Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

20 minuten geleden zei Zawisza:

Nog drie dagen hebben we een Arnhemse trots ben ik bang. Hopelijk weten ze het tij te keren, want zo'n club hoort in het profvoetbal.

Nee hoor, hoger beroep geeft weer wat extra tijd. De vraag is hoe hard Parry het blijft spelen. Hij wil alles terug maar bij faillissement is het 0 euro. Hij communiceert ook dat hij de club niet kapot wilt laten gaan maar hij is goed op weg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nederlandse investeerder heeft zich, op de laatste dag voor de deadline van het beroep, tetuggetrokken. Dit is einde Vitesse. Duizenden supporters zijn vanaf volgende week clubloos. Wat enorm kut dit zeg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is er zicht op waarom Franke zich terugtrekt? 

Vreselijk nieuws wel. Doodzonde als die club omvalt, maar ik zie hier ook geen licht aan het einde van de tunnel meer. Ze kloppen nu wel weer bij Van der Kuit aan, maar die heeft nog nooit in het belang van Vitesse geacteerd dus daar verwacht ik nu niets van. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei cimbomcu:

Mwa heeft te maken met die Parry toch?

Kom op Vitesse! @Vitesse88

Screenshot_20240701_202047_Samsung Internet.jpg

Jup klopt, Parry doet weer moeilijk. En laatst een statement vanuit hun dat ze Vitesse absoluut niet kapot willen laten gaan. Nou, hier staan we alsnog. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Thierryvane:

Parrott > NEC zou een hele leuke transfer zijn.

Is dat een gerucht? Op huurbasis neem ik aan, want lijkt me te duur voor hen om te kopen. En met Ogawa al een prima spits natuurlijk (Parrott is wel beter/completer).

Link naar opmerking
Deel via andere websites