was geen rood, maar als Alvarez rood had gekregen had hij geen reden tot klagen gehad". Dan is het dus tóch rood? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 2 minuten geleden zei PJHoutman: Wiedemeijer: "Het was geen rood, maar als Alvarez rood had gekregen had hij geen reden tot klagen gehad". Dan is het dus tóch rood? Volgens mij kom je dan uit op dat Neres-verhaal van vorig jaar, toen hij natrapte maar het niet "gemeen genoeg, met een bepaalde intensiteit" was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 2 uur geleden zei PJHoutman: Wiedemeijer: "Het was geen rood, maar als Alvarez rood had gekregen had hij geen reden tot klagen gehad". Dan is het dus tóch rood? Je leest de rest van dat nieuwsbericht niet? Staat het toch duidelijk uitgelegd? Of haal je expres deze zin er uit? @Nom de Guerre het is toch ook geen hogere wiskunde? Sterker nog: het is iets wat zeker in dit topic door meerdere mensen al aangehaald is dat we vreselijke statistische spelers hebben en we heel veel diepgang missen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 27 minuten geleden zei Elsjorro1990: Je leest de rest van dat nieuwsbericht niet? Staat het toch duidelijk uitgelegd? Of haal je expres deze zin er uit? Jawel, maar het gaat mij om de logica in wat hij zegt. "Het was geen rood, maar als hij rood had gekregen had hij niets te klagen gehad." Dan was het dus wel rood, anders had hij wél wat te klagen gehad als hij rood had gekregen. Zo moeilijk leek het me niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 23 augustus 2021 Share Geplaatst 23 augustus 2021 6 uur geleden zei PJHoutman: Jawel, maar het gaat mij om de logica in wat hij zegt. "Het was geen rood, maar als hij rood had gekregen had hij niets te klagen gehad." Dan was het dus wel rood, anders had hij wél wat te klagen gehad als hij rood had gekregen. Zo moeilijk leek het me niet. Het is niet helemaal zo zwart-wit. Sommige gevallen zitten nu eenmaal op de grens en kan je zowel geel als rood voor geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 23 augustus 2021 Share Geplaatst 23 augustus 2021 9 uur geleden zei Elsjorro1990: @Nom de Guerre het is toch ook geen hogere wiskunde? Sterker nog: het is iets wat zeker in dit topic door meerdere mensen al aangehaald is dat we vreselijke statistische spelers hebben en we heel veel diepgang missen. Check, maar dan is het toch niet eerlijk om niet op het verhaal in te gaan, omdat hij een speler verkeerd heeft ingeschat? Afgaande op dit topic (en een hoop andere topics) gebeurt dat ons allemaal, vrij geregeld zelfs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 23 augustus 2021 Share Geplaatst 23 augustus 2021 Raar dat er geen beeld van dichtbij is van die Alvarez actie. Als je van 50 meter afstand naar die Klaassen situatie had gekeken, dan zou men ook sowieso roepen dat het rood is. Denk dat het sowieso wel belangrijk is om de situatie van dichterbij te kunnen beoordelen. Mochten er in 1 van de voetbalpraatprogramma toch beelden van dichterbij zijn getoond, dan my bad. Ik kijk die programma's namelijk nooit op zondagavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 augustus 2021 Share Geplaatst 23 augustus 2021 Kunnen we die Oosterwolde niet halen als back-up voor de CV en linksback? Of ben ik gek? Wat een vreselijke wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 23 augustus 2021 Share Geplaatst 23 augustus 2021 11 minuten geleden zei Thierryvane: Kunnen we die Oosterwolde niet halen als back-up voor de CV en linksback? Of ben ik gek? Goeie voetballer ja. Die Ugalde gaat het ook maken. Dat waren dan ook de enige lichtpuntjes gister, want verder was alles slecht. Higler was slecht, Blind was dramatisch, Gravenberch was belabberd, zelfs de kleding van Ten Hag was fout. Ik vind overigens dat de VAR wel prima heeft opgetreden door niet in te grijpen. Het was te onduidelijk met die camerabeelden om rood te geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 23 augustus 2021 Share Geplaatst 23 augustus 2021 Wat ik nooit snap aan dit soort wedstrijden is dat Ten Hag na afloop dan vertelt dat het niet goed was en wat er allemaal mis was. Alleen dat hij tijdens wedstrijden nooit ingrijpt. Elke boerenlul had vanaf het begin kunnen uitrekenen hoe Twente zou gaan spelen en dat het eeuwige tempoloze gebrei in het centrum 0.0 zin heeft. Op die manier heeft Ajax onder Ten Hag alle punten verloren. Kom dan eens met een alternatief. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 augustus 2021 Share Geplaatst 23 augustus 2021 We moeten niet vergeten dat we vorig seizoen ook zat van dit soort potten hebben gespeeld. Alleen wonnen we die wel... Steek zag er niet heel lekker uit bij de goal, Haller kan gewoon niet meer, Klaassen heb je geen reet aan zolang hij niet in de zestien komt, Blind leverde elke bal in, Gravenberch idem. Vond alleen Nous sterk spelen. Citaat Tadic Neres/Daramy - Berghuis - Antony Zo jammer dat Haller 22 miljoen heeft gekost. Anders zat die allang op 't bankje. Doe dit hierboven maar een keertje. Geen idee overigens hoe goed Daramy is, mag hopen dat 'ie er wat van kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 augustus 2021 Share Geplaatst 23 augustus 2021 (bewerkt) Steek kan eigenlijk ook niet echt meer toch. Laat toch wel ballen door die Onana - maar denk ook Pasveer - wel zouden tegenhouden. Kon hij vorig seizoen nog redelijk verbloemen 23 augustus 2021 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 23 augustus 2021 Share Geplaatst 23 augustus 2021 Mee eens. Zelf zou ik graag zien dat ze Gorter voor de leeuwen gooien. Net zoals ze dat bij Onana deden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 23 augustus 2021 Share Geplaatst 23 augustus 2021 Hoopte vorig jaar al dat ze Steek niet als eerste doelman namen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 23 augustus 2021 Share Geplaatst 23 augustus 2021 11 uur geleden zei Lazy: Wat ik nooit snap aan dit soort wedstrijden is dat Ten Hag na afloop dan vertelt dat het niet goed was en wat er allemaal mis was. Alleen dat hij tijdens wedstrijden nooit ingrijpt. Elke boerenlul had vanaf het begin kunnen uitrekenen hoe Twente zou gaan spelen en dat het eeuwige tempoloze gebrei in het centrum 0.0 zin heeft. Op die manier heeft Ajax onder Ten Hag alle punten verloren. Kom dan eens met een alternatief. Kan mij niet voorstellen dat Haggie voorafgaande de wedstrijd aangeeft dat hij tempoloos door het centrum heen wil ballen. Wat zie jij graag als alternatief ouwe reus? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 23 augustus 2021 Share Geplaatst 23 augustus 2021 23 minuten geleden zei Dansmeister: Kan mij niet voorstellen dat Haggie voorafgaande de wedstrijd aangeeft dat hij tempoloos door het centrum heen wil ballen. Wat zie jij graag als alternatief ouwe reus? Misschien wat meer goede voetballers in het centrum van de opstelling zetten? Kudus ipv Klaassen is hopelijk binnenkort weer een optie daarvoor. Ik zou ook graag Taylor nog eens zien op het middenveld. Wat zouden jullie trouwens doen met Blind? Ik zie hem heel graag spelen, maar hij heeft voor elke positie ook een behoorlijk nadeel met zijn snelheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 23 augustus 2021 Share Geplaatst 23 augustus 2021 12 uur geleden zei Thierryvane: Kunnen we die Oosterwolde niet halen als back-up voor de CV en linksback? Of ben ik gek? Wat een vreselijke wedstrijd. Niks daarvan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 augustus 2021 Share Geplaatst 23 augustus 2021 35 minuten geleden zei FlyD: Misschien wat meer goede voetballers in het centrum van de opstelling zetten? Kudus ipv Klaassen is hopelijk binnenkort weer een optie daarvoor. Ik zou ook graag Taylor nog eens zien op het middenveld. Wat zouden jullie trouwens doen met Blind? Ik zie hem heel graag spelen, maar hij heeft voor elke positie ook een behoorlijk nadeel met zijn snelheid. Liep wel lekker toen met Taylor en Ryan op het middenveld tegen Leeds. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 (bewerkt) Als Klaassen een wedstrijd slecht speelt, dan moet hij er van een deel van de Ajax supporters uit om vervolgens de wedstrijden erna weer enkele belangrijke doelpunten te maken. Ik zou ook graag Taylor een kans zien krijgen. Dat mag van mij dan tegen het rechterrijtje in de pek van Alvarez. Het is jammer dat hij zijn eigen glazen ingooide thuis tegen vvv. 24 augustus 2021 bewerkt door NicoHaak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 24 minuten geleden zei NicoHaak: Als Klaassen een wedstrijd slecht speelt, dan moet hij er van een deel van de Ajax supporters uit om vervolgens de wedstrijden erna weer enkele belangrijke doelpunten te maken. Ik zou ook graag Taylor een kans zien krijgen. Dat mag van mij dan tegen het rechterrijtje in de pek van Alvarez. Het is jammer dat hij zijn eigen glazen ingooide thuis tegen vvv. Ik vind de samenstelling van het middenveld slecht. Je kan imo niet met hem EN Alvarez op 1 middenveld spelen, helemaal niet als je daar voor ook nog eens Haller hebt. Dus dan moet je keuzes maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 Voor mij is Klaassen onomstreden. Je zou eens moeten opletten hoevaak Klaassen in omschakelmomenten toch optijd terug is. Naar mijn idee vaker en eerder, dan bijvoorbeeld Gravenberch. Dat terwijl Klaassen ook altijd in en rond de 16 meter van de tegenstander te vinden is. En dan is hij ook nog productief en vooral bepalend met doelpunten. Het ziet er niet altijd even mooi uit, maar wanneer hij met Tadic voor zich speelt, dan weten ze elkaar toch vaak goed vrij te spelen. Klaassen en Alvarez kunnen prima op 1 middenveld functioneren, want dat hebben ze vorig seizoen bewezen. Maar je ziet denk ik liever wat meer creativiteit en flair op het middenveld. Ik zie dat zelf liever ook en ben dan ook fan van Kudus die wat meer onvoorspelbaarheid in zijn spel heeft of een Taylor die een betere passer is dan de 3 die nu op het middenveld spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 Normaal doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 Dat zou een hele vreemde transfer zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 ‘Linksbuiten met diepgang’ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 'Ervaren back-up in de spits' Mij niet bellen hoor. Laat het maar om Fulham gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten