Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Goede kans dat de play-off wedstrijden (iig voor CL-ticket) fieldlab evenementen worden, dus met beperkt publiek. In het geval van Feyenoord - Sparta zou het ook gaan om uitsupporters. 

Áls zowel VWS als de gemeente akkoord geeft (met vanmiddag in het achterhoofd ben ik een beetje sceptisch), dan is het wel erg lullig voor Sparta. Feyenoord thuis met supporters is wel wat anders dan zonder. Wel beter dat er dan in ieder geval wat Spartanen in het uitvak mogen. 

Voetbal hoort met fans, maar voelt toch als een beetje competitievervalsing nu het over één wedstrijd gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Vitesse88:

Mooi, publiek bij wedstrijden. Maar ergens ook apart en krom. Playoffs zijn maar 1 pot, dus in principe voordeel thuisspelende ploeg (of niet DGS :cab:) en nu krijgen ze nog een extra voordeel met publiek erbij. Laat dan ook wat uitpubliek toe. 

Enorm kut voor Sparta en Groningen dit. Zowel Feyenoord als Utrecht leunen erg op het publiek. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Vitesse88:

Kamphuis is onder de indruk van publiek in het stadion. Pingel was al 50/50, maar die 2e goal. Denk dat de VAR met vakantie is :-D 

Penalty snap ik wel, 2e goal had afgekeurd moeten worden.

Over bamischijven gesproken, El Khatabbi heeft ze ook niet aan zich voorbij laten gaan. :-D

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei MetalMichael:

Penalty snap ik wel, 2e goal had afgekeurd moeten worden.

Over bamischijven gesproken, El Khatabbi heeft ze ook niet aan zich voorbij laten gaan. :-D

Boukhari toch? 

Penalty is altijd een penalty, snap niet wat daar discutabel aan is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De KNVB vergeet haar eigen regels weer eens en verplaatst Feyenoord - Utrecht naar zondag. Utrecht spant kort geding aan.

De regels zijn

1. Zaterdagavond in Rotterdam

2. Zaterdagavond op neutraal terrein

3. Zaterdagavond in Utrecht

En dus niet verplaatsten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Urbeto:

Wat is Utrecht een kleine club zeg, dat blijkt maar weer. Alsof de wedstrijd op papier afdoen ook maar enigszins redelijk zou zijn. 

Op papier? Ze willen spelen. Op zaterdagavond, zoals al het hele jaar in de regels staat. De finale van de play-off is op zaterdagavond in het stadion van het hoogst geëindigde team. Kan dat niet, dan is het op neutraal terrein en anders speelt de laagst geëindigde ploeg thuis.

Dus ja, Utrecht heeft gelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom heb je in hemelsnaam een regelement als je je er toch niks van aantrekt?

Wedstrijd hoeft zeker niet op papier afgedaan wat mij betreft maar dit lijkt mij logisch dat de wedstrijd dan van locatie wordt verplaatst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites