cimbomcu Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Gewoon gepasseerd gelukkig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 In before @Socrateszegt dat Kudus erbij moet op het middenveld Zou wel een volledig terechte opmerking zijn trouwens. Het middenveld kan wel wat voetbal gebruiken. Hoewel ik misschien eerder voor Taylor zou kiezen vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Gravenberch speelt individueel nog wel aardig, maar als geheel kunnen ze totaal de controle over de wedstrijd niet houden inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 (bewerkt) Nu nog ff het kampioenschap uit handen geven, een waardeloze transferzomer hebben en kunnen we volgend seizoen weer opnieuw beginnen, of 'tussenjaartje' . 17 april 2022 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 (bewerkt) 22 minuten geleden zei Chiemel: Nu nog ff het kampioenschap uit handen geven, een waardeloze transferzomer hebben en kunnen we volgend seizoen weer opnieuw beginnen, of 'tussenjaartje' . Dit negatieve is echt nergens voor nodig. Je verliest hier natuurlijk met redelijk veel pech ondanks het matige voetbal. 2 afgekeurde goals, redelijk wat kansen gemist. Mis je met Antony je belangrijkste man voorin. Oke jammer. Daarnaast hoop je dat in de zomer dat die Alvarez vertrekt, want hoeveel die gast in voetballend opzicht je tegenwerkt is niet normaal. Ook een nieuwe trainer lijkt mij welkom. 17 april 2022 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 april 2022 Share Geplaatst 18 april 2022 12 uur geleden zei cimbomcu: Dit negatieve is echt nergens voor nodig. Ajax zit al lang in een negatieve spiraal. En als je de beoogde basiselftal van volgend seizoen zal maken, inclusief leeftijden erachter, dan word ik daar niet echt vrolijk van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 april 2022 Share Geplaatst 18 april 2022 1 uur geleden zei Chiemel: Ajax zit al lang in een negatieve spiraal. En als je de beoogde basiselftal van volgend seizoen zal maken, inclusief leeftijden erachter, dan word ik daar niet echt vrolijk van Qua dit seizoen wel ja, ben ik met je eens. Maar ik verwacht dat we wel gewoon kampioen worden. Dan ben ik juist optimistisch naar volgend jaar want hopelijk andere spelers/trainers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 18 april 2022 Share Geplaatst 18 april 2022 Zwoegen naar het einde. Hogelijk komt het goed. Hopelijk komend weekend iig met Berghuis op 10. En dan desnoods Kudus of Mo rechts. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 19 april 2022 Share Geplaatst 19 april 2022 Op 16-4-2022 om 12:53 zei Arezo: Misschien omdat Ajax geen mooiere club is dan Feyenoord? Ik denk dat zelfs de meest fanatieke Ajax supporters erkennen dat Feyenoord in alles mooier is dan Ajax. Het is enige waar Ajax mooier in is zijn de resultaten het het salaris wat iemand daar kan verdienen. Slot heeft het tactisch veel beter voor elkaar dan Advocaat vorig jaar. Ik verwacht niet dat Ajax bij hem uit gaat komen, maar het is een prima trainer. Dan denk ik dat je jezelf schromelijk overschat. Het stadion wellicht ja, maar die 10.000 schreeuwende en scheldende tokkies maken wat mij betreft een club niet mooi. Poeh, wat was dit een slechte bekerfinale he? Kunnen we, in navolging van een aantal jaar geleden in het Feyenoord topic, ook een Ajax bingo beginnen voor Ten Hag? Kun je in elk geval voor elke wedstrijd de wissels aanvinken. Wat ben ik die man ondertussen zat. Hoe krijg je het ook uit je bek dat je vind dat Ajax met de beker had moeten staan? Omdat ze 2 buitenspelgoals maken? Jezus christus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 april 2022 Share Geplaatst 19 april 2022 Ik snap alleen niet zo de reacties dat Ihatarren er in kwam, die gast heeft letterlijk 5 minuten eventjes lopen ballen. Het is al te vroeg zeker om de selectie van volgend seizoen bij elkaar te speculeren? Want ik weet namelijk wel een linksachter, Gomez van Anderlecht. Kunnen we mooi ruilen met Mallejan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 19 april 2022 Share Geplaatst 19 april 2022 Heb wel weer zin in die pot tegen NEC. Op naar revanche. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 19 april 2022 Share Geplaatst 19 april 2022 Zojuist zei Elsjorro1990: Dan denk ik dat je jezelf schromelijk overschat. Het stadion wellicht ja, maar die 10.000 schreeuwende en scheldende tokkies maken wat mij betreft een club niet mooi. Poeh, wat was dit een slechte bekerfinale he? Kunnen we, in navolging van een aantal jaar geleden in het Feyenoord topic, ook een Ajax bingo beginnen voor Ten Hag? Kun je in elk geval voor elke wedstrijd de wissels aanvinken. Wat ben ik die man ondertussen zat. Hoe krijg je het ook uit je bek dat je vind dat Ajax met de beker had moeten staan? Omdat ze 2 buitenspelgoals maken? Jezus christus. Maak hier maar 25.000 van. Bij Ajax is dit trouwens ook gewoon aan de orde hoor. Alleen zullen dit er misschien 10.000 zijn. Heb zelfs het idee dat dit steeds erger wordt bij Ajax de afgelopen jaren. Wel een zorgelijke ontwikkeling voor Ajax vind ik. Vind overigens dat je ''schreeuwende tokkies'' best op twee manieren kan bekijken. Althans, zo doe ik het. Aan de ene kant zorgt die groep fanatiekelingen bij Feyenoord en ook bij Ajax voor de sfeer in het stadion, wat een wedstrijd leuker maakt om te kijken en ik geloof ook wel dat spelers er beter door kunnen gaan spelen. Aan de andere kant van de medaille heb je natuurlijk de boetes en overlast die erbij komen kijken. Ga zelf ook amper nog naar de Kuip de afgelopen jaren omdat je alleen maar gekanker om je heen hoort. Vooral op de onderste ring. Lekker voor het tv'tje is tien keer beter. Komt misschien ook dat je een jaartje ouder wordt en je het allemaal een beetje relativeert. Als Feyenoord verliest ben was ik er vroeger goed ziek van, nu zet ik de TV uit en gaan we weer lekker over tot de orde van de dag. Veel volwassenen missen dat enorm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 19 april 2022 Share Geplaatst 19 april 2022 (bewerkt) 21 minuten geleden zei Beppu: Maak hier maar 25.000 van. Bij Ajax is dit trouwens ook gewoon aan de orde hoor. Alleen zullen dit er misschien 10.000 zijn. Heb zelfs het idee dat dit steeds erger wordt bij Ajax de afgelopen jaren. Wel een zorgelijke ontwikkeling voor Ajax vind ik. Vind overigens dat je ''schreeuwende tokkies'' best op twee manieren kan bekijken. Althans, zo doe ik het. Aan de ene kant zorgt die groep fanatiekelingen bij Feyenoord en ook bij Ajax voor de sfeer in het stadion, wat een wedstrijd leuker maakt om te kijken en ik geloof ook wel dat spelers er beter door kunnen gaan spelen. Aan de andere kant van de medaille heb je natuurlijk de boetes en overlast die erbij komen kijken. Ga zelf ook amper nog naar de Kuip de afgelopen jaren omdat je alleen maar gekanker om je heen hoort. Vooral op de onderste ring. Lekker voor het tv'tje is tien keer beter. Komt misschien ook dat je een jaartje ouder wordt en je het allemaal een beetje relativeert. Als Feyenoord verliest ben was ik er vroeger goed ziek van, nu zet ik de TV uit en gaan we weer lekker over tot de orde van de dag. Veel volwassenen missen dat enorm. Ik vind het zowel bij Feyenoord als bij Ajax en elke andere club waar dat gebeurd idioot ja. Hier bij FC Emmen lopen er inmiddels ook een paar rond die vinden dat ze heel erg veel in de melk te brokkelen hebben. Doodvermoeiende mensen vind ik het. Maar goed, het was dus op de reactie dat alle fanatieke Ajax supporters wel even zouden beamen dat Feyenoord een mooiere club is in bijna alles. Daar kijk ik dan toch iets anders tegenaan. Edit: Schreuder blijkbaar hoog op de lijst voor Ajax. dat is toch godverdomme ook weer lekker scouten met het bord op schoot? Hey Edwin, wie zouden we kunnen aantrekken als nieuwe trainer. Edwin: Haalt lijstje met oude trainers uit broekzak. "Bosz valt af hoor, die deed vervelend tegen mij. Wat vinden jullie van Schreuder?" 19 april 2022 bewerkt door Elsjorro1990 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 19 april 2022 Share Geplaatst 19 april 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 19 april 2022 Share Geplaatst 19 april 2022 12 minuten geleden zei Erwin.: Aaah, jij hebt het lijstje van Edwin gevonden zie ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 19 april 2022 Share Geplaatst 19 april 2022 Jaap Stammetje dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 19 april 2022 Share Geplaatst 19 april 2022 Zullen ze mooi vinden bij de T. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 april 2022 Share Geplaatst 19 april 2022 Dat is dus Heitinga, Reiziger, D. Blind, Bogarde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 19 april 2022 Share Geplaatst 19 april 2022 4 uur geleden zei La Pulga: Het is al te vroeg zeker om de selectie van volgend seizoen bij elkaar te speculeren? Want ik weet namelijk wel een linksachter, Gomez van Anderlecht. Kunnen we mooi ruilen met Mallejan. Dan betaal je +20 miljoen voor een linksachter die niet kan verdedigen. Ik hoop toch dat ze een goedkopere oplossing vinden eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 19 april 2022 Share Geplaatst 19 april 2022 3 uur geleden zei delichris: Dat is dus Heitinga, Reiziger, D. Blind, Bogarde. Seedorf niet vergeten. Of heeft die inmiddels haar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 19 april 2022 Share Geplaatst 19 april 2022 En Peter Bosz voldoet daar ook aan. En dus Schreuder, Marcel Keizer,... Wat mij betreft mag het wel een buitenlander worden. Een frisse wind zie ik wel zitten. Zie op sommige media de Deense bondscoach als optie voorbij komen, maar die kan ik moeilijk inschatten. Bielsa zou ik leuk vinden, maar weet niet of dat de resultaten ten goede zou komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 april 2022 Share Geplaatst 19 april 2022 Voor Bielsa is de Eredivisie een speeltuin. Met over het algemeen de beste club in een tactisch en defensief zwakke competitie. Dat zou echt lachen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 19 april 2022 Share Geplaatst 19 april 2022 2 uur geleden zei FlyD: Dan betaal je +20 miljoen voor een linksachter die niet kan verdedigen. Ik hoop toch dat ze een goedkopere oplossing vinden eigenlijk. Zo slecht verdedigt hij nu ook weer niet he. Vergeet niet dat hij in het begin van het seizoen een stuk beter voetbalde dan de laatste maanden helaas. Toen kon ie ook achterin zijn mannetje wel staan hoor. Zet die jongen in een minder verdedigende competitie als de JPL zoals de Eredivisie er één is en die draait prima mee. Verder heb je wel gelijk dat er allicht goedkopere oplossingen zijn. Voor minder dan 20 miljoen zie ik hem ook niet meteen weggaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 19 april 2022 Share Geplaatst 19 april 2022 34 minuten geleden zei Miz: Zo slecht verdedigt hij nu ook weer niet he. Vergeet niet dat hij in het begin van het seizoen een stuk beter voetbalde dan de laatste maanden helaas. Toen kon ie ook achterin zijn mannetje wel staan hoor. Zet die jongen in een minder verdedigende competitie als de JPL zoals de Eredivisie er één is en die draait prima mee. Verder heb je wel gelijk dat er allicht goedkopere oplossingen zijn. Voor minder dan 20 miljoen zie ik hem ook niet meteen weggaan. Daar ben ik het volledig mee eens. Bij Ajax zou hij veel tegenstanders kapot spelen op de linkerkant. Maar verdedigend maakt hij veel technische en positionele fouten die in de topwedstrijden en in de CL een probleem zouden vormen. En het is toch de bedoeling dat Ajax daar weer naartoe werkt en dan vind ik +20miljoen teveel vanwege zijn beperkte verdedigende kwaliteiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 april 2022 Share Geplaatst 20 april 2022 11 uur geleden zei Nom de Guerre: Seedorf niet vergeten. Of heeft die inmiddels haar? Geen idee die man heb ik al tijden niet meer gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten