Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Ja precies, Van Persie!! Want dan kun je na 23 minuten alsnog een nattige defensieve middenvelder inbrengen.:-D

Wat+is+begrijpend+lezen.jpg

Ik verwacht ook niet meer dat 'ie topfit raakt en weet dat hij te oud is, maar qua voetballend vermogen is het de beste die er rondloopt. Dat zegt dan ook meer dan genoeg over het gebrek aan kwaliteit bij de rest van de middenvelders. Dat ik uberhaupt een 34-jarige wisselspeler van Feyenoord als alternatief moet noemen is al reden om uit te loggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of je nou Strootman, Wijnaldum, Pröpper, Til, De Roon, Hendrix, Van Ginkel, Vilhena, Vormer of Blind opstelt, het is allemaal één pot nattige defensieve middenvelders. Je hebt creatievelingen nodig en die heb je niet. Helemaal in een 5-3-2 opstelling is dat cruciaal. Ik sluit niet uit dat Van Persie (mits topfit) straks zijn rentree gaat maken als nummer tien.

Maar Koeman speelt toch niet met een 10 Karschmans? Hij probeert vooral zijn centrale middenvelders vanuit een speelstijl richting het creatieve te krijgen. Dat het niet over houdt wie je er ook neerzet, ben ik het geheel mee eens. Zal zelf wel met Proppertje spelen denk ik. Maar dan als verbindingspeler.

Heb niet alles gezien van zowel Slowakije, als Italië. In balbezit houdt het niet over, zal de komende jaren wel zo blijven. Maar laten we eerlijk zijn; dat was het onder van Gaal ook niet. Zolang alles maar compact staat vanuit de organisatie, kom je al een heel eind. Ook daar gaan Frankrijk en Duitsland het gewoon moeilijk mee hebben. En dat vertrouw ik Koeman wel toe. Spelen op de standaardsituaties en de bevliegingen van een Depay.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar Koeman speelt toch niet met een 10 Karschmans? Hij probeert vooral zijn centrale middenvelders vanuit een speelstijl richting het creatieve te krijgen. Dat het niet over houdt wie je er ook neerzet, ben ik het geheel mee eens. Zal zelf wel met Proppertje spelen denk ik. Maar dan als verbindingspeler.

Heb niet alles gezien van zowel Slowakije, als Italië. In balbezit houdt het niet over, zal de komende jaren wel zo blijven. Maar laten we eerlijk zijn; dat was het onder van Gaal ook niet. Zolang alles maar compact staat vanuit de organisatie, kom je al een heel eind. Ook daar gaan Frankrijk en Duitsland het gewoon moeilijk mee hebben. En dat vertrouw ik Koeman wel toe. Spelen op de standaardsituaties en de bevliegingen van een Depay.

Klopt. Zie het ook niet gebeuren hoor, maar hoop dat Persie ook gewoon nog lekker gaat draaien bij Feyenoord. Wishful thinking. Zo'n Van Gaal kon dan wel erg leunen op de klasse van Sneijder en Robben. Die soort spelers mis je nu. Maar dit is wel erg FC Open Deur he?

bewerkt door Bolderbast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of je nou Strootman, Wijnaldum, Pröpper, Til, De Roon, Hendrix, Van Ginkel, Vilhena, Vormer of Blind opstelt, het is allemaal één pot nattige defensieve middenvelders. Je hebt creatievelingen nodig en die heb je niet. Helemaal in een 5-3-2 opstelling is dat cruciaal. Ik sluit niet uit dat Van Persie (mits topfit) straks zijn rentree gaat maken als nummer tien.

Onzin. Pröpper wordt juist vaak bij de opstellingen gezet omdat het een creatieve speler is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onzin. Pröpper wordt juist vaak bij de opstellingen gezet omdat het een creatieve speler is.

Propper is toch geen creatieveling. Ook niet zo zeer een defensieve middenvelder, maar meer een verbindingsspeler zoals Danny zei. Je wilt iemand hebben die de voorwaartsen in stelling kan brengen en de bovenstaande namen doen dat niet of nauwelijks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet de creativiteit van een David Silva maar Pröpper heeft een uitstekende techniek, kan steekpasses geven en goed dribbelen. Als je creativiteit wil in het Nederlands elftal is hij je beste keus. Hij heeft daarnaast ook nog veel loopvermogenm waardoor Pröpper bij mij een van de eerste op papier zou zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet de creativiteit van een David Silva maar Pröpper heeft een uitstekende techniek, kan steekpasses geven en goed dribbelen. Als je creativiteit wil in het Nederlands elftal is hij je beste keus. Hij heeft daarnaast ook nog veel loopvermogenm waardoor Pröpper bij mij een van de eerste op papier zou zijn.

Oh bij mij staat ie ook in de basis hoor, maar ik vind dat je dan een 6 inwisselt in voor een 6,5. Het is nou niet dé speler die het verschil gaat maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is om 12.00 uur vandaag al bekend gemaakt.

Het duurt een tijdje voordat we een post kunnen zien, als je dan ook nog 'nieuws' gaat brengen wordt het wel heel erg treurig hier ;c.

Ben meer geïnteresseerd in je mening over zijn selectie, voor welke positie(s) hij in aanmerking komt etc.

Van Dijk pas 19 interlands :r Dat is echt belachelijk, daar zou echt een politieke enquête naar uitgevoerd moeten worden.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is om 12.00 uur vandaag al bekend gemaakt.

Het duurt een tijdje voordat we een post kunnen zien, als je dan ook nog 'nieuws' gaat brengen wordt het wel heel erg treurig hier ;c.

Ben meer geïnteresseerd in je mening over zijn selectie, voor welke positie(s) hij in aanmerking komt etc.

Van Dijk pas 19 interlands :r Dat is echt belachelijk, daar zou echt een politieke enquête naar uitgevoerd moeten worden.

Ik meldde dat hij in de selectie zit he. Niet in de voorselectie. ;)

Verder ben ik benieuwd voor welke posities hij in aanmerking komt. Ik denk dat hij het best tot z'n recht komt als half in een 4-3-3 of 5-3-2. Bij Oranje zie ik hem wel als 6, omdat dat nog niet zo lekker loopt. Maar weet helemaal niet of hij gaat spelen natuurlijk. Zou het niet onterecht vinden als hij 12 minuten invalt ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verder ben ik benieuwd voor welke posities hij in aanmerking komt. Ik denk dat hij het best tot z'n recht komt als half in een 4-3-3 of 5-3-2. Bij Oranje zie ik hem wel als 6, omdat dat nog niet zo lekker loopt. Maar weet helemaal niet of hij gaat spelen natuurlijk. Zou het niet onterecht vinden als hij 12 minuten invalt ofzo.

Okok niet in de verdediging dus? Dan zijn we het eens.

Manmanman wat een luxe hebben wij daar centraal achterin zeg, nog nooit meegemaakt.

De Ligt, Van Dijk, Blind zou mijn centrum zijn. Misschien Aké ipv Blind, zo lang het maar een linkspoot is.

Van Aanholt op links, wat speelt hij heerlijk zeg. Had verwacht dat hij wel een stap zou maken qua club in Engeland.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okok niet in de verdediging dus? Dan zijn we het eens.

Manmanman wat een luxe hebben wij daar centraal achterin zeg, nog nooit meegemaakt.

De Ligt, Van Dijk, Blind zou mijn centrum zijn. Misschien Aké ipv Blind, zo lang het maar een linkspoot is.

Van Aanholt op links, wat speelt hij heerlijk zeg. Had verwacht dat hij wel een stap zou maken qua club in Engeland.

Structureel als verdediger zie ik hem niet. Kan me btw voorstellen dat zo'n speler juist in een blok van 3 wel fijn is, maar dan moet je eigenlijk geen 6 opstellen imo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het gevoel dat Nederland misschien nog wel een kansje heeft op een puntje tegen Frankrijk. Zij hebben er dan net een zware wedstrijd op zitten in Duitsland. Wij zijn net warmgedraaid. Zij denken hopelijk dat we mwa zijn, dat zijn we denk ik niet meer op dit moment. Maar stel ze winnen uit in Duitsland, dan gaan ze Nederland zeker onderschatten en dat is gevaarlijk voor ze denk ik. Natuurlijk is Frankrijk gewoon favoriet, maar Nederland gaat er deze keer echt niet met 3-0 af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

133 interlands, uit de jeugd van Ajax, om daarna 5 jaar in het eerste te spelen, 4 jaar bij mijn geliefde Galatasaray. De CL gewonnen. We gaan afscheid nemen van een groots voetballer en ik ben erbij!

Deze aan: https://www.bol.com/nl/p/wesley-sneijder-limited-edition-t-shirt-maat-s/9200000094143088/?Referrer=ADVNLGOO002037-G-50144191618-S-376870374461-9200000094143088&gclid=Cj0KCQjwk_TbBRDsARIsAALJSOY83GDSE993cWvgfB52TwsXL5dmwiHOmGa71tCv29njnbathJZeQ60aAgbpEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

En gaan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

133 interlands, uit de jeugd van Ajax, om daarna 5 jaar in het eerste te spelen, 4 jaar bij mijn geliefde Galatasaray. De CL gewonnen. We gaan afscheid nemen van een groots voetballer en ik ben erbij!

Deze aan: https://www.bol.com/nl/p/wesley-snei...B&gclsrc=aw.ds

En gaan!

Jij in een maatje S? ;c

Benieuwd overigens hoe ze dat afscheid precies gaan invullen.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nah, zo goed was ie in het begin van zijn carrière nog niet. Bovendien hebben we natuurlijk 2 toernooien gemist, waar hij wedstrijden had kunnen spelen. Maakt verder ook niet meer uit natuurlijk, als we straks Europees kampioen zijn. :huhu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij is al jaren erg goed, zeker in vergelijking met de kneusjes die op zijn plaats de voorkeur kregen. Weet niet precies wat je bedoelt met het begin van zijn carrière, maar na een half seizoen bij Celtic had je al genoeg gezien.

Ik heb hem bij Celtic niet zien spelen, maar dat is ook maar niveau FC Utrecht tegenwoordig (en toen hij er zat al)? Dus lastig om dan goed in te schatten hoe goed iemand is. Volgens mij heeft hij sinds hij er bij zit, bijna alles wat kon gespeeld?

Link naar opmerking
Deel via andere websites