JanVertonghen Geplaatst 23 januari 2019 Share Geplaatst 23 januari 2019 Ageuro en Same bij Ajax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 23 januari 2019 Share Geplaatst 23 januari 2019 Los van het feit dat het natuurlijk totaal nog niet zeker is, gezien hij een maand geleden al 'sowieso' naar PSG ging voor 75 miljoen, wat een belachelijk mooi bedrag zou 90 miljoen zijn Natuurlijk is hij een toptalent, maar als je dit krijgt, te allen tijde verkopen. Vind dat De Jong de laatste tijd wel zeker meer zijn stempel mag drukken op wedstrijden, al is dat misschien ook een beetje de rol die hij toebedeeld krijgt. Weten we in ieder geval ook dat De Ligt voor meer dan 100 miljoen weggaat. Kan me niet voorstellen dat die voor minder gaat, wordt gegarandeerd een van de, zo niet de, beste centrale verdedigers ter wereld. Maargoed, vind het wel humoristisch al die berichten. Nog lekker een weekje doorgaan zo en dan zien of er al wat besloten is.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 januari 2019 Share Geplaatst 23 januari 2019 49 minuten geleden zei Hwb: Als Ajax De Jong, De Ligt, Ziyech, Neres en Onana verkoopt, kunnen ze de selecties van Feyenoord én PSV kopen gok ik. Dit heeft helemaal niks te maken met het feit dat 90 miljoen veel te veel is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 23 januari 2019 Share Geplaatst 23 januari 2019 Dat heeft er imo juist alles mee te maken. Bizarre prijs inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 januari 2019 Share Geplaatst 23 januari 2019 7 minuten geleden zei Hwb: Dat heeft er imo juist alles mee te maken. Bizarre prijs inderdaad. Ah op die manier. Dacht even day we weer te maken hadden met een typisch arrogante 020 houding. Overigens bij Feyenoord op dit moment is er geen een speler waarvoor ik als buitenlandse club zijnde meer dan 10 miljoen zou neerleggen, dus de selectie van Feyenoord kopen kan al snel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 23 januari 2019 Share Geplaatst 23 januari 2019 Berghuis wel denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 23 januari 2019 Share Geplaatst 23 januari 2019 (bewerkt) Moet eerlijk zeggen: mij lijkt het wel wat. Gewoon stevige boden uitbrengen op bv Rosario, Zoet, Bergwijn, Berghuis, Malen en evt St. Juste. Sowieso, zou Rosario geen optie kunnen zijn als opvolger van De Jong? 23 januari 2019 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 23 januari 2019 Share Geplaatst 23 januari 2019 Gaat nooit gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 23 januari 2019 Share Geplaatst 23 januari 2019 28 minuten geleden zei Hwb: Moet eerlijk zeggen: mij lijkt het wel wat. Gewoon stevige boden uitbrengen op bv Rosario, Zoet, Bergwijn, Berghuis, Malen en evt St. Juste. Sowieso, zou Rosario geen optie kunnen zijn als opvolger van De Jong? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 23 januari 2019 Share Geplaatst 23 januari 2019 1 uur geleden zei Hwb: Moet eerlijk zeggen: mij lijkt het wel wat. Gewoon stevige boden uitbrengen op bv Rosario, Zoet, Bergwijn, Berghuis, Malen en evt St. Juste. Sowieso, zou Rosario geen optie kunnen zijn als opvolger van De Jong? Kijk dit dan Ik ben trouwens Peterborough Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 23 januari 2019 Share Geplaatst 23 januari 2019 FM19 hoeft er dus ook niet te komen hier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 23 januari 2019 Share Geplaatst 23 januari 2019 Heerenveen heeft ook aardig aan hun reputatie gewerkt dat ene seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 januari 2019 Share Geplaatst 23 januari 2019 1 uur geleden zei Gert: Berghuis wel denk ik. Welnee, vreselijk vervelende houding die vent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 23 januari 2019 Share Geplaatst 23 januari 2019 Nou het is officieel hoor. 75 miljoen en kan oplopen tot 86. Standbeeld voor Marcie hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 23 januari 2019 Share Geplaatst 23 januari 2019 Marc Wat een lekker bedrag. Heel benieuwd ook wat die bonussen inhouden, maar dit is toch wel ff een lekkere binnenkomer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 23 januari 2019 Share Geplaatst 23 januari 2019 Dat wordt een makkie zondag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 23 januari 2019 Share Geplaatst 23 januari 2019 Laten we eerst morgen maar eens kijken of zondag echt een incident was en of ten Hag iedereen weer op scherp heeft gekregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 23 januari 2019 Share Geplaatst 23 januari 2019 37 minuten geleden zei Pino: Dat wordt een makkie zondag. Deze post kun je voor vrijwel elke Feyenoord-Ajax wel plaatsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 januari 2019 Share Geplaatst 24 januari 2019 (bewerkt) Jij doet net of Lammers alleen tegen Ajax goed heeft gespeeld Dan ken je Lammers niet en dan heb je dit seizoen ook dus weinig van hem gezien. Maar ik zal voortaan bij alle spelers die een goede wedstrijd spelen even posten 24 januari 2019 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 januari 2019 Share Geplaatst 24 januari 2019 (bewerkt) Geweldige prestatie van Ajax en Frenkie de Jong natuurlijk. Met speciale vermelding naar Marc Overmars. Je moet ook zien hoe De Jong wordt gepresenteerd, bizar hoe blij ze met hem zijn. 24 januari 2019 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 24 januari 2019 Share Geplaatst 24 januari 2019 Het heeft ook echt geen zin hè. Werkelijk 0,0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 24 januari 2019 Share Geplaatst 24 januari 2019 21 minuten geleden zei cimbomcu: Jij doet net of Lammers alleen tegen Ajax goed heeft gespeeld Dan ken je Lammers niet en dan heb je dit seizoen ook dus weinig van hem gezien. Maar ik zal voortaan bij alle spelers die een goede wedstrijd spelen even posten Lammers had voor het laatst gescoord in oktober toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 24 januari 2019 Share Geplaatst 24 januari 2019 19 december nog, tegen Odin ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 24 januari 2019 Share Geplaatst 24 januari 2019 In competitieverband 28 oktober uit bij Az voor t laatst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 24 januari 2019 Share Geplaatst 24 januari 2019 Marc die bij FOX roept wij gaan niks halen nu. Benieuwd wat er nog bij gaat komen dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten