rich ruzzian Geplaatst 7 september 2021 Share Geplaatst 7 september 2021 11 minuten geleden zei Stefan.: Kenners die soms wel eens zeggen dat een trainer niks uit maakt met goed materiaal. Onder De Boer of Blind verlies je dit soort potjes gewoon. Enige dat ik jammer vind is dat De Ligt niet speelt. Sowieso de hele sfeer rond het elftal. Het geluk dat je eerst hebt na Noorwegen dat Turkije in de 96ste minuut nog de gelijkmaker tegen krijgt. Die bal van Haaland op de paal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 september 2021 Share Geplaatst 7 september 2021 1 minuut geleden zei rich ruzzian: Sowieso de hele sfeer rond het elftal. Het geluk dat je eerst hebt na Noorwegen dat Turkije in de 96ste minuut nog de gelijkmaker tegen krijgt. Die bal van Haaland op de paal. Maar 4-0 wins op Montenegro dat überhaupt pas 5 goals tegen had.... Nu na halfuur al 3-0 voor tegen de Turken en man meer voor rust... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 september 2021 Share Geplaatst 7 september 2021 Gedachte die voor de wedstrijd door m’n hoofd ging; ‘Wat een armoe dat we zo’n Davy Klaassen moeten opstellen in NL-elftal.’ Blijkt ‘ie ineens te kunnen voetballen . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 7 september 2021 Share Geplaatst 7 september 2021 Ik lees hier trouwens zoveel gelul over wat wel of niet een 'echte' positie van iemand zou zijn. Al jarenlang ook. En vreemd genoeg hoor je dat over andere spelers dan weer nooit. Wat bepaalt wat de 'echte' positie van iemand is. Waarom was Van Persie volgens velen 'geen echte spits', is Memphis dat ook niet? Gaat het om de positie waar ze ooit doorbraken in de Eredivisie? Maar waarom is Blind dan ook geen echte back? En had niemand bezwaar tegen Robben als rechtsbuiten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 september 2021 Share Geplaatst 7 september 2021 11 minuten geleden zei Hwb: Ik lees hier trouwens zoveel gelul over wat wel of niet een 'echte' positie van iemand zou zijn. Al jarenlang ook. En vreemd genoeg hoor je dat over andere spelers dan weer nooit. Wat bepaalt wat de 'echte' positie van iemand is. Waarom was Van Persie volgens velen 'geen echte spits', is Memphis dat ook niet? Gaat het om de positie waar ze ooit doorbraken in de Eredivisie? Maar waarom is Blind dan ook geen echte back? En had niemand bezwaar tegen Robben als rechtsbuiten? Sir Arsène Wenger heeft van Van Persie spits gemaakt zoals hij dat ook met oa Henry gedaan heeft Is lang geleden maar 1e keer bij Feyenoord was Robin van Persie vooral linksbuiten nog, kan me vergissen. En maar goed dat niemand bezwaar had tegen Robben als rechtsbuiten is maar een van beste ter wereld daar ooit geweest.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 7 september 2021 Share Geplaatst 7 september 2021 Tuuttuut Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RotterdamZuid Geplaatst 7 september 2021 Share Geplaatst 7 september 2021 De cijfers van Memphis zijn zo bizar goed de laatste 45 interlands. 30 goals 21 assists volgens mij. De hoeveelheid haat die deze man ondertussen nog krijgt is ongekend. Het is echt genieten vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 7 september 2021 Share Geplaatst 7 september 2021 Mooie pass van Koopmeiners! Opzij leggen had gekund, zo ook prima! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 7 september 2021 Share Geplaatst 7 september 2021 Op zich had Guusje deze wel mogen afleggen ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 7 september 2021 Share Geplaatst 7 september 2021 Het kwaaltje van de Arena. Turkse fans zoeken alvast de auto op anders staan ze vast in het verkeer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 7 september 2021 Share Geplaatst 7 september 2021 Ik moet er göddverdegödver zo nog langs, na mijn avonddienst. Ik tüter en dan gaan ze wel aan de kant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 september 2021 Share Geplaatst 7 september 2021 6 minuten geleden zei Vitesse88: Het kwaaltje van de Arena. Turkse fans zoeken alvast de auto op anders staan ze vast in het verkeer Als er maar niet getutterd turked wordt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 7 september 2021 Share Geplaatst 7 september 2021 2 keer over een zaadbal zo op de valreep, smetje op de wedstrijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 7 september 2021 Share Geplaatst 7 september 2021 Ongelofelijk amateurisme op het einde. Maar dat lieten de Turken 90 minuten zien, dat scheelt. Overschat elftal joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 7 september 2021 Share Geplaatst 7 september 2021 Avondje genieten was dit, tnx ome Louis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 7 september 2021 Share Geplaatst 7 september 2021 Waar heb ik naar zitten kijken joh? Prima gevoetbald. Ik breek wel direct even een lans om wijnaldum gewoon lekker thuis te laten. Het aantal keren dat die man zich de afgelopen interlands vast gedraaid heeft is op handen en voeten niet meer te tellen. Neemt ook niet 1 bal fatsoenlijk aan. Alles spring of van de voet af of ligt direct verkeerd. Jezus wat slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 september 2021 Share Geplaatst 7 september 2021 1 minuut geleden zei Elsjorro1990: Waar heb ik naar zitten kijken joh? Prima gevoetbald. Ik breek wel direct even een lans om wijnaldum gewoon lekker thuis te laten. Het aantal keren dat die man zich de afgelopen interlands vast gedraaid heeft is op handen en voeten niet meer te tellen. Neemt ook niet 1 bal fatsoenlijk aan. Alles spring of van de voet af of ligt direct verkeerd. Jezus wat slecht. Je naar hebt zitten kijken? Grote Memphis en Davy show Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 september 2021 Share Geplaatst 8 september 2021 Ik mis hier nog wel even het goede optreden van wederom Justin Bijlow. Die heeft weer een goede partij staan te keepen. Hij kreeg misschien niet veel te doen, maar wat hij deed was gewoon goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 8 september 2021 Share Geplaatst 8 september 2021 Ben wel benieuwd hoe jullie over Wijnaldum denken? Vond hem toch wel in negatieve zin opvallen gister. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 8 september 2021 Share Geplaatst 8 september 2021 19 minuten geleden zei Daniell: Ben wel benieuwd hoe jullie over Wijnaldum denken? Vond hem toch wel in negatieve zin opvallen gister. Dat gaf ik hier boven al aan. Ik word echt al een tijdje stapeldol van die man als ik hem zie voetballen. De afgelopen periode ook weer de dissonant op het middenveld. Maakt vaak domme keuzes, veel balverlies. Wegen de doelpunten imo niet tegenop. Het probleem is natuurlijk wel: Wie ga je er dan neer zetten? Koopmeiners gaf een geweldige assist, maar vond ik erg slordig. Gravenberch is nog erg jong. @delichris Zo, zeg dat wel ja. Ik wil @PJHoutman ook direct even mentionen: Ik neem mijn woorden terug. Jezus wat is die man sterk in de 1 tegen 1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 september 2021 Share Geplaatst 8 september 2021 Ja, die was deze interlandperiode geen schim van hoe hij normaal in Oranje speelt. Vormdip lijkt het, want normaal wel een dragende speler en belangrijk met goals. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 8 september 2021 Share Geplaatst 8 september 2021 2 uur geleden zei delichris: Ik mis hier nog wel even het goede optreden van wederom Justin Bijlow. Die heeft weer een goede partij staan te keepen. Hij kreeg misschien niet veel te doen, maar wat hij deed was gewoon goed. Dan heb ik zeker de verkeerde 5 minuten gekeken zeker? Ik vond hem heel onzeker overkomen in die paar minuten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 september 2021 Share Geplaatst 8 september 2021 Voor deze interlandperiode was ik niet te spreken over Bijlow. De wedstrijden dat ik hem bij Feyenoord zag keepen vond ik hem steeds vreemde beslissingen maken. Ging er ook wel sceptisch in moet ik toegeven. Maar vond hem deze 3 wedstrijden meer dan prima spelen. Echt zonde van het concentratieverlies in de slotminuut gisteren. Anders was het echt vrijwel foutloos geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 8 september 2021 Share Geplaatst 8 september 2021 Bijlow is amper getest gisterenavond. Een slap schot richting de hoek en een één-op-één waarin en Turkse speler de bal drie meer te ver voor zich uitspeelde. Verder deed hij gelukkig geen gekke dingen, al had dat slappe kutballetje aan het eind zomaar een nieuwe blessure voor Van Dijk kunnen betekenen. Wijnaldum drie keer niks gisteren. Wil volgens mij laten zien dat hij ook kan wat De Jong met twee vingers in de neus doet. Beetje draaien, dribbelen. Het was wel een verademing dat niet hij maar Klaassen het korst achter Memphis speelde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 september 2021 Share Geplaatst 8 september 2021 Als de Turken beginnen mee te doen met de wave dan weet je dat het een prima avond is geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten