Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei Vitesse88:

Die Schick zit zowat op de rug van de Ligt, hoe kan dat überhaupt geen overtreding zijn joh. Die scheidsrechter fluit al vanaf minuut 1 teringslecht. Niet de eerste keer dat we genakt  worden door een Russische scheidsrechter.  

Maar goed, je moet gewoon voorstaan als malen de bal meteen inschiet ipv een passeeractie wilt maken. En Frons met zo’n domme en lelijke wissel. Laat ze het WK volgend jaar ook maar overslaan, met deze coach wordt het sowieso niks.

Dit was ook wat ik bedoelde inderdaad. 

Malen heeft persoonlijke deze wedstrijd om zeep geholpen ja :-D. Als die gewoon scoort valt die rode kaart ook niet. Allemaal

open deuren, weet ik ook wel. 

Gelukkig is het nu 0-2 en is het defintief klaar. Zo nog wat tenenkrommende analyses en interviews kijken en dan kan de hypetrain weer in de kast. Kunnen we rustig van de schoonheid van de rest van toernooi genieten. 

Hup hup Denemarken! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo slecht joh, los van die rode kaart sowieso al terecht verloren. Ze konden niet eens 2 a 3 passes achter elkaar overspelen. Voor de rode kaart, maar al helemaal erna, zat er ook gewoon geen idee achter. Niet eens echte lange ballen op Weghorst, want die was gewoon lekker aan het meeverdedigen. Frenkie niet gezien, Depay niet gezien en Wijnaldum heeft helemaal niks gedaan. Heel veel duels en denk ik alle tweede ballen verliezen. Positieve nieuws (hoop ik) is dat dit het eind van Frank de Boer is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Titan:

Jongens, zo'n Promes kan toch absoluut niet meer als voetballer. Een messteek voor elke fan als je hem mee laat doen. 

Ik begrijp oprecht niet waarom die niet ‘gewoon’ 432 gaat spelen. Gooi desnoods Gakpo er in. Malen verdiende het ook niet om gewisseld te worden. Onze 2 aanvoerders 100% wel. 

Dat we eruit liggen kan ik wel meeleven, ondanks de route. We hebben gewoon een matige ploeg en als dan je 2 aanvoerders niet thuisgeven, dan houdt het al snel op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De vlaggetjes kunnen weer uit te tuinen gehaald worden ;c

Rest van het toernooi kan me gestolen worden. Hopen op wat leuke wedstrijdjes en een verdiende winnaar. Oja, en hopelijk niet teveel kansloos gegeil van Nederlanders op andere landen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Vitesse88:

Ik begrijp oprecht niet waarom die niet ‘gewoon’ 432 gaat spelen. Gooi desnoods Gakpo er in. Malen verdiende het ook niet om gewisseld te worden. Onze 2 aanvoerders 100% wel. 

Dat we eruit liggen kan ik wel meeleven, ondanks de route. We hebben gewoon een matige ploeg en als dan je 2 aanvoerders niet thuisgeven, dan houdt het al snel op.

Oneens, op dit niveau moet zo'n kans er in, geen excuses!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Thomassje123:

Oneens, op dit niveau moet zo'n kans er in, geen excuses!

Dus Depay, die al 4 potten geen knikker raakt, laat jij liever staan? Sorry wat een onzin. Ja Malen moet scoren maar Malen kan nog enigszins voor gevaar zorgen. Nee dan breng je Promes, die sowieso door heel NL uitgekotst wordt en waarvan je weet dat die geen knikker gaat raken. En goh, dat dat kwam nog uit ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites