Arezo Geplaatst 22 juli 2022 Share Geplaatst 22 juli 2022 In principe mogen Tadic en Blind ook gewoon op de bank toch? Of worden er dan heel veel onschuldige dieren vermoord als dit gebeurd? Want ik las ook weer dat ze met Blind nu weer voor de 6 positie gaan omdat Bassie op 4 gaat spelen en Wijndal de LB wordt. Ik begin het eerlijk gezegd een beetje sneu te vinden. Ik zou voor Anthony Brobbey Bergwijn gaan. Erachter Alvarez (op 6) Taylor/ Klaassen en Berghius als 2 achten, maar goed het is niet zo dat ik voor mijn lol Ajax elke week aanzet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 juli 2022 Share Geplaatst 22 juli 2022 3 minuten geleden zei Erwin.: Inb4 4 goals tegen Feyenoord Als hij er dan de rest van het seizoen maar drie maakt vind ik dat best Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 22 juli 2022 Share Geplaatst 22 juli 2022 3 minuten geleden zei Arezo: In principe mogen Tadic en Blind ook gewoon op de bank toch? Of worden er dan heel veel onschuldige dieren vermoord als dit gebeurd? Want ik las ook weer dat ze met Blind nu weer voor de 6 positie gaan omdat Bassie op 4 gaat spelen en Wijndal de LB wordt. Ik begin het eerlijk gezegd een beetje sneu te vinden. Ik zou voor Anthony Brobbey Bergwijn gaan. Erachter Alvarez (op 6) Taylor/ Klaassen en Berghius als 2 achten, maar goed het is niet zo dat ik voor mijn lol Ajax elke week aanzet. Hij gaat zo wel zijn vader achterna. Altijd maar weer een nieuw plekje voor hem zoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 juli 2022 Share Geplaatst 22 juli 2022 3 minuten geleden zei PJHoutman: Als hij er dan de rest van het seizoen maar drie maakt vind ik dat best Zeven goals tegen Feyenoord is niet slecht vermoed ik zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 22 juli 2022 Share Geplaatst 22 juli 2022 Brobbey topscoorder eredivisie mits hij fit blijft. Dus denk het niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 juli 2022 Share Geplaatst 22 juli 2022 40 minuten geleden zei Arezo: In principe mogen Tadic en Blind ook gewoon op de bank toch? Of worden er dan heel veel onschuldige dieren vermoord als dit gebeurd? Want ik las ook weer dat ze met Blind nu weer voor de 6 positie gaan omdat Bassie op 4 gaat spelen en Wijndal de LB wordt. Ik begin het eerlijk gezegd een beetje sneu te vinden. Ik zou voor Anthony Brobbey Bergwijn gaan. Erachter Alvarez (op 6) Taylor/ Klaassen en Berghius als 2 achten, maar goed het is niet zo dat ik voor mijn lol Ajax elke week aanzet. Op basis waarvan zou je de speler met de meeste impact en de speler met de meest progressieve passing in een voetballende ploeg uit je team halen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 22 juli 2022 Share Geplaatst 22 juli 2022 48 minuten geleden zei Arezo: In principe mogen Tadic en Blind ook gewoon op de bank toch? Of worden er dan heel veel onschuldige dieren vermoord als dit gebeurd? Want ik las ook weer dat ze met Blind nu weer voor de 6 positie gaan omdat Bassie op 4 gaat spelen en Wijndal de LB wordt. Ik begin het eerlijk gezegd een beetje sneu te vinden. Ik zou voor Anthony Brobbey Bergwijn gaan. Erachter Alvarez (op 6) Taylor/ Klaassen en Berghius als 2 achten, maar goed het is niet zo dat ik voor mijn lol Ajax elke week aanzet. Of je blind moet opstellen kun je absoluut over redetwisten. Ik ben daar ook absoluut nog niet over uit namelijk. Er zijn duels dat hij écht zijn plek verdiend, maar als het niet loopt valt hij vaak uit de toon. Maar op basis waarvan vind jij dat de de man die vier seizoenen op rij de MVP van Ajax is op de bank hoort dan? Dusan op de bank zetten is écht niet aan de orde wat mij betreft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 22 juli 2022 Share Geplaatst 22 juli 2022 7 minuten geleden zei timpy00: Op basis waarvan zou je de speler met de meeste impact en de speler met de meest progressieve passing in een voetballende ploeg uit je team halen? Ik ga er vanuit dat Wijndal en Bassey voor de basis zijn gehaald, en dus spelen. Dat wordt in dat artikel ook gesuggereerd. Logisch als je voor +32 miljoen investeert. Dan blijft de zes dus over. Ik denk dat Alvarez daar redelijk omstreden is gezien de balans, met genoemde spelers voor zich. Over Tadic: ik zie in hem geen linksbuiten. Bergwijn is beter. Brobbey is een betere spits en Anthony is redelijk onomstreden. Zoals ik zei: ik kijk niet wekelijks Ajax, dit was redelijk hypothetisch. Blind kan zo progressief passen maar is wel echt heel erg traag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 juli 2022 Share Geplaatst 22 juli 2022 Pirlo was ook traag. Dat hoeft natuurlijk totaal geen issue te zijn als je Blind naar zijn kwaliteiten kunt gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 22 juli 2022 Share Geplaatst 22 juli 2022 1 uur geleden zei Arezo: In principe mogen Tadic en Blind ook gewoon op de bank toch? Of worden er dan heel veel onschuldige dieren vermoord als dit gebeurd? Want ik las ook weer dat ze met Blind nu weer voor de 6 positie gaan omdat Bassie op 4 gaat spelen en Wijndal de LB wordt. Ik begin het eerlijk gezegd een beetje sneu te vinden. Ik zou voor Anthony Brobbey Bergwijn gaan. Erachter Alvarez (op 6) Taylor/ Klaassen en Berghius als 2 achten, maar goed het is niet zo dat ik voor mijn lol Ajax elke week aanzet. Europees kan het zomaar zijn dat Blind bankt ja. Of Wijndal. Verder kun je in de eredivisie buiten de top 4 ploegen en de potjes als Utrecht uit prima spelen met: Pasveer Timber - Alvarez - Bassie - Wijndal Blind - Bergosso Tadic Antony - Brobbeast - Bergwijn Vermakelijke potjes dan. Taylor, Kudus, Klaassen in de rotatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 22 juli 2022 Share Geplaatst 22 juli 2022 57 minuten geleden zei Arezo: Over Tadic: ik zie in hem geen linksbuiten. Bergwijn is beter. Brobbey is een betere spits en Anthony is redelijk onomstreden. Zoals ik zei: ik kijk niet wekelijks Ajax, dit was redelijk hypothetisch. Deze hypothese wil ik dan toch echt verwerpen. Een man die bij elk duel minimaal bij een goal betrokken is ga je natuurlijk niet op de bank posteren. Daar vind je een plekje voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 juli 2022 Share Geplaatst 22 juli 2022 Het is toch ook nog helemaal niet zeker dat Antony blijft? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 juli 2022 Share Geplaatst 22 juli 2022 43 minuten geleden zei PJHoutman: Het is toch ook nog helemaal niet zeker dat Antony blijft? Zou niet weten welke club 80 miljoen wilt betalen voor hem. Denk dat Ajax ook hoopt dat hij naar WK gaat en daardoor hogere marktwaarde krijgt. Maar helemaal uitgesloten is het niet nee. 1 uur geleden zei Arezo: Ik ga er vanuit dat Wijndal en Bassey voor de basis zijn gehaald, en dus spelen. Dat wordt in dat artikel ook gesuggereerd. Logisch als je voor +32 miljoen investeert. Dan blijft de zes dus over. Ik denk dat Alvarez daar redelijk omstreden is gezien de balans, met genoemde spelers voor zich. Over Tadic: ik zie in hem geen linksbuiten. Bergwijn is beter. Brobbey is een betere spits en Anthony is redelijk onomstreden. Zoals ik zei: ik kijk niet wekelijks Ajax, dit was redelijk hypothetisch. Blind kan zo progressief passen maar is wel echt heel erg traag. Buiten dat ik denk dat Schreuder waarschijnlijk wat meer rouleert. Denk ik dat je zowel Blind als Tadic gruwelijk onderschat, maar goed geen probleem verder natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 22 juli 2022 Share Geplaatst 22 juli 2022 2 uur geleden zei Dansmeister: Europees kan het zomaar zijn dat Blind bankt ja. Of Wijndal. Verder kun je in de eredivisie buiten de top 4 ploegen en de potjes als Utrecht uit prima spelen met: Pasveer Timber - Alvarez - Bassie - Wijndal Blind - Bergosso Tadic Antony - Brobbeast - Bergwijn Vermakelijke potjes dan. Taylor, Kudus, Klaassen in de rotatie. Die opstelling zou ik niet blij van worden. Timber zie ik liever centraal achterin. Als rechtsachter is hij toch veel minder. En Alvarez zit er te vaak naast op centraal achterin te zetten. Dat middenveld zie ik ook niet echt zitten eigenlijk. 3 linkspoten en te weinig beweging zonder bal/dynamiek volgens mij. 2 uur geleden zei Arezo: Over Tadic: ik zie in hem geen linksbuiten. Bergwijn is beter. Brobbey is een betere spits en Anthony is redelijk onomstreden. Zoals ik zei: ik kijk niet wekelijks Ajax, dit was redelijk hypothetisch. 1 uur geleden zei ElMarcos: Deze hypothese wil ik dan toch echt verwerpen. Een man die bij elk duel minimaal bij een goal betrokken is ga je natuurlijk niet op de bank posteren. Daar vind je een plekje voor. Hier kan ik jullie beide in volgen. Tadic verdient sowieso een plaats in de ploeg, maar Bergwijn is inderdaad een betere linksbuiten en Antony een betere rechtsbuiten. Brobbey is in elk geval meer spits dan Tadic, maar moet nog wel bewijzen dat hij beter is. Ik verwacht Tadic als spits of als 10, dus dan wordt het banken voor Brobbey of Berghuis vermoed ik. Maar zoals @timpy00al aangeeft zal Schreuder veel rouleren. Dat deed hij bij Club Brugge ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 22 juli 2022 Share Geplaatst 22 juli 2022 4 uur geleden zei ElMarcos: Of je blind moet opstellen kun je absoluut over redetwisten. Ik ben daar ook absoluut nog niet over uit namelijk. Er zijn duels dat hij écht zijn plek verdiend, maar als het niet loopt valt hij vaak uit de toon. Maar op basis waarvan vind jij dat de de man die vier seizoenen op rij de MVP van Ajax is op de bank hoort dan? Dusan op de bank zetten is écht niet aan de orde wat mij betreft. Qua statistieken heb je gelijk. Maar wat ik in elk geval in veel wedstrijden gezien heb, is dat het steeds vaker voorkomt dat hij de boel gigantisch vertraagt en erg weinig diepgang brengt. Dat tweede is opzich niet zo erg, want diepgang is nou niet bepaald zijn sterkste punt. Maar met een Haller als spits had je gewoon 2 man die niet diep kunnen. Dan blinkt Dusan in die potjes gewoon niet zo uit en voegt hij relatief gezien voetballend niet zoveel toe. Zijn statistieken waren nog steeds idioot, gemiddeld elke 90 minuten een assist of een doelpunt, maar voetballend heb ik me het afgelopen jaar echt wel vaak geërgerd aan hem. Als je dan vervolgens Bergwijn en Antony hebt, kan ik me best voorstellen dat Tadic eens gaat banken. of je moet dermate gaan rouleren dat Tadic spits/linksbuiten komt te staan en je dus Bergwijn/Brobbey gaat lopen rouleren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 22 juli 2022 Share Geplaatst 22 juli 2022 5 minuten geleden zei Elsjorro1990: ijn statistieken waren nog steeds idioot, gemiddeld elke 90 minuten een assist of een doelpunt, Kortom, je vindt een plek waar hij gaat renderen. Of dat linksbuiten, op tien of in de spits is maakt niet zoveel uit. Wanneer je er vanuit gaat dat Wijndal de back is kan die voor de diepgang zorgen en Dusan wat meer naar binnen spelen. Je zag vorig seizoen ook dat hij in de tandem met Nico gewoon beter tot zijn recht kwam. Ik voorzie dus écht geen problemen met hem in die rol. Verder zou de oplossing van @Dansmeister ook een hele goede kunnen zijn. Diepgang op je flanken en met Berghuis en Tadic voldoende voetbal en creativiteit in je as. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 22 juli 2022 Share Geplaatst 22 juli 2022 1 uur geleden zei FlyD: Die opstelling zou ik niet blij van worden. Timber zie ik liever centraal achterin. Als rechtsachter is hij toch veel minder. En Alvarez zit er te vaak naast op centraal achterin te zetten. Dat middenveld zie ik ook niet echt zitten eigenlijk. 3 linkspoten en te weinig beweging zonder bal/dynamiek volgens mij. Zones ouwe reus, geen posities. Timber en Bassie de verdedigende zones om de vijftig meter te dekken en Alvarez er tussen om de hoge bal te verdedigen. Elke ploeg buiten Slot om gaat zich ingraven tegen Ajax. Elke match buiten Feyenoord om spelen wij met vijftig meter in de rug. Met die drie jongens durf ik het achterin wel aan. Wijndal heb je niet gehaald om te verdedigen, dat kan die niet. Wijndal de linkerzone en Antony de rechterzone om te bestrijken op helft tegenstander. Die hebben ruimte nodig. Bergwijn speelt het liefst in de zwervende rol, dus die kan perfect rouleren met Tadic. Blind is 'vast' aan de bal. Dat heb je nodig op die positie. Anders staan we weer een heel seizoen te koekeloeren naar Alvarez die expres wordt vrijgelaten en het weer uren en dagen duurt met de bal. Berghuis wil ook altijd versnellen, daarom op 8 en heeft een motor. En met alle respect. Maar buiten de top vier ploegen moet je niks vrezen op normale en goede dagen. Dus speel maar zo risicovol mogelijk. Dan moet je wel op 100% gaan leveren. Doelpuntjeskermis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 juli 2022 Share Geplaatst 22 juli 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 juli 2022 Share Geplaatst 22 juli 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 22 juli 2022 Share Geplaatst 22 juli 2022 4 uur geleden zei Dansmeister: Zones ouwe reus, geen posities. Timber en Bassie de verdedigende zones om de vijftig meter te dekken en Alvarez er tussen om de hoge bal te verdedigen. Elke ploeg buiten Slot om gaat zich ingraven tegen Ajax. Elke match buiten Feyenoord om spelen wij met vijftig meter in de rug. Met die drie jongens durf ik het achterin wel aan. Wijndal heb je niet gehaald om te verdedigen, dat kan die niet. Wijndal de linkerzone en Antony de rechterzone om te bestrijken op helft tegenstander. Die hebben ruimte nodig. Bergwijn speelt het liefst in de zwervende rol, dus die kan perfect rouleren met Tadic. Blind is 'vast' aan de bal. Dat heb je nodig op die positie. Anders staan we weer een heel seizoen te koekeloeren naar Alvarez die expres wordt vrijgelaten en het weer uren en dagen duurt met de bal. Berghuis wil ook altijd versnellen, daarom op 8 en heeft een motor. En met alle respect. Maar buiten de top vier ploegen moet je niks vrezen op normale en goede dagen. Dus speel maar zo risicovol mogelijk. Dan moet je wel op 100% gaan leveren. Doelpuntjeskermis. Type Spitse zou top zijn op de plek van Alvarez. Voor de rest volledig met je eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 juli 2022 Share Geplaatst 22 juli 2022 (bewerkt) Ik krijg nu sterk het gevoel dat Ihattaren gewoon mentaal een terugval heeft gehad en dat alle media aandacht hem teveel is geworden. Dit is wel even puur speculeren wat ik zelf doe maar aan de hand hoe Schreuder er klaar mee lijkt te zijn (in het interview) en dat ze gelijk een nieuwe rechtsbuiten hebben gehaald ziet het er niet goed uit. Wat denken jullie? 22 juli 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 22 juli 2022 Share Geplaatst 22 juli 2022 3 uur geleden zei La Pulga: Ik krijg nu sterk het gevoel dat Ihattaren gewoon mentaal een terugval heeft gehad en dat alle media aandacht hem teveel is geworden. Dit is wel even puur speculeren wat ik zelf doe maar aan de hand hoe Schreuder er klaar mee lijkt te zijn (in het interview) en dat ze gelijk een nieuwe rechtsbuiten hebben gehaald ziet het er niet goed uit. Wat denken jullie? Ik denk dat we Karel nodig hebben om hem via data een favoriete positie te geven. #zelfvertrouwen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 juli 2022 Share Geplaatst 23 juli 2022 33 minuten geleden zei Dansmeister: Ik denk dat we Karel nodig hebben om hem via data een favoriete positie te geven. #zelfvertrouwen ik denk samen met Unuvar op 10 zoals in FM ook staat aangegeven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 juli 2022 Share Geplaatst 23 juli 2022 Rechtsback en een zes zijn hard nodig, maar vrees dat die niet gaan komen. Elftal is per definitie wat uit balans en/of onsamenhangend. Opstellingen Schreuder in oefenwedstrijden zijn, gelet op het middenveld, voorlopig zorgwekkend conservatief. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 23 juli 2022 Share Geplaatst 23 juli 2022 De oefenwedstrijd van vandaag tegen Frankfurt gaat niet door vanwege vele Corona-gevallen bij Ajax. Geen ideaal einde van het trainingskamp. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten