Pino Geplaatst 2 november 2019 Share Geplaatst 2 november 2019 @Zeus wat vond jij van Marin? Nog steeds verkopen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 november 2019 Share Geplaatst 2 november 2019 W 34 minuten geleden zei Pino: @Zeus wat vond jij van Marin? Nog steeds verkopen? Waar is deze post nou weer voor nodig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 2 november 2019 Share Geplaatst 2 november 2019 Iets met een zwaluw en een zomer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 2 november 2019 Share Geplaatst 2 november 2019 8 uur geleden zei Pino: @Zeus wat vond jij van Marin? Nog steeds verkopen? Dat je constant op de man af aan het (af)reageren ben is inmiddels wel duidelijk. Ik vind dat verder prima, maar als je er dan voor kiest om dat jegens mijn persoon te doen, doe ik wederom het verzoek om dat wel inhoudelijk juist te doen. Het is al meerdere keren gebeurd dat je met onjuiste informatie en/of zelfbedachte, alternatieve feiten aan komt zetten. Ook nu weer. Ik heb nooit gezegd dat je Marin zou moeten verkopen. Dit doet mij denken aan die keer dat je mij verweet 'elke week een nieuwe opstelling te maken', waarna ik een grondige zoekpoging in mijn berichtengeschiedenis vroegtijdig besloot te staken omdat ik inmiddels al op vier maanden terug nog steeds geen zelfgemaakte opstelling kon bespeuren. Of die keer dat je tegen mij zei dat Kruijswijk bergop beter was dan Buchmann (voor de leken: dit zijn wielrenners, Tour de France 2019), terwijl de volkomen toegankelijke rituitslagen toch echt zwart-op-wit anders bewezen. Je bijdragen in politieke contexten laat ik dan vaak nog maar gaan. Maar om terug te komen op Marin: ook nu heb ik mijn zoekwerk gedaan, en weeral heb je toch echt geen gelijk. Ja, ik was al zeer vroeg een grote criticaster van Marin. En ja, ik zei ook al zeer snel dat het mij een geschikt idee leek hem voorlopig even aan de zijkant te houden, hetgeen ook gebeurde. Overigens wel een leuk patroon ontstaat er inmiddels, dat ik iets bepleit en vervolgens zowel Ten Hag als de algemene, publieke opinie (ook hier) wat later volgen. Maar goed, over Marin dan maar weer. Er was een tijd geleden een discussie gaande over hem, waarbij ik meen dat iemand stelde dat men hier Marin al afschreef. Toen heb ik gezegd dat nadrukkelijk niet te doen. Citaat ''Op meerdere technische en tactische facetten is een bepaalde speler, in dit geval Razvan Marin, zichtbaar niet op het niveau van zijn ploegmaten en het niveau dat je zou moeten nastreven als Ajax zijnde. Dat mag je constateren en dan moet je inderdaad nu - omdat we niet meer in de voorbereiding zitten en al voor de knikkers spelen - kijken of je over andere spelers beschikt die dichter tegen dat niveau aan zouden zitten. Is dat niet het geval, zou je eventueel de markt op kunnen gaan. Daar schrijf je helemaal niemand mee af. Naar mijn idee zegt niemand hier dat je Razvan Marin per direct op straat zou moeten zetten, dát is iemand werkelijk afschrijven namelijk. Iemand in de basis laten staan onder het mom van: 'geef hem de tijd', is eveneens een weinig steekhoudende beweegreden. Dat kan je doen in het geval iemand op bepaalde facetten ook wél laat zien over expliciete kwaliteiten te beschikken, of wél iets concreet toe te voegen. Zoals je zou kunnen vaststellen dat de avontuurlijkheid en de aanvallende drang van Dest daadwerkelijk iets toevoegen aan het veldspel van Ajax en je daarom hem nog even wat langer de kans in de basis geeft. Maar mijns inziens zijn er bij Razvan Marin tot op heden maar zeer weinig aanknopingspunten en zodoende weinig reden om hem stoïcijns in de basis te blijven opstellen. Dan ga je verder zoeken en is het aan meneer Marin om op de trainingen en tijdens invalbeurten of bekerwedstrijden te laten zien dat hij het niveau wél aan kan en wel degelijk iets toe te voegen heeft aan dit Ajax.'' Bron: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 2 november 2019 Share Geplaatst 2 november 2019 Excuses @Zeus ik zie dat ik me helemaal vergist heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 november 2019 Share Geplaatst 2 november 2019 2 uur geleden zei Pino: Excuses @Zeus ik zie dat ik me helemaal vergist heb. Dis al de zoveelste keer in korte tijd dat ik zo'n post van je zie Pino, wel een beetje scherp blijven he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 november 2019 Share Geplaatst 3 november 2019 De excuses van Pino, de leukste en mooiste trend van MU Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 november 2019 Share Geplaatst 3 november 2019 Ja, ga anders nog even wat olie op het vuur gooien in plaats van niet op elkaar te reageren. Je weet dat hij hier weer op gaat reageren. Wees nou de verstandige(re) van de twee. Om dan ook nog even inhoudelijk iets toe te voegen, het schijnt dat Ajax belangstelling heeft getoond voor de Tsjechische FM groeibriljant Adam Hlozek, een 16-jarige spits van Sparta Praag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 3 november 2019 Share Geplaatst 3 november 2019 2 minuten geleden zei Nom de Guerre: Om dan ook nog even inhoudelijk iets toe te voegen, het schijnt dat Ajax belangstelling heeft getoond voor de Tsjechische FM groeibriljant Adam Hlozek, een 16-jarige spits van Sparta Praag. Ze spelen ook FM gok ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 november 2019 Share Geplaatst 3 november 2019 2 minuten geleden zei Kavinos: Ze spelen ook FM gok ik Dan wil ik me best melden als scout Betaald FM'en en de betere spelers voordragen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 3 november 2019 Share Geplaatst 3 november 2019 3 uur geleden zei Nom de Guerre: Dan wil ik me best melden als scout Betaald FM'en en de betere spelers voordragen Dit gebeurt bijna gegarandeerd lijkt me. Als de FM net uit is, is het altijd even handig om te kijken welke talenten er door FM zijn toegevoegd. Onmogelijk om allemaal zelf bij te houden en zo kun je toch een voorselectie maken of mogelijke pareltjes al vroeg gaan volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 4 november 2019 Share Geplaatst 4 november 2019 Ik begreep dat een paar jaar geleden een Engelse club (volgens mij Everton) een deal met EA Sports heeft gesloten om de database als eerste in te zien ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 november 2019 Share Geplaatst 4 november 2019 Dat verklaart wel dat het bij Everton zo slecht gaat, EA heeft de database van FM namelijk niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 4 november 2019 Share Geplaatst 4 november 2019 15 minuten geleden zei Hwb: Ik begreep dat een paar jaar geleden een Engelse club (volgens mij Everton) een deal met EA Sports heeft gesloten om de database als eerste in te zien ofzo. Dat was met SI, dacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 4 november 2019 Share Geplaatst 4 november 2019 Misschien dat Kennedy dan nog weer een mooie transfer kan maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 4 november 2019 Share Geplaatst 4 november 2019 19 minuten geleden zei Nom de Guerre: Dat was met SI, dacht ik. Klopt ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 4 november 2019 Share Geplaatst 4 november 2019 1 uur geleden zei PJHoutman: Dat verklaart wel dat het bij Everton zo slecht gaat, EA heeft de database van FM namelijk niet 1 uur geleden zei Nom de Guerre: Dat was met SI, dacht ik. Oja, verkeerde ontwikkelaar in m'n hoofd... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 november 2019 Share Geplaatst 4 november 2019 ´´Voor de rest moet Nederland zich geen zorgen maken over Ten Hag, want met dit Ajax-materiaal kan ik zomaar tien Nederlandse trainers neerzetten die precies hetzelfde bereiken. Het is niet zo dat Ten Hag iets bijzonders doet. Iedere trainer wordt met Ajax kampioen." Op verzoek van presentator Wilfred Genee noemt Derksen enkele namen van trainers die hij ook geschikt acht voor Ajax. "Denk je dat Ten Hag honderd keer meer kan dan John van den Brom en Alfons Groenendijk en noem ze maar op? Ben je gek, joh. Ik denk zelfs dat Fred Grim het goed doet, die laat dat armzalige RKC Waalwijk iedere week leuk voetballen. Ten Hag is een fantastische trainer door de spelers die hij heeft." Derksen over Ten Hag, ongekend he, zo´n ongenuanceerde haat . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 5 november 2019 Share Geplaatst 5 november 2019 Kunnen we die Familia-Castillo alvast terugsturen? Wat een ongemotiveerde, matige speler is dat zeg. Valt me nu al meerdere Jupiler League-potten negatief op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 5 november 2019 Share Geplaatst 5 november 2019 8 uur geleden zei cimbomcu: ´´Voor de rest moet Nederland zich geen zorgen maken over Ten Hag, want met dit Ajax-materiaal kan ik zomaar tien Nederlandse trainers neerzetten die precies hetzelfde bereiken. Het is niet zo dat Ten Hag iets bijzonders doet. Iedere trainer wordt met Ajax kampioen." Op verzoek van presentator Wilfred Genee noemt Derksen enkele namen van trainers die hij ook geschikt acht voor Ajax. "Denk je dat Ten Hag honderd keer meer kan dan John van den Brom en Alfons Groenendijk en noem ze maar op? Ben je gek, joh. Ik denk zelfs dat Fred Grim het goed doet, die laat dat armzalige RKC Waalwijk iedere week leuk voetballen. Ten Hag is een fantastische trainer door de spelers die hij heeft." Derksen over Ten Hag, ongekend he, zo´n ongenuanceerde haat . Lijkt soms wel alsof Ten Hag iets misdaan heeft bij zowel Derksen als Valentijntje. De haat van die twee naar hem is echt ongekend. Elke mogelijkheid hem de grond in te stampen pakken ze aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 5 november 2019 Share Geplaatst 5 november 2019 Wel fijn dat Erik "gewoon" het seizoen af wil maken voor hij naar Bayern vertrekt volgend seizoen. Zin in vanavond. Gelijkspelletje moet toch haalbaar zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 5 november 2019 Share Geplaatst 5 november 2019 47 minuten geleden zei Lazy: Lijkt soms wel alsof Ten Hag iets misdaan heeft bij zowel Derksen als Valentijntje. De haat van die twee naar hem is echt ongekend. Elke mogelijkheid hem de grond in te stampen pakken ze aan. Valentijn zal zich wel meer buitengesloten voelen bij Ajax omdat zijn verklikkertjes weg zijn. Sowieso is die vent één grote grap Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 5 november 2019 Share Geplaatst 5 november 2019 1 uur geleden zei Erwin.: Valentijn zal zich wel meer buitengesloten voelen bij Ajax omdat zijn verklikkertjes weg zijn. Sowieso is die vent één grote grap Precies en Valentijn en Derksen zijn weer matties, maar goed die man moet je ook niet serieus nemen als het om voetbal gaat. Snap ook niet waarom daar nog steeds over gepost wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 5 november 2019 Share Geplaatst 5 november 2019 Daarom kijk ik alleen op zondag De Tafel van Kees. Enige voetbalprogramma waar overwegend interessante mensen aanschuiven. Studio voetbal ben ik al tijden bij afgehaakt, voor VI ben ik niet de doelgroep. Grappig om af en toe de filmpjes op youtube te zien, als cabaret. Dan blijft er niet veel over op tv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 5 november 2019 Share Geplaatst 5 november 2019 5 minuten geleden zei Niels: Daarom kijk ik alleen op zondag De Tafel van Kees. Enige voetbalprogramma waar overwegend interessante mensen aanschuiven. Dat programma bestaat niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten