Satyr Geplaatst 19 juni Share Geplaatst 19 juni Heerenveen begint zwaar, met Ajax, Utrecht, AZ en Twente Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 19 juni Share Geplaatst 19 juni PSV kan die eerste 5 wedstrijden al aan het doelsaldo werken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 19 juni Share Geplaatst 19 juni Van Gassel gaat Cillissen vervangen bij NEC, was zelf als NEC zijnde eerder voor een Drommel of Branderhorst (als die uberhaupt nog een voet in Nijmegen wil zetten) gegaan denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 19 juni Share Geplaatst 19 juni 12 uur geleden zei Thierryvane: Komt mij héél bekend voor. Ik reserveer alvast mijn plekje op het Museumplein. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 20 juni Share Geplaatst 20 juni Nog drie dagen hebben we een Arnhemse trots ben ik bang. Hopelijk weten ze het tij te keren, want zo'n club hoort in het profvoetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 juni Share Geplaatst 20 juni 20 minuten geleden zei Zawisza: Nog drie dagen hebben we een Arnhemse trots ben ik bang. Hopelijk weten ze het tij te keren, want zo'n club hoort in het profvoetbal. Nee hoor, hoger beroep geeft weer wat extra tijd. De vraag is hoe hard Parry het blijft spelen. Hij wil alles terug maar bij faillissement is het 0 euro. Hij communiceert ook dat hij de club niet kapot wilt laten gaan maar hij is goed op weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 20 juni Share Geplaatst 20 juni Het is zijn goed recht het hard te spelen, maar dan moet ie niet in de slachtofferrol kruipen als ze hem niet moeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 20 juni Share Geplaatst 20 juni Heeft die Parry ook niet KV Oostende naar de haaien geholpen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 juni Share Geplaatst 20 juni 39 minuten geleden zei Wolf_pd: Heeft die Parry ook niet KV Oostende naar de haaien geholpen? Nee, hij zit ook bij Patro Eijsden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 25 juni Share Geplaatst 25 juni Licentie Vitesse dus vooralsnog ingetrokken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 25 juni Share Geplaatst 25 juni Sterkte @Vitesse88. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 25 juni Share Geplaatst 25 juni 40 minuten geleden zei Nom de Guerre: Sterkte @Vitesse88. Dank maar dit lag in de lijn der verwachting. Met Parry is er een deal dus daar zijn we vanaf. Hopelijk wordt alles snel geregeld met de NL investeerder. Het gaat te lang (2 jaar) over randzaken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli Nederlandse investeerder heeft zich, op de laatste dag voor de deadline van het beroep, tetuggetrokken. Dit is einde Vitesse. Duizenden supporters zijn vanaf volgende week clubloos. Wat enorm kut dit zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli RIP mijn FM-games. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli Is er zicht op waarom Franke zich terugtrekt? Vreselijk nieuws wel. Doodzonde als die club omvalt, maar ik zie hier ook geen licht aan het einde van de tunnel meer. Ze kloppen nu wel weer bij Van der Kuit aan, maar die heeft nog nooit in het belang van Vitesse geacteerd dus daar verwacht ik nu niets van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli Hmm, dat is wel heel klote qua timing natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli Weer een investeerder die afhaakt. Club staat er dus gewoon nog slechter bij dan men denkt blijkbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli Mwa heeft te maken met die Parry toch? Kom op Vitesse! @Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli 18 minuten geleden zei cimbomcu: Mwa heeft te maken met die Parry toch? Kom op Vitesse! @Vitesse88 Jup klopt, Parry doet weer moeilijk. En laatst een statement vanuit hun dat ze Vitesse absoluut niet kapot willen laten gaan. Nou, hier staan we alsnog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli En de nieuwe trainer zit te analyseren bij de NOS. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli Vitessee leeft! Letsgooooo! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli Parrott > NEC zou een hele leuke transfer zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli 1 uur geleden zei Thierryvane: Parrott > NEC zou een hele leuke transfer zijn. Is dat een gerucht? Op huurbasis neem ik aan, want lijkt me te duur voor hen om te kopen. En met Ogawa al een prima spits natuurlijk (Parrott is wel beter/completer). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli De shirts van Heerenveen voor 24/25 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten