La Pulga Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari 1 minuut geleden zei Kelvin: Dennis Gentenaar 7 wedstrijden gekeept voor Ajax. Maar goed als Lobont, Stekelenburg en Menzo niet kunnen, dan blijft er weinig over. Onana is in de buurt. @Beppu Jans is prima om zo iemand een jaartje rustig te kunnen laten groeien tot opvolger. Lijkt me ook een goede voor een groep en wat hij jarenlang presteert is niet slecht. Dit jaar ook nog ongeslagen met Utrecht terwijl die onderaan stonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari 49 minuten geleden zei The Saint: De drempel ligt laag om een Ajax legende te zijn Over twintig jaar een Legends game met Sutalo en Gaaei Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari 1 uur geleden zei La Pulga: 1 naam die ons allemaal natuurlijk opvalt, @Dansmeister gooi het gifje er maar in hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari Geruchten gaan dat Ajax morgen met dezelfde opstelling zal gaan aantreden als afgelopen donderdag, een unicum. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari 3 uur geleden zei La Pulga: Geruchten gaan dat Ajax morgen met dezelfde opstelling zal gaan aantreden als afgelopen donderdag, een unicum. Wel terecht toch? Vond het eigenlijk wel goed gaan afgelopen donderdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari Las juist dat Hendo weer fit was. In ieder geval lekker dat Brobbey er "gewoon" bij is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari 6 uur geleden zei La Pulga: 1 naam die ons allemaal natuurlijk opvalt, @Dansmeister gooi het gifje er maar in hoor Boerrigter... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari "Eyong Tarka Enoh" - Evert ten Napel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari Boerrigter hoort niet eens bij de minste 3 van dat lijstje. Nou, misschien net 3e. Verder over Jans als trainer. Kan me prima voorstellen dat dat voor de stabiliteit wel goed is. Aan de andere kant weet ik niet of een 'tussenpaus' een goed idee is voor Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari (bewerkt) Wie de fok is nou weer Clyde Wijnhard? Edit: Heb het opgezocht en er gaat wel een belletje rinkelen, want ik had er nog een Topshot van. Edit 2: Deze dus 24 februari bewerkt door Bolderbast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari Sierlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari 1 uur geleden zei Bolderbast: Wie de fok is nou weer Clyde Wijnhard? Edit: Heb het opgezocht en er gaat wel een belletje rinkelen, want ik had er nog een Topshot van. Edit 2: Deze dus Even opgezocht wat die dingen waren maar tering wat voel ik mij oud omdat ik ze ook spaarden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari Ik moest ooit eens met mijn team tegen zo´n soort elftal. Toen hebben ze me thuis gelaten. Iedereen was bang dat ik Sjaak Swart zou tackelen en dat was toen al een krasse bejaarde Je moest ook een ik-tackel-geen-oude-mannen-clausule tekenen, nou daar deed ik mooi niet aan mee. Het schuim stond al op mijn bek toen de wedstrijd bekend werd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari 15 minuten geleden zei Arezo: Ik moest ooit eens met mijn team tegen zo´n soort elftal. Toen hebben ze me thuis gelaten. Iedereen was bang dat ik Sjaak Swart zou tackelen en dat was toen al een krasse bejaarde Je moest ook een ik-tackel-geen-oude-mannen-clausule tekenen, nou daar deed ik mooi niet aan mee. Het schuim stond al op mijn bek toen de wedstrijd bekend werd. Die zijn ze bij deze wedstrijd vergeten dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari 15 uur geleden zei Bolderbast: Wie de fok is nou weer Clyde Wijnhard? Edit: Heb het opgezocht en er gaat wel een belletje rinkelen, want ik had er nog een Topshot van. Edit 2: Deze dus 14 uur geleden zei sennid: Even opgezocht wat die dingen waren maar tering wat voel ik mij oud omdat ik ze ook spaarden. Wat ziek om dit terug te zien . Ik heb ergens ook nog zo’n map liggen met al die dingen er in. Heb deze van Wijnhard sowieso ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari Op 24-2-2024 om 11:25 zei La Pulga: Onana is in de buurt. @Beppu Jans is prima om zo iemand een jaartje rustig te kunnen laten groeien tot opvolger. Lijkt me ook een goede voor een groep en wat hij jarenlang presteert is niet slecht. Dit jaar ook nog ongeslagen met Utrecht terwijl die onderaan stonden. Ajax heb natuurlijk ook onderaan gestaan Tel uit je winst! #teamjans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari (bewerkt) 15 uur geleden zei The Saint: Sierlijk Nee dat is deze. (Tom Sier voor de mensen die na 1990 zijn geboren) 25 februari bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari Die heeft echt amper gespeeld. Zat echt voor de sier bij de selectie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari (bewerkt) Zal vanmiddag wel of niet bij de meest beschamende wedstrijden van dit seizoen gaan horen? Geen vorm, wat blessures, extra moe uit Noorwegen. Cocktail is er rijp voor in ieder geval. 25 februari bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari #KaplanArmy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari Weer een andere defensie. #Schipball. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari Kappie lan, gaan we toch eindelijk de 0 houden dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari Ik zeg nu wel Kaplan, maar die krijgt natuurlijk weer geen minuten #SchippieBall kennende. As usual. Sosa - Hato - Sutalo - Rensch - Gaaei gaat het worden. Samenstelling nummer 38 achterin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari Ik snap het nog wel, Hato en Rensch voor de rugdekking van Sosje en Gaaei want die worden 30 keer overlopen en dan Sutalo moet die Griek tegenhouden. Gokken op de counter met de snelheid van Brobbert en Forbs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari Lekker man. Had ik niet verwacht van die durfal.. wel benieuwd dan naar het middenveld. Branco met Tahirovic samen of kiest hij voor Branco en Hlynsson? Voorin neem in aan Forbs en Brobs? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten