Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Tja, zat er ook wel aan te komen. Alles ging vorig jaar goed op de juiste momenten, maar ze missen nu ook weer De Wit en Svensson, toch wel belangrijke spelers.

Vitesse wel weer gewonnen, ben echt benieuwd wat die nog kunnen klaarspelen. Zouden zomaar bovenaan kunnen staan aan het eind van januari met al die toppers van de top-4. Spannende verrassing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Tim':

Voor dit soort acties zijn toch camera's en landelijke (en als het aan mij ligt levenslange) stadionverboden bedacht?

Levenslang is wel erg overdreven vind je niet? Maar goed dit is een discussie waar mening over verdeeld zijn en de een altijd anders denkt dan de ander. Ik ben tegen stadionverboden tenzij het echt leidt tot zaken als (zware) mishandeling. Maar dan is het in mijn ogen een zaak voor justitie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Bingbangboem:

Ferdy Druijf, kan die er wat van? 

Mooie transfer voor hem, kreeg amper de kans door Boadu. Heeft weinig gespeeld, maar de momenten dat hij speelde liet hij wel het een en ander zien. Goed genoeg voor middenmoot Eredivisie denk ik, dus wel een versterking voor Mechelen (y) Hangt er wel vanaf wat voor speelstijl Mechelen heeft, Druijf is imo wel echt een spits.

@Dr. Bibber kan misschien nog wel het e.e.a. vertellen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Rogier. Thanks! (y)

Hebben nood aan een echte afwerker. Voetballend 1 van de betere ploegen in België dit seizoen, maar door verdedigende blunders, rode kaarten en vooral een abnormaal gebrek aan scorend vermogen zie je dat niet terug in het klassement. Zou mooi zijn als Druijf de verlosser wordt! 

bewerkt door Bingbangboem
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Druijff kan doelpunten maken. Afwerken, koppen, aardig in de zestien. Snel is hij niet en heel goed voetballen kan hij verder volgens mij ook niet. Komt wel van AZ, dus je zou bijna zeggen dat hij wel iets van een basistechniek moet hebben, dat hebben ze immers vrijwel allemaal daar. Behalve een paar oudere centrale verdedigers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rogier.:

Mooie transfer voor hem, kreeg amper de kans door Boadu. Heeft weinig gespeeld, maar de momenten dat hij speelde liet hij wel het een en ander zien. Goed genoeg voor middenmoot Eredivisie denk ik, dus wel een versterking voor Mechelen (y) Hangt er wel vanaf wat voor speelstijl Mechelen heeft, Druijf is imo wel echt een spits.

@Dr. Bibber kan misschien nog wel het e.e.a. vertellen ;)

1 uur geleden zei Rossini':

Leuk om te horen dat Ferdy Druijff wel een toevoeging kan zijn.

Is het een voetballende spits? Heeft die wat diepgang? Hebben voornamelijk nood aan een aanspeelpunt dat kan scoren, maar ook niet traag is.

@Dr. Bibber @Rogier.

Ah Ferdy Druijff, al sinds de 017 en o19 veel zien spelen. Toen viel hij erg op door zijn goede fysiek en won veel duels. Nu tussen de grote verdedigers is dat wel iets minder geworden, maar nog steeds is zijn fysiek en werklust wel zijn grootste kracht. Kan redelijk een bal vasthouden, sterk in de lucht en geeft altijd 100%. Verwacht geen verfijnde sierlijke spits als Van Persie maar meer een type Kuyt. Heeft wel een echt neusje voor de goal, ook wel bewezen door zijn belangrijke goals in de EL, jong AZ en bij NEC. 

Persoonlijk vind ik het erg jammer dat hij weg gaat, had hem graag eens een paar wedstrijden gezien in plaats van Boadu die chronisch uit vorm lijkt te zijn. Vanuit zijn oogpunt snap ik ook zeker wel dat hij weg wil, als hij nu nog niet opgesteld wordt, gaat dat dit seizoen ook niet meer gebeuren.. 

bewerkt door Dr. Bibber
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Rogier.:

Zou je niet zeggen dat 'ie misschien ook wat weg heeft van Weghorst in het begin van zijn AZ-periode? Mocht je vergelijkingen willen trekken @Dr. Bibber

Ja qua ongepolijste techniek en werklust zeker. Vond Weghorst toen hij eenmaal zijn draai had gevonden voetballend wel even beter, maar wie weet komt dat bij Druijff ook nog zodra hij wat meer wedstrijden in de benen heeft. 

bewerkt door Dr. Bibber
Link naar opmerking
Deel via andere websites