Steels Geplaatst 3 juli 2021 Share Geplaatst 3 juli 2021 1 uur geleden zei Kyrill: Kom maar door met Arsène Wenger, Carlo Ancelotti, Jardim, Ralf Rangnick, Guardiola etc Alsof die daar in geïnteresseerd zijn.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 3 juli 2021 Share Geplaatst 3 juli 2021 14 minuten geleden zei Steels: Alsof die daar in geïnteresseerd zijn.. Guardiola sowieso. Het is wel het niveau van coaches dat je zou moeten willen nastreven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 3 juli 2021 Share Geplaatst 3 juli 2021 1 uur geleden zei delichris: @Karlo als bondcoach? OF @Guardiola Bedankt voor het vertrouwen! sollicitatiebrief is al onderweg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 juli 2021 Share Geplaatst 3 juli 2021 4 minuten geleden zei Karlo: Bedankt voor het vertrouwen! sollicitatiebrief is al onderweg. Neem mij dan mee als je assistent. Ik kom niet met briefjes namelijk. We app'en wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 juli 2021 Share Geplaatst 8 juli 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 8 juli 2021 Share Geplaatst 8 juli 2021 10 uur geleden zei Thierryvane: Ook echt totaal geen idee of visie bij de KNVB hè Niets tegen Van Gaal an sich hoor. Het is een vak man, maar ook een arrogante paardenlul. Dit voelt echt als een trucje proberen te herhalen. In 2014 lukte het, dus dan nu ook maar weer. Maar het getuigd weer van geen enkele visie. Eerst met HTC komen en dan maar overstappen naar Louis. Enige wanneer dit nog enigszins wat kan zijn is als een assistent mee komt die opgeleid wordt om het over te nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 juli 2021 Share Geplaatst 8 juli 2021 Heb het niet op de voet gevolgd, maar kwam de KNVB daadwerkelijk zelf met Ten Cate? Of was dat alleen de media? Ben op zich niet tegen de aanstelling van Van Gaal, vooral omdat er nu op zeer korte termijn gepresteerd moet worden. Wat dat betreft is hij de meest logische keuze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 8 juli 2021 Share Geplaatst 8 juli 2021 1 uur geleden zei PJHoutman: Heb het niet op de voet gevolgd, maar kwam de KNVB daadwerkelijk zelf met Ten Cate? Of was dat alleen de media? Ben op zich niet tegen de aanstelling van Van Gaal, vooral omdat er nu op zeer korte termijn gepresteerd moet worden. Wat dat betreft is hij de meest logische keuze. KNVB heeft volgens mij niks met HTC gedaan. Puur vanuit de media. Uiteraard vond Henk die aandacht wel lekker. Paar dagen het idee laten sudderen en toen maar besloten naar buiten te treden dat hij het niet wil doen. Oud zeer. Arme Louis. Mag weer stront komen ruimen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 9 juli 2021 Share Geplaatst 9 juli 2021 Hij was toch met pensioen had hij tegen zijn Truusje beloofd? Zou hij echt weer een baan willen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 juli 2021 Share Geplaatst 9 juli 2021 58 minuten geleden zei MisterX: Hij was toch met pensioen had hij tegen zijn Truusje beloofd? Zou hij echt weer een baan willen? Het zou toch genieten zijn als Louis vriendelijk bedankt Verwacht alleen dat het ego van Louis dusdanig groot is dat hij het toch weer gaat doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 juli 2021 Share Geplaatst 9 juli 2021 Ik hoop dat Louis van Gaal wel komt. Nu puur voor het WK. Dan kan de KNVB nu rustig op zoek naar iemand voor na het WK. En van Gaal is misschien juist wel iemand die Oranje naar succes kan leiden. Van Marwijk had van mij ook wel gemogen, maar die is met de VAE bezig en Henk ten Cate tja daar kwam echt de media mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 9 juli 2021 Share Geplaatst 9 juli 2021 1 minuut geleden zei delichris: Ik hoop dat Louis van Gaal wel komt. Nu puur voor het WK. Dan kan de KNVB nu rustig op zoek naar iemand voor na het WK. En van Gaal is misschien juist wel iemand die Oranje naar succes kan leiden. Van Marwijk had van mij ook wel gemogen, maar die is met de VAE bezig en Henk ten Cate tja daar kwam echt de media mee. Misschien frank de boer na het WK? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 9 juli 2021 Share Geplaatst 9 juli 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 11 juli 2021 Share Geplaatst 11 juli 2021 Op 9-7-2021 om 12:39 zei Aaron21: Misschien frank de boer na het WK? Of Danny Blind Las dat de spelers de vorige keer zijn komst hebben ‘geblokt’. Mag toch hopen dat de knvb nu niet z’n oren laat hangen naar ze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 16 juli 2021 Share Geplaatst 16 juli 2021 Vandaag of morgen wordt er witte rook verwacht uit het kamp van Van Gaal en gaat hij dus op voor een derde periode. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 juli 2021 Share Geplaatst 16 juli 2021 Sterkte iedereen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 juli 2021 Share Geplaatst 16 juli 2021 Zojuist zei Sophomore: Sterkte iedereen ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 juli 2021 Share Geplaatst 20 juli 2021 Fraser en Blind worden als het goed is de assistenten. Blind snap ik echt 0.0 van, maar schijnt dik en mik te zijn met V Gaal. Fraser gaat parttime aan de slag, zouden ze die evt. klaarstomen om hem op te volgen? Zou dat geen verkeerde keuze vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 juli 2021 Share Geplaatst 20 juli 2021 Ik ben de nieuwe bondscoach dus komt helemaal goed! WK winnaar 2022!! Spoiler Mijn forum ran g is bon dscoach Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 5 augustus 2021 Share Geplaatst 5 augustus 2021 Fräser assistent klaarblijkelijk en gaat dit combineren met zijn werk bij Sparta. Mooie keuze, hopelijk is dit een opstapje naar een permanent bondscoachschap als Van Gaal weer wegtrekt. Een van de weinige Nederlandse namen op dit moment die daar langere tijd met enig normaal succes zou moeten kunnen zitten in mijn ogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 5 augustus 2021 Share Geplaatst 5 augustus 2021 Ik kijk nog niet echt uit naar weer anderhalf jaar Louis. Waarschijnlijk ben ik een van de weinige, maar toch. Voor de toekomst, laten we dan maar hopen op iemand als Fräser. Al kan ik mij voorstellen dat hij eerst nog een stapje hoger wil qua club eerst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 augustus 2021 Share Geplaatst 5 augustus 2021 (bewerkt) Sluit me bij je aan. Ik vind het wel een erg hoge prijs die we moeten betalen de komende 1,25 jaar. Ruim een jaar moeten leven onder de media terreur van de heer Van Gaal. Nee dat is eventueel succes op het veld het niet waard voor mij. 5 augustus 2021 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 6 augustus 2021 Share Geplaatst 6 augustus 2021 6 uur geleden zei Sophomore: Sluit me bij je aan. Ik vind het wel een erg hoge prijs die we moeten betalen de komende 1,25 jaar. Ruim een jaar moeten leven onder de media terreur van de heer Van Gaal. Nee dat is eventueel succes op het veld het niet waard voor mij. Enige geluk dat je kunt hebben is dat we direct verliezen van Noorwegen. Dan is het WK heel ver weg namelijk, dus dan is de contractduur van Louis ook meteen een stuk korter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 6 augustus 2021 Share Geplaatst 6 augustus 2021 Ik zou het zonde vinden, want wij hebben echt een aantal geweldige spelers die dan (weer) een WK missen, maar qua bondscoach word ik niet enthousiast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 6 augustus 2021 Share Geplaatst 6 augustus 2021 2 uur geleden zei ElMarcos: Ik zou het zonde vinden, want wij hebben echt een aantal geweldige spelers die dan (weer) een WK missen, maar qua bondscoach word ik niet enthousiast. Wie had je dan willen hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten