Mansveld Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 (bewerkt) 2 uur geleden zei Elsjorro1990: Hahahha heerlijk dit voor die droeftoeters van ADO zeg. Man wat blijft dat toch ook achterlijk volk zo af en toe op die fanatieke tribune. Sneue reactie, zeker van iemand die liep te janken toen ik Lucas Moura als profielfoto deed hierzo. 29 mei 2022 bewerkt door Mansveld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 4 uur geleden zei Mansveld: Sneue reactie, zeker van iemand die liep te janken toen ik Lucas Moura als profielfoto deed hierzo. Dit bevestigd zijn punt alleen maar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 Prima dat AZ door is naar de Conference League. Dan wil ik best weer een voorronde meepakken daar, altijd wel leuk. Sowieso ook beter dan een leeglopend Vitesse wat dan Europees gaat spelen. Verder kunnen mensen wel haten op Excelsior. Hebben inderdaad weinig supporters, klein stadion, geen geschiedenis en kunstgras. Echter doen ze het met een enorm klein budget wel steevast erg goed tegen clubs die meer in de melk te brokkelen hebben (NAC, De Graafschap, Roda JC, VVV etc.) Gelijkwardig of beter zelfs. Aan de andere kant dan ADO wat al jarenlang wanbeleid voert en van die promintenten tegen de club aan heeft schuren (Martin Jol en die behangboer bijvoorbeeld). Dan gun ik het Excelsior toch meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 Denk dat weinig mensen Excelsior haten. Maar puur ook voor de uitstraling van de eredivisie en mogelijk nieuwe spelers , vind ik het beter dat een Ado , Nac , De Graafschap in de eredivisie zit qua stadion en sfeer. Dan RKC en Excelsior. Maar goed die presteren niet en de laatste 2 wel dus moeten we het er weer iig een jaartje mee doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 5 uur geleden zei Beppu: Dit bevestigd zijn punt alleen maar Als je niet kan incasseren moet je ook niet willen uitdelen. Mij zal het een rotzorg zijn wat je van mij, de club of mijn medesupporters vindt. Maar jank dan niet om een (plagende) actie van een ander na een (pijnlijke) uitschakeling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 9 uur geleden zei Mansveld: Sneue reactie, zeker van iemand die liep te janken toen ik Lucas Moura als profielfoto deed hierzo. Ik weet het niet zeker, maar volgens mij was ik dat niet. Overigens vind ik het voor jou en Mnie wel oprecht vervelend hoor. Ik had het puur over die gekken die daar dat veld oprennen om met spullen te gaan gooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 10 uur geleden zei Djurovski: Misschien niet zo snel in het stadion maar zo maar ff wat nieuws berichten de laatste 2 jaar https://www.rtlnieuws.nl/sport/artikel/5301196/schade-van-rellen-bij-nac-stadion-bedraagt-60000-euro https://www.google.com/amp/s/amp.nos.nl/artikel/2403836-ruim-50-stadionverboden-uitgedeeld-na-rellen-nec-vitesse.html https://www.telegraaf.nl/video/1612669469/rellen-bij-bekerfinale-ajax-supporters-dringen-psv-vak-binnen https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211031_92620961 https://m.fcupdate.nl/voetbalnieuws/398961/zeven-fans-aangehouden-na-rellen-rond-arena-agenten-gewond/ Lees in de topics van deze clubs nergens een reactie van @Tim' dat ze maar eens wat maanden zonder publiek moeten spelen Klopt, want die eerste twee en de laatste zijn buiten het stadion, waardoor het dus niet ligt aan de complete onbekwaamheid van een club om de veiligheid van scheidsrechters, spelers en supporters te garanderen. Dan hou je die twee ertussen over, waarvan ik van de eerste pas net lees. Dat had inderdaad een straf mogen worden waarbij Ajax geen uitsupporters zou mogen meenemen en het wordt me niet helemaal duidelijk wie bij Heracles - Ajax de strafbare ploeg is, anders straf voor allebei. Verder een mooi staaltje whataboutisme, want het is natuurlijk niet zo dat je kritiek moet leveren op elke situatie die zich voordoet wanneer je dat op een specifiek moment doet. Ik heb kritiek op zowel de fans als de organisatie van ADO. Jij probeert me te framen dat ik die mening alleen bij ADO toegedicht zou zijn en niet bij andere clubs in dezelfde situatie. Dat ben ik wel, maar dan zal ik niet altijd online zijn om dat te delen. Elk supportersgeweld of -wangedrag moet zo streng mogelijk bestraft worden. @MNie Volgens mij wordt niemand weggezet als vreemde vogel, maar hebben mensen puur kritiek op de inhoud. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 (bewerkt) 6 minuten geleden zei Elsjorro1990: Ik weet het niet zeker, maar volgens mij was ik dat niet. Overigens vind ik het voor jou en Mnie wel oprecht vervelend hoor. Ik had het puur over die gekken die daar dat veld oprennen om met spullen te gaan gooien. Als je overigens doelt op die lui op het veld en de rotzooi trappers ja die veroordeel ik ook. Zag ook beelden van compleet gesloopte toiletten, drank/eetpunten. Vind dat echt belachelijk. Maar het gros van wat er zit staat er om de club positief te supporter en zit hier ook niet op te wachten. We staan iig weer lekker positief in het nieuws... Verlies pakken, snel vergeten en volgend jaar beter, meer kan je toch niet doen. Alsof je met die chaos alsnog de winst toegewezen krijgt.. Club heeft ook de plank misgeslagen door er alleen vrije verkoop van te maken. Dan krijg je dagjesmensen en zogenaamde ramptoeristen. 30 mei 2022 bewerkt door Mansveld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 14 minuten geleden zei Mansveld: Als je overigens doelt op die lui op het veld en de rotzooi trappers ja die veroordeel ik ook. Zag ook beelden van compleet gesloopte toiletten, drank/eetpunten. Vind dat echt belachelijk. Maar het gros van wat er zit staat er om de club positief te supporter en zit hier ook niet op te wachten. We staan iig weer lekker positief in het nieuws... Verlies pakken, snel vergeten en volgend jaar beter, meer kan je toch niet doen. Alsof je met die chaos alsnog de winst toegewezen krijgt.. Club heeft ook de plank misgeslagen door er alleen vrije verkoop van te maken. Dan krijg je dagjesmensen en zogenaamde ramptoeristen. Absoluut dit ja. Dit gaat natuurlijk niet over de mensen die gewoon netjes op hun stoel blijven zitten en niet het halve stadion afbreken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 36 minuten geleden zei Mansveld: Als je overigens doelt op die lui op het veld en de rotzooi trappers ja die veroordeel ik ook. Zag ook beelden van compleet gesloopte toiletten, drank/eetpunten. Vind dat echt belachelijk. Maar het gros van wat er zit staat er om de club positief te supporter en zit hier ook niet op te wachten. We staan iig weer lekker positief in het nieuws... Verlies pakken, snel vergeten en volgend jaar beter, meer kan je toch niet doen. Alsof je met die chaos alsnog de winst toegewezen krijgt.. Club heeft ook de plank misgeslagen door er alleen vrije verkoop van te maken. Dan krijg je dagjesmensen en zogenaamde ramptoeristen. Fijne reacties hiero van je. Wou ik even kwijt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 4 uur geleden zei 007mark: Verder kunnen mensen wel haten op Excelsior. Hebben inderdaad weinig supporters, klein stadion, geen geschiedenis en kunstgras. Hoezo geen geschiedenis eigenlijk? Ik ga niet doen alsof ik precieze weet heb van hun geschiedenis, maar de club bestaat wel degelijk reeds een kleine 120 jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 21 minuten geleden zei Chimpa: Hoezo geen geschiedenis eigenlijk? Ik ga niet doen alsof ik precieze weet heb van hun geschiedenis, maar de club bestaat wel degelijk reeds een kleine 120 jaar. Voornamelijk qua prijzen dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 20 minuten geleden zei 007mark: Voornamelijk qua prijzen dan. Dan kun je 85% van het vaderlandse voetbal wegstrepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 26 minuten geleden zei Nom de Guerre: Dan kun je 85% van het vaderlandse voetbal wegstrepen. Toch blijft dat argument elk jaar weer de kop op steken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 1 minuut geleden zei Elsjorro1990: Toch blijft dat argument elk jaar weer de kop op steken. Meestal wordt historie dan gedefinieerd als "tijd doorgebracht in de Eredivisie" en niet zozeer als prijzen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 Zojuist zei Nom de Guerre: Meestal wordt historie dan gedefinieerd als "tijd doorgebracht in de Eredivisie" en niet zozeer als prijzen. Eens, maar blijft een even zo kansloos ( imo dan toch) argument. Immers heeft elke club ergens moeten beginnen. Maar goed, ik ben dan weer wat biased, want die reacties kwamen natuurlijk ook heel erg op FC Emmen de eerste promotie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 Excelsior heeft ook als nadeel dat het de 3e club van Rotterdam is. Dat ze toen ze 15 jaar geleden terug in de Eredivisie kwamen nog satellietclub waren van Feyenoord hielp ook niet mee natuurlijk, al hebben ze dat imago inmiddels wel wat afgeschud. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 Waren dat de tijden van Ferry de Haan en David Connolly? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 Excelsior is wel een club die met zeer beperkte middelen toch altijd weer presteert als we naar die laatste vijftien jaar kijken. Dat is uiteindelijk gewoon ontzettend knap. Zeker daar clubs die een grotere achterban, grotere naam en grotere stadions en begrotingen hebben dat jaar in en jaar uit niet lukt. Dus ongeacht wat we van de club vinden, de prestatie die zij leveren is gewoon ontzettend knap. Is een club waar veel bestuurders misschien eens een kijkje moeten gaan nemen. Persoonlijk kijk ik ook niet uit naar Excelsior - Ajax, waar iemand na het overschieten van de bal hem moet gaan zoeken op de parkeerplaats. Alleen doet dat niets af aan hun prestatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 7 uur geleden zei Tim': Klopt, want die eerste twee en de laatste zijn buiten het stadion, waardoor het dus niet ligt aan de complete onbekwaamheid van een club om de veiligheid van scheidsrechters, spelers en supporters te garanderen. Dan hou je die twee ertussen over, waarvan ik van de eerste pas net lees. Dat had inderdaad een straf mogen worden waarbij Ajax geen uitsupporters zou mogen meenemen en het wordt me niet helemaal duidelijk wie bij Heracles - Ajax de strafbare ploeg is, anders straf voor allebei. Verder een mooi staaltje whataboutisme, want het is natuurlijk niet zo dat je kritiek moet leveren op elke situatie die zich voordoet wanneer je dat op een specifiek moment doet. Ik heb kritiek op zowel de fans als de organisatie van ADO. Jij probeert me te framen dat ik die mening alleen bij ADO toegedicht zou zijn en niet bij andere clubs in dezelfde situatie. Dat ben ik wel, maar dan zal ik niet altijd online zijn om dat te delen. Elk supportersgeweld of -wangedrag moet zo streng mogelijk bestraft worden. @MNie Volgens mij wordt niemand weggezet als vreemde vogel, maar hebben mensen puur kritiek op de inhoud. Persoonlijk vind ik dat je geen verschil moet gaan maken om clubs te gaan straffen ( puntenaftrek en geen supporters in stadion ) wanneer het in of buiten het stadion gebeurd. Jij vind dat blijkbaar wel oke aangezien je dit alleen bij ado hebt geroepen. Dat er geen uitpubliek is bij de klassieker komt door rellen buiten het stadion. Geen ajax supporters in Den Haag incident buiten het stadion. Dus mijn voorbeelden zijn gewoon prima. Vind het gewoon erg hypocriet dat velen ( ook op sociale media ) nu weer roepen puntenaftrek en geen publiek terwijl je ze niet hoort bij bijvoorbeeld mijn voorbeelden. Puur omdat Ado nu eenmaal de naam heeft. Heb het inderdaad wat te veel op jou als persoon gespeeld daarvoor mijn excuses. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 2 uur geleden zei Nom de Guerre: Waren dat de tijden van Ferry de Haan en David Connolly? Connolly was eerder denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 2 uur geleden zei Nom de Guerre: Waren dat de tijden van Ferry de Haan en David Connolly? Die hebben nooit samen gespeeld bij Excelsior. Connolly werd tussen 99 en 2001 gehuurd, toen zat De Haan bij Feyenoord. Ook interessant (wist dit ook niet): De Haan is nooit door Feyenoord bij Excelsior gestald. Hij ging van SC Feyenoord naar Exca, werd daar toen door Feyenoord 1 opgepikt en heeft later die weg weer omgekeerd bewandeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 (bewerkt) 1 uur geleden zei Djurovski: Persoonlijk vind ik dat je geen verschil moet gaan maken om clubs te gaan straffen ( puntenaftrek en geen supporters in stadion ) wanneer het in of buiten het stadion gebeurd. Jij vind dat blijkbaar wel oke aangezien je dit alleen bij ado hebt geroepen. Dat er geen uitpubliek is bij de klassieker komt door rellen buiten het stadion. Geen ajax supporters in Den Haag incident buiten het stadion. Dus mijn voorbeelden zijn gewoon prima. Vind het gewoon erg hypocriet dat velen ( ook op sociale media ) nu weer roepen puntenaftrek en geen publiek terwijl je ze niet hoort bij bijvoorbeeld mijn voorbeelden. Puur omdat Ado nu eenmaal de naam heeft. Heb het inderdaad wat te veel op jou als persoon gespeeld daarvoor mijn excuses. Wat vooral hypocriet is dat je niemand hoort roepen over eventueel puntenaftrek voor Excelsior wegens oerwoudgeluiden tijdens de strafschoppenserie. Edit: Die zouden toch beter moeten weten na hun treffen toen met Den Bosch? Toen was de wereld te klein, nu stonden ze zelf zo. 30 mei 2022 bewerkt door Mansveld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 20 minuten geleden zei Mansveld: Wat vooral hypocriet is dat je niemand hoort roepen over eventueel puntenaftrek voor Excelsior wegens oerwoudgeluiden tijdens de strafschoppenserie. Edit: Die zouden toch beter moeten weten na hun treffen toen met Den Bosch? Toen was de wereld te klein, nu stonden ze zelf zo. Dacht dat ook al te horen. Maar door alle tumult durfde ik dat niet te posten ( straks waren het eigen fans ) maar idd daar hoor je niks over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 9 minuten geleden zei Djurovski: Dacht dat ook al te horen. Maar door alle tumult durfde ik dat niet te posten ( straks waren het eigen fans ) maar idd daar hoor je niks over. Was tijdens de twee laatste strafschoppen van ons. Esajas en Amofa. Dat waren geen eigen fans, er is juist een hoop support voor met name Amofa om zijn contract te laten verlengen. Dit kwam uit het uitvak. Daarmee wil ik de acties van onze supporters niet goed praten, maar vreemd dat daar geen woord over gerept wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten