delichris Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 17 minuten geleden zei Kyrill: Beetje overdreven , zijn er 32. Maar Dost bij Utrecht juich ik wel toe, lekker hoor. Gaat naar FC Emmen toe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 20 minuten geleden zei Kyrill: Beetje overdreven , zijn er 32. Maar Dost bij Utrecht juich ik wel toe, lekker hoor. Veerman en Dost. Op papier klinkt het prachtig, maar ik zou er niet graag tegelijkertijd mee voorin spelen. Tenzij je een aantal hele goede spelers er omheen kan zetten om ze in stelling te brengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 25 juni 2022 Share Geplaatst 25 juni 2022 Bij Sparta scouten ze in FM denk ik: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 25 juni 2022 Share Geplaatst 25 juni 2022 Kitolano heeft bij Feyenoord ook een tijd op een lijstje gestaan. Ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 30 juni 2022 Share Geplaatst 30 juni 2022 Ik ben benieuwd naar Excelsior. In de staf mutaties, terwijl Niemeijer en Dallinga vertrekken, Wieffer al weg is en het onduidelijk is wat de huurlingen gaan doen. Ik hoop wel dat ze nog wat versterkingen binnenhalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 juni 2022 Share Geplaatst 30 juni 2022 Zojuist zei Nom de Guerre: Ik ben benieuwd naar Excelsior. In de staf mutaties, terwijl Niemeijer en Dallinga vertrekken, Wieffer al weg is en het onduidelijk is wat de huurlingen gaan doen. Ik hoop wel dat ze nog wat versterkingen binnenhalen. Enorm zonde van Dallinga. Snap 'm wel hoor. Lekker naar de Ligue 1, goed salaris, wonen in Toulouse. Maar had hem liever bij een Eredivisieploeg gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 30 juni 2022 Share Geplaatst 30 juni 2022 55 minuten geleden zei Thierryvane: Enorm zonde van Dallinga. Snap 'm wel hoor. Lekker naar de Ligue 1, goed salaris, wonen in Toulouse. Maar had hem liever bij een Eredivisieploeg gezien. Idem, maar mogelijk geen club waar hij een goed gevoel bij had die zich meldde? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 30 juni 2022 Share Geplaatst 30 juni 2022 4 uur geleden zei Nom de Guerre: Ik ben benieuwd naar Excelsior. In de staf mutaties, terwijl Niemeijer en Dallinga vertrekken, Wieffer al weg is en het onduidelijk is wat de huurlingen gaan doen. Ik hoop wel dat ze nog wat versterkingen binnenhalen. Degradatie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 30 juni 2022 Share Geplaatst 30 juni 2022 4 uur geleden zei Nom de Guerre: Ik ben benieuwd naar Excelsior. In de staf mutaties, terwijl Niemeijer en Dallinga vertrekken, Wieffer al weg is en het onduidelijk is wat de huurlingen gaan doen. Ik hoop wel dat ze nog wat versterkingen binnenhalen. Opvallend ook dat Kersten daar is vertrokken. Dat leek me toch een zeer geschikte TD voor ze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 30 juni 2022 Share Geplaatst 30 juni 2022 5 uur geleden zei Nom de Guerre: Ik ben benieuwd naar Excelsior. In de staf mutaties, terwijl Niemeijer en Dallinga vertrekken, Wieffer al weg is en het onduidelijk is wat de huurlingen gaan doen. Ik hoop wel dat ze nog wat versterkingen binnenhalen. Een aantal paniektransfers en vervolgens een heel lang en zwaar seizoen vermoed ik. Wel jammer dat het teamvan vorig jaar zo uit mekaar valt. 4 uur geleden zei ElMarcos: Idem, maar mogelijk geen club waar hij een goed gevoel bij had die zich meldde? Er was ook interesse uit België weet ik, maar dat wilde Dallinga zelf niet. Toulouse scout blijkbaar regelmatig in Nederland. Of zit daar ergens in Nederlander in de staf of het bestuur? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 30 juni 2022 Share Geplaatst 30 juni 2022 ik vermoed dat ze het op enthousiasme wel redden in seizoen 1, maar er vervolgens in seizoen 2 roemloos uit gaan vliegen na de decompressie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 30 juni 2022 Share Geplaatst 30 juni 2022 Niels Van Duinen is de nieuwe technische manager van Excelsior. Hij was zaakwaarnemer bij Key United. Ik ben benieuwd wie er uit zijn 'stal' naar Excelsior gaan komen. Eiting, Clement, Van Ooijen? Of zouden ze Pellè terug naar Rotterdam halen?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 3 juli 2022 Share Geplaatst 3 juli 2022 Op 30-6-2022 om 22:20 zei FlyD: Niels Van Duinen is de nieuwe technische manager van Excelsior. Hij was zaakwaarnemer bij Key United. Ik ben benieuwd wie er uit zijn 'stal' naar Excelsior gaan komen. Eiting, Clement, Van Ooijen? Of zouden ze Pellè terug naar Rotterdam halen?! excelsior kennende vissen we overal naast. Tot nu toe alleen contracten verlengd en drie (vier als we Azarkan meerekenen) van je sterkhouders vertrokken. Moet kwaliteit bijkomen, maar het is weer typisch dat het zo lang duurt. doet me denken aan het jaar waarin we in maart veilig speelden en in juli (!!) pas de eerste aankoop kwam. Voelt alsof er totaal geen lange termijnvisie achter zit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 3 juli 2022 Share Geplaatst 3 juli 2022 Op 30-6-2022 om 13:37 zei Tim': Opvallend ook dat Kersten daar is vertrokken. Dat leek me toch een zeer geschikte TD voor ze. “conflicterende meningen”. Voor zover ik weet was Kersten fel tegen een samenwerking in welke vorm dan ook met Feyenoord. Zal me niks verbazen als de rest dat opeens weer wil. dat terwijl wij er nou niet op vooruit zijn gegaan in die vorige periode Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 juli 2022 Share Geplaatst 5 juli 2022 Citaat FC Twente en AZ hopen op de komst van Iñigo Córdoba Lijkt me tof! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 5 juli 2022 Share Geplaatst 5 juli 2022 7 minuten geleden zei Thierryvane: Lijkt me tof! Klinkt als een swingende buitenspeler. Maar geen idee. Wie is het? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 5 juli 2022 Share Geplaatst 5 juli 2022 1 minuut geleden zei Fantasy: Klinkt als een swingende buitenspeler. Maar geen idee. Wie is het? Het hele vorige seizoen gemist? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 5 juli 2022 Share Geplaatst 5 juli 2022 3 minuten geleden zei ElMarcos: Het hele vorige seizoen gemist? Even gegoogled, maar ik heb zo goed als geen GAE gezien nee. Ik laat me graag verrassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 juli 2022 Share Geplaatst 5 juli 2022 11 minuten geleden zei Fantasy: Even gegoogled, maar ik heb zo goed als geen GAE gezien nee. Ik laat me graag verrassen. Heerlijke voetballer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 juli 2022 Share Geplaatst 5 juli 2022 Fantasy toch... Strafpunten voor jou hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 5 juli 2022 Share Geplaatst 5 juli 2022 Ik moet heel rap mezelf een potje gaan lopen schamen in een hoekje merk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 5 juli 2022 Share Geplaatst 5 juli 2022 36 minuten geleden zei ElMarcos: Het hele vorige seizoen gemist? Zijn er mensen die voor hun plezier GAE kijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 5 juli 2022 Share Geplaatst 5 juli 2022 12 minuten geleden zei Arezo: Zijn er mensen die voor hun plezier GAE kijken? Mensen die van sadomasochisme houden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 5 juli 2022 Share Geplaatst 5 juli 2022 1 uur geleden zei Arezo: Zijn er mensen die voor hun plezier GAE kijken? Nee, maar het is een speler die in de samenvattingen duels met mijn eigen club positief opviel. 55 minuten geleden zei Mansveld: Mensen die van sadomasochisme houden Wat is kijken naar ADO dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 5 juli 2022 Share Geplaatst 5 juli 2022 1 uur geleden zei Arezo: Zijn er mensen die voor hun plezier GAE kijken? Was nochtans de best spelende ploeg op 22 september Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten