Regis Geplaatst 9 januari 2021 Share Geplaatst 9 januari 2021 AZ Wat een genot dit. Met al die absolute toptalentjes van ze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 9 januari 2021 Share Geplaatst 9 januari 2021 Tja, zat er ook wel aan te komen. Alles ging vorig jaar goed op de juiste momenten, maar ze missen nu ook weer De Wit en Svensson, toch wel belangrijke spelers. Vitesse wel weer gewonnen, ben echt benieuwd wat die nog kunnen klaarspelen. Zouden zomaar bovenaan kunnen staan aan het eind van januari met al die toppers van de top-4. Spannende verrassing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 Die Veendorp heeft het fysiek van een darter. Fuck me, tonnetje rond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 13 januari 2021 Share Geplaatst 13 januari 2021 Op 9-1-2021 om 18:09 zei Kyrill: Stomme Ado fans. Kan toch niet dit @Rossi Spandoek was een dom en respectloos. Heat of the moment zeg maar. Direct teruggegeven en het wordt nog goed gemaakt met RKC. Verder heb ik geen problemen met de actie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 13 januari 2021 Share Geplaatst 13 januari 2021 Voor dit soort acties zijn toch camera's en landelijke (en als het aan mij ligt levenslange) stadionverboden bedacht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 13 januari 2021 Share Geplaatst 13 januari 2021 https://www.vi.nl/pro/waarom-feyenoord-de-enige-club-is-die-geld-verliest-op-de-transfermarkt ouch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 13 januari 2021 Share Geplaatst 13 januari 2021 21 minuten geleden zei Tim': Voor dit soort acties zijn toch camera's en landelijke (en als het aan mij ligt levenslange) stadionverboden bedacht? Levenslang is wel erg overdreven vind je niet? Maar goed dit is een discussie waar mening over verdeeld zijn en de een altijd anders denkt dan de ander. Ik ben tegen stadionverboden tenzij het echt leidt tot zaken als (zware) mishandeling. Maar dan is het in mijn ogen een zaak voor justitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 13 januari 2021 Share Geplaatst 13 januari 2021 Levenslang is inderdaad wat overdreven, maar het zou mensen wel afschrikken om zich te misdragen in een stadion. 5 jaar is ook prima daarvoor denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 13 januari 2021 Share Geplaatst 13 januari 2021 (bewerkt) 5 uur geleden zei Regis: https://www.vi.nl/pro/waarom-feyenoord-de-enige-club-is-die-geld-verliest-op-de-transfermarkt ouch. Kan iemand de inhoud van het artikel in een spoilertje zetten hier? 13 januari 2021 bewerkt door joostmakaay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 13 januari 2021 Share Geplaatst 13 januari 2021 Zit niet voor niets achter een betaalmuur @joostmakaay, dat gaan we dus niet doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 13 januari 2021 Share Geplaatst 13 januari 2021 Ferdy Druijf, kan die er wat van? Komt van AZ waarschijnlijk naar KV Mechelen, hopelijk geen extra toevoeging voor het lijstje Eredivisie-spitsen die in België mislukken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 13 januari 2021 Share Geplaatst 13 januari 2021 8 minuten geleden zei Bingbangboem: Ferdy Druijf, kan die er wat van? Mooie transfer voor hem, kreeg amper de kans door Boadu. Heeft weinig gespeeld, maar de momenten dat hij speelde liet hij wel het een en ander zien. Goed genoeg voor middenmoot Eredivisie denk ik, dus wel een versterking voor Mechelen Hangt er wel vanaf wat voor speelstijl Mechelen heeft, Druijf is imo wel echt een spits. @Dr. Bibber kan misschien nog wel het e.e.a. vertellen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 13 januari 2021 Share Geplaatst 13 januari 2021 (bewerkt) Leuk om te horen dat Ferdy Druijff wel een toevoeging kan zijn. Is het een voetballende spits? Heeft die wat diepgang? Hebben voornamelijk nood aan een aanspeelpunt dat kan scoren, maar ook niet traag is. @Dr. Bibber @Rogier. 13 januari 2021 bewerkt door Rossini' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 13 januari 2021 Share Geplaatst 13 januari 2021 (bewerkt) @Rogier. Thanks! Hebben nood aan een echte afwerker. Voetballend 1 van de betere ploegen in België dit seizoen, maar door verdedigende blunders, rode kaarten en vooral een abnormaal gebrek aan scorend vermogen zie je dat niet terug in het klassement. Zou mooi zijn als Druijf de verlosser wordt! 13 januari 2021 bewerkt door Bingbangboem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 13 januari 2021 Share Geplaatst 13 januari 2021 Druijff kan doelpunten maken. Afwerken, koppen, aardig in de zestien. Snel is hij niet en heel goed voetballen kan hij verder volgens mij ook niet. Komt wel van AZ, dus je zou bijna zeggen dat hij wel iets van een basistechniek moet hebben, dat hebben ze immers vrijwel allemaal daar. Behalve een paar oudere centrale verdedigers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 13 januari 2021 Share Geplaatst 13 januari 2021 (bewerkt) 1 uur geleden zei Rogier.: Mooie transfer voor hem, kreeg amper de kans door Boadu. Heeft weinig gespeeld, maar de momenten dat hij speelde liet hij wel het een en ander zien. Goed genoeg voor middenmoot Eredivisie denk ik, dus wel een versterking voor Mechelen Hangt er wel vanaf wat voor speelstijl Mechelen heeft, Druijf is imo wel echt een spits. @Dr. Bibber kan misschien nog wel het e.e.a. vertellen 1 uur geleden zei Rossini': Leuk om te horen dat Ferdy Druijff wel een toevoeging kan zijn. Is het een voetballende spits? Heeft die wat diepgang? Hebben voornamelijk nood aan een aanspeelpunt dat kan scoren, maar ook niet traag is. @Dr. Bibber @Rogier. Ah Ferdy Druijff, al sinds de 017 en o19 veel zien spelen. Toen viel hij erg op door zijn goede fysiek en won veel duels. Nu tussen de grote verdedigers is dat wel iets minder geworden, maar nog steeds is zijn fysiek en werklust wel zijn grootste kracht. Kan redelijk een bal vasthouden, sterk in de lucht en geeft altijd 100%. Verwacht geen verfijnde sierlijke spits als Van Persie maar meer een type Kuyt. Heeft wel een echt neusje voor de goal, ook wel bewezen door zijn belangrijke goals in de EL, jong AZ en bij NEC. Persoonlijk vind ik het erg jammer dat hij weg gaat, had hem graag eens een paar wedstrijden gezien in plaats van Boadu die chronisch uit vorm lijkt te zijn. Vanuit zijn oogpunt snap ik ook zeker wel dat hij weg wil, als hij nu nog niet opgesteld wordt, gaat dat dit seizoen ook niet meer gebeuren.. 13 januari 2021 bewerkt door Dr. Bibber Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 13 januari 2021 Share Geplaatst 13 januari 2021 Zou je niet zeggen dat 'ie misschien ook wat weg heeft van Weghorst in het begin van zijn AZ-periode? Mocht je vergelijkingen willen trekken @Dr. Bibber Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 13 januari 2021 Share Geplaatst 13 januari 2021 (bewerkt) 4 minuten geleden zei Rogier.: Zou je niet zeggen dat 'ie misschien ook wat weg heeft van Weghorst in het begin van zijn AZ-periode? Mocht je vergelijkingen willen trekken @Dr. Bibber Ja qua ongepolijste techniek en werklust zeker. Vond Weghorst toen hij eenmaal zijn draai had gevonden voetballend wel even beter, maar wie weet komt dat bij Druijff ook nog zodra hij wat meer wedstrijden in de benen heeft. 13 januari 2021 bewerkt door Dr. Bibber Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 januari 2021 Share Geplaatst 13 januari 2021 Kon bij die Fox Sports app altijd pauzeren en terugspoelen, maar bij die van ESPN niet. Irritant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 januari 2021 Share Geplaatst 13 januari 2021 "Dit was een bewussie." Hou toch op, haha. Probeert hem gewoon te verlengen. Wel lekker dit. AZ speelt sterk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 13 januari 2021 Share Geplaatst 13 januari 2021 Wonderdokter Schmidt is niet echt sterk in het creëren van een fitte ploeg he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 13 januari 2021 Share Geplaatst 13 januari 2021 En toch weer die goal, nu van Sinisterra. Kijk niet, maar van wat ik lees is het weer echt helemaal niks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 13 januari 2021 Share Geplaatst 13 januari 2021 Wedstrijden in de 3de klasse zaterdag hebben een hoger tempo. Nu er wel heilig van overtuigd nu dat ze het ons zondag niet moeilijk kunnen maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 13 januari 2021 Share Geplaatst 13 januari 2021 Dat PEC was slecht zeg Laatste 10 minuten gekeken, maar geen bal kwam aan. Daar kan de gemiddelde amateur gewoon bij mee. Konden niet eens een simpele bal passen, aannemen of de 16 in leggen. Dat ligt niet aan Stegeman hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 14 januari 2021 Share Geplaatst 14 januari 2021 Voorlopig pakt het vertrek van Slot niet nadelig uit voor AZ. Ook niet per se voordelig trouwens. Is die Janssen nu ook een enorm getalenteerde trainer, of was Slot een beetje overhyped? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten