Fabian. Geplaatst 14 augustus 2019 Auteur Share Geplaatst 14 augustus 2019 Kan trouwens iemand die Onana eens uitleggen dat het ontzettend irritant is om zo opzichtig te gaan tijdrekken iedere keer. Heeft ze tegen Spurs al een keer doelpunten gekost en gisteravond ook weer dat idiote liggen op die bal. Je kan m gerust ff bij je houden, maar niet een minuut lang Dat gedoe krijg je straks ook weer bij doeltrappen, zal die doorhebben dat het op een gegeven moment alleen maar tegen je gaat werken? Zo'n scheidsrechter denkt normaal gesproken ook van 'stik er maar in, plak er nog twee minuten bij'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 14 augustus 2019 Share Geplaatst 14 augustus 2019 Van de Beek mist toch weer twee hele grote kansen in het begin, wat hij vorig jaar in de groepsfase (vooral) ook deed. Als hij die kansen nou ook nog eens wist te maken kan hij wel echt slagen bij een Real Madrid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 14 augustus 2019 Share Geplaatst 14 augustus 2019 3 uur geleden zei Barteh: Dat Ajax 3-2 heeft gewonnen. Bovenaan zie je dat kopje "goals" staan. Dat betekent doelpunten in het Engels. Het enige gedeelte van die hele post wat ergens op slaat. Exactly. PAOK was effectiever. Ok leuk, toch 3-2 verloren. Top man. ?? Nu moeten we hopen dat Ten Hag tegen Ziyech zegt; potjandosi hakim, volgende week wél tussen de palen mikken he!! Waarop Hakim zegt: ok man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 augustus 2019 Share Geplaatst 14 augustus 2019 13 minuten geleden zei E2E: Vond dit wel grappige plots, omdat die penalties erin zitten natuurlijk, maar ook omdat PAOK dus nauwelijks écht doelgevaar heeft gecreëerd. Vind het enige jammere altijd van dit soort dingen is kansen die slecht worden uitgespeeld, of kansen waarbij er net geen voetje aan zit op bijvoorbeeld de 5 meter lijn --> de counter rond de 50e minuut waar Biseswar vrolijk het 16 meter gebied in danst en Pelkas op een haar na die bal mist. Als dat soort kansen erbij komen, had PAOK wel een hogere xG gehad. Ben het overigens wel eens met het nut ervan, geeft inderdaad aan over langere tijd hoe een club het doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 15 augustus 2019 Share Geplaatst 15 augustus 2019 Zoals ik een paar weken terug al aankondigde heeft dit Ajax momenteel problemen op het middenveld (iets wat hier toen wat werd weggehoond, maar inmiddels zie je het tal van analytici benoemen). Er is geen balans, geen controle en in de omschakeling zijn ze uiterst kwetsbaar. Ten Hag heeft ervoor gekozen vast te houden aan zijn systeem met twee controleurs en een 10. Het is echter wel duidelijk dat Blind - iets waar men onder andere hier ook veels te makkelijk aan voorbij leken te gaan - helemaal niet geschikt is als LCM. Waar De Jong altijd vloeiend het spel kon dicteren, ook in de kleine ruimte, blijkt dat Blind hier meer moeite mee heeft. Daarnaast had De Jong de kwaliteit om nog razendsnel in de omschakeling terug te komen en de bal te heroveren (zijn befaamde sprints terug naar achter, waarna vaak een sliding op de bal volgde). Blind is hier vééls te statisch en te traag voor. Wanneer hij een fout maakt (wat tegen PAOK het geval was), kan hij die niet goed meer herstellen en is hij eigenlijk gezien. Blind staat dan ook hoger op het veld momenteel dan hij aan zou kunnen. Blind kan twee dingen wel zeer goed: opbouwen en onderscheppen vanuit staande positie (als hij zijn tegenstander voor zich heeft). Dat maakt hem in het Ajax-spel dan ook een uitstekende CV. Ook zou hij dit nog eventueel kunnen als een teruggeschoven '6' die voor de defensie staat. Helemaal tenenkrommend was wederom het optreden van Razvan Marin. Schijnbaar mag je op dit forum niet constateren dat een nieuweling het niet goed zou doen, zo bleek de vorige keren, maar wederom heeft Marin laten zien positioneel constant verkeerd te staan. Eigenlijk staat hij vrijwel altijd verkeerd. Naar voren toe loopt hij gaten dicht, in fases van controle loopt hij voortdurend de dekking in en in defensief opzicht komt hij altijd te laat en laat hij grote ruimtes vallen. Het duo Blind & Marin, controlerend op het middenveld, is simpelweg een verschrikking. Ook toen Mazraoui op het middenveld kwam te staan - mijns inziens een wat overschatte speler - werd het er niet veel beter op. Ook hij liet grote ruimtes vallen, was slordig en niet scherp en fel genoeg om ballen terug te veroveren. Ik vind hem dan ook nog altijd geen optie voor op het middenveld. Te laks, te log, mist spelintelligentie en mist handelingssnelheid. Hij is een redelijke rechtsback die vooral leunt op zijn functionele basistechniek. Hij kan als rechtsback uitstekend mee in het combinatievoetbal en in offensief opzicht kan hij op een goede dag ook nog wel redelijk voor de dag komen. In defensief opzicht blijft hij echter kwetsbaar, zeker wanneer hij een lakse dag kent. Met De Jong & Schöne vorig seizoen had je veel meer controle aan de bal, die twee waren veel balvaster. Logisch misschien, want het waren gewoon twee goede voetballers, maar toch ook defensief waren ze intelligent. De Jong had longen als een paard en was ook snel, waardoor hij zoals eerder genoemd vaak met rushes terug naar achteren een tegenspeler terug wist te halen met een tackle op de bal. Daardoor corrigeerde hij veel momenten van balverlies. Schöne op zijn beurt - ondanks dat hij toch tamelijk traag was en op Europees niveau ook weleens werd overlopen - kon wél goed positie kiezen. Je zag hem dan ook nooit echt voor de bal komen, eigenlijk bleef hij altijd wat achter de bal. En uiteraard had je met de tactisch slim verdedigende Blind en de ijzersterke De Ligt twee voor Ajax-begrippen geweldige centrale verdedigers staan die ook nog een hoop konden repareren. Op dit moment zie ik eigenlijk geen reden meer om vast te houden aan het middenveld met twee controleurs en een 10. Op die posities van de twee controleurs heb je immers geen spelers die zich daar écht goed staande kunnen houden. Je zou dan misschien op zoek kunnen gaan naar op zijn minst één iemand die dat wel kan (kopen), maar voor nu zou ik overgaan op een middenveld met een echte '6'. Iemand die positie kiest kort voor de defensie en hiermee in elk geval de ruimte die nu steeds bloot komt te liggen wat kan compenseren. Op deze positie lijkt Blind dé man te zijn, echter vind ik die nieuwe Argentijn (Martinez) ook zeker wel goed aan de bal en zeer scherp in de duels. Die jongen zou ook best een toekomstige '6' kunnen zijn. Maar voor nu zou ik dan toch nog even voor Blind kiezen (en Martinez dus op LCV houden), daar Blind nu voor de nodige stabiliteit kan zorgen vanuit die positie. Bijkomend voordeel is dat Van de Beek iets terug zal zakken (van 10 naar RCM), daar hij het wél in zich heeft in de duels te komen, hij over een geweldige conditie beschikt en in de omschakeling naar voren maar ook naar achteren van waarde zou kunnen zijn. Dan is de LCM-positie er één die je al met iets meer gerustheid in zou kunnen vullen. De meest logische opties daar lijken ZIyech (techniek, passing en onderschat tegenwoordig ook niet: werklust, vuile meters maken, gif en druk zetten), Lang (creativiteit, bereidheid, techniek), Marin (heb tot nog toe weinig aanknopingspunten gezien, maargoed, hij zal toch iets moeten kunnen) en zelfs Tadic (techniek, passing, werklust, duelkracht) tegen wat mindere tegenstanders zou nog kunnen. Verder heb je een RCV nodig met meer lengte en kopkracht dan Veltman. Ook al deed laatstgenoemde het zo slecht nog niet, het is nu echt een zwakte dat je achterin zo weinig lengte hebt staan. Hopelijk kan die Álvarez en anders met nog een paar stapjes Schuurs binnenkort die positie overnemen. Voorts lijkt het me in offensief opzicht duidelijk dat Dolberg nu wel klaar is, Huntelaar echt nog wel iets toe te voegen heeft (in elk geval een hoop meer dan Dolberg) en dat Tadic veel beter tot zijn recht komt vanuit een centrale rol dan weggestopt op links. Zelfs aan de rechterkant kan hij nog meer zijn 'ei kwijt' (met zijn linker naar binnen komen en het spel voor hem hebben). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 16 augustus 2019 Share Geplaatst 16 augustus 2019 22 uur geleden zei Zeus: Zoals ik een paar weken terug al aankondigde heeft dit Ajax momenteel problemen op het middenveld (iets wat hier toen wat werd weggehoond, maar inmiddels zie je het tal van analytici benoemen). Er is geen balans, geen controle en in de omschakeling zijn ze uiterst kwetsbaar. Ten Hag heeft ervoor gekozen vast te houden aan zijn systeem met twee controleurs en een 10. Het is echter wel duidelijk dat Blind - iets waar men onder andere hier ook veels te makkelijk aan voorbij leken te gaan - helemaal niet geschikt is als LCM. Waar De Jong altijd vloeiend het spel kon dicteren, ook in de kleine ruimte, blijkt dat Blind hier meer moeite mee heeft. Daarnaast had De Jong de kwaliteit om nog razendsnel in de omschakeling terug te komen en de bal te heroveren (zijn befaamde sprints terug naar achter, waarna vaak een sliding op de bal volgde). Blind is hier vééls te statisch en te traag voor. Wanneer hij een fout maakt (wat tegen PAOK het geval was), kan hij die niet goed meer herstellen en is hij eigenlijk gezien. Blind staat dan ook hoger op het veld momenteel dan hij aan zou kunnen. Blind kan twee dingen wel zeer goed: opbouwen en onderscheppen vanuit staande positie (als hij zijn tegenstander voor zich heeft). Dat maakt hem in het Ajax-spel dan ook een uitstekende CV. Ook zou hij dit nog eventueel kunnen als een teruggeschoven '6' die voor de defensie staat. Helemaal tenenkrommend was wederom het optreden van Razvan Marin. Schijnbaar mag je op dit forum niet constateren dat een nieuweling het niet goed zou doen, zo bleek de vorige keren, maar wederom heeft Marin laten zien positioneel constant verkeerd te staan. Eigenlijk staat hij vrijwel altijd verkeerd. Naar voren toe loopt hij gaten dicht, in fases van controle loopt hij voortdurend de dekking in en in defensief opzicht komt hij altijd te laat en laat hij grote ruimtes vallen. Het duo Blind & Marin, controlerend op het middenveld, is simpelweg een verschrikking. Ook toen Mazraoui op het middenveld kwam te staan - mijns inziens een wat overschatte speler - werd het er niet veel beter op. Ook hij liet grote ruimtes vallen, was slordig en niet scherp en fel genoeg om ballen terug te veroveren. Ik vind hem dan ook nog altijd geen optie voor op het middenveld. Te laks, te log, mist spelintelligentie en mist handelingssnelheid. Hij is een redelijke rechtsback die vooral leunt op zijn functionele basistechniek. Hij kan als rechtsback uitstekend mee in het combinatievoetbal en in offensief opzicht kan hij op een goede dag ook nog wel redelijk voor de dag komen. In defensief opzicht blijft hij echter kwetsbaar, zeker wanneer hij een lakse dag kent. Met De Jong & Schöne vorig seizoen had je veel meer controle aan de bal, die twee waren veel balvaster. Logisch misschien, want het waren gewoon twee goede voetballers, maar toch ook defensief waren ze intelligent. De Jong had longen als een paard en was ook snel, waardoor hij zoals eerder genoemd vaak met rushes terug naar achteren een tegenspeler terug wist te halen met een tackle op de bal. Daardoor corrigeerde hij veel momenten van balverlies. Schöne op zijn beurt - ondanks dat hij toch tamelijk traag was en op Europees niveau ook weleens werd overlopen - kon wél goed positie kiezen. Je zag hem dan ook nooit echt voor de bal komen, eigenlijk bleef hij altijd wat achter de bal. En uiteraard had je met de tactisch slim verdedigende Blind en de ijzersterke De Ligt twee voor Ajax-begrippen geweldige centrale verdedigers staan die ook nog een hoop konden repareren. Op dit moment zie ik eigenlijk geen reden meer om vast te houden aan het middenveld met twee controleurs en een 10. Op die posities van de twee controleurs heb je immers geen spelers die zich daar écht goed staande kunnen houden. Je zou dan misschien op zoek kunnen gaan naar op zijn minst één iemand die dat wel kan (kopen), maar voor nu zou ik overgaan op een middenveld met een echte '6'. Iemand die positie kiest kort voor de defensie en hiermee in elk geval de ruimte die nu steeds bloot komt te liggen wat kan compenseren. Op deze positie lijkt Blind dé man te zijn, echter vind ik die nieuwe Argentijn (Martinez) ook zeker wel goed aan de bal en zeer scherp in de duels. Die jongen zou ook best een toekomstige '6' kunnen zijn. Maar voor nu zou ik dan toch nog even voor Blind kiezen (en Martinez dus op LCV houden), daar Blind nu voor de nodige stabiliteit kan zorgen vanuit die positie. Bijkomend voordeel is dat Van de Beek iets terug zal zakken (van 10 naar RCM), daar hij het wél in zich heeft in de duels te komen, hij over een geweldige conditie beschikt en in de omschakeling naar voren maar ook naar achteren van waarde zou kunnen zijn. Dan is de LCM-positie er één die je al met iets meer gerustheid in zou kunnen vullen. De meest logische opties daar lijken ZIyech (techniek, passing en onderschat tegenwoordig ook niet: werklust, vuile meters maken, gif en druk zetten), Lang (creativiteit, bereidheid, techniek), Marin (heb tot nog toe weinig aanknopingspunten gezien, maargoed, hij zal toch iets moeten kunnen) en zelfs Tadic (techniek, passing, werklust, duelkracht) tegen wat mindere tegenstanders zou nog kunnen. Verder heb je een RCV nodig met meer lengte en kopkracht dan Veltman. Ook al deed laatstgenoemde het zo slecht nog niet, het is nu echt een zwakte dat je achterin zo weinig lengte hebt staan. Hopelijk kan die Álvarez en anders met nog een paar stapjes Schuurs binnenkort die positie overnemen. Voorts lijkt het me in offensief opzicht duidelijk dat Dolberg nu wel klaar is, Huntelaar echt nog wel iets toe te voegen heeft (in elk geval een hoop meer dan Dolberg) en dat Tadic veel beter tot zijn recht komt vanuit een centrale rol dan weggestopt op links. Zelfs aan de rechterkant kan hij nog meer zijn 'ei kwijt' (met zijn linker naar binnen komen en het spel voor hem hebben). Met alles eens ja. Elke vrije bal en corner is nu billen knijpen omdat je gewoon te weinig lengte hebt. Hopelijk kan die alvarez dat oplossen. Ik lees net dat ten hag heeft geroepen dat er in principe geen spelers meer bij komen. Dus je raakt 2 middenvelders kwijt ( en niet de minste) en haalt daar een speler voor terug die tot dusverre totaal niet op die spelers lijkt. Raar beleid. Ik begrijp ook echt niet waarom ze schone weg hebben gedaan. Die had toch zeker nationaal gewoon alle wedstrijden basis kunnen staan? Ik verwacht dat hij Ziyech een linie terug gaat halen en zo ruimte gaat maken voor promes. Anders is de aankoop van promes toch ook belachelijk? We mogen dan geld genoeg hebben, 17 mil voor een wisselspeler uitgeven is ook wat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 augustus 2019 Share Geplaatst 16 augustus 2019 1 uur geleden zei Elsjorro1990: Met alles eens ja. Elke vrije bal en corner is nu billen knijpen omdat je gewoon te weinig lengte hebt. Hopelijk kan die alvarez dat oplossen. Ik lees net dat ten hag heeft geroepen dat er in principe geen spelers meer bij komen. Dus je raakt 2 middenvelders kwijt ( en niet de minste) en haalt daar een speler voor terug die tot dusverre totaal niet op die spelers lijkt. Raar beleid. Ik begrijp ook echt niet waarom ze schone weg hebben gedaan. Die had toch zeker nationaal gewoon alle wedstrijden basis kunnen staan? Ik verwacht dat hij Ziyech een linie terug gaat halen en zo ruimte gaat maken voor promes. Anders is de aankoop van promes toch ook belachelijk? We mogen dan geld genoeg hebben, 17 mil voor een wisselspeler uitgeven is ook wat. Vind ik niet, Ziyech zou net als vorig seizoen 100% weggaan maar chillt em nog op de rechterflank. Ook aan Neres werd getrokken en uit voorzorg ik daarvoor Promes gehaald omdat hij voor zo'n prijs natuurlijk gewoon een buitenkansje is. Dat de spelers toch aanbleven heeft in het nadeel gewerkt voor Promes maar hij moet echt geen basisspeler worden vanwege zijn prijs. Ook in de voorbereiding heeft ie overigens niets laten zien en ik verwacht hem zeker niet in de basis morgen. Eigenlijk was denk ik volgens Ten Hag de ideale opstelling voorin dit seizoen zo geweest: Tadic - Dolberg - Neres/Ziyech(één van de twee dan weg) Promes is ook echt puur gehaald als back-up en omdat ie Nederlands is. (beetje een statement maken van kijk wij kunnen een basisspeler halen van het Nederlands elftal) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 16 augustus 2019 Share Geplaatst 16 augustus 2019 4 uur geleden zei La Pulga: Vind ik niet, Ziyech zou net als vorig seizoen 100% weggaan maar chillt em nog op de rechterflank. Ook aan Neres werd getrokken en uit voorzorg ik daarvoor Promes gehaald omdat hij voor zo'n prijs natuurlijk gewoon een buitenkansje is. Dat de spelers toch aanbleven heeft in het nadeel gewerkt voor Promes maar hij moet echt geen basisspeler worden vanwege zijn prijs. Ook in de voorbereiding heeft ie overigens niets laten zien en ik verwacht hem zeker niet in de basis morgen. Eigenlijk was denk ik volgens Ten Hag de ideale opstelling voorin dit seizoen zo geweest: Tadic - Dolberg - Neres/Ziyech(één van de twee dan weg) Promes is ook echt puur gehaald als back-up en omdat ie Nederlands is. (beetje een statement maken van kijk wij kunnen een basisspeler halen van het Nederlands elftal) “ voor die prijs een buitenkans”. Gaan we 17 miljoen dan al een buitenkans noemen? Tuurlijk moet hij geen basisspeler worden door zijn prijs, maar gelet op de problemen op het middenveld kun je wel ruimte voor hem creeeren door Ziyech een linie terug te halen. ik mag overigens ook hopen dat ten hag dolberg niet in zijn ideale opstelling had staan. Op een geheven moment moet hoop toch plek maken voor realisme? Bedoel we zijn allemaal niet blind: in het EL jaar hebben we dolberg belachelijke dingen zien doen met een bal. In de positieve zin. Maar het is nu al anderhalf jaar niet veel. Het zij door blessures, maar hij valt vreselijk uit de toon. Daar kun je toch niet op blijven wachten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 19 augustus 2019 Share Geplaatst 19 augustus 2019 Zo content met de wedstrijd dat gewoon niemand over de 4-1 zege geluld heeft... Morgen APOEL en daar heb ik wel vertrouwen in. Zal een heet avondje worden (letterlijk) met verwachte temperaturen van 25+ in de avond. Dat is dan direct ook je grootste tegenstander morgen. Anyhoo; doelpunt(en) maken morgen en terug naar Amsterdam met een goed resultaat. Dan komende weekend lekker uitrusten en dan volgende week karwei afmaken en die miljoenen binnenharken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 19 augustus 2019 Share Geplaatst 19 augustus 2019 Telegraaf meldt vanochtend dat Ajax en Nice akkoord zijn over Dolberg; 20 miljoen. Ontzettend jammer dat hij nooit is geworden wat hij kon worden. Wel het beste op dit moment voor speler en club. Mocht hij daar aan spelen toekomen en er wat meer ruimte bij de verdediging liggen (lijkt me wel, het is Nice) gaat hij sowieso nog uitgroeien tot een topper. Zuur dat juist hij op een verkeerd moment bij Ajax zat, de ploeg van Frank de Boer had hem goed kunnen gebruiken, nu is er helaas gewoon geen ruimte. Mooie speler en hopelijk kan hij ooit nog terugkeren bij Ajax. Denk ook dat als Ten Hag de enkele 6 met Donny wat terughoudender had geprobeerd, Dolberg wel wat beter uit de verf was gekomen. Ben benieuwd of ze nog gaan doorpakken met een middenvelder na deze miljoenen. Er zijn er in principe genoeg maar de afstemming en echt daadwerkelijke middenvelders (en niet halve verdedigers of halve aanvallers) missen imo. Dat eerste zal wel goedkomen, maar een De Wit die er regelmatig in zal gaan komen dit seizoen is niet echt top. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 19 augustus 2019 Share Geplaatst 19 augustus 2019 Waarom zou dat (moeten) afhangen van een transfer van Dolberg, @Rogier.? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 19 augustus 2019 Share Geplaatst 19 augustus 2019 20 miljoen voor Dolberg, wat een bedrag zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 19 augustus 2019 Share Geplaatst 19 augustus 2019 20 miljoen wat op kan lopen tot 25. Voor je 3de a 4de spits. Gaat nergens meer over dit joh. Jammer dat hij het nooit meer heeft laten zien, want talent heeft 'ie wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 augustus 2019 Share Geplaatst 19 augustus 2019 Dus het halen van Huntelaar zorgt er uiteindelijk voor dat je 30 miljoen verlies maakt op Dolberg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 19 augustus 2019 Share Geplaatst 19 augustus 2019 7 minuten geleden zei 007mark: Dus het halen van Huntelaar zorgt er uiteindelijk voor dat je 30 miljoen verlies maakt op Dolberg. Of hij past gewoon niet in het systeem van Ten Hag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 19 augustus 2019 Share Geplaatst 19 augustus 2019 1 minuut geleden zei 007mark: Dus het halen van Huntelaar zorgt er uiteindelijk voor dat je 30 miljoen verlies maakt op Dolberg. Als je een huis koopt voor een ton, het na een tijdje 5 ton waard is en je verkoopt het voor 3 ton, heb je niet 2 ton verlies. Verder komt die waardevermindering niet door het halen van Huntelaar, maar door de prestaties en blessures van Dolberg. Het probleem op het middenveld is nu dat je in principe 3 basisspelers hebt (Blind, Marin en Vd Beek), waarbij je de afstemming nog niet hebt gevonden. Achter die 3 heb je spelers die van een andere positie moeten komen (Mazraoui, Ziyech, Tadic wordt ook wel eens genoemd) of het nog waar moeten maken (Eiting, Lang, De Wit, Gravenberch). In principe mag daar inderdaad nog wel iemand bij, tenzij Ten Hag besluit een van de eerste namen echt als middenvelder te gaan gebruiken en ook zo te gaan trainen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 augustus 2019 Share Geplaatst 19 augustus 2019 1 uur geleden zei 007mark: Dus het halen van Huntelaar zorgt er uiteindelijk voor dat je 30 miljoen verlies maakt op Dolberg. Nee, want je hebt hem niet voor 50 miljoen gekocht. Die 30 miljoen verlies waar jij op doelt komt door het niet verkopen van Dolberg aan Monaco 2 jaar geleden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 augustus 2019 Share Geplaatst 19 augustus 2019 1 minuut geleden zei Pino: Nee, want je hebt hem niet voor 50 miljoen gekocht. Die 30 miljoen verlies waar jij op doelt komt door het niet verkopen van Dolberg aan Monaco 2 jaar geleden. Dat bedoel ik inderdaad ook. En daarbij heeft Huntelaar de Dol lekker in de weg gelopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 19 augustus 2019 Share Geplaatst 19 augustus 2019 Zou Huntelaar hem in de weg hebben gelopen is Dolberg mentaal niet weerbaar genoeg? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 augustus 2019 Share Geplaatst 19 augustus 2019 (bewerkt) 54 minuten geleden zei 007mark: En daarbij heeft Huntelaar de Dol lekker in de weg gelopen. Dus jij denkt echt dat de slechte prestaties van Dolberg aan Huntelaar liggen? 19 augustus 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 19 augustus 2019 Share Geplaatst 19 augustus 2019 Het is denk ik toch vooral die blessure die hem kapot heeft gemaakt. Daarna kon hij niet mee op het niveau halve finale CL. Tsja... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 augustus 2019 Share Geplaatst 19 augustus 2019 Ik ben van mening dat Dolberg meer krediet had verdiend en dat de trainer hem meer vertrouwen had kunnen geven. Toch gewoon een erg groot talent en al international bij Denemarken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 augustus 2019 Share Geplaatst 19 augustus 2019 (bewerkt) 9 minuten geleden zei 007mark: Ik ben van mening dat Dolberg meer krediet had verdiend en dat de trainer hem meer vertrouwen had kunnen geven. Toch gewoon een erg groot talent en al international bij Denemarken. Nog meer krediet? We spelen profvoetbal he, en Dolberg heeft genoeg kansen gehad zowel dit seizoen als vorig seizoen. En begrijp me niet verkeerd, ik vind het doodzonde. Ik had hem liever verhuurd zien worden, want ik ben altijd Dolberg fan gebleven. 19 augustus 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 19 augustus 2019 Share Geplaatst 19 augustus 2019 9 minuten geleden zei 007mark: Ik ben van mening dat Dolberg meer krediet had verdiend en dat de trainer hem meer vertrouwen had kunnen geven. Toch gewoon een erg groot talent en al international bij Denemarken. Die man heeft de afgelopen 2 jaar het vertrouwen gekregen, alleen presteerde hij telkens niet waar de concurrentie dat wel deed. Dan houd het op hoor. Zal in Frankrijk ook wel weer gaan vlammen, maar bij ons was dat sowieso niet meer gebeurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 19 augustus 2019 Share Geplaatst 19 augustus 2019 5 uur geleden zei MetalMichael: Waarom zou dat (moeten) afhangen van een transfer van Dolberg, @Rogier.? Omdat je ondanks de binnengelopen miljoenen niet kan blijven uitgeven gezien de onzekerheid van CL-voetbal, de miljoenen die al zijn uitgegeven en de verhoging van het salariseis. Daarnaast is de selectie al behoorlijk groot, dus om dan nog een speler te halen die iemand van je bank verdringt is niet echt lekker voor de moraal. Is uiteraard niet 1 op 1, maar ik denk dat de kans aanwezig is dat er nog wel iemand gehaald gaat worden (alleen als die daadwerkelijk een versterking is), aangezien Labyad ook einde verhaal is bij Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten