Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

20 minuten geleden zei Kyrill:

Beetje overdreven , zijn er 32. Maar Dost bij Utrecht juich ik wel toe, lekker hoor.

Veerman en Dost. Op papier klinkt het prachtig, maar ik zou er niet graag tegelijkertijd mee voorin spelen. Tenzij je een aantal hele goede spelers er omheen kan zetten om ze in stelling te brengen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Nom de Guerre:

Ik ben benieuwd naar Excelsior. In de staf mutaties, terwijl Niemeijer en Dallinga vertrekken, Wieffer al weg is en het onduidelijk is wat de huurlingen gaan doen. Ik hoop wel dat ze nog wat versterkingen binnenhalen.

Enorm zonde van Dallinga. Snap 'm wel hoor. Lekker naar de Ligue 1, goed salaris, wonen in Toulouse. Maar had hem liever bij een Eredivisieploeg gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei Thierryvane:

Enorm zonde van Dallinga. Snap 'm wel hoor. Lekker naar de Ligue 1, goed salaris, wonen in Toulouse. Maar had hem liever bij een Eredivisieploeg gezien.

Idem, maar mogelijk geen club waar hij een goed gevoel bij had die zich meldde? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Nom de Guerre:

Ik ben benieuwd naar Excelsior. In de staf mutaties, terwijl Niemeijer en Dallinga vertrekken, Wieffer al weg is en het onduidelijk is wat de huurlingen gaan doen. Ik hoop wel dat ze nog wat versterkingen binnenhalen.

Degradatie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Nom de Guerre:

Opvallend ook dat Kersten daar is vertrokken. Dat leek me toch een zeer geschikte TD voor ze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Nom de Guerre:

Een aantal paniektransfers en vervolgens een heel lang en zwaar seizoen vermoed ik. Wel jammer dat het teamvan vorig jaar zo uit mekaar valt. 

4 uur geleden zei ElMarcos:

Idem, maar mogelijk geen club waar hij een goed gevoel bij had die zich meldde? 

Er was ook interesse uit België weet ik, maar dat wilde Dallinga zelf niet. Toulouse scout blijkbaar regelmatig in Nederland. Of zit daar ergens in Nederlander in de staf of het bestuur?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niels Van Duinen is de nieuwe technische manager van Excelsior. Hij was zaakwaarnemer bij Key United. Ik ben benieuwd wie er uit zijn 'stal' naar Excelsior gaan komen. Eiting, Clement, Van Ooijen? Of zouden ze Pellè terug naar Rotterdam halen?! :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 30-6-2022 om 22:20 zei FlyD:

Niels Van Duinen is de nieuwe technische manager van Excelsior. Hij was zaakwaarnemer bij Key United. Ik ben benieuwd wie er uit zijn 'stal' naar Excelsior gaan komen. Eiting, Clement, Van Ooijen? Of zouden ze Pellè terug naar Rotterdam halen?!  

excelsior kennende vissen we overal naast. Tot nu toe alleen contracten verlengd en drie (vier als we Azarkan meerekenen) van je sterkhouders vertrokken. Moet kwaliteit bijkomen, maar het is weer typisch dat het zo lang duurt.

doet me denken aan het jaar waarin we in maart veilig speelden en in juli (!!) pas de eerste aankoop kwam. Voelt alsof er totaal geen lange termijnvisie achter zit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 30-6-2022 om 13:37 zei Tim':

Opvallend ook dat Kersten daar is vertrokken. Dat leek me toch een zeer geschikte TD voor ze.

“conflicterende meningen”. Voor zover ik weet was Kersten fel tegen een samenwerking in welke vorm dan ook met Feyenoord. Zal me niks verbazen als de rest dat opeens weer wil. dat terwijl wij er nou niet op vooruit zijn gegaan in die vorige periode

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Arezo:

Zijn er mensen die voor hun plezier GAE kijken?

Nee, maar het is een speler die in de samenvattingen duels met mijn eigen club positief opviel. 

55 minuten geleden zei Mansveld:

Mensen die van sadomasochisme houden

Wat is kijken naar ADO dan? :classic_tongue::classic_ninja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites