Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Kelvin:

Dennis Gentenaar 7 wedstrijden gekeept voor Ajax. Maar goed als Lobont, Stekelenburg en Menzo niet kunnen, dan blijft er weinig over.

Onana is in de buurt.

@Beppu Jans is prima om zo iemand een jaartje rustig te kunnen laten groeien tot opvolger.  Lijkt me ook een goede voor een groep en wat hij jarenlang presteert is niet slecht. Dit jaar ook nog ongeslagen met Utrecht terwijl die onderaan stonden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

3 uur geleden zei La Pulga:

Geruchten gaan dat Ajax morgen met dezelfde opstelling zal gaan aantreden als afgelopen donderdag, een unicum. 

Wel terecht toch? Vond het eigenlijk wel goed gaan afgelopen donderdag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Boerrigter hoort niet eens bij de minste 3 van dat lijstje. Nou, misschien net 3e.

Verder over Jans als trainer. Kan me prima voorstellen dat dat voor de stabiliteit wel goed is. Aan de andere kant weet ik niet of een 'tussenpaus' een goed idee is voor Ajax.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bolderbast:

Wie de fok is nou weer Clyde Wijnhard?

Edit: Heb het opgezocht en er gaat wel een belletje rinkelen, want ik had er nog een Topshot van. 

Edit 2: Deze dus

Even opgezocht wat die dingen waren maar tering wat voel ik mij oud omdat ik ze ook spaarden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moest ooit eens met mijn team tegen zo´n soort elftal. Toen hebben ze me thuis gelaten. Iedereen was bang dat ik Sjaak Swart zou tackelen en dat was toen al een krasse bejaarde :-D Je moest ook een ik-tackel-geen-oude-mannen-clausule tekenen, nou daar deed ik mooi niet aan mee. Het schuim stond al op mijn bek toen de wedstrijd bekend werd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Arezo:

Ik moest ooit eens met mijn team tegen zo´n soort elftal. Toen hebben ze me thuis gelaten. Iedereen was bang dat ik Sjaak Swart zou tackelen en dat was toen al een krasse bejaarde :-D Je moest ook een ik-tackel-geen-oude-mannen-clausule tekenen, nou daar deed ik mooi niet aan mee. Het schuim stond al op mijn bek toen de wedstrijd bekend werd.

Die zijn ze bij deze wedstrijd vergeten dan ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Bolderbast:

Wie de fok is nou weer Clyde Wijnhard?

Edit: Heb het opgezocht en er gaat wel een belletje rinkelen, want ik had er nog een Topshot van. 

Edit 2: Deze dus

Topshot Eredivisie 1995-1996 - #9: Clyde Wijnhard (RKC Waalwijk) |  Voetbalplaatjes Paradijs

14 uur geleden zei sennid:

Even opgezocht wat die dingen waren maar tering wat voel ik mij oud omdat ik ze ook spaarden.

Wat ziek om dit terug te zien :D. Ik heb ergens ook nog zo’n map liggen met al die dingen er in. Heb deze van Wijnhard sowieso ook ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-2-2024 om 11:25 zei La Pulga:

Onana is in de buurt.

@Beppu Jans is prima om zo iemand een jaartje rustig te kunnen laten groeien tot opvolger.  Lijkt me ook een goede voor een groep en wat hij jarenlang presteert is niet slecht. Dit jaar ook nog ongeslagen met Utrecht terwijl die onderaan stonden. 

Ajax heb natuurlijk ook onderaan gestaan ;c

Tel uit je winst! #teamjans

Link naar opmerking
Deel via andere websites