Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Is te hopen dat ze morgen in ieder geval met Noa Lang of Xavi Simons beginnen. Kan je nu nog even testen, kan je andere spelers rust geven en hebben wij een wedstrijd om naar uit te kijken. Als Klaassen, De Roon en Frenkie het middenveld wordt dan heb ik niet eens zin om te kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei Chiemel:

Is te hopen dat ze morgen in ieder geval met Noa Lang of Xavi Simons beginnen. Kan je nu nog even testen, kan je andere spelers rust geven en hebben wij een wedstrijd om naar uit te kijken. Als Klaassen, De Roon en Frenkie het middenveld wordt dan heb ik niet eens zin om te kijken. 

Verwacht ik alsnog van ze dat ze met 4-0 winnen en een goede wedstrijd spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Chiemel:

Ik lees dst Janssen in de basis wordt verwacht, manmanman. 4-0  Dan moet elk schot op doel erin gaan. 

Ik lees juist net Noppert; Dumfries, Timber, Van Dijk, Aké, Blind; De Roon, De Jong; Klaassen; Gakpo, Memphis. De Roon in plaats van Berghuis dus. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je Klaassen daar neer wilt zetten, heb je net die twee andere backs nodig. Van Blind wordt teveel werk gevraagd en Dumfries heeft de vorm (en kwaliteit) niet om het middenveld degelijk te ondersteunen. Als De Jong weer pal voor Van Dijk gaat lopen en Klaassen van dichtbij blijft onderzoeken of Gakpo links- of rechtsdragend is, dan hebben we weer geen middenveld.

Hopen op een comfortabele voorsprong na 60 minuten, zodat in ieder geval Simons en Frimpong ingebracht mogen worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie weten toch dat jullie nog niet gekwalificeerd zijn he? Sommige commentaren lijken erop alsof dit een overbodige wedstrijd is en jullie al geplaatst zijn voor volgende ronde..

Nu acht ik de kans klein dat Qatar wint van Nederland.. Maar ik had ook nooit verwacht dat Argentinië zou verliezen van Saudi-Arabië. Of dat Japan Duitsland zou kloppen. Het leek ook logisch dat Japan daarna zou winnen van Costa Rica...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Thierryvane:

Klaassen doet het volgens mij met de dochter/nicht/stieftante van Louis. Kan niet anders.

Dat kan niet anders. Louis lijkt nu met NOG minder voetbal te willen gaan beginnen. Lijkt me een bijzonder onverstandige keuze tegen een land als Qatar, die toch vooral hun huid duur zullen willen verkopen om te eer te redden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei ElMarcos:

Dat kan niet anders. Louis lijkt nu met NOG minder voetbal te willen gaan beginnen. Lijkt me een bijzonder onverstandige keuze tegen een land als Qatar, die toch vooral hun huid duur zullen willen verkopen om te eer te redden.

de Roon -> Koopmeiners en Depay -> Bergwijn is niet per se minder voetbal dan tegen Ecuador. Je zou alleen verwachten dat ie op basis van die wedstrijd meer voetbal in de ploeg zou willen hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei DGremlin:

Jullie weten toch dat jullie nog niet gekwalificeerd zijn he? Sommige commentaren lijken erop alsof dit een overbodige wedstrijd is en jullie al geplaatst zijn voor volgende ronde..

Verre van zelfs, vandaar ook de frustratie over het blijven opstellen van een paar middelmatige spelers. Geloof me, ik zie het zo gebeuren dat Nederland zo heerlijk apathisch blijft spelen dat die gekke Qatari er eentje inschieten omdat Timber weer eens aan het ijsschaatsen is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei himan:

In dit soort potten ben je eigenlijk alleen maar tevreden als het 6-0 wordt. En dat is lastig.

Daar ben ik het niet mee eens. Tegen zulke landen wil je toch goed voetbal spelen om ook vertrouwen te krijgen naar de volgende wedstrijd? Vooral omdat je eerste 2 wedstrijden ook gewoon kut waren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei La Pulga:

Daar ben ik het niet mee eens. Tegen zulke landen wil je toch goed voetbal spelen om ook vertrouwen te krijgen naar de volgende wedstrijd? Vooral omdat je eerste 2 wedstrijden ook gewoon kut waren.

Zeker, maar voor een lekkere pot spelen, moet je ook een lekkere tegenstander hebben, anders vind niemand ooit 2-0 genoeg. Anders heb je wel 10 kansen gemist en is het ook niet goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei himan:

Zeker, maar voor een lekkere pot spelen, moet je ook een lekkere tegenstander hebben, anders vind niemand ooit 2-0 genoeg. Anders heb je wel 10 kansen gemist en is het ook niet goed.

Naja kansen missen is natuurlijk anders dan ze gewoonweg niet creëren. Qua veldspel ziet het er gewoon niet uit en ook de verdediging lijkt nog niet stabiel. Noppert is nog niet serieus getest dus daar weten we ook nog helemaal niets van. Mijn gevoel zegt dat je er bij de eerste serieuze tegenstander uit gaat liggen en als je de eerste helft van VS heb gezien dan gaat dat niet makkelijk worden. (tweede helft was wel een stuk minder)

En als de trainer uitspreekt het WK te willen winnen maar dat al 270 minuten lang niet terugziet dan vind ik dat wel een beetje vreemd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei delichris:

Ik word liever wereldkampioen met slecht voetbal dan dat wij er met goed voetbal er uit liggen. Over 20 jaar weet iedereen wie er wereldkampioen was en niet het voetbal.

Op zich ben ik dat redelijk met je eens. Maar met dit voetbal ga je er tegen een land als Spanje gewoon gigantisch hard af. Het is niet slecht, het is tenenkrommend slecht. Je mag van geluk spreken dat die gasten van Qatar niet een bal over 10 meter naar dezelfde kleur kunnen spelen, maar zelfs die banketbakkers voetbalden er soms wel erg makkelijk door heen.

Het staat gewoon niet goed. Gigantische ruimtes vallen er zo af en toe. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei delichris:

Ik word liever wereldkampioen met slecht voetbal dan dat wij er met goed voetbal er uit liggen. Over 20 jaar weet iedereen wie er wereldkampioen was en niet het voetbal.

zo een dooddoener vind ik dit. Met dit voetbal mag je blij dat als je überhaupt zaterdag doorgaat. 

o wat hierboven staat

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Teveel spelers niet in vorm helaas. Dat het niet spetterend ging zijn wat betreft voetbal opvatting, dat was vooraf al wel duidelijk en met dit materiaal, waarbij je defensief veel klasse hebt en aanvallend dit niet het geval is, ook wel verantwoord. Maar de gekozen strategie wordt gewoon ook matig tot slecht uitgevoerd. Dan helpt zo'n voorbereiding, wat geen voorbereiding was gezien de geringe tijd die er was, ook echt niet mee voor de bondscoach. Ben bang dat we na een tegenslag het de komende ronde(s) het niet gaan repareren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites