Vitesse88 Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 29 minuten geleden zei PJHoutman: @cimbomcu Op basis van wat concludeer je dat Steijn die jongens het veld op heeft gestuurd en niet bijvoorbeeld Bakkati of de conditietrainer? Eigenlijk hele rare en best walgelijke conclusie van hem zeg. Kan ook zo maar dat spelers op eigen initiatief naar buiten zijn gegaan. Alles om Steijn zwart te maken.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 Eigenlijk hele rare en best walgelijke conclusie van hem zeg. Kan ook zo maar dat spelers op eigen initiatief naar buiten zijn gegaan. Alles om Steijn zwart te maken.. Maar écht. Kansloos gedoe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 Gelukkig is hij bij. 2 minuten geleden zei Vitesse88: Eigenlijk hele rare en best walgelijke conclusie van hem zeg. Kan ook zo maar dat spelers op eigen initiatief naar buiten zijn gegaan. Alles om Steijn zwart te maken.. Haha rot op gap. Denk je nou werkelijk dat wanneer heel het elftal in de kleedkamer zit na zoiets heftigs, er opeens 5 wissels op eigen initatief naar buiten gaan Lachwekkende post van je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 @cimbomcu hoeveel spijkers heb je al gevonden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 @Kelvin, kun jij die verschrikkelijke profielfoto eens weghalen? Krijg spontaan braakneigingen als ik je zie posten Ben benieuwd wanneer ze deze 10 minuten gaan inhalen. Morgen, maandag? Donderdag speelt Ajax natuurlijk weer, maar wel uit in Athene. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 Wat nare beelden van Vaessen, hopelijk loopt dit goed af. Triest hoe sommige mensen op de sociale media hierover weer moeten speculeren voor wat aandacht zonder enige onderbouwende informatie te hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 Hij is alweer bij kennis. Lijkt geen hart probleem te zijn. Knock-out gegaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 Ik vind morgen het meest logisch dus de KNVB kennende zal dat het niet worden. Misschien opnieuw een domme vraag omdat ik wat inlevingsvermogen mis maar wat is er zo erg aan het doen van een warming up? De wedstrijd is op dat moment nog bezig en hoewel het logisch zou zijn dat de wedstrijd definitief gestaakt zou worden is dat op dat moment nog niet het geval. Je hebt er ook niets aan als er toch doorgespeeld moet worden en je je niet zo optimaal mogelijk voorbereid hebt op het vervolg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 16 minuten geleden zei Rogier.: @Kelvin, kun jij die verschrikkelijke profielfoto eens weghalen? Krijg spontaan braakneigingen als ik je zie posten Ben benieuwd wanneer ze deze 10 minuten gaan inhalen. Morgen, maandag? Donderdag speelt Ajax natuurlijk weer, maar wel uit in Athene. Aangepast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 1 oktober 2023 Share Geplaatst 1 oktober 2023 Zou Steijn wellicht de keeper net zo kunnen behandelen als alle andere spelers die hij wekelijks eruit haalt omdat hij niet tevreden is. Die Gorter is bron van onrust. Geen topkeeper, pakt ook geen punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 1 oktober 2023 Share Geplaatst 1 oktober 2023 Toen Steijn voor Gorter koos over die Duitser hoorde ik iedereen over ‘vlieguren maken’. Nu maakt die jongen vlieguren en moet ie er gelijk weer uit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 1 oktober 2023 Share Geplaatst 1 oktober 2023 Exact dat. Ik ben het niet oneens met de kritiek op Gorter, maar enerzijds wordt Steijn verweten dat hij spelers te snel afrekent en anderzijds vinden fans dat hij dat bij andere spelers juist moet doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 oktober 2023 Share Geplaatst 1 oktober 2023 11 uur geleden zei cimbomcu: Gelukkig is hij bij. Haha rot op gap. Denk je nou werkelijk dat wanneer heel het elftal in de kleedkamer zit na zoiets heftigs, er opeens 5 wissels op eigen initatief naar buiten gaan Lachwekkende post van je. Lul niet zo slap man. Je doet er alles aan om Steijn in het kwaad daglicht te zetten. Heel laag van je. Dus de enige lachwekkende post komt, zoals we structureel gewend zijn, van jouw kant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 1 oktober 2023 Share Geplaatst 1 oktober 2023 11 uur geleden zei Jeroen.: Ze hadden het ook over een defibrilator en gereanimeerd wat niet perse slaat op hoofdletsel van een botsing. Sinds wat er met Nouri is gebeurd is dat het nieuwe protocol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 1 oktober 2023 Share Geplaatst 1 oktober 2023 3 uur geleden zei PJHoutman: Toen Steijn voor Gorter koos over die Duitser hoorde ik iedereen over ‘vlieguren maken’. Nu maakt die jongen vlieguren en moet ie er gelijk weer uit? Vooral miin persoonlijke mening. Heb het nog nooit bij Ajax echt zien zitten. Die verhuurperiode vorig seizoen was ook niet echt goed voor extra vertrouwen in hem. Ramaj maar twee keer zien trappen oogt in elk geval rustiger en heb zelfs nog liever Pasveer dan Gorter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 oktober 2023 Share Geplaatst 1 oktober 2023 3 uur geleden zei sennid: Sinds wat er met Nouri is gebeurd is dat het nieuwe protocol. En groot gelijk ook dit nieuwe protocl 100% je wil niet nog eens ooit zo'n fuckup. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 1 oktober 2023 Share Geplaatst 1 oktober 2023 5 uur geleden zei Hwb: Exact dat. Ik ben het niet oneens met de kritiek op Gorter, maar enerzijds wordt Steijn verweten dat hij spelers te snel afrekent en anderzijds vinden fans dat hij dat bij andere spelers juist moet doen. Steijn wordt verweten dat hij 0,0 van voetbal begrijpt, niet zo zeer over de keuzes die die maakt. Maar ik raad je aan even een potje jong Ajax te gaan kijken, dan zie je namelijk een keeper die in alles een stuk verder is dan Gorter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 1 oktober 2023 Share Geplaatst 1 oktober 2023 (bewerkt) 15 minuten geleden zei Elsjorro1990: Steijn wordt verweten dat hij 0,0 van voetbal begrijpt, niet zo zeer over de keuzes die die maakt. Maar ik raad je aan even een potje jong Ajax te gaan kijken, dan zie je namelijk een keeper die in alles een stuk verder is dan Gorter. Dan moet je wel het goede potje uitkiezen, want hij heeft daar pas 1x onder de lat gestaan volgens mij. Verder was Gorter in de KKD (bij GAE) nog veel indrukwekkender dan Ramaj in dat ene potje. Overigens zeg ik niet dat Gorter beter is dan Ramaj, misschien is een keeperswissel inderdaad wel het best. Maar het gemak waarmee zulke dingen geroepen worden, valt me wel op. Gorter heeft het bij JA namelijk ook prima gedaan 2 seizoenen geleden. En verder lees ik vrij veel kritiek op de keuzes van Steijn mbt Gaaei, Mannsverk, Sosa en in mindere mate ASE. 1 oktober 2023 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 1 oktober 2023 Share Geplaatst 1 oktober 2023 54 minuten geleden zei Hwb: Dan moet je wel het goede potje uitkiezen, want hij heeft daar pas 1x onder de lat gestaan volgens mij. Verder was Gorter in de KKD (bij GAE) nog veel indrukwekkender dan Ramaj in dat ene potje. Overigens zeg ik niet dat Gorter beter is dan Ramaj, misschien is een keeperswissel inderdaad wel het best. Maar het gemak waarmee zulke dingen geroepen worden, valt me wel op. Gorter heeft het bij JA namelijk ook prima gedaan 2 seizoenen geleden. En verder lees ik vrij veel kritiek op de keuzes van Steijn mbt Gaaei, Mannsverk, Sosa en in mindere mate ASE. Wellicht is Gorter voor KKD niveau ook prima. Maar in Ajax 1 vind ik hem in de afgelopen jaren dat hij speelde, ook voorbereiding enzo vooral een bron van onrust. Ik vind het vooral opmerkelijk dat sommige spelers (toevallig aankopen) geen enkele fout kunnen maken of ze spelen ineens helemaal niet meer en andere spelers kans op kans op kans krijfen (bijvoorbeeld Rensch en Gorter). Is natuurlijk wat voor te zeggen om kansen en vertrouwen te geven, maar de willekeur daarin zorgt wel voor onduidelijkheid imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 oktober 2023 Share Geplaatst 1 oktober 2023 17 uur geleden zei Kelvin: Aangepast Wie was het tussen Arno en Pi-Air dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 oktober 2023 Share Geplaatst 1 oktober 2023 8 uur geleden zei Hwb: Exact dat. Ik ben het niet oneens met de kritiek op Gorter, maar enerzijds wordt Steijn verweten dat hij spelers te snel afrekent en anderzijds vinden fans dat hij dat bij andere spelers juist moet doen. Nee dit klopt niet. Het gaat erom dat Steijn nieuwe spelers gehaald door Mislintat telken afserveert alsof het allemaal amateurs zijn en na elke pot volop wisselt. Een Nederlandse keeper waarvoor hij zelf heeft gekozen mag dan wel blijven staan ondanks de hoeveelheid fouten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 1 oktober 2023 Share Geplaatst 1 oktober 2023 (bewerkt) Jong Ajax verloren van Telstar vrijdag. Zojuist heeft het dameselftal van Ajax niet kunnen winnen van de Telstar dames. Steijn en co mogen mogen hun handjes dichtknijpen dat het eerste elftal niet onder de rookpluim van Tata hoefde te spelen dit weekend. 1 oktober 2023 bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 oktober 2023 Share Geplaatst 1 oktober 2023 8 uur geleden zei Vitesse88: Lul niet zo slap man. Je doet er alles aan om Steijn in het kwaad daglicht te zetten. Heel laag van je. Dus de enige lachwekkende post komt, zoals we structureel gewend zijn, van jouw kant. Nee joh, terwijl Vaassen knock-out ligt, heel RKC huilt en Ajax ook overleg voert in de kleedkamer gaan 5 jongens op eigen houtje even een balletje trappen buiten. Logisch verhaal Berry. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 1 oktober 2023 Share Geplaatst 1 oktober 2023 38 minuten geleden zei cimbomcu: Nee joh, terwijl Vaassen knock-out ligt, heel RKC huilt en Ajax ook overleg voert in de kleedkamer gaan 5 jongens op eigen houtje even een balletje trappen buiten. Logisch verhaal Berry. Dat klinkt eigenlijk een stuk logischer dan dat een ervaren trainer met relatief ervaren trainingsstaf die jongens het veld opstuurt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 oktober 2023 Share Geplaatst 1 oktober 2023 Zal er nog een onderzoekje komen naar Brobbey? Want die heeft Vaessen flink geraakt met zn schoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten