Aaron21 Geplaatst 27 juni 2021 Share Geplaatst 27 juni 2021 (bewerkt) man man man. Berghuis komt erin. het kan nog keren. 27 juni 2021 bewerkt door Aaron21 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 27 juni 2021 Share Geplaatst 27 juni 2021 Blind ook weer te laat, maar ja, tactisch zo sterk. Lost dat altijd op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 27 juni 2021 Share Geplaatst 27 juni 2021 Daar had Wijnaldum een kaart voor het team moeten pakken. Slappe hap het duel uit de weg gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 27 juni 2021 Share Geplaatst 27 juni 2021 13 minuten geleden zei Socrates: Gelukkig zijn we zo wel van die Snollebollekes-reclame af. Die is beter dan de AH. Die is helemaal tenenkrommend slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 juni 2021 Share Geplaatst 27 juni 2021 6 minuten geleden zei Vitesse88: Die Schick zit zowat op de rug van de Ligt, hoe kan dat überhaupt geen overtreding zijn joh. Die scheidsrechter fluit al vanaf minuut 1 teringslecht. Niet de eerste keer dat we genakt worden door een Russische scheidsrechter. Maar goed, je moet gewoon voorstaan als malen de bal meteen inschiet ipv een passeeractie wilt maken. En Frons met zo’n domme en lelijke wissel. Laat ze het WK volgend jaar ook maar overslaan, met deze coach wordt het sowieso niks. Dit was ook wat ik bedoelde inderdaad. Malen heeft persoonlijke deze wedstrijd om zeep geholpen ja . Als die gewoon scoort valt die rode kaart ook niet. Allemaal open deuren, weet ik ook wel. Gelukkig is het nu 0-2 en is het defintief klaar. Zo nog wat tenenkrommende analyses en interviews kijken en dan kan de hypetrain weer in de kast. Kunnen we rustig van de schoonheid van de rest van toernooi genieten. Hup hup Denemarken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 juni 2021 Share Geplaatst 27 juni 2021 Waar is Frenkie vandaag?????? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 juni 2021 Share Geplaatst 27 juni 2021 Wijnaldum bij beide goals heel zwak hoor. Mja, heel Nederland ontiegelijk slecht. Frenkie is ook alleen maar bezig met overtredingen mee krijgen. Stekelenburg is toch te oud, zoals ik als vreesde. We creëeren niet eens kansen joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 27 juni 2021 Share Geplaatst 27 juni 2021 Boedapest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 27 juni 2021 Share Geplaatst 27 juni 2021 Jongens, zo'n Promes kan toch absoluut niet meer als voetballer. Een messteek voor elke fan als je hem mee laat doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 juni 2021 Share Geplaatst 27 juni 2021 Mag toch hopen dat de KNVB nu ook inziet dat Frank de Boer het niet gaat worden. Alhoewel, het is de KNVB, dus ijdele hoop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 juni 2021 Share Geplaatst 27 juni 2021 Zo slecht joh, los van die rode kaart sowieso al terecht verloren. Ze konden niet eens 2 a 3 passes achter elkaar overspelen. Voor de rode kaart, maar al helemaal erna, zat er ook gewoon geen idee achter. Niet eens echte lange ballen op Weghorst, want die was gewoon lekker aan het meeverdedigen. Frenkie niet gezien, Depay niet gezien en Wijnaldum heeft helemaal niks gedaan. Heel veel duels en denk ik alle tweede ballen verliezen. Positieve nieuws (hoop ik) is dat dit het eind van Frank de Boer is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 27 juni 2021 Share Geplaatst 27 juni 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 27 juni 2021 Share Geplaatst 27 juni 2021 10 minuten geleden zei Kyrill: Waar is Frenkie vandaag?????? Zie hem alleen maar met een verontwaardigde jankmuil klagen bij de scheids. Man wat een afgang en die Promes....... o mijn god, wat een ellende. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 27 juni 2021 Share Geplaatst 27 juni 2021 Als je zo speelt mag je je lidmaatschap bij de UEFA en de FIFA wel opzeggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 juni 2021 Share Geplaatst 27 juni 2021 2 minuten geleden zei Titan: Jongens, zo'n Promes kan toch absoluut niet meer als voetballer. Een messteek voor elke fan als je hem mee laat doen. Ik begrijp oprecht niet waarom die niet ‘gewoon’ 432 gaat spelen. Gooi desnoods Gakpo er in. Malen verdiende het ook niet om gewisseld te worden. Onze 2 aanvoerders 100% wel. Dat we eruit liggen kan ik wel meeleven, ondanks de route. We hebben gewoon een matige ploeg en als dan je 2 aanvoerders niet thuisgeven, dan houdt het al snel op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 27 juni 2021 Share Geplaatst 27 juni 2021 Dit Nederlands elftal met deze bondscoach is beschamender om te zien spelen dan wanneer ze eruit liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 27 juni 2021 Share Geplaatst 27 juni 2021 De vlaggetjes kunnen weer uit te tuinen gehaald worden Rest van het toernooi kan me gestolen worden. Hopen op wat leuke wedstrijdjes en een verdiende winnaar. Oja, en hopelijk niet teveel kansloos gegeil van Nederlanders op andere landen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 juni 2021 Share Geplaatst 27 juni 2021 Voor de statistieken: Stekelenburg: 3 Dumfries: 5 De Vrij: 5.5 De Ligt: 3 Blind: 2 Van Aanholt: 3 Frenkie: 2 Wijnaldum: 2 De Roon: 3 Depay: 2 Malen: 5 De Boer: 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 27 juni 2021 Share Geplaatst 27 juni 2021 Terecht verloren, het enige wat je erover moet zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 27 juni 2021 Share Geplaatst 27 juni 2021 Manmanmanmanmanmanmanman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 27 juni 2021 Share Geplaatst 27 juni 2021 Halve finale is tsjechie - zweden straks... Lekker hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 juni 2021 Share Geplaatst 27 juni 2021 Zojuist zei MNie: Halve finale is tsjechie - zweden straks... Lekker hoor Nee joh, Denemarken gaat makkelijk winnen van Tsjechië, zo slecht is dit Nederland wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 27 juni 2021 Share Geplaatst 27 juni 2021 7 minuten geleden zei Vitesse88: Ik begrijp oprecht niet waarom die niet ‘gewoon’ 432 gaat spelen. Gooi desnoods Gakpo er in. Malen verdiende het ook niet om gewisseld te worden. Onze 2 aanvoerders 100% wel. Dat we eruit liggen kan ik wel meeleven, ondanks de route. We hebben gewoon een matige ploeg en als dan je 2 aanvoerders niet thuisgeven, dan houdt het al snel op. Oneens, op dit niveau moet zo'n kans er in, geen excuses! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 27 juni 2021 Share Geplaatst 27 juni 2021 Jammer. Had Malen gescoord, was het een hele andere wedstrijd geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 juni 2021 Share Geplaatst 27 juni 2021 Zojuist zei Thomassje123: Oneens, op dit niveau moet zo'n kans er in, geen excuses! Dus Depay, die al 4 potten geen knikker raakt, laat jij liever staan? Sorry wat een onzin. Ja Malen moet scoren maar Malen kan nog enigszins voor gevaar zorgen. Nee dan breng je Promes, die sowieso door heel NL uitgekotst wordt en waarvan je weet dat die geen knikker gaat raken. En goh, dat dat kwam nog uit ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten