neva Geplaatst 28 juni 2021 Share Geplaatst 28 juni 2021 7 minuten geleden zei Socrates: Heb dat totaal niet. Dit is zijn vak gewoon niet, keer op keer bewezen. Ja, 4-3-3 traag breed tikken en wat discipline op het trainingsveld. Kan je misschien nog eens Willem II of Heerenveen gaan trainen. Dat was het dan ook wel. Als ik korfbaltrainer zou worden hoef je ook geen medelijden met mij te hebben wanneer ik faal. Het enige wat ik mij zou bedenken is dat ik MisterX in elk geval niet op zal moeten stellen. Ik zou de stap niet wagen als ik jou was. Doordat jij je ooit niet heel vleiend heb uitgelaten over korfbalkleedkamerhumor verwacht ik niet dat er veel chemie tussen jou en het team zal zijn, waardoor je keuze waarschijnlijk desastrzeus uit zal vallen. Het tactische inzicht heb je wel, getuige het selectiebeleid rond MisterX. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 28 juni 2021 Share Geplaatst 28 juni 2021 Laat je de korfbalploeg dan wel met hangende buitenspelers en overlappende backs spelen @Socrates? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 28 juni 2021 Share Geplaatst 28 juni 2021 Zolang de vrouwen maar met hangende voorgevels spelen, sta je altijd 2-0 voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 juni 2021 Share Geplaatst 28 juni 2021 5 minuten geleden zei Socrates: Zolang de vrouwen maar met hangende voorgevels spelen, sta je altijd 2-0 voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 28 juni 2021 Share Geplaatst 28 juni 2021 Wat was het slecht hè. 90 minuten lang zitten ergeren op de bank. Zat niks in; geen energie, geen vuur, geen loopacties, domme beslissingen. Dan maakt het ook niet uit wat voor systeem je speelt, daar begint het gewoon mee. Verdiend uitgeschakeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 28 juni 2021 Share Geplaatst 28 juni 2021 @Socrates begint in zoveel topics te pas en te onpas over korfbal. Volgens mij zit hij gewoon zelf op korfbal, maar moet hij nog even op dat gebied uit de kast komen en toegeven dat hij daadwerkelijk op korfbal zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 28 juni 2021 Share Geplaatst 28 juni 2021 Ik dacht heel even het topic van het Nederlands Elftal geopend te hebben, maar de titel van het korfbaltopic is per ongeluk aangepast volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 juni 2021 Share Geplaatst 28 juni 2021 https://sportnieuws.nl/voetbal/ek-2020/zoveel-goals-maakte-donyell-malen-na-de-60e-minuut/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 28 juni 2021 Share Geplaatst 28 juni 2021 Ja en we scoorden maar 1 goal in de laatste 17 wedstrijden waarin De Roon in het veld stond geloof ik. Leuk natuurlijk al die statistieken en hoe het op papier zou moeten staan. We spelen op gras en daar klopt er van alle kanten geen snars van natuurlijk. Spelers die geen idee hebben wat ze moeten doen, trainers die beslissingen nemen die niemand snapt en 17 miljoen bondscoaches die allemaal wat anders zouden doen. Al met al natuurlijk gewoon een gigantische deceptie die je al voor het toernooi goed en wel begonnen was zag aankomen. Scenario zoals in 2008 (?) tegen Rusland all over again. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 28 juni 2021 Share Geplaatst 28 juni 2021 Er zijn leugens, grote leugens en korfballers uh statistieken... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 28 juni 2021 Share Geplaatst 28 juni 2021 1 uur geleden zei Fantasy: Ja en we scoorden maar 1 goal in de laatste 17 wedstrijden waarin De Roon in het veld stond geloof ik. Leuk natuurlijk al die statistieken en hoe het op papier zou moeten staan. We spelen op gras en daar klopt er van alle kanten geen snars van natuurlijk. Spelers die geen idee hebben wat ze moeten doen, trainers die beslissingen nemen die niemand snapt en 17 miljoen bondscoaches die allemaal wat anders zouden doen. Al met al natuurlijk gewoon een gigantische deceptie die je al voor het toernooi goed en wel begonnen was zag aankomen. Scenario zoals in 2008 (?) tegen Rusland all over again. Die discussie omtrent de Roon snap ik ook geen kloten van. Leuk ja zon speler die als breker op het middenveld kan spelen, maar wat heb je aan een speler die ballen onderschept, als de eerstvolgende actie dan vervolgens inhoud dat de bal weer bij de tegenstander is? Jezus, die mist echt alle basistechniek om überhaupt een bal naar de juiste kleur te spelen. Overigens ook tenenkrommend dat je een dergelijke speler nodig bent tegen teams als Oekraïne, Oostenrijk en Tsjechië. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 juni 2021 Share Geplaatst 28 juni 2021 Eigenlijk is dit allemaal de schuld van Ronald Koeman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 juni 2021 Share Geplaatst 28 juni 2021 Zojuist zei Chiemel: Eigenlijk is dit allemaal de schuld van Ronald Koeman En Van Dijk, wie raakt er nou geblesseerd voor zo'n belangrijk toernooi? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 28 juni 2021 Share Geplaatst 28 juni 2021 Als De Boer nou Babel had ingebracht ipv Promes hadden we een hele andere wedstrijd gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 juni 2021 Share Geplaatst 28 juni 2021 5 uur geleden zei Fantasy: Ja en we scoorden maar 1 goal in de laatste 17 wedstrijden waarin De Roon in het veld stond geloof ik. Leuk natuurlijk al die statistieken en hoe het op papier zou moeten staan. We spelen op gras en daar klopt er van alle kanten geen snars van natuurlijk. Spelers die geen idee hebben wat ze moeten doen, trainers die beslissingen nemen die niemand snapt en 17 miljoen bondscoaches die allemaal wat anders zouden doen. Al met al natuurlijk gewoon een gigantische deceptie die je al voor het toernooi goed en wel begonnen was zag aankomen. Scenario zoals in 2008 (?) tegen Rusland all over again. Waarom bagtaliseer je wat ik zei? Of lijkt dat alleen maar zo voor mij? De Boer zei Malen op is na 60 minuten, nou bepaald niet dus. Helft van zijn doelpunten komen pas na 60e minuut of later. Ik zei ook gisteren tegen me broertje is net als tegen Rusland bijna alleen toen haalde we wel de verlenging. En weet niet waar je van de Roon vandaan haalt, maar slaat nergens op... Die stond ook basis tegen Oostenrijk en Oekraïne en das samen 5 doelpunten alleen al Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 28 juni 2021 Share Geplaatst 28 juni 2021 Vind het overigens wel tenenkrommend dat onze grootste vedette niet voor de camera komt, om wat voor reden dan ook. Op de NOS zeiden ze net dopingcontrole en dat ze Malen ‘kwijt’ waren. Hoe dan joh?! Wat een amateurs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 28 juni 2021 Share Geplaatst 28 juni 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 28 juni 2021 Share Geplaatst 28 juni 2021 Als we dan toch schuldigen gaan aanwijzen, dan moet de media niet worden vergeten want De Gelderlander heeft ook schuld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 29 juni 2021 Share Geplaatst 29 juni 2021 4 uur geleden zei MisterX: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 29 juni 2021 Share Geplaatst 29 juni 2021 7 uur geleden zei Kelvin: Als we dan toch schuldigen gaan aanwijzen, dan moet de media niet worden vergeten want De Gelderlander heeft ook schuld. Kutkrant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 29 juni 2021 Share Geplaatst 29 juni 2021 13 minuten geleden zei Elsjorro1990: Kutkrant. Hé hallo, er staat anders in de editie van maandag wel een schitterend verhaal over de sluiting van de kerk in Ewijk. Dat kan alleen een hele grote journalist hebben geschreven. Jullie zijn zelf kutkranten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 29 juni 2021 Share Geplaatst 29 juni 2021 13 uur geleden zei Kyrill: Helft van zijn doelpunten komen pas na 60e minuut of later. Jammer dat dan weer ruim de helft daarvan als invaller was, waardoor hij alsnog niet aan 60 minuten speeltijd kwam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 juni 2021 Share Geplaatst 29 juni 2021 45 minuten geleden zei neva: Jammer dat dan weer ruim de helft daarvan als invaller was, waardoor hij alsnog niet aan 60 minuten speeltijd kwam. ??? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 29 juni 2021 Share Geplaatst 29 juni 2021 50 minuten geleden zei Tim': Hé hallo, er staat anders in de editie van maandag wel een schitterend verhaal over de sluiting van de kerk in Ewijk. Dat kan alleen een hele grote journalist hebben geschreven. Jullie zijn zelf kutkranten Hoe kan de sluiting van een kerk iets moois zijn? Het is een kutkrant dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 29 juni 2021 Share Geplaatst 29 juni 2021 41 minuten geleden zei Kyrill: ??? De hele discussie is dat ie niet na de 60e minuut scoort, omdat hij na meer dan 60 minuten speeltijd op topniveau niet meer mee kan. Nu wordt er een of ander bericht hier ergens in het topic gezet, met de statistieken dat ie inderdaad de helft van z'n doelpunten na de 60e minuut scoort. Alleen vanaf het begin van z'n carriere bij PSV. Deze dus: Spoiler 2017/18 - Jong PSVKeuken Kampioen Divisie: 7 (13)2018/19 - PSVEredivisie: 8 (10)Champions League kwalificatie: 1 (1)2019/20 - PSVEredivisie: 6 (11)Champions League kwalificatie: 1 (1)Europa League: 1 (3)Europa League kwalificatie: 2 (2)2020/21 - PSVEredivisie: 5 (19)TOTO KNVB Beker: 1 (1)Europa League: 1 (5)Europa League kwalificatie: 1 (2)Totaal: 34 doelpunten (totaal 68) Echter is Jong PSV zeker geen topniveau en was hij in z'n eerste jaar bij de PSV-selectie voornamelijk invaller, waardoor hij vaak pas na de 60 minuut inviel. Pas vanaf 2019/20 is hij echt basisspeler en dan zien de cijfers er natuurlijk heel anders uit met 18 goals na de 60e minuut uit 44 treffers in totaal. Dus als je de cijfers interpreteert op de juiste wijze, om een enigszins representatief zicht er op te krijgen, kom je dus (ongeveer) uit op 18 uit 44, dan kelder je van 50 procent naar 40. En als je dan echt wil mierenneuken zijn de wedstrijdjes van PSV tegen het gros van de eredivisie ook geen topniveau. Om dan het twitterbericht van Mark van Rijswijk erbij te pakken wat in die link vermeld staat: Is dus dikke onzin. Dat wilde ik even aangeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten