Isco22 Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 Jongens wat gebeurt hier ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 Zo dit was me het 1e helftje wel hoor. Zo jammer dat neres die 0-3 niet maakt. Maar aan de andere kant real ook al 2/3 goede kansen gehad zeg. ik ga hem maar alvast er in gooien: graag mazraoui wisselen aub. Die gaat of een 2e gele kart pakken tegen bale, of hij laat hem lopen en er komt een goal uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 Ongelooflijk wat een eerste helft. Maar Real zal wel 2 enorme kutgoals maken. Wel mooi dat die Vinicius eruit is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 Precies @Barteh Mazraoui gaat een Veltmannetje doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 (bewerkt) Fijne scheids Nog ff die 0-3 maken, dan moet Real nog 3x scoren. 5 maart 2019 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 UEFA MAFFIA ff bezig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 (bewerkt) Lekker 0-3 Ah fuck 5 maart 2019 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ADG-Vincent Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 Goal telt! Lijkt wel alsof echt alles mee mag zitten vanavond! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 En terecht. Zelfde situatie als met Vitesse vsn het weekend. Maakte een goal in buitenspelpositie, maar was geen camerabeeld dat het 100% zeker aantoonde. Dat laatste was hier ook het geval. Mazzeltje en blijkt maar weer dat VAR niet (optimaal) werkt. Wat een wedstrijd trouwens haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 (bewerkt) Sommige spelen echt geniaal, VAR mee en geluk bij kansen tegen. Genieten. O jammer, 1-3 Tijd gaat voor mij nu echt te langzaam 5 maart 2019 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 1-4!!!!!!!!!!! ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 Wat gebeurt hier allemaal joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 Nederland - Spanje vibes bij deze wedstrijd. Prachtig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 Tadic en Blind echt geweldig. Vd Beek speelt prima pot, maar mist op dit niveau wel finesse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 Eens. De Jong speelde geweldig tot dat moment net, 2 minpunten voor hem. Kan ik echt niet tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 Ja, lijkt eerder op een matchke Volendam - Haarlem dan op Real Madrid - Ajax maar anyway. Dat dollen van De Jong en dan die open kans die niet afgemaakt wordt is zo tekenend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 Video Ajax Referee Maar goed wat heerlijk voor het Nederlands voetbal dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 Oh ik hou echt van die arrogantie van die Ajax spelers... Zo een kans nog eens missen. Dat kan er ook nog wel bij, en dan zo lopen met die bal op eigen veld ? Real wie? Real wie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 "Ramos bedankt" door het stadion... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 Ongekend dit, ongekend! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 Genieten jongens. Clubvoorkeur maakt geen ruk uit. Geniet er van jongens. Ook ik heb genoten van dit Ajax! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 Als je hier niet van kan genieten als Nederlander, dan ben je de liefdesbaby van @MisterX en een vat zoutzuur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 Op 4-3-2019 om 17:37 zei Barteh: Ik heb vannacht gedroomd dat we morgen met 0-3 winnen, dus geen probleem. Penal in de 87e minuut Tadic onderkant lat voor de laatste goal. Je droom is niet helemaal waarheid geworden, maar je mag niet klagen. Heb je vaker dit soort dromen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 Gefeliciteerd mannen. Hele knappe prestatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 Zojuist zei MetalMichael: Als je hier niet van kan genieten als Nederlander, dan ben je de liefdesbaby van @MisterX en een vat zoutzuur. Ik heb er niets van gezien, maar omdat het Ajax is, moet het wel aantrekkelijk zijn. Kan niet anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten