Pino Geplaatst 15 april 2018 Share Geplaatst 15 april 2018 Vandaag 35.019 lachwekkende gasten gezien. 35.000 supporters, 14 Ajacieden, meneer Ten Hag en de arbitrage. Het was echt om te gieren zo slecht en droevig. De Eredivisie is echt pijnlijk om te zien tegenwoordig, zowel op als naast het veld. Kunnen we niet beter gewoon stoppen? Wat was mis met de supporters? Ja die mongolen van Ajax met hun vuurwerk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 15 april 2018 Share Geplaatst 15 april 2018 Wat een totale vernedering voor Ajax zeg. 3-0, een stel mongolen van supporters, twee rode kaarten (al dan niet terecht) en een keeperswissel:r. Zou me als Ajax zijnde ook echt zorgen gaan maken over dat debiele gedoe in de stadions van de supporters trouwens, hebben we wel vaker gezien de laatste jaren. Gefeliciteerd PSV supporters. Goede sfeer vandaag, ook al was dat meer gericht op de tegenstander dan op het eigen kampioenschap. Zag er wel uit als een heel mooi feestje verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 15 april 2018 Share Geplaatst 15 april 2018 Wat was mis met de supporters? Ja die mongolen van Ajax met hun vuurwerk. Vind die PSV-supporters sowieso al kneusjes, was vandaag niet anders. Hoe ze zich gedroegen (tv-beelden) en de appjes die ik kreeg van PSV-supporters (zowel in het stadion als voor de tv) :D Lachwekkend. Kan Feyenoord-supporters wat dat betreft echt tien keer beter hebben dan die PSV'ers. Zou me als Ajax zijnde ook echt zorgen gaan maken over dat debiele gedoe in de stadions van de supporters trouwens, hebben we wel vaker gezien de laatste jaren. Ben ik met je eens, maar is bij vrij veel clubs zo hè. Zo kan ik me bij PSV een paar vrij recente incidenten voor de geest halen waar ze met hek en al naar beneden donderden (volgens mij na een goal tegen Feyenoord(?)) en waar het hele stadion zwart stond van de rook, terwijl Feyenoord-supporters zich ook niet altijd onbetuigd laten (kan zo snel geen specifieke situaties herinneren). Heb je ook nog wel wat kleinere clubs waar regelmatig dingen gebeuren die niet kunnen, zowel in de Eredivisie als in de Jupiler League. Wat die Ajax-supporters vandaag deden kan echter niet natuurlijk, gewoon een levenslang stadionverbod zulke gasten. Te schandalig voor woorden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 15 april 2018 Share Geplaatst 15 april 2018 Vind die PSV-supporters sowieso al kneusjes, was vandaag niet anders. Hoe ze zich gedroegen (tv-beelden) en de appjes die ik kreeg van PSV-supporters (zowel in het stadion als voor de tv) :D Lachwekkend. Kan Feyenoord-supporters wat dat betreft echt tien keer beter hebben dan die PSV'ers. Als het andersom was geweest had jij dat zeker niet gedaan? Dat hoort er toch bij die rivaliteit. Maar zeg eens,w at was er dan zo erg aan die supporters van PSV, want dat heb je nog steeds niet benoemd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 15 april 2018 Share Geplaatst 15 april 2018 Als het andersom was geweest had jij dat zeker niet gedaan? Dat hoort er toch bij die rivaliteit. Maar zeg eens,w at was er dan zo erg aan die supporters van PSV, want dat heb je nog steeds niet benoemd. Je kan je toch dood ergeren aan iets, terwijl je zelf misschien ook zo zou doen? Zo raar is dit niet hoor. Klein beetje hypocriet is iedereen en daar is niet zo veel mis mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 15 april 2018 Share Geplaatst 15 april 2018 Dank voor de felicitaties. Wat door het kampioenschap onder aan het sneeuwen is, is dat we thuis met 3-0 van Ajax hebben gewonnen. Wel lekker om dat clubje weer eens flink te vernederen. Moet een hele lange wedstrijd voor ze zijn geweest. [quote name='Kelvin']@Sophomore Welke post in dit topic heb je nu gerapporteerd dan?[/QUOTE] Hoe kun jij dat zien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 april 2018 Share Geplaatst 15 april 2018 Gefeliciteerd PSV-ers hier met het kampioenschap. Genoten ook van de afgang van Ajax vandaag haha. Die 2 rode kaarten maakten het ook nog pijnlijker. Schandalige overtreding ook van Siem achterop de achillespees van Arias. Begint ook een beetje een subtopper te worden he dat clubje uit Amsterdam nu met 4 jaar achter elkaar geen prijzen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 16 april 2018 Share Geplaatst 16 april 2018 Ga nou maar weer zitten want wij kunnen het ook weer vergeten voorlopig na die fluke van vorig jaar. Zo een bekertje maakt dat ook niet goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 16 april 2018 Share Geplaatst 16 april 2018 (bewerkt) Als het andersom was geweest had jij dat zeker niet gedaan? Dat hoort er toch bij die rivaliteit. Maar zeg eens,w at was er dan zo erg aan die supporters van PSV, want dat heb je nog steeds niet benoemd. Wat Beppu zegt. Wat er erg was? Dat zeg ik: hun gedrag. Gedragen zich gewoon heel erg eng. Glad. Glibberig. Pedant. Prima dat vrienden me een beetje kutten, maar gasten die ik niet ken hoeven echt niet bijdehand te gaan doen, zou ik andersom ook niet doen nee. Daarnaast is PSV gewoon heel eng en die supportersgroep ook. Echt bizar eng. Overigens vind ik de pogingen van Soof en Mark dan wel weer leuk. Pertinent onwaar, maar dat zijn nog leuke plagerijtjes. Echter hoef ik niet 10 minuten of 50 appjes lang aan te horen dat PSV kampioen is, dat Ajax er niks van kan, dat we de grootste mongolensupporters van Nederland hebben (een klein groepje doet wel mee om die prijs), dat speler X en X erg eng zijn, dat speler X en X er niks van kunnen en het allermooiste: ze klagen altijd over de scheids en over 'Lucky Ajax', maar dan vandaag niet toe kunnen geven dat Makkelie in het voordeel van PSV floot. Dan kan ik dat nog wel een beetje hebben (want hypocrisie-verhaaltje Beppu), maar die PSVers brengen het op zo'n enge manier, dat het neigt naar extreem calimero-gedrag. Brrr. Doet natuurlijk verder niks af aan het feit dat PSV terecht kampioen geworden is en dat ze vandaag vele malen beter waren dan Ajax, dikverdiende overwinning. Vond de wissel Luckassen -> Bergwijn wel heel erg laf en de wissel van Zoet was natuurlijk uitermate lachwekkend. Weet ook niet of er nog mensen boos waren omdat Ajax geen erehaag vormde, maar ik mag toch hopen van niet. Vernederender dan dat kan haast niet. Hieronder nog wat felicitaties: PSV-supporters: gefeliciteerd met het kampioenschap. Ajax-supporters: gefeliciteerd met de revolutie die onze club ongetwijfeld te wachten staat, alleen jammer dat we waarschijnlijk veel 'sterspelers' kwijt gaan raken. Feyenoord-supporters: gefeliciteerd met het veiligstellen van de vierde plek en succes in de play-offs! Amen. 16 april 2018 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 16 april 2018 Share Geplaatst 16 april 2018 (bewerkt) Laat je niet zo kennen joh Jan. Ik kan er nu wel een cliché in gooien dat het maar een spelletje is, maar ik weet dat ik dat zelf ook kut zou vinden op zo'n moment, een beetje relativering echter zou je geen kwaad doen. 16 april 2018 bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 16 april 2018 Share Geplaatst 16 april 2018 Haha die Jan :B:B:B:B Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 april 2018 Share Geplaatst 16 april 2018 Feyenoord-supporters: gefeliciteerd met het veiligstellen van de vierde plek en succes in de play-offs! Dat hoeft dus niet, aangezien we in de bekerfinale staan. Mocht AZ die winnen, dan schuift het EL-ticket van plek 3 door naar Feyenoord. En mochten we zelf de beker winnen, dan hoeven er ook geen play-offs gespeeld te worden. Vond eerlijk gezegd de wissel van Zoet wel mooi. Echt een sterk seizoen gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 april 2018 Share Geplaatst 16 april 2018 Ja wat een onzin hé. De vernedering is compleet. Een goede keeper een publiekswissel geven en een loyale 2de keeper paar minuten geven in de kampioenswedstrijd. Nou ja zeg wat een vernedering :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 16 april 2018 Share Geplaatst 16 april 2018 Vond het eerder vernederend dat Erik ten Hag meent bij 3-0 achter met 9 man nog een jochie van 18 in te brengen. Die man heeft echt 0 verstand hoe je met mensen om moet gaan volgens mij ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 april 2018 Share Geplaatst 16 april 2018 Vond het eerder vernederend dat Erik ten Hag meent bij 3-0 achter met 9 man nog een jochie van 18 in te brengen. Die man heeft echt 0 verstand hoe je met mensen om moet gaan volgens mij ;c Hij weet dat je bij een 3-0 stand best jeugdspelers de kans kan geven. Echter was hij vergeten dat dat meestal bij een 3-0 voorsprong is. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 16 april 2018 Share Geplaatst 16 april 2018 Ja wat een onzin hé. De vernedering is compleet. Een goede keeper een publiekswissel geven en een loyale 2de keeper paar minuten geven in de kampioenswedstrijd. Nou ja zeg wat een vernedering :D Lezen Cim. Vernederend gaat over die erehaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 april 2018 Share Geplaatst 17 april 2018 (bewerkt) Misschien moeten we net als die subtopper uit Rotterdam, maar ieder jaar voor de beker gaan. 17 april 2018 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 17 april 2018 Share Geplaatst 17 april 2018 Win je tenminste nog iets Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 17 april 2018 Share Geplaatst 17 april 2018 Lijkt me overigens sterk dat Roda daar voor in aanmerking zal komen de komende jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 april 2018 Share Geplaatst 17 april 2018 Lijkt me overigens sterk dat Roda daar voor in aanmerking zal komen de komende jaren. Die Rus komt vrij hé. Over paar jaar Champions League in Kerkrade. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 april 2018 Share Geplaatst 17 april 2018 (bewerkt) De eerste 45 minuten van Heerenveen - ADO kunnen worden toegevoegd aan het behandelplan van insomnia patiënten. :zzz: Hopen dat de goal de wedstrijd een beetje schwung geeft. 17 april 2018 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 april 2018 Share Geplaatst 17 april 2018 Die Rus komt vrij hé. Over paar jaar Champions League in Kerkrade. Wil je echt even ophouden hiermee? Helemaal toch niet leuk als je dit in elk topic al 10 keer hebt gezegd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 17 april 2018 Share Geplaatst 17 april 2018 Wil je echt even ophouden hiermee? Helemaal toch niet leuk als je dit in elk topic al 10 keer hebt gezegd? Sinds wanneer zit jij in de staff? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 17 april 2018 Share Geplaatst 17 april 2018 Sinds wanneer mag je alleen als je in de staf zit iemand verzoeken ergens mee op te houden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 april 2018 Share Geplaatst 17 april 2018 Ik heb het nu 2x gepost. Poeh poeh. Cim mag z'n herhaaldelijk gezeik op bepaalde spelers of trainers toch ook vaak genoeg posten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten