Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Als we er even vanuit gaan dat Nederland met ruimere cijfers van Wit-Rusland moet winnen dan Zweden van Luxemburg (40%) en vervolgens nog steeds ruim van Zweden moet winnen (25%), komen met bovenstaande berekening er op uit dat Nederland nog 0.40*0.25*0.90 = 9% kans heeft naar de play-offs te gaan.

Mja te makkelijk. Het belangrijkste scenario is als Luxemburg weer stunt... dan hoeft Nederland nog maar gewoon te winnen.

De scenario's dat Nederland zelf het heft in handen neemt moeten we minder vertrouwen in hebben. Al schijnt Wit Rusland nu echt op zijn slechtst te zijn en is dit Luxemburg het beste team in jaren, dus wie weet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even over Dickie weer. Had het weer over wel of niet aanvallend beginnen, wel of niet vroeg druk zetten. En zei toen dat dat niet hoeft want Zweden scoorde juist uit een omschakeling tegen de Wit-Russen. Maar dat is gewoon niet waar :-D Jammer dat van de pers niemand op de hoogte was om hem daarmee te confronteren maar goed. Beetje erg, dat liegen.

Desalniettemin hoop ik zo erg dat we het gaan halen jongens. Best gespannen ook. Vooral na het echec van Turkije gisteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies wat Roemm zegt. Van mij hoeft Amrabat niet opgeroepen te worden, zeker niet in zo'n cruciale fase en als die jongen meer heeft met Marokko dan moet die mooi voor Marokko voetballen. Het gaat mij om de achterlijke antwoorden van Advocaat, dat is niet alleen nu maar met meerdere zaken. Amrabat heeft helemaal niet maar 1 keer gespeeld in Feyenoord 1. Ook dat journalisten en Amrabat zelf zeggen dat hij niet met Advocaat heeft gesproken maar hij zelf wel zegt dat hij met hem heeft gesproken. Dat gedoe over doelsaldo bijvoorbeeld ook. Hij is goed in die persconferenties en denkt daarom overal mee weg te kunnen komen. Je kan toch gewoon normaal doen? Is dat zo moeilijk, een fatsoenlijk antwoord geven? Dickie heeft helemaal geen zin in de kwestie van Amrabat dus doet die maar zo. Zeg lekker dat je in deze fase niet zo'n speler kan gebruiken ipv raar doen en zeggen dat hij hem niet selecteert omdat hij 1 wedstrijd in Feyenoord 1 heeft gespeeld. Ik heb echt zelden zo'n klootzak als Advocaat gezien die zo op een voetstuk wordt gehouden door media/fans/forummensen, denk alleen al aan Australië en België, zijn periode bij Fener waar jullie waarschijnlijk niet veel van weten en het gezeur bij Sunderland. Ik ga bijna hopen dat we niet naar het WK gaan zodat hij eindelijk oprot. Zou wat zijn als Zweden toch met 8-0 wint :r Na alweer een domme antwoord op Valentijn Driessen die stelde wat nou als Zweden met 8-0 wint, ga je dan wel voor meer goals? ''Zweden wint niet met 8-0, wat is dat voor stomme vraag?''

Dikkie :-D :-D :-D Tering bejaarde.

Dikkie bedankt, dikkie, dikkie dikkie bedankt!

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb hem toch meerdere dommen dingen zien doen daar. Afgelopen weekend nog een penal weggegeven (of was dat de week daarvoor). Maar geloof wel nog dat Karim een prima speler kan worden. Om hem nu op te stellen is weer wat overdreven.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites