Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

10 uur geleden zei Thierryvane:

Afbeelding

Ook echt totaal geen idee of visie bij de KNVB hè ;e Niets tegen Van Gaal an sich hoor. Het is een vak man, maar ook een arrogante paardenlul. Dit voelt echt als een trucje proberen te herhalen. In 2014 lukte het, dus dan nu ook maar weer. 

Maar het getuigd weer van geen enkele visie. Eerst met HTC komen en dan maar overstappen naar Louis. Enige wanneer dit nog enigszins wat kan zijn is als een assistent mee komt die opgeleid wordt om het over te nemen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb het niet op de voet gevolgd, maar kwam de KNVB daadwerkelijk zelf met Ten Cate? Of was dat alleen de media? 

Ben op zich niet tegen de aanstelling van Van Gaal, vooral omdat er nu op zeer korte termijn gepresteerd moet worden. Wat dat betreft is hij de meest logische keuze. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei PJHoutman:

Heb het niet op de voet gevolgd, maar kwam de KNVB daadwerkelijk zelf met Ten Cate? Of was dat alleen de media? 

Ben op zich niet tegen de aanstelling van Van Gaal, vooral omdat er nu op zeer korte termijn gepresteerd moet worden. Wat dat betreft is hij de meest logische keuze. 

KNVB heeft volgens mij niks met HTC gedaan. Puur vanuit de media. Uiteraard vond Henk die aandacht wel lekker. Paar dagen het idee laten sudderen en toen maar besloten naar buiten te treden dat hij het niet wil doen. Oud zeer. 

Arme Louis. Mag weer stront komen ruimen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop dat Louis van Gaal wel komt. Nu puur voor het WK. Dan kan de KNVB nu rustig op zoek naar iemand voor na het WK. En van Gaal is misschien juist wel iemand die Oranje naar succes kan leiden. Van Marwijk had van mij ook wel gemogen, maar die is met de VAE bezig en Henk ten Cate tja daar kwam echt de media mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei delichris:

Ik hoop dat Louis van Gaal wel komt. Nu puur voor het WK. Dan kan de KNVB nu rustig op zoek naar iemand voor na het WK. En van Gaal is misschien juist wel iemand die Oranje naar succes kan leiden. Van Marwijk had van mij ook wel gemogen, maar die is met de VAE bezig en Henk ten Cate tja daar kwam echt de media mee.

Misschien frank de boer na het WK? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fräser assistent klaarblijkelijk en gaat dit combineren met zijn werk bij Sparta. Mooie keuze, hopelijk is dit een opstapje naar een permanent bondscoachschap als Van Gaal weer wegtrekt. Een van de weinige Nederlandse namen op dit moment die daar langere tijd met enig normaal succes zou moeten kunnen zitten in mijn ogen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sluit me bij je aan. Ik vind het wel een erg hoge prijs die we moeten betalen de komende 1,25 jaar. Ruim een jaar moeten leven onder de media terreur van de heer Van Gaal. Nee dat is eventueel succes op het veld het niet waard voor mij.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Sophomore:

Sluit me bij je aan. Ik vind het wel een erg hoge prijs die we moeten betalen de komende 1,25 jaar. Ruim een jaar moeten leven onder de media terreur van de heer Van Gaal. Nee dat is eventueel succes op het veld het niet waard voor mij.

Enige geluk dat je kunt hebben is dat we direct verliezen van Noorwegen. Dan is het WK heel ver weg namelijk, dus dan is de contractduur van Louis ook meteen een stuk korter ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites