Pino Geplaatst 17 november 2019 Share Geplaatst 17 november 2019 Uitermate trieste reactie ook vanuit FC Den Bosch. Die het gewoon glashard ontkennen en het over kraaiengekuiden hebben. Dat nog stamt uit de tijd dat Kraay er voetbalde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 november 2019 Share Geplaatst 17 november 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 17 november 2019 Share Geplaatst 17 november 2019 2 uur geleden zei Pino: Uitermate trieste reactie ook vanuit FC Den Bosch. Die het gewoon glashard ontkennen en het over kraaiengekuiden hebben. Dat nog stamt uit de tijd dat Kraay er voetbalde. Trainer toevallig gehoord? ‘Ik sta achter het statement van de club’. Hopelijk toont de knvb ballen en straffen ze DB hard. Idioten. Wist trouwens niet dat de ‘adolf groet’ ook behoorde tot het Kraaij excuus van Den Bosch. Hilde voor de scheidsrechter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 november 2019 Share Geplaatst 17 november 2019 6 minuten geleden zei Vitesse88: Trainer toevallig gehoord? ‘Ik sta achter het statement van de club’. Hopelijk toont de knvb ballen en straffen ze DB hard. Idioten. Wist trouwens niet dat de ‘adolf groet’ ook behoorde tot het Kraaij excuus van Den Bosch. Hilde voor de scheidsrechter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 17 november 2019 Share Geplaatst 17 november 2019 Ja ik las het, echt bizar en kwalijk. Werd Altidore ook niet rascistisch benaderd daar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 17 november 2019 Share Geplaatst 17 november 2019 10 wedstrijden zonder publiek mag ik hopen. Achterlijke club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 november 2019 Share Geplaatst 17 november 2019 Wayne Hennessey was ook toeschouwer zo te zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 17 november 2019 Share Geplaatst 17 november 2019 Mooie is dat een oud-klasgenootje van me, die zelf ook donker gekleurd is, die-hard fan is van Den Bosch Tering zeg. Dan ben je er toch ook helemaal klaar mee lijkt me? Die zal er volgende week echter wel weer gewoon staan. En tja, Den Bosch. Meest trieste supportersgroep van Nederland hoor. Wat mij betreft kan je dat hele vak gewoon een stadionverbod voor het leven geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 17 november 2019 Share Geplaatst 17 november 2019 (bewerkt) Citaat Voordat Mendes Moreira zijn interview aan de tv-zender gaf beet FC Den Bosch-trainer Erik van der Ven hem in de catacomben van stadion De Vliert toe dat hij een ‘zielig mannetje’ was. ,,Dat had ik niet moeten doen. Ik handelde in een emotie”, zei de coach zondagavond. ,,Maar ik vond het niet kunnen hoe Mendes reageerde nadat hij de 1-2 voor Excelsior had gemaakt. Hij stond toen als pure provocatie te juichen voor de M-side. Dat was niet slim. Met mijn opmerking doelde ik daar op en op geen enkele manier op zijn reactie nadat hij zich racistisch bejegend voelde. Natuurlijk niet, ik ben tegen elke vorm van racisme.” Dit dan. Hier krijg je toch gewoon bijna een tia van als je dit leest? 'Ik had het niet moeten doen MAAAAAAAAAAAAAAAAR .........' 'Ben tegen elke vorm van racisme, maar ze moeten wel hun gore zwarte rotsmoel houden als ze dingen naar hun hoofd geslingerd krijgen.' Beetje goedpraten dat hij zelf dingen 'uit emotie' doet (wie is Erik van der Ven eigenlijk om hier negatieve emoties richting Moreira te ervaren?) en dan nóg kritiek hebben op dingen die óók uit emotie gedaan werden. Deze man zsm eruit pleuren en lekker ergens in een ijzerhandel in het magazijn laten werken. 17 november 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 november 2019 Share Geplaatst 17 november 2019 51 minuten geleden zei Vitesse88: Ja ik las het, echt bizar en kwalijk. Werd Altidore ook niet rascistisch benaderd daar? Volgens mij was het aan aantal jaren geleden in een bekerduel inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 17 november 2019 Share Geplaatst 17 november 2019 (bewerkt) Citaat Daarnaast liet ook supportersvereniging Den Bosch FC vanavond nog een verklaring uitgaan waarin gesteld wordt dat de M-side niet racistisch is: ,,Wij staan achter een elftal met zeven nationaliteiten. Ons aanmerken als racisten is niet juist”, aldus de supportersvereniging. 'Ik heb zwarte vrienden dus ik kan niet racistisch zijn' Wat een simpel volk zeg, tering. 17 november 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 17 november 2019 Share Geplaatst 17 november 2019 49 minuten geleden zei JanVertonghen: Mooie is dat een oud-klasgenootje van me, die zelf ook donker gekleurd is, die-hard fan is van Den Bosch Tering zeg. Dan ben je er toch ook helemaal klaar mee lijkt me? Die zal er volgende week echter wel weer gewoon staan. En tja, Den Bosch. Meest trieste supportersgroep van Nederland hoor. Wat mij betreft kan je dat hele vak gewoon een stadionverbod voor het leven geven. Ja joh, meteen ophouden met je club supporten omdat er een paar racistische idioten ook fan van die club zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 november 2019 Share Geplaatst 17 november 2019 19 minuten geleden zei Dysproz: Ja joh, meteen ophouden met je club supporten omdat er een paar racistische idioten ook fan van die club zijn Ik denk meer vanwege de reactie vd club en de trainer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 november 2019 Share Geplaatst 17 november 2019 Schandalig. Mooi interview van Moreira en Moniz. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 17 november 2019 Share Geplaatst 17 november 2019 (bewerkt) 1 uur geleden zei Dysproz: Ja joh, meteen ophouden met je club supporten omdat er een paar racistische idioten ook fan van die club zijn Ja, want dat is inderdaad wat ik zeg. Had er overigens bij moeten vermelden dat hij precies tussen die gasten staat, dus misschien dat je het daardoor niet helemaal begreep. Ik weet verder niet hoe jij erover denkt, maar ik zou daar als getinte gozer echt niet meer bij gaan staan hoor. Die reactie van de supportersvereniging en trainer ook Ongekend. Maar goed. Die 'harde kern' van Den Bosch komt natuurlijk wel vaker negatief in het nieuws. Dat je daar dan überhaupt nog bij gaat zitten begrijp ik al niet. Genoeg vrije plekken in de rest van het stadion. Tenzij je zelf net zo gestoord bent en er dus per se bij wil gaan staan, maar dan mag je wat mij betreft ook een stadionverbodje krijgen. 17 november 2019 bewerkt door JanVertonghen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 17 november 2019 Share Geplaatst 17 november 2019 Die zogenaamde Hitlergroet Lekker framen weer door een wegwerpgebaar op het juiste moment op pauze te zetten. Rest natuurlijk wel schandalig, vooral die clown van een trainer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 november 2019 Share Geplaatst 18 november 2019 51 minuten geleden zei ForzaUtreg: Die zogenaamde Hitlergroet Lekker framen weer door een wegwerpgebaar op het juiste moment op pauze te zetten. Rest natuurlijk wel schandalig, vooral die clown van een trainer Tot twee keer toe, met gestrekte arm, terwijl hij "Raus" roept. Doet gewoon de Hitlergroet. Of dat is uit racistische overwegingen of om de scheids als Nazi te betitelen weet ik niet en is voor het verhaal wel relevant, maar dit als een 'wegwerpgebaar' neerzetten is nonsens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 18 november 2019 Share Geplaatst 18 november 2019 Naja ik vond het ook twijfelachtig, zo maak ik hem ook weleens. Zonder die andere arm zo heel netjes strak te houden, dat dan weer wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 18 november 2019 Share Geplaatst 18 november 2019 1 uur geleden zei ForzaUtreg: Die zogenaamde Hitlergroet Lekker framen weer door een wegwerpgebaar op het juiste moment op pauze te zetten. Rest natuurlijk wel schandalig, vooral die clown van een trainer Even voor de volledigheid het volledige filmfragment Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 18 november 2019 Share Geplaatst 18 november 2019 Wordt te veel achter gezocht. Niet duidelijk of hij hem maakt. En als dat wel zo is, is het niet duidelijk wat hij er mee bedoelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 18 november 2019 Share Geplaatst 18 november 2019 Een goedbedoelde Hitlergroet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 18 november 2019 Share Geplaatst 18 november 2019 1 uur geleden zei MetalMichael: Een goedbedoelde Hitlergroet? Nou nee, maar ik associeer een Hitlergroet nou niet echt met racisme jegens donkere mensen. Daarnaast, is zo'n groet nog echt een issue in deze tijd? Ik vind van niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 18 november 2019 Share Geplaatst 18 november 2019 49 minuten geleden zei Dysproz: Nou nee, maar ik associeer een Hitlergroet nou niet echt met racisme jegens donkere mensen. Waar associeer je het dan mee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 18 november 2019 Share Geplaatst 18 november 2019 53 minuten geleden zei Dysproz: Daarnaast, is zo'n groet nog echt een issue in deze tijd? Ik vind van niet. Als toevoeging aan @Lazy: als je dit echt vindt, houdt de discussie hier op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 18 november 2019 Share Geplaatst 18 november 2019 12 minuten geleden zei Lazy: Waar associeer je het dan mee? Ik kan me goed voorstellen dat mensen dit doen omdat het een soort van taboe en controversieel is. Ik ga er niet direct van uit dat iemand die deze groet doet een aanhanger van Hitler en zijn idealen is. Al is het in deze situatie wel een ander verhaal, gezien de racistische kreten er om heen. @Rogier. Persoonlijk vind ik het niet echt een issue. Met carnaval hier zijn er bijvoorbeeld mensen die als Hitler verkleed gaan, en dat wordt alleen maar als grappig gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten