Pino Geplaatst 19 november 2018 Share Geplaatst 19 november 2018 1 minuut geleden zei MisterX: Ik heb de wedstrijd niet kunnen zien, maar ik heb zomaar het idee dat Nederland het niet makkelijk had gezien het scoreverloop. Blijkbaar klopt mijn uitspraak dus wel. Ja hij was ook wel een open deur hé. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 19 november 2018 Share Geplaatst 19 november 2018 Lekker hoor ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 19 november 2018 Share Geplaatst 19 november 2018 29 minuten geleden zei Pino: Ja hij was ook wel een open deur hé. Ik had eerlijk gezegd zelfs een overwinning voor de Duitsers verwacht. Ik ben toch blij dat ik die voorspelling hier niet geplaatst heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 20 november 2018 Share Geplaatst 20 november 2018 We tellen weer een beetje mee, da's wel een fijn gevoel. Het dubbele hieraan is dat het "maar" de Nations League finales zijn. Uiteindelijk heb je nog niks. Stel, we verkloten nu die hele EK-kwalificatie dan heb je er wellicht nog iets aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 20 november 2018 Share Geplaatst 20 november 2018 Tsja, daarnaast zitten we nu in een poule van 5 ipv 6 dus de nations league finals komen in plaats van wedstrijden tegen San Marino. Toch wel beter. Daarnaast kan het NL elftal een tweede prijs ooit in de wacht slepen. Het is niet zo dat die prijzenkast zo goed gevuld is... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 20 november 2018 Share Geplaatst 20 november 2018 De waarde van dit toernooi zal pas na een aantal edities bekend zijn. Dus als je dan de 1e winnaar bent is het toch mooi meegenomen. Voor nu is het voornamelijk een geldprijs voor de KNVB en grotere kans op EK Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 20 november 2018 Share Geplaatst 20 november 2018 Lees ik nou goed dat de nummers 1 van Divisie D ook gaan strijden om 1 EK-ticket? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 november 2018 Share Geplaatst 20 november 2018 8 minuten geleden zei Elano: Lees ik nou goed dat de nummers 1 van Divisie D ook gaan strijden om 1 EK-ticket? Dat klopt volgens mij wel ja. Al las ik ook weer dat je als winnaar van de Nations League nog helemaal niet zeker bent van het EK. Heb echt al meerdere filmpjes gekeken erover en langs zien komen, maar vind het heel lastig te begrijpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 20 november 2018 Share Geplaatst 20 november 2018 (bewerkt) 1 uur geleden zei Elano: Lees ik nou goed dat de nummers 1 van Divisie D ook gaan strijden om 1 EK-ticket? Ja klopt. Er gaan 24 landen meedoen aan het EK. Dat zijn de 10 winnaars en 10 runner-ups van de kwalificatie. Daarna heb je nog Nations League play-offs tussen de groepwinnaars per Divisie, voor nog 4 tickets. Echter de landen die al gekwalificeerd zijn zullen niet deelnemen aan de play-off, voor hun komt de eerstvolgende niet gekwalificeerde in de plek op basis van de volledige eindstand. De kans is groot dat er uiteindelijk landen uit Divisie B meedoen aan de play-off van Divisie A (en van C aan de play-off van B enz.) Los hiervan is er nog een eindronde van de Nations League in juni volgend jaar, dit bepaalt de winnaar van de Nations League maar levert geen kwalificatie voor het EK op. 20 november 2018 bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 20 november 2018 Share Geplaatst 20 november 2018 Meest complete en duidelijkste uitleg die ik tot nu toe heb gelezen. ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 november 2018 Share Geplaatst 20 november 2018 Die bij zondag met lubach was toch ook vrij duidelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 20 november 2018 Share Geplaatst 20 november 2018 36 minuten geleden zei Erwin.: Ja klopt. Er gaan 24 landen meedoen aan het EK. Dat zijn de 10 winnaars en 10 runner-ups van de kwalificatie. Daarna heb je nog Nations League play-offs tussen de groepwinnaars per Divisie, voor nog 4 tickets. Echter de landen die al gekwalificeerd zijn zullen niet deelnemen aan de play-off, voor hun komt de eerstvolgende niet gekwalificeerde in de plek op basis van de volledige eindstand. De kans is groot dat er uiteindelijk landen uit Divisie B meedoen aan de play-off van Divisie A (en van C aan de play-off van B enz.) Los hiervan is er nog een eindronde van de Nations League in juni volgend jaar, dit bepaalt de winnaar van de Nations League maar levert geen kwalificatie voor het EK op. Ik begrijp het niet zo. Die normale kwalificatie is toch niet al komende zomer afgerond. Dus hoe weten we nou of een ploeg al gekwalificeerd is bij aanvang van de nations league playoffs? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 20 november 2018 Share Geplaatst 20 november 2018 (bewerkt) 5 minuten geleden zei Gert: Ik begrijp het niet zo. Die normale kwalificatie is toch niet al komende zomer afgerond. Dus hoe weten we nou of een ploeg al gekwalificeerd is bij aanvang van de nations league playoffs? De play-offs van de Nations League beginnen in maart 2020, de eindronde is volgend jaar juni. 20 november 2018 bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 20 november 2018 Share Geplaatst 20 november 2018 Nu snap ik hem helemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 november 2018 Share Geplaatst 20 november 2018 2 uur geleden zei Erwin.: Ja klopt. Er gaan 24 landen meedoen aan het EK. Dat zijn de 10 winnaars en 10 runner-ups van de kwalificatie. Daarna heb je nog Nations League play-offs tussen de groepwinnaars per Divisie, voor nog 4 tickets. Echter de landen die al gekwalificeerd zijn zullen niet deelnemen aan de play-off, voor hun komt de eerstvolgende niet gekwalificeerde in de plek op basis van de volledige eindstand. De kans is groot dat er uiteindelijk landen uit Divisie B meedoen aan de play-off van Divisie A (en van C aan de play-off van B enz.) Los hiervan is er nog een eindronde van de Nations League in juni volgend jaar, dit bepaalt de winnaar van de Nations League maar levert geen kwalificatie voor het EK op. Denk dat ik het nu zowaar begrijp inderdaad. Play-offs zijn dus eigenlijk geen Nations League, maar de deelnemers aan die play-offs worden wel samengesteld a.d.h.v. die ranglijst. Logisch ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 november 2018 Share Geplaatst 20 november 2018 2 uur geleden zei Pino: Die bij zondag met lubach was toch ook vrij duidelijk. Echt geniaal ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 20 november 2018 Share Geplaatst 20 november 2018 3 uur geleden zei Erwin.: Ja klopt. Er gaan 24 landen meedoen aan het EK. Dat zijn de 10 winnaars en 10 runner-ups van de kwalificatie. Daarna heb je nog Nations League play-offs tussen de groepwinnaars per Divisie, voor nog 4 tickets. Echter de landen die al gekwalificeerd zijn zullen niet deelnemen aan de play-off, voor hun komt de eerstvolgende niet gekwalificeerde in de plek op basis van de volledige eindstand. De kans is groot dat er uiteindelijk landen uit Divisie B meedoen aan de play-off van Divisie A (en van C aan de play-off van B enz.) Los hiervan is er nog een eindronde van de Nations League in juni volgend jaar, dit bepaalt de winnaar van de Nations League maar levert geen kwalificatie voor het EK op. Ah! Duidelijk ? En Lubach is een baas inderdaad. Geweldig programma. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 20 november 2018 Share Geplaatst 20 november 2018 Tete en De Ligt gisteren wel erg matig imo. De Ligt die een paar keer verkeerd uitstapt en niet goed lijkt te communiceren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 november 2018 Share Geplaatst 20 november 2018 De Ligt had wel even een heerlijke Zidane actie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 november 2018 Share Geplaatst 20 november 2018 Om eens positief te zijn over de UEFA. De Nations League is wel echt een fantastische uitvinding hoor, heerlijk met volle spanning tegen toplanden zulke potjes door het jaar. Beter kan niet. Ook leuk voor de kleinere goden die niet meer alles met 10-0 hoeft te verliezen maar lekker tegen elkaar een spannend potje kunnen voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 november 2018 Share Geplaatst 20 november 2018 Ik vind het ook wel fijn hoor. Toch 4 heerlijke potjes gehad en Duitsland met 3-0 vernederen en dan op z'n Duits tegen Duitsland nog naar de halve finale gaan is natuurlijk helemaal geweldig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 20 november 2018 Share Geplaatst 20 november 2018 Ik gisteren in de 83e minuut: 'Heb genoeg gezien ga naar bed..' 10 minuten later push bericht: 'sensationele comeback brengt Nederland naar finale Nations League' Top.. ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 november 2018 Share Geplaatst 20 november 2018 2 minuten geleden zei Lazy: Ik gisteren in de 83e minuut: 'Heb genoeg gezien ga naar bed..' 10 minuten later push bericht: 'sensationele comeback brengt Nederland naar finale Nations League' Top.. ? Karma. #nepsupporter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 20 november 2018 Share Geplaatst 20 november 2018 1 uur geleden zei Pino: De Ligt had wel even een heerlijke Zidane actie. Dat scheelt dan een hoop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 20 november 2018 Share Geplaatst 20 november 2018 Nations League is inderdaad wel tof. Nu gaan oefenwedstrijden tenminste ergens om, goede zaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten